Takže po týdnu v servise a pár dnech domácích oprav mám pár výsledků...
- Výfuk je opraven prapodivně a trubka vede POD nápravou (jsem zvědav, kdy ten vejfuk utrhnu, až o něco budu zavadit).
- Servisák nejspíš nechal zaplý zapalování a vybil tak na stojanu baterku, pak se diví, že musel startovat přes kabely. A vzhledem k tomu, že to nedokázalo držet volnoběh, tak mi to při najíždění ke garáži chcíplo a uprostřed cesty to stát prostě nemůže, takže se angažovali sousedé na odtlačování.
- Vyměněno pár žárovek a někde byly doplněny, popř. i vráceny do svých míst (třeba podsvětlení přev. stupňů)
- Mlhovka dobastlená a dráty jsou vedeny docela vkusně pod prahama atd. (kolem pojistkový skříně to byl ale hnus).
- Okýnka se rozhejbaly samy
- Stěrače jsem přebastlil, resp. vyměnil gumu (taky práce na půl dne se "zúžováním základny" a strkáním do toho plastovýho základu).
- Zrcátko je dotažený (je to ještě originál, ale bohužel je tak doškrabaný, až je zralý na výměnu).
- Rozdělovač se dotáhl a doufejme, že pořádná jízda srovná to občasné blafání a volnoběh, včera z 80% opraveno a dokonce 5 minut drželo volnoběh.
- Bude nutné z preventivních důvodů vyměnit svíčky, podařilo se nám povolit jen 1 ze 3 svíček a zjistilo se, že je to
BPR 4 FS, má tam bejt
BPR 6 FS. Jakej je mezi nima rozdíl, netuší někdo? (V6 2.8l MFI)
- Motory k mrkačkám (resp. jejich ložiska) se opravily kapkou motorového oleje.
- Bezpečnostní pás řidiče už stahuje. :d/
Na přání OndryS přikládám pár fotek, jak by to opravdu nemělo vypadat:
- Drátotechna s.r.o. a pár hadiček, které záhadně končí (nádržka na ostřikovače i houkačka projistotu chybí). Aj ten odpojovač je fuj. O barvách kabelů k baterce ani nemluvě (+ je na pravé straně auta, na tý baterce je to trochu vidět).
- Tapec na kapotě (ten je ale fuj) + jeho přidělání víčkem od zavařovačky.
Booster Lifter je na kapotu nutnej i když jsou tam 4 vzpěry, bohužel vyběhaný.
Upraveno uživatelem úterý 2. srpna 2011 13:54:49(UTC)
| Důvod úpravy: -