Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Tak ještě jednou ahoj všem Camarádům:) Tohle je tak založenu tak trošku na popud Johnyho, páč se celkem stydím za svou dosavadní lenost. Camaro už mám téměř rok a jediné, co jsem na něm udělal je posunutí neutral switche do správné polohy(ono když svítí na D couvačky...), celé vyčistil a udělal pár dalších drobnůstek. Ono přiznám se, až na lak a pár "blbovin" uvnitř(chybí krytka jednoho pásu,lehce prasklé madlo dveří...čekám až toho budu někdy kupovat víc najednou), vypadá bezvadně. Startuje krásně, bublá nádherně, řadí bezchybně a brzdí až překvapivě dobře. A k historii...tak snad každý si jako malý hrál s autíčkama (nehrál si tu někdo s panenkama, že ne?), člověk pak vídával ameriky v časopisech, televizi...nádhera, tohle nikdy mít nebudu. A pak jednoho krásného dne otec přivezl čtyřkovou Vette. To nikdy mít nebudu. Ani mě nenapadlo pátrat po cenách takových aut, takže když jsem se pak viděl ceny "trojek", byl to pro mě celkem šok, vždyť to není tak úplně šílené:) A pak už to šlo samo. Prim měla C3, pak 2nd Gen Firebird. Firebirdu bylo bohužle málo a byl drahý, takže se to postupně přehouplo na Camaro. Aut jsem asi za dva roky hledání objel celkem dost, od naprosto příšerných vraků, které na fotkách ovšem vypadaly dobře až po nádherný kousek C3 v jednom pražském bazaru. Majitel prý chtěl co nejrychleji prodat. Auto bylo za tu cenu v naprosto skvělém stavu a navíc jsem to ještě o pár desítek kapříků ukecal dolu(no proč ne, když je možnost:), zaplatil zálohu, vyřídil penízky a jedu si pro ní. Už zahlodal červíček pochybností, když na místě, kde stála, bylo prázdno. Ale říkám si, někde mi jí připravili. A ejhle, majitel(bylo v komisi) si to rozmyslel a já si šel "vesele" pro vrácení zálohy. Pak následovalo celkem pěkné LT od Iva z Ivouscars. Ivo byl skvělý, plachtou přikrytý Royal Imperial, či jakže se to jmenovalo a co jsme původně považovali za člun:) byl neuvěřitelný, ale to Camaro mi nějak nesedlo. Mezitím se objelo ještě pár nezajímavých kousků a pak jednoho dne...tipcars. Camaro 80. 5,7 motor. Auto vypadalo slušně, ale pár věcí tam nesedělo (ano, třeba kombinace 80. roku, Berlinetty a 5,7 motoru), ale i par dalsich drobnustek na fotkach napovidalo, ze to bude spis 79. Nasledoval vylet za zjistenim, zda je to nejaky bastl. A nebyl, cistokrevna 79, akorat do provozu uvedno v 80. Jak říkám, už od prvního otevření vrat hangáru a spatření Camara to byla láska na první pohled a když se pak nastartovalo a po krátké projíždce, srdíčko rozhodlo...a teď už se tetelí u mě v garáži. Jak jsem psal výše, je tam potřeba ještě některé věci dodělat, ale celkově je ve velice slušném stavu a jsou to všechno drobnosti, které vůbec nespěchají, takže to nehrotím, když je jednou za čas nálada, něco na něm udělám, ale když vidím na tomto foru všechny ostatní, tak...no darmo mluvit:) Zkusím najít nějaké fotky, ale moc jich není, raději se vždy na něj skočím dolů podívat naživ A už je to ku*va dlouhý, takže dost. Jo, ještě jedna drobnost, původně je ze Švajcu, byla k němu i původní servisní knížka(!), bylo také pravidelně servisováno, asi měsíc před koupí měněn olej, výměna brzd, vypadalo to, že se o něj starali velice dobře. A pod zadníma sedačkama jsem našel řetízek. Bohužel nebyl zlatý:( Upraveno uživatelem středa 18. března 2009 11:57:31(UTC)
| Důvod úpravy: -
|