Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Já s tím jezdit nebudu. Mám daný v couvačkách oranžový žárovky a tyhle světla pod nárazníkem POUZE kvůli STK. Ihned jakmile budou známky na značce, tak to půjde dolu a blinkry budou zase blikat červeně. |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
To jsem pochopil, ale i tak otázka platí. Asi jsem teda jen moc línej, protože by mě nebavilo každý 2 roky tohle 2x přepojovat :) |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Já jsem si s tím vyhrál už předloni a teď je přestavba světel na technickou otázka ani ne pěti minut, stačí jenom pověsit pod nárazník tu zhovadilost, vypojit původní konektor ze světel, cvaknout jinej a hotovo Upraveno uživatelem pondělí 28. dubna 2014 9:08:30(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ale i tak šlo hodit mlhovku do světla třeba dvouvláknovou žárovkou a mít ji natrvalo. Blinkry jdou zase řešit oranžovýma led schovanýma ve světle. Divím se, že ti projdou blinkry na prostředku auta. Já bych to radši udělal pořádně (legálně svítící schovaný ve světlech), než takhle a ještě se klepat před chlupatýma na cestě. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Právě jsem se vrátil z STK a mám zase na dva roky pokoj. Konečně můžu sundat tu příšernou mlhovku a vrátit zadní světla do původního stavu |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Nemáte někdo zkušenost s vyblikáním závad na 4.tý generaci, rok 93? Standartní postup s propojením konektoru 5 a 6 nefunguje, pouze se po propojení konektorů a zapnutí klíčku spůstí sahara. Ráno bylo všechno OK, ale odpoledne při odjíždění z Konopáče auto začalo strašně blbnout s volnoběhem a kontrolka Service engine soon svítí pořád. Zkoušel jsem i odpojit baterku a i při dalším startu se vždy kontrolka zhruba po třech vteřinách znova rozsvítí. Volnoběh ale zlobí nejvíc při zařazený rychlosti. Na P blbne taky, ale ne tolik. |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
|
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Konektor to má ještě starej, dvanáctipinovej |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Asi jsem závadu našel. Při zahřátým motoru je krokový motorek totiž stále otevřený. Když ho ucpu, tak je volnoběh jak víno. |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
A když se pokusíš otočit tou "čepičkou", tak jde volně otočit, případně se vysouvá nebo jde velmi ztuha či vůbec? On je tam prej závit a když se vyjede na konec, tak prej má pak problém se zpátky chytnout závitu a začít se vysouvat. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Krokáč byl kouslej. Hejbat s ním rukou bylo prakticky nemožný. Po odpojení konektoru kontrolka Service engine soon hned zhasla a když jsem podržel díru v klapce pod krokovým motorkem, tak byl volnoběh dobrej. Novej motorek už mám objednanej, vyšel na dvacet dolarů. |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Asi vyjel za doraz a asi vyjel i z kulisy a hodně blbě se vrazí zpět; dost blbě se to opravuje, je to dost blbě rozebíratelný, prej sou tam aj plasty. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Asi by to šlo dát dohromady, ale novej je novej. Přecejenom už má po dvaceti letech nárok na důchod |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Já ho opravoval, a už asi 4 roky funguje :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Třeba by to taky nějakou dobu fungovalo, kdybych ho zkusil dát dohromady, ale radši vsadím na jistotu a dám novej. Jezdit s tím teď stejně nemůžu, protože jsem dneska sundal volant a poslal jsem ho do volantechu na pošití. |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
OndraS napsal:Já ho opravoval, a už asi 4 roky funguje :) Ono asi záleží na stavu... Ten můj byl taky kouslej za dorazem a měl to vevnitř vyžvejkaný, takže bez šance na opravu a znovupoužití, aniž by se tomu zas něco stalo. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Mám nově pošitej volant z Volantechu, cena včetně opravy utrženého věnce 2141Kč: Před: Po: TO JE KLACEK! |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Tak dneska přišel novej krokovej motorek a problém s volnoběhem neodstraněn. Dělá mi to přesně to samý, co popisujou tady, ale nedořešili http://www.camaroz28.com...-4l-idle-problem-527664/ Když to nastartuju studený, volnoběh má cca 1500 ot, kontrolka motoru svítí. Po zařazení D nebo R volnoběh začne strašně skákat a auto má tendenci chcípnout. Pokud odpojím konektor z krokovýho motorku, kontrolka motoru zhasne. Nemá někdo nějakej tip, na co kouknout, do čeho praštit kladivem, případně na co namazat koňskou mast?? |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Co váha vzduchu nebo mapsenzor? Já tenhle motor neznám, jen mi něco podobnýho dělal Jeep a tam byla prošoupaná hadička podtlaku do mapsenzoru.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Hadice k senzoru je zhuba 3 měsíce po výměně a váha si myslím že to nebude, protože to vždycky zkolabuje až po zařazení |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Speee napsal:Hadice k senzoru je zhuba 3 měsíce po výměně a váha si myslím že to nebude, protože to vždycky zkolabuje až po zařazení pokud to před tou výměnou nedělalo asi bych to prošel znova, co podtlaky k převodovce?(pokud máš automat Upraveno uživatelem pátek 20. června 2014 23:22:58(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Podtlaky jsem kontroloval, všechno ok. Váhu vzudchu to dokonce ani nemá (pouze na chobotu sání před filtrem je zvrchu na dvou šroubech krabička o rozměru cca 10x10cm s dvěma konektorama) |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Konečně pořádnej volant Neni to ta samá BMW kůže jako mam já? :-) Celá garáž mi tim teď neustále voní |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Konečně pořádnej volant Neni to ta samá BMW kůže jako mam já? :-) Celá garáž mi tim teď neustále voní Vzheledem k tomu, že to máme pošitý u stejný firmy, tak je to možný. :-D Přes svojí nasranost kvůli špatnýmu volnoběhu vůni nový kůže ani nevnímám |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Já tomu ne úplně rozumím. Takže IAC ventil je novej. Když to nastartuješ, tak svítí service engine, a když odpojíš ten konektor k tomu IAC, tak to zhasne? To je nějaký divný. Ty čtyřgenerační motory neznám. Ono to nemá MAF (váhu vzduchu)? check: - jak se to auto chová vohřátý? - když jsi tam dával ten IAC ventil, tak u trojovýho motoru je potřeba jej namontovat v ne uplně vysunutým stavu (násilím ho zasunout), jinak hrozí, že jej namontuješ tak, že ho zablokuješ právě tím jak se bude opírat o konec své dráhy. Je to totiž konus kterej zapadá do kónusu v těle škrtící klapky. Upraveno uživatelem neděle 22. června 2014 21:34:10(UTC)
| Důvod úpravy: - |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK