Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Podle mě je tam rozdíl v designu proudění, jeden vychází z typu Carter (nebo Weber?) a druhý z jiného. Také je pak rozdíl v ladění, možná že ty Thundery se dají ladit víc detailně == že by z nich mohlo být víc výkonu (pokud máš po ruce nějakýho přeborníka v ladění karbeců ). To je můj skromný tip. Upraveno uživatelem pátek 6. ledna 2012 14:30:29(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Podle mě jsou Edelbrocky lepší na "easy-to-tune" aplikace, něco ve stylu namontuj a zapomeň :-) Pokud člověk hledá maximální sladěnost a maximum výkonu od motoru, měl by spíš brát ty Holleye či QJety. Ovšem k tomu aby je dokonale naladil potřebuje logicky víc nástrojů a přístrojů než jen šroubovák.
Já mám manuální sytič a jsem s tim naprosto spokojenej. Stačí to mít vytažený jen chviličku a jakmile se rozjedu, tak ho deaktivuju, protože už to držím plynem.
PS: Nemá někdo na půjčení na zkoušku 500-550cfm Edelbrock? :-D mam doma 500cmf. klidne ti ho zapujcim :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Kua tak já udělám téma na karburátory zvlášť a vy mi zase píšete sem o čtvrtmíli. Toho párka asi zabiju :D (přesunuto) Upraveno uživatelem sobota 7. ledna 2012 20:04:40(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
xjohny napsal:Kua tak já udělám téma na karburátory zvlášť a vy mi zase píšete sem o čtvrtmíli. Toho párka asi zabiju :D
(přesunuto) omlouam se ale vzdy se tak nak rozvasnim, a pak zjistim ze jsem uplne jinde :-) |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
marek parek napsal:omlouam se ale vzdy se tak nak rozvasnim, a pak zjistim ze jsem uplne jinde :-) to je v poradku, ale ten moderator je nejakej divnej :-D |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
sejki napsal:to je v poradku, ale ten moderator je nejakej divnej :-D nechapu co basnik chtel rici... |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Hlavně karbec ničím nenahradíš! :-) sytiče bych z aut nevyhazoval, lepší jsou ty manuální... na 300 a 350 motory bych dával 650cfm, to co doporučují amíci...já to tak měl a nebyl problém...kdyby joooo byl, koupí se jiné trysešky, udělá se šrouby šrouby a je to...teorie dobrá, praxe horší Úprava motoru není jen tak, změnou hadičky to začíná, novým blokem motoru končí...jednou to tak inženýři vymysleli a další to chce jinak, ale bez počítání :d/ |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Nevíte někdo kde sehnat tohle,nebo číslo dílu ale aby to mělo dole závit 1/4NPT a do stran na klasickou hadici? je to zezadu do karburádoru ted to tam mám nějak spáchaný, ale rád bych to dořešil.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Mrknu se ti v kolbence.neva kdyby to bylo ocelovy a ne dural?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
nene vůbec i kdyby to bylo růžoví tak je mi to jedno :) já jen že to tam ted mám spáchaný a oblepený aby to těsnilo. Díky :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
to mas jako tecko aby jsi mel rozdvojku na podtlak zezadu z karbce?vnitrni prumer hadic?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
jojo doprava pro brzdy doleva pro převodovku.průměr ted nevim jistě ale zjistim.nejspíš to bude něco na těn průměr 8mm prostě pro benzínovou hadicu :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
asi takto
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Posli mi adresu mam to pro tebe.na jedny strane mas prumer na hadici 9mm a na druhy k prevodovce 7mm mensi nebyl je to takova stavebnice tak ti to poslu.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
A zkoušel jste někdo laborovat s weberama? Myslim, že by se z toho dokázaly vytáhnout slušný výkony, pokud se ovšem najde někdo, kdo tu dělostřeleckou baterii bude umět naladit. Nejradši bych si takový věci pozdějc dělal sám, ale to by mě to musel někdo naučit. No, to je zatim nepodstatný. Webery se často dávaly do americkejch aut, který závodily v Evropě a s takovou kombinací se dalo dosáhnout zajímavejch výsledků. Ovšem cena bude značně vysoká. Vysoká je s touhle kombinací i spotřeba, to je logický a navíc to mam potvrzený od zkušenýho zdroje a to má ty karburátory "jenom" čtyři. Inglese nabízí variantu, ale cenově tak trochu mimo mísu. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
skodovky s webrama chlastaly jak duhy.motor s 5ti litrama bude zrat tolik ze to bude neunosny a hlavne lidi co to umeji naladit je porad min.reseni je vstrikovani na miru ale to je balik znamej si to nechal udelat do auta a stalo to kolem 60ti.ja rikam ze nejlepsi cesta ke zvysovani vykonu je preplnovani.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:skodovky s webrama chlastaly jak duhy.motor s 5ti litrama bude zrat tolik ze to bude neunosny a hlavne lidi co to umeji naladit je porad min.reseni je vstrikovani na miru ale to je balik znamej si to nechal udelat do auta a stalo to kolem 60ti.ja rikam ze nejlepsi cesta ke zvysovani vykonu je preplnovani. To jo, vo škodovkách je to hodně známý. Auto, vo kterým mluvim, je NSU TT a taky žere jak prase. Vstřikování je teda drahá sranda, ale určitě ne tak výkonově efektivní jako třeba kompresor. To je opravdu dobrá cesta ke zvýšení výkonu. Kvůli těm charakteristickejm nasávačům bych špatnej výhled klidně přetrpěl, ale motor nemá takovou vytříbenou zvukovou kulisu. je to pro a proti. Ale pořád nedokážu pochopit, že dvě přeplňovaný camara, co se objevily na náplavce, měly takovej brutální zvuk a navíc přitažlivej. To jsem ještě nikdy neslyšel, ani z videí z Ameriky a tam maj podmínky k tvoření mnohem lepší. To je pro mě fakt záhada |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Na naplavce sem byl ja mam cervenyho iroca s preplnovanim turbem z liazky hnanym remenem a karbec zavrenej v krabici.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:Na naplavce sem byl ja mam cervenyho iroca s preplnovanim turbem z liazky hnanym remenem a karbec zavrenej v krabici. A je na něm nápis Edelbrock! Je to monstrózní krabice vlevo vzadu z pohledu zepředu, že? Fotil jsem to, mam to v albu, moc dobře si tuhle úpravu pamatuju. Asi se moc ptám, ale rád bych věděl, kolik koní se z toho podařilo vytáhnout |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
jo to je ono koni nevim kolik je to ve stadiu ladeni.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Nedělal jste někdo nastavení hladin v komorách na Holley?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován od:: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Pořídil jsem karburátor Edelbrock 650 s automatickým sytičem. Můžete mi někdo vysvětlit jak ten sytič funguje? Myšleno uvnitř. Na napájecím kabelu je při zapnutém klíčku pořád napětí a sytič je dost horký. Díky
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován od:: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Díky za odpověď. S tím bimetalem je mi to jasné. Jen mně překvapuje ta vysoká teplota toho plastového krytu. Na dotek to jde, ale ruku na tom delší dobu neudržím. Asi to tak má být v otevřené poloze to asi drží jen ten bimetal a proto musí být teplý a tudíž stále pod napětím. Blbý je, že se od toho zahřívá i vlastní karburátor, který jsem kvůli přenosu tepla izoloval podložkou od motoru. Možná, že vzhledem k teplotám v motorovém prostoru to bude zanedbatelné. To už je ale moc zbytečné teorie. :-) Není to závoďák.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak to odpoj a použij mechanický sytič, o problém méně :-)) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK