Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 11.09.2011(UTC) Zpráv: 14 Bydliště: Krnov
|
Zdravím všechny!... tak mě napadá, vy to budete určitě vědět. Jsou nějaké nebezpečí natankování nekvalitního benzínu? .. slyšel jsem, že do camara je dobrý benzín jedině na Shellce, kde je zaručená jakási kvalita. Ale nevím, je to zas až taková pravda ?.. přecijen u stříkaček to chápu trochu, ale hrozí u klasického karburátoru, že levnější benzín tomu nějak uškodí? nebo bude hlavní rozdíl v tom ,že to nebude mít výkon 100%, ale jenom 97% ? ... Ptám se proto, protože u nás ve městě je teď natural 95 na téměř 39 korunách za litr, a jen 10 kiláků odsud za polskýma hranicema už je +/- za 34 kč/litr. Já vím, je to veterán, to člověk moc neřeší, ale s 80 litrovou nádrží, to udělá docela dost :)... ... jak to vidíte vy ? :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
No já zas čet jinej článek a Shell nechválej.Tušim že chválili zase Agip,OMV a Benzinu. Spíš mám za to že benzín je vesměs všude stejnej.U nafty ty rozdíly jsou asi znát.Jen sem někde ještě koukal na testy pumpy a jediný prohřešky u benzínu byly ty že ho ředili s většim množství ethanolu než je předepsaný.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Za mně - tankuj N95, celkem jedno kde, nebo aspoň tam kde tankuješ s normálním autem a je to relativně ověřený. Shell má obyčejný palivo jako všichni ostatní, žádný extra zázraky.
N100 (V-Power,Verva,...) má smysl tankovat pouze pokud máš dobře nastavenej předstih, vhodnou kompresi a honíš setinky na 1/4 míli. Jinak to při běžný jízdě nepoznáš, aspoň já to nepoznal nikdy :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Taky myslím, že je to celkem jedno. V ČR maj všechny benzínky palivo snad ze 2-3 zdrojů, takže pokud ho fakt neředěj, bude to všude stejný. A náchylnost auta, který nemá nijak šponovanej litrovej výkon a jezdilo na běžnej benzín i před 35 lety, taky nebude vysoká :) |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Jasna vec stara v8 schroupne skoro vse pokud v tom neni voda.
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 11.09.2011(UTC) Zpráv: 14 Bydliště: Krnov
|
Toš já jsem si taky říkal, že ta Shellka přece nebude moc jiná... každopádně díy všem za reakce ..
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
v US maj jeste mnohem horsi benzin a malo oktanu cca 85-90, pokud neni v benzinu voda tak je to pro starej V8 motor jedno , jen to neprehanet s ok cislem ,, takova 98 je uz uplne zbytecna , jen se to vice hreje a jede uplne stejne , tedy pokud nemas upravenej motor ..
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK