Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Ještě bych měl dovětek, V6 je mrtvá, ať žije V6 :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Vidím že sis ze servisu vyzvedl ty dva válce :) Nevím teda jestli bych tu operaci nazval "opravou" motoru, viděl bych to spíš jako pohřeb a to V6tky, ale v tom případě mám tři dotazy:
- otáčkoměr jste vzali kde, vidím dobře že je do 6000 - min? - co s tou vylágrovanou V6tkou budeš dělat? Ne že by se mi z toho nějaký díly nehodily, jako třeba balancer - co v ní nakonec teda bylo blbě? ten ojniční čep? Oprava... Nějak to musím krejt. - Otáčkoměr je podomácku udělanej a na inkoustový tiskárně vytisknutej. - Blok a nutnej balast okolo už je zamluvenej a zbytek půjde ke mně domů. Ještě se poptám, jestli zbyde balancer. - Vidíš, na to sem se nezeptal, ještě zjistím. Napsal: OndraS Ještě bych měl dovětek, V6 je mrtvá, ať žije V6 :) To bys nebyl ty. Já původně chtěl ještě V6, aby s tím nebyly byrokratický problémy, ale zdravá a spolehlivá V6 se nedá sehnat... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Hodil by se mi balancer a ta hliníková (nebo litino-hliníková nebo co to je za shit) konzola na které je namontovaný servočerpadlo.
Oboje není nijak zásadně nutný, ale kdyby to zbylo tak to nezahazuj. Balancer bych chtěl zkusit vyměnit, jestli to třeba není problém těch letitejch vibrací v určitým rozsahu otáček lehce nad volnoběhem, a konzoli na servo proto, že už je asi třikrát prasklá a třikrát zavařená |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hm, hele, kde opravujou auta tak, že tam přidávaj dva válce? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Hodil by se mi balancer a ta hliníková (nebo litino-hliníková nebo co to je za shit) konzola na které je namontovaný servočerpadlo.
Oboje není nijak zásadně nutný, ale kdyby to zbylo tak to nezahazuj. Balancer bych chtěl zkusit vyměnit, jestli to třeba není problém těch letitejch vibrací v určitým rozsahu otáček lehce nad volnoběhem, a konzoli na servo proto, že už je asi třikrát prasklá a třikrát zavařená Tak balancer zůstal a pak můžu poskytnout. Ta konzola zbyla, tu ti pak taky přibalím. ;) Napsal: xjohny Hm, hele, kde opravujou auta tak, že tam přidávaj dva válce? Tajemství. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Supr, dík, až to budeš mět doma tak se někdy stavim. Vono to nespěchá, vzhledem k současnýmu stavu auta :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Budu s tebou počítat. Balancer je ještě mimo barák, ale ta konzola je u mě doma. Ve středu jedu do Brna, tak se za tebou můžu po cestě z práce (budu končit někdy po 16té hodině) zastavit a aspoň tu konzolu ti předat, když ji máš v takovým stavu.
Jakmile mi balancer přijde domů, tak ti dám vědět. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Ve středu to neklapne, tou dobou jdu do školy pro malou. Však to nespěchá, nech to doma a já se někdy stavim. Auto mám stejně rozdělaný a vyjede až na jaře :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Ok, pak se teda ozvu, až budu mít oboje doma a pak se nějak domluvíme. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Když už rozhazuješ motor po kouskách, nebudeš mít volný hlavy za cenu šrotu? Trochu uvažuju, že bych si zkusil vybrousit kanály a vyměnit vačku. Ale nechci kvůli tomu teď rozebírat motor, kterej šlape jak hodinky.
Mimochodem, to nikde nebyl ani 3,1 nebo 3,4? To je všechno kompatibilní... A dělal jsi něco s přední nápravou (pružiny, tlumiče, stabík)? |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Pružiny a stabilizátor jsou na V8 jiný? Mě by zajímal spíš vejfuk |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Aha, tak už to vidim, jsou tam pružiny jiný dokonce i na convertible a pak dokonce i pružiny u kterých je napsaný "except air conditioning", prase aby se v tom vyznalo, takže ve finále si myslím že to nakonec, s přihlédnutím k opotřebení, bude vlastně úplně jedno :D :D Ale je fakt že kdybych do mýho V6 Camara bez AC pověsil V8 a klimatizaci, asi by to sedělo na dorazech :D |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Mám pocit, že hlavy sou už udaný. Přední náprava se neměnila, pružiny zůstaly původní a tlumič i kotouče se měnily dřív za lepší. Vejfuk se dělal úplně novej, původní bastl se myslimže odvezl do šrotu (katalyzátor neexistoval, trubky nic moc, navíc taženo POD zadní nápravou, tlumič byl z něčeho vyrabovanej a koncovky prorezlý... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Motor je těžší asi o 90kg. Takže bude předek o trochu níž a houpavější. Ale třeba stabilizátor měly starší V8 i slabší.
Já zkusím časem sehnat třeba i celej motor 3,4 pokud si budu chtít hrát. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nedávno byl v inzerci 3.8 (Buick) i převodovkou, prej plně funkční. Jen za sedmičku. Nevím jak moc by ale do trojky pasoval. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
U 3.8 vychází blok z V8, takže to bude podobná předělávka jako z V6 na V8. A vzhledem k tomu, že do 3. gen nepatří (kromě TTA), tak bych touhle cestou určitě nešel. U 3,4 je blok zvenku totožnej s 2,8 , takže jde snadno vyměnit kus za kus a pasují i hlavy a všechno příslušenství. Zajímavá alternativa by bylo hliníkový LS, který je dokonce o kousek lehčí než 2,8. Jenže tam bude cena úplně jinde. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Hele, a já žiju ale v tom, že 2.8 je napohled stejná jako 3.1, ale že je to jinej blok. někdo mi to tvrdil, už neviom kdo, a celkem věrohodně, protože jsem předtím žil v domění, že 3.1 je převrtaná 2.8. Ale prej fakt není. Napohled když to študuju na mým Camaru / Vlkovým fajráku, tak pár věcí na tom bloku jinak je, to je fakt. Tak jak to teda je? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
3,1 je stroker od 2,8 takže má jen větší zdvih. Vrtání je stejný. Rozdíly v bloku budou spíš daný ročníkově. 3,4 je převrtaná na větší průměr a s tím můžou souviset další drobný rozdíly bloku. Nicméně všechno příslušenství by mělo jít přehodit a hlavy jsou u f-body snad dokonce totožný od roku 88 po poslední 3,4. Spodek těhle motorů přehazujou v americe ve státech, kde nejde legálně změnit motor, protože v autě skoro nejde poznat rozdíl. A funguje i sériová řídící elektronika, jen je potřeba dát odpovídající vstřikovače.
Píšu jen o zadohrabových motorech, ty předohrabový jsou samozřejmě jiný a je u nich mnohem víc variant. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
OK, tak to bude vono.
Ještě mám dotaz na Bouriho - a to ohledně tuningu zadních lamp. Jaký žárovky a v jaké patici jsi nacpal do těch falešných blinkrových polí? Chci podobnej tuning udělat u Vlačákovýho fajráka, on to chce taky, ale nechce se mi vymejšlet jaká wattáž je do té paraboly vhodná, aby to svítili zcela stejnou intenzitou jako ten správnej blinkr. Předpokládám totiž že tam bude muset bejt nějaká jiná žárovka než 21W, protože koneckonců i ty nebrzdový dvě pole , tzn pouze obrysový, mají myslím 5W žárovku celoskleněnku. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Co se týče těch zadních světel, tak do vnitřních červených segmentů jsem dal dvojvláknovou žárovku 21/5W ve funkci zadních mlhovek. A co se týče blinkrů, tak do vnitřních segmentů jsem dal klasickou objímku na jednovláknovou 21W žárovku (to co je v blinkru) a do vnějšího pidi-segmentu jsem dal 5W celoskleněnou (objímka třeba z bočních oranžových nebo červených obrysovek, ne zbytek z červených obrysovek vykuchaných na mlhovku - je delší a ohnisko by nesedlo), ale vzhledem ke svítivosti by to chtělo asi 10W.
A pokud to budeš chtít upravit, tak u blinkrů to budeš mít těžší - jsou tam výztuže, který musíš odřezat dopryč a pak vyřezat díry na objímky. U červených i oranžových to pak nakonec stříkneš stříbrnou nebo jinou lesklou barvou, aby to bylo alespoň trochu lesklý a odráželo nějaký světlo. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Aha, já myslel že to máš nějak jednoznačně vykoumaný. No vidím že stejně budu bastlit. Přemýšlím že to udělám vypínatelný. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Na tom není žádná velká věda. Ohniska jsou stejný jako v jiných parabolách, takže stačí jen udělat díru a může se svítit. Jen teda u blinkrů tam jsou ty zpropadený příčky, kerý to tak trochu ztěžují (práce navíc plus to nabarvit, aby to svítilo a nemělo mrtvé body), ale jinak to jde docela pěkně a i ty objímky se tam vejdou a zezadu do ničeho nenaráží. Nejdříve sehnat objímky (pro ty 21W žárovky musíš najít plochej s kabely vyvedenými na bok - jako u brzdovek/obrysovek; ten s kabely vyvedenými dozadu nevím, jestli se tam vejde), pak až vrtat a řezat.
Jo a když už budeš přidávat žárovky do blinkrů, nezapomeň vyměnit přerušovač za silnější - ten co má Vlčák ve Fajráku a ty v Camaru to nevydrží (ne že by se přerušovač upálil, ale bliká hodně šíleně). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já jsem uvažoval udělat pásek z LED a pořešit tak, aby se rozsvěcel postupně směrem ke kraji. Ale nejsem si jistej, jestli bych si s tím poradil. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To ti Bouri nebo Trinom vyroběj a budeš to mít bez starostí :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Standa - taky mně napadlo to přestavět na sekvenci, ale zase, bylo by škoda celkem původního fajráka nějak prasit a nenechat ho tak jak je. Mě jenom přijde líto že nesvítí i ten falešnej blinkr, už dlouho nad tím uvažuju. A pak jsem viděl že Bouri nelenil a udělal to a vypadá to fakt dobře :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK