Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Ahoj, prosim o radu. Můj bird 79 netopí. Koukal jsem kde by mohla bejt závada, protože jsem topení nikdy nerozebíral, tak nevim co, jak a kam šáhnout. Dal jsem sem pár obrázku pro orientaci. Nevim kam mám koukat, myslim si že bude asi problém tam jak je Klimoška (počítám že v samém místě bude topení) Klimoška je odpojená, chybí jenom řemen na zapojení. Označil jsem šipkama č.1 Je kousesk hadice jenom asi 10 cm dlouhá je ufiknutá. č2 je druhá hadice hned pod č.1 ta vede k vapor kanistru a zase ufiknutá. č.3 vypadá na novou hadici, ta vede od vodní pupy takovim obloukem, kolem rozdělovače zpě do motoru konkrétně pravá strana bloku hned pod hlavou. Nemate někdo nějaký schéma jak to má bejt napojený nebo kam vlézt, jestli mám rozebírat spíš od tý klimatizace nebo interiérem. Díky za rady.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
jsou obě ty hadice (vedou od vodní pumpy směrem k té klimatizaci) přibližně stejně teplý po zahřátí motoru? pokud ne tak bude asi ucpaný radiátor topení. pokud budou obě teplý tak asi bude problém v ovládání klapky který rozděluje teplej a studenej vzduch. chladící kapaliny máš snad dostatek, protože to může taky způsobovat tvůj problém. tady je návod i pár obrázků jak to tam vypadá: http://www.nastyz28.com/...hp?page=camaroheatercoretady video s ucpaným radiátorem a řešení na jiném autě (postup je ale vždy stejný): a tady další psaní: http://www.ehow.com/how_...heater-core-plugged.htmlUpraveno uživatelem úterý 24. dubna 2012 20:19:10(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
buď jsem to blbě napsal nebo si mě nepochopil. Jde mi o to že ty dvě hadice, co jdou od řekněme místa klimatizace, jsou uřízlé nikam nevedou. jsou položeny a ufyknuty. z obrázku č.1 a 2. A ta nová hadice, (c.3) jde od pumpy a zpět do motoru. Podle mě by asi měla jít od pumpy a do hadice č.1 a č.2 hadice by měla jít jako zpátečka do bloku motoru, ze zadu. Jestli jsem to dobře pochopil, radiátor by měl bejt hned za klimou. Otázka je proč to někdo takhle udělal. Jestli mu ten radiátor netekl nebo tak něco.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
ajo promiň špatně jsem četl. tady tenhle má klimu bez hadic, jsou tam jen ty dvě vlevo na topení, tak snad to pomůže :) http://i277.photobucket....thandteresa/P8290002.jpgtakže jestli to správně chápu tak tam máš dvě starý hadice který vedou odnikud nikam a pak tam máš tu novou, která jenom přemostí celej okruh topení. v tom videu který sem postoval o tom mluví a říká že se to tak nouzově dělá když právě teče radiátor... Upraveno uživatelem úterý 24. dubna 2012 22:01:46(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Tak todle je přesně ono co jsem si myslel. Tadle fotka mi moc pomůže díky! Akorád koukám že mu jedna hadice de s pumpy a druhá navrch do intake. Já tam mám podtlakový čidlo nebo něco takového. Ale jinak díky :-) doufám že se k tomu ještě vyjádří nějakej majitel 2. generace :-)))
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
počkej tak to je jednoduchý ne? ta hadice číslo 3 která ti vede jenom z pumpy do motoru je tam jenom jako přemostění toho okruhu radiátoru, takže tam kde začíná u pumpy povedeš do radiátoru a z radiátoru tam kde končila ta hadice č. 3 a to by mělo být vše. myslím že seš tu jedinej s tímto motorem a mě se nepodařilo najít žádný schéma nebo dobrý foto zapojení, ale určitě se tu někdo ozve co bude vědět co a jak :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Marvel napsal:počkej tak to je jednoduchý ne? ta hadice číslo 3 která ti vede jenom z pumpy do motoru je tam jenom jako přemostění toho okruhu radiátoru, takže tam kde začíná u pumpy povedeš do radiátoru a z radiátoru tam kde končila ta hadice č. 3 a to by mělo být vše. myslím že seš tu jedinej s tímto motorem a mě se nepodařilo najít žádný schéma nebo dobrý foto zapojení, ale určitě se tu někdo ozve co bude vědět co a jak :) Souhlasim přesně takhle to udělám, ale víš co otázka je proč to takhle někdo udělal. Aby třeba ten radiátor netekl nebo tak něco, bejvaj někde v palubce.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
no právě, jak sem editoval příspěvek výš tak v tom videu říká že se to takhle dělá když teče radiátor, tak snad to nebude tvůj případ. pokud máš možnost tak to vyzkoušej se stlačeným vzduchem popřípadě vodou a sleduj únik, aby ti pak nenatekla chladící kapalina dovnitř... Upraveno uživatelem úterý 24. dubna 2012 22:48:47(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Vodou to nezkoušej, buď nic nezjistíš, nebo ji uvidíš až v okamžiku, kdy jí budeš mít spoustu v rozvodech vzduchu. To přepojení asi nedělal nikdo jen z plezíru. Nemáš v okolí známýho instalatéra? Je potřeba to natlakovat vzduchem a podle poklesu manometru zjistit únik. Já bych Ti to zařídil u nás, ale vzhledem k vzdálenosti je to nesmysl. Tekoucí radiátor jsem u svýho jinýho auta řešil nedávno a rozhodně jsem si toho nevšiml podle vody v interiéru ani poklesu kapaliny v motoru. První příznak byl mlžení oken v zimě.
Myslím, že můžeš objednat rovnou novej radiátor. Mimochodem tekoucí radiátor se běžně objevuje tak u 12-letých aut a tohle máš o hodně starší. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Standa napsal:Vodou to nezkoušej, buď nic nezjistíš, nebo ji uvidíš až v okamžiku, kdy jí budeš mít spoustu v rozvodech vzduchu. To přepojení asi nedělal nikdo jen z plezíru. Nemáš v okolí známýho instalatéra? Je potřeba to natlakovat vzduchem a podle poklesu manometru zjistit únik. Já bych Ti to zařídil u nás, ale vzhledem k vzdálenosti je to nesmysl. Tekoucí radiátor jsem u svýho jinýho auta řešil nedávno a rozhodně jsem si toho nevšiml podle vody v interiéru ani poklesu kapaliny v motoru. První příznak byl mlžení oken v zimě.
Myslím, že můžeš objednat rovnou novej radiátor. Mimochodem tekoucí radiátor se běžně objevuje tak u 12-letých aut a tohle máš o hodně starší. Perfektní nápad, já jsem si říkal že pujdu po trubkách až radiátoru. Todle je mnohem jednoduší. Něco si na to seženu a natlakuju to sám. Vkuse se u nás na firmě tlakuje plyn tak radiátor nebude tak záludnej. Přece jenom bych ten radiátor rád omrknul abych to objednal jak říkáš rovnou. Nevíte někdo kde se přesně nachází? Ať zbytečně nerozebírám půl auta.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já bohužel (nebo naštěstí) nemám klimu, ale radiátor je umístěnej za tou nádobkou nebo obecně za "klimatizací". Myslim že musíš sundat pravej blatník, abys byl schopen sundat krycí plech radiátoru. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
xjohny napsal:Já bohužel (nebo naštěstí) nemám klimu, ale radiátor je umístěnej za tou nádobkou nebo obecně za "klimatizací". Myslim že musíš sundat pravej blatník, abys byl schopen sundat krycí plech radiátoru. Takže mám tam lézt přes motor a né přes interiér? Já jsem začal rozebírat interiér dneska. tak zítra zase jinudy :-D
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Přiznám se, že jsem tam ještě nelezl, ale myslim, že se tam leze motorem :-) Zkusím to zjistit. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Abych tě potěšil výměna radiátoru je pakárna u spousty aut. Třeba Legacy, Superb... se musí kompletně rozebrat interiér včetně výztužných příček pod palubkou a tunelu mezi sedačkama. Naštěstí to většinou není práce, kterou bys dělal opakovaně. Každopádně to chce pak pořádně zkontrolovat ještě před montáží všech věcí kolem. Je zajímavý, že u 3. gen. by topení mělo jít vyndat spodem palubky bez většího rozdělávání. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Tak dneska jsem už byl vytočenej, nemohl jsem sundat ten plechovej podběh. Nakonec se podařilo, musel jsem vyndat expancku a použít víc síli. Bohužel mi to v hledání moc nepomohlo :-D Povolil jsem všešchny šroubky co jsem viděl na tom plastovim pouzdru (klimatizace) ale furt to drží jak přibitý tak si myslim že to musí jít přes interiér. Nevíte jak za todlencto? :-D Zítra začnu rozebírat pod volantem jestli se tam neleze taky ještě z boku.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Citace:There will be three studs that extend from the inside heater box through the fire-wall and have nuts with star washers attached to them. One stud will be accessed right below the "hidden" heater hose. Take off that nut and the two others. The other two are located on the side of the air conditioner evaporator core box closest to the engine. You will think that they hold the air box on, but they also secure the heater box inside the car. Podle toho co se tu píše, tak tam jsou nějaký 3 šrouby zevnitř tý krabice směrem ven do motoru. Jeden je schovaný pod hadicí s přívodem horké vody z motoru, případně někde tam, kde by měla vést, pokud ji nemáš. Další dva šrouby jsou někde vedle tý baňky klimatizace. Jo a obávám se, že budeš muset shodit celou palubku: Z venku: Upraveno uživatelem pátek 27. dubna 2012 7:34:39(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
No jak to tak vidim tak nevim jestli mám sílu to dodělat. Sundavat celou palubku uff. Vypadá to že to natlakuju o víku a jestli nebude držet tak koupim někdy novej a všechno ostatní co budu potřebovat a asi přes zimu udělám větší údržbu, spojim to s brzdama a tak. Trochu se v tom pošťourám a uvidim co dál.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
já mám takovej pocit, že jsem palubku nesundaval snad jen ten pravej dík s kaslikem pro spolujezdce....už si to přesně nepamatuju je to 2 roky ale byl tam akorát problém s trubkou co vede z vnitřniho topení do motorovýho prostoru a protože mi to bylo jedno tak sem ji štípnul...on tam to topení u mě někdo stejně nechal asi jen proto, že bylo k ničemu :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Tak jsem se konečně dokopal jsem napsat co se stalo. Nakonec jsem se k topení dostal. Vypadá následovně, myslim že to nepotřebuje ani komentář :-D Všechno jsem namontoval do auta, topení jsem tam nedával. na zimu to rozeberu znova, už vim jak na to. Lepší bude rozebrat i středovej tunel kvůli manipulaci. Tak na podzim zpět :-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Hezký, aspoň máš jistotu, že je nutný koupit nový. Evidentně to opravoval nějakej expert. Lepit tohle silikonem je dobrej úlet (doufám, že to teda není tavný lepidlo). |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Já bych to viděl na to lepidlo z tavný pistole :D
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No pěkně, těší mně, že existujou takový bastlíři, protože si pak připadám že jsem mnohem lepší kumštýř :-DD |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Standa napsal:Hezký, aspoň máš jistotu, že je nutný koupit nový. Evidentně to opravoval nějakej expert. Lepit tohle silikonem je dobrej úlet (doufám, že to teda není tavný lepidlo). Je to silikon. Docela jsem se zasmál když jsem to viděl a kroutil hlavou.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Hejkal napsal:Tak jsem se konečně dokopal jsem napsat co se stalo. Nakonec jsem se k topení dostal. Vypadá následovně, myslim že to nepotřebuje ani komentář :-D Všechno jsem namontoval do auta, topení jsem tam nedával. na zimu to rozeberu znova, už vim jak na to. Lepší bude rozebrat i středovej tunel kvůli manipulaci. Tak na podzim zpět :-) pekna prace , a pak ver nekomu ze auto radne renovoval , holt co si sam neudelas to nemas
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK