Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
No doufam ze me neprijde zase nejaka zver vyfuckovat xD pro vsechny pripady jsem si pripojistil srazku se zveri.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Hejkal napsal:No doufam ze me neprijde zase nejaka zver vyfuckovat xD pro vsechny pripady jsem si pripojistil srazku se zveri. pekne , ja jsem ted trocha drcnul favorita a natrhl mi pekne levobok , ale uz opraveno co ten kocarek v garazi , nove vozitko
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Jo jo jsem strejda segra do toho prastila :-))) fiku ty si ale vsimavej xD
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Tak po nějaký době se mi podařilo trochu upgrade výměna 2 BBl za 4 BBl carb od Holley (marine) s el. choke. Zatim to nemám dolazený, ještě musim seštelovat volnoběh a vyřešit podtlaky protože řadí jen na 1. :-D Výkon nevim jestli tam nějakej je ale každopádně startování je úžasný :-)) Mno jinak asi nic jinýho zásadního neplánuju zatim zdar :-)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To bohatě stačí, moc pěkný Když to neřadí, tak se podívej na přívod podtlaku do převodovky, obvykle bývá připojen přímo do sání někde vzadu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Tak už mi to řadí přepojil jsem podtlak jinam. Směs je myslim že akorád ale furt to jezdí jen na 2 klapky :-D jezdí to jak fullsize limuzina xD žádnej odpich nic. kickdown nefunguje i když nevim jak je to možný protože sem to udělal přesně jak to bylo na původnim. lanko začne tahat od půlky plynu a když dám plyn na podlahu lanko je napnutý a víc nejde Zatim mě nic nenapadá ale jestli to bude takhle furt mrtvý tak pujde pryč z domu! :-D
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No, musíš se ujistit, že se kickdown opravdu hejbe (třeba jestli to netaháš i s bowdenem). Sundat vanu převodovky a koukat, jestli ten kickdown tam dole tahá za ten mechanismus, mohl se třeba z nějakého důvodu rozpojit: Jinak kickdown je potřeba pouze pro podřazení z 3 na 2, v nižších rychlostech si to převodovka udělá sama i bez něj. Některý lidi ho vyndavaj a vstup do převodovky zaslepí, řadí pak manuálně v případě potřeby. Ten frustrační pocit znám :-) Holley neznám, tak nevim jak ho donutit aby otevřel druhý klapky, ale mělo by to jít někde poštelovat Jo a když koukám na tu placku místo filtru - tos tomu moc nepomohl, motor musí dejchat a takhle jsi sebral pěknej kus účinný sací plochy. Pod 3" výšku filtru bych nechodil. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Mno manualně řadit mě de horko těžko, L tam nejde skoro vůbec S de docela blbě z D atak dále :-D :-D to nějak vychytám, sundavat výko vany bych udělal jako poslední :-D ještě uvidim hlavně to je karbík na offroudy a lodě :-D a ten filter je uplně stejně vysokej co tam byl 2,25", 3" bych nezavřel kapotu. Jinak todle opravdu neni závodní motor na těch 135HP stačí i 10 cm ďoura xD
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
neves hlavu to dohromady das jen trpelivost
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: Hejkal Mno manualně řadit mě de horko těžko, L tam nejde skoro vůbec S de docela blbě z D atak dále :-D :-D to nějak vychytám, sundavat výko vany bych udělal jako poslední :-D ještě uvidim hlavně to je karbík na offroudy a lodě :-D a ten filter je uplně stejně vysokej co tam byl 2,25", 3" bych nezavřel kapotu. Jinak todle opravdu neni závodní motor na těch 135HP stačí i 10 cm ďoura xD No musel bys mít drop-base filtr, možná by stačil jen ten spodek a v pohodě tam vyšší filtr dostaneš. Asi bude ten karbec laděnej na větší objem a proto ti ty druhý komory neotevře, tam bude něco jako podtlaková regulace, teoreticky nastavitelná, ale musíš najít nějakou brožurku od toho a prostudovat to. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie ve fóru:: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ten druhej stupen se určitě otevírá až při větším průtoku tzn větším zatížení.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hele a jak jsi zjistil že se ti ty druhý klapky neotevírají? Tohle je první video co na mě vyskočilo, když jsem o tom něco hledal Citace:Don't expect you can wind the throttle and see the secondaries begin to open. If they do, they most likely open too soon. Secondaries should only open when the engine is under a load. Upraveno uživatelem úterý 24. května 2016 15:54:39(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
U všech karburátorů s podtlakovým druhým stupněm je to poznat na zvuku a chování motoru. Běžně to bývá kolem 3000ot. Protočení motoru bez zátěže je neotevře, protože není dost otevřená klapka prvního stupně (a nebo je, ale moc krátce). |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Dik za rady, jqk rikam je to ve fazi laborovani a zkouseni. Bude to chtit cas. Trochu na to mrknu pristi tyden.ten karbik co mam nema ani stelovani na bohatosti smesy. A jen jeden podtlak ze zadu. Tak jsem do ty redukcni desticky udelsl taky diru na podtlak takze mam 2, na jeden je napojenej pcv a na druhej, rozdelovac,prevodovka, brzdy a klapky topeni :-D proste jobovka.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
To nezní moc dobře. Normální karbce mají 2 druhy vacuum vstupů - v jednom pořád a v jednom až při zatížení motoru. Když je prohodíš třeba u rozdělovače, nemůže správně fungovat. |
|
|
|
|
Kategorie ve fóru:: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Na diagnostiku jestli se ti otevírá druhý stupen ti stačí podle videa kancelářská sponka.Tenhle systém měla i stodvacítka.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK