Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#26 Odesláno : pondělí 18. března 2013 9:34:32(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Svíčky:
BOSCH # 4236
BOSCH # 4036
NGK # 7355

levnější alternativy:
BOSCH # 7516
NGK # 3332
MOTORCRAFT SP457
Champion 14

Pošli nám ze zajímavosti kód motoru. Měl by se nacházet na spolujezdcově straně, vepředu tam jak končí pravá hlava. Většinou je šikovně schovanej pod alternátorem:
UserPostedImage
Camaro se rozskočilo...
Offline TransAm79  
#27 Odesláno : pondělí 18. března 2013 10:01:33(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Monte napsal:
prolezeme to a uvidíme co uvidíme,olej má mít nákou zvláštní specifikaci?


Já dávám tenhle... Myslím, že žádnou zvláštní specifikaci nemá...

http://www.castrol.com/c...45&contentId=7079719

UserPostedImage
Offline tomcat1  
#28 Odesláno : pondělí 18. března 2013 10:21:58(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Pokial ide o tak stary motor, a ak nebol generalkovany nedavno, bude tam urcite kopu mechanickych problemov. Ak je rozvodovao retaz povodna, bude tak vytahana, ze predzapal aj casovanie vetilov lieta najmenej +- 10 stupnov, tak sa neni comu cudovat ze to netaha ako ma. Dalej ak to ma flat tappet vacku, moze byt vplyvom nevhodneho oleja z nizkym obsahom zinkovych aditiv( ma byt min 1400 ppm) natolko zbrusena ze ventily sa otvaraju len do polovice zdvihu. Aky to ma vplyv na plnenie a vyprazdnovanie valcov netreba hovorit. To su vsetko veci co na zvuku a chode nemusia byt prilis poznat na prvy pohlad a pocutie.Dalej neviem co mas za karburator, ale treba zistit ci sa otvaraju sekundarne klapky, ak je to riesene podtlakom, uz to nemusi vobec fungovat. A potom su tu este veci ako tesnost piestnych kruzkov a ventilov, ale tie na bykon nemaju az taky vplyv ak tie veci co som spominal.
Inak oleje bezne dostupne v europe maju nizky obsah zinkovych aditiv, max polovicu odporucaneho mnoztva a preto su pre motory s flat tappet vackou nevhodne.
Offline xjohny  
#29 Odesláno : pondělí 18. března 2013 10:34:22(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jaké oleje kupuješ ty pro flat-taped vačky? Dají se tu za rozumnou cenu sehnat? A co oleje pro diesely?
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#30 Odesláno : pondělí 18. března 2013 10:48:58(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
V europe maju tieto antioterove aditiva len racing oleje napriklad Valvoline VR1 racing 10W60 alebo podobne od Mobil-u Dalsia moznost je kupit si aditivum na Summite.
Offline Sentinel  
#31 Odesláno : pondělí 18. března 2013 11:27:11(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
ty co sem vzal v mototechně tak sem problémy neměl tam jde jen o závit a délku jak venku tak uvnitř a to bylo všechno stejný
Offline Monte  
#32 Odesláno : pondělí 18. března 2013 17:45:26(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

Dík všem,tak jsem dneska objednal olej,filtr a svíce,zítra to mám doma.Jak se dostanu k autu,tak nafotím motor a ten karbec,opíšu kod motoru a hodim to sem.
Offline Monte  
#33 Odesláno : pondělí 18. března 2013 21:35:56(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

Řešíme ten motorový olej,objednal jsem ten co tu uvedl TransAm79 Magnatec 15W40.Motor je puvodní a podle mě negenerálkovaný.Puvodní majitel říkal,že tam dával minerál a tet se ptám,muže se tímhle olejem motor nějak POŠKODIT ???
Další otázka,používáte benzín naturál a lejete do toho aditiva ???

Upraveno uživatelem pondělí 18. března 2013 21:59:47(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Jirka_z28  
#34 Odesláno : pondělí 18. března 2013 22:32:54(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Aditiva se řešily teď na usmotors, tuším v sekci Dart, projdi si to. Vyšlo z toho, že někde na začátku 70´s se zaváděly motory fungující na bezolovnatej benzín, ale rok 70 to ještě nebude. Pokud je v tom origo motor s origo hlavama a není na palivoměru napsáno "Unleaded fuel only", bude to chtět aditivum přidávat.
Offline tomcat1  
#35 Odesláno : pondělí 18. března 2013 22:59:28(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Monte napsal:
Řešíme ten motorový olej,objednal jsem ten co tu uvedl TransAm79 Magnatec 15W40.Motor je puvodní a podle mě negenerálkovaný.Puvodní majitel říkal,že tam dával minerál a tet se ptám,muže se tímhle olejem motor nějak POŠKODIT ???
Další otázka,používáte benzín naturál a lejete do toho aditiva ???

Do tohto oleja by si mal spravne pouzt aditivum napriklad toto:
http://www.summitracing....parts/isk-zddp/overview/
Naspodu mas vysvetlene naco to je...
Pokial je motor ale negeneralkovany, tak si myslim ze by sa mal cely rozobrat, skontrolovat a zlozit. Niekolko som ich v povodnom stave videl a noebolo to bohvieco- vnutri 2 cm hruby nanos bordelu, vytahana rozvodova retaz, zodran vacka, loziska nic moc, ventili netesne a kruzky a valce opotrebovane.
Ako minimum by to chcelo podla mna prelestit kluku a dat nove loziska, nove loziska vackoveho hriadela, novu vacku a zdvihatka a aspon prehonovat valce a dat nove kruzky a samozrejme zabrusit ventily. Teda ak od toho ocakavas nejaky vykon.
Nove sanie a karburator by tomu urcite tiez neuskodili.
Co sa tyka benzinu, od roku 72-3 boli vsetky usa auta vybavene katalyzatormi a teda jazdili na bezolovnaty benzin... Ale nemyslim ze rocnik 70 by mal hlavy z inbeho materialu a nepocul som este ze by sa niekomu poskodili na aute od GM sedla z dovodu pouzivania bezolovnateho benzinu...
Offline Monte  
#36 Odesláno : úterý 19. března 2013 7:02:35(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

tomcat1:s tim motorem máš určitě pravdu a souhlasím s tebou,ale zatim není jasné u koho auto skončí,tak že ani já a ani kámoš do toho nechcem cpat prachy za Go motoru,protože to co jsi vyjmenoval si myslim je tak za 70000 .Chcem udělat jen tu základní udržbu a do větších akcí at se pusti sam majitel.Jde nam jen oto aby jsme tomu neublížili.Tu přísadu do oleje tady nekoupim,musí se to ojednat ze státu?
Offline xjohny  
#37 Odesláno : úterý 19. března 2013 8:04:07(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Kolem 700,- by ti ji mohli dodat až domů Simix, Impexta nebo Cartime.
Camaro se rozskočilo...
Offline Monte  
#38 Odesláno : úterý 19. března 2013 17:00:54(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

xjohny napsal:
Kolem 700,- by ti ji mohli dodat až domů Simix, Impexta nebo Cartime.

Mrknu na to,dík.
Offline Monte  
#39 Odesláno : sobota 23. března 2013 18:35:55(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

Tak jsme dneska prošli tu palivovku,benzínový filtr v karburátoru je čistej,tak že se tam žádnej bordel z nádrže dostat nemohlo.Vyměnili jsme svíčky,olej a filtr.Víčko i palec rozdělovače je v pořádku.Bohužel když jsme jeli domu z dílny,tak to bylo horší než když jsme jeli tam.Střílí to do karburátoru,škube to a nemá to akceleraci.Je možné,že jsou přelámané ty uhlíkové kabely ke svíčkám a že by to dělá tuhle paseku?Nebo že by byla chudá směs?Podle puvodního majitele,je motor 100% v pořádku a bude to jen náká kravina.Nemáte někdo hodnoty na základní nastavení karburátoru?Dal bych sem fotku karburátoru,ale nejde mi to.Je na něm vyraženo GM 2 JET ROCHESTER.
Nebo je tady někde v okolí Jičína kdo by se na to mohl mrknout?
Offline xjohny  
#40 Odesláno : sobota 23. března 2013 19:37:40(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nepohnuli jste s tím rozdělovačem při kontrole víčka? Mohli jste si posunout předstih.

Karburátor je dvojkomorák dual-jet od Rochestru. Nemá moc cenu ladit, sežeňte si Edelbrocka 1405 nebo 1406 ;-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Monte  
#41 Odesláno : sobota 23. března 2013 19:43:20(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

xjohny napsal:
Nepohnuli jste s tím rozdělovačem při kontrole víčka? Mohli jste si posunout předstih.

Karburátor je dvojkomorák dual-jet od Rochestru. Nemá moc cenu ladit, sežeňte si Edelbrocka 1405 nebo 1406 ;-)

to musíme mít i novej manifold né?
http://takjauznevim.rajce.idnes.cz/
Offline Jirka_z28  
#42 Odesláno : sobota 23. března 2013 19:55:53(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Monte napsal:
to musíme mít i novej manifold né?


Přesně tak. Já jsem tady za ten druhej tábor, mně se Edelbrock neosvědčil Ja nic , takže doporučuju nejdřív pořádně diagnostikovat závadu a její příčinu, než hned měnit karbec, "protože je starej, tak už bude k ničemu".
Měřili jste předstih, tlaky, koukli jste na rozvody? Je toho spoustu, co by neměl bejt takovej problém zkontrolovat...
Offline xjohny  
#43 Odesláno : sobota 23. března 2013 20:03:23(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jenže tys měnil karburátor za vstřiky, to už chce trošku umu. Vstřiky si naladí k ideálu kompjůtr a je velká pravděpodobnost, že líp než naladí laik karburátor.

Pravda je, že je potřeba jiný manifold no, na to jsem zapomněl Juj
Můžou zkusit toho Rochestera poladit, ale chce to nějakýho šikulu.

Monte: Taky zkontrolovat kabely, jestli nejsou přehozený.
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#44 Odesláno : sobota 23. března 2013 20:08:24(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
pokud budes davat misto kvadratu edla tak tu mam nevyuzitou redukci origo us na prodej .
Offline Monte  
#45 Odesláno : sobota 23. března 2013 20:11:27(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

najdu tady někde pořadí kabelu a nastavení předstihu?
Offline xjohny  
#46 Odesláno : sobota 23. března 2013 20:16:26(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Camaro se rozskočilo...
Offline Monte  
#47 Odesláno : sobota 23. března 2013 20:21:11(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

xjohny napsal:
http://boxwrench.net/specs/chevy_sb.htm

prosím tě víčko je očíslované,ani jsem si nevšim když jsem na to čuměl.
Offline Jirka_z28  
#48 Odesláno : sobota 23. března 2013 22:14:02(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
xjohny napsal:
Jenže tys měnil karburátor za vstřiky...

Ne, mám tam origo Qjet, zkusil jsem ho nahradit Edou a vrátil jsem se k původnímu...
Offline xjohny  
#49 Odesláno : sobota 23. března 2013 22:48:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Aha, tak ho máš dobře nastavenej no :)

Monte: myslím že není, ani to není potřeba, protože se dá usadit do víc pozic. Záleží spíš na tom, kde se nachází ten jezdec uvnitř, když je první válec v horní úvrati.
Camaro se rozskočilo...
Offline Monte  
#50 Odesláno : pondělí 25. března 2013 19:15:33(UTC)
Monte

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 16.03.2013(UTC)
Zpráv: 26
Bydliště: Jičin

holanuvstatek napsal:
pokud budes davat misto kvadratu edla tak tu mam nevyuzitou redukci origo us na prodej .

Tak že manifold zustává puvodní a použije se redukce mezi manifold a edla?Jaká je cena a pasuje to na všechny dvoukomory ,nebo to je na konkrétní karbec,
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (3)
3 stránek<123>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.