Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Svíčky: BOSCH # 4236 BOSCH # 4036 NGK # 7355 levnější alternativy: BOSCH # 7516 NGK # 3332 MOTORCRAFT SP457 Champion 14 Pošli nám ze zajímavosti kód motoru. Měl by se nacházet na spolujezdcově straně, vepředu tam jak končí pravá hlava. Většinou je šikovně schovanej pod alternátorem: |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Pokial ide o tak stary motor, a ak nebol generalkovany nedavno, bude tam urcite kopu mechanickych problemov. Ak je rozvodovao retaz povodna, bude tak vytahana, ze predzapal aj casovanie vetilov lieta najmenej +- 10 stupnov, tak sa neni comu cudovat ze to netaha ako ma. Dalej ak to ma flat tappet vacku, moze byt vplyvom nevhodneho oleja z nizkym obsahom zinkovych aditiv( ma byt min 1400 ppm) natolko zbrusena ze ventily sa otvaraju len do polovice zdvihu. Aky to ma vplyv na plnenie a vyprazdnovanie valcov netreba hovorit. To su vsetko veci co na zvuku a chode nemusia byt prilis poznat na prvy pohlad a pocutie.Dalej neviem co mas za karburator, ale treba zistit ci sa otvaraju sekundarne klapky, ak je to riesene podtlakom, uz to nemusi vobec fungovat. A potom su tu este veci ako tesnost piestnych kruzkov a ventilov, ale tie na bykon nemaju az taky vplyv ak tie veci co som spominal. Inak oleje bezne dostupne v europe maju nizky obsah zinkovych aditiv, max polovicu odporucaneho mnoztva a preto su pre motory s flat tappet vackou nevhodne.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jaké oleje kupuješ ty pro flat-taped vačky? Dají se tu za rozumnou cenu sehnat? A co oleje pro diesely? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
V europe maju tieto antioterove aditiva len racing oleje napriklad Valvoline VR1 racing 10W60 alebo podobne od Mobil-u Dalsia moznost je kupit si aditivum na Summite.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
ty co sem vzal v mototechně tak sem problémy neměl tam jde jen o závit a délku jak venku tak uvnitř a to bylo všechno stejný
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
Dík všem,tak jsem dneska objednal olej,filtr a svíce,zítra to mám doma.Jak se dostanu k autu,tak nafotím motor a ten karbec,opíšu kod motoru a hodim to sem.
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
Řešíme ten motorový olej,objednal jsem ten co tu uvedl TransAm79 Magnatec 15W40.Motor je puvodní a podle mě negenerálkovaný.Puvodní majitel říkal,že tam dával minerál a tet se ptám,muže se tímhle olejem motor nějak POŠKODIT ??? Další otázka,používáte benzín naturál a lejete do toho aditiva ??? Upraveno uživatelem pondělí 18. března 2013 21:59:47(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Aditiva se řešily teď na usmotors, tuším v sekci Dart, projdi si to. Vyšlo z toho, že někde na začátku 70´s se zaváděly motory fungující na bezolovnatej benzín, ale rok 70 to ještě nebude. Pokud je v tom origo motor s origo hlavama a není na palivoměru napsáno "Unleaded fuel only", bude to chtět aditivum přidávat. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Monte napsal:Řešíme ten motorový olej,objednal jsem ten co tu uvedl TransAm79 Magnatec 15W40.Motor je puvodní a podle mě negenerálkovaný.Puvodní majitel říkal,že tam dával minerál a tet se ptám,muže se tímhle olejem motor nějak POŠKODIT ??? Další otázka,používáte benzín naturál a lejete do toho aditiva ??? Do tohto oleja by si mal spravne pouzt aditivum napriklad toto: http://www.summitracing....parts/isk-zddp/overview/Naspodu mas vysvetlene naco to je... Pokial je motor ale negeneralkovany, tak si myslim ze by sa mal cely rozobrat, skontrolovat a zlozit. Niekolko som ich v povodnom stave videl a noebolo to bohvieco- vnutri 2 cm hruby nanos bordelu, vytahana rozvodova retaz, zodran vacka, loziska nic moc, ventili netesne a kruzky a valce opotrebovane. Ako minimum by to chcelo podla mna prelestit kluku a dat nove loziska, nove loziska vackoveho hriadela, novu vacku a zdvihatka a aspon prehonovat valce a dat nove kruzky a samozrejme zabrusit ventily. Teda ak od toho ocakavas nejaky vykon. Nove sanie a karburator by tomu urcite tiez neuskodili. Co sa tyka benzinu, od roku 72-3 boli vsetky usa auta vybavene katalyzatormi a teda jazdili na bezolovnaty benzin... Ale nemyslim ze rocnik 70 by mal hlavy z inbeho materialu a nepocul som este ze by sa niekomu poskodili na aute od GM sedla z dovodu pouzivania bezolovnateho benzinu...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
tomcat1:s tim motorem máš určitě pravdu a souhlasím s tebou,ale zatim není jasné u koho auto skončí,tak že ani já a ani kámoš do toho nechcem cpat prachy za Go motoru,protože to co jsi vyjmenoval si myslim je tak za 70000 .Chcem udělat jen tu základní udržbu a do větších akcí at se pusti sam majitel.Jde nam jen oto aby jsme tomu neublížili.Tu přísadu do oleje tady nekoupim,musí se to ojednat ze státu?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Kolem 700,- by ti ji mohli dodat až domů Simix, Impexta nebo Cartime. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
xjohny napsal:Kolem 700,- by ti ji mohli dodat až domů Simix, Impexta nebo Cartime. Mrknu na to,dík.
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
Tak jsme dneska prošli tu palivovku,benzínový filtr v karburátoru je čistej,tak že se tam žádnej bordel z nádrže dostat nemohlo.Vyměnili jsme svíčky,olej a filtr.Víčko i palec rozdělovače je v pořádku.Bohužel když jsme jeli domu z dílny,tak to bylo horší než když jsme jeli tam.Střílí to do karburátoru,škube to a nemá to akceleraci.Je možné,že jsou přelámané ty uhlíkové kabely ke svíčkám a že by to dělá tuhle paseku?Nebo že by byla chudá směs?Podle puvodního majitele,je motor 100% v pořádku a bude to jen náká kravina.Nemáte někdo hodnoty na základní nastavení karburátoru?Dal bych sem fotku karburátoru,ale nejde mi to.Je na něm vyraženo GM 2 JET ROCHESTER. Nebo je tady někde v okolí Jičína kdo by se na to mohl mrknout?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nepohnuli jste s tím rozdělovačem při kontrole víčka? Mohli jste si posunout předstih.
Karburátor je dvojkomorák dual-jet od Rochestru. Nemá moc cenu ladit, sežeňte si Edelbrocka 1405 nebo 1406 ;-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
xjohny napsal:Nepohnuli jste s tím rozdělovačem při kontrole víčka? Mohli jste si posunout předstih.
Karburátor je dvojkomorák dual-jet od Rochestru. Nemá moc cenu ladit, sežeňte si Edelbrocka 1405 nebo 1406 ;-) to musíme mít i novej manifold né? http://takjauznevim.rajce.idnes.cz/
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Monte napsal:to musíme mít i novej manifold né? Přesně tak. Já jsem tady za ten druhej tábor, mně se Edelbrock neosvědčil , takže doporučuju nejdřív pořádně diagnostikovat závadu a její příčinu, než hned měnit karbec, "protože je starej, tak už bude k ničemu". Měřili jste předstih, tlaky, koukli jste na rozvody? Je toho spoustu, co by neměl bejt takovej problém zkontrolovat... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jenže tys měnil karburátor za vstřiky, to už chce trošku umu. Vstřiky si naladí k ideálu kompjůtr a je velká pravděpodobnost, že líp než naladí laik karburátor. Pravda je, že je potřeba jiný manifold no, na to jsem zapomněl Můžou zkusit toho Rochestera poladit, ale chce to nějakýho šikulu. Monte: Taky zkontrolovat kabely, jestli nejsou přehozený. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
pokud budes davat misto kvadratu edla tak tu mam nevyuzitou redukci origo us na prodej .
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
najdu tady někde pořadí kabelu a nastavení předstihu?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
xjohny napsal:http://boxwrench.net/specs/chevy_sb.htm prosím tě víčko je očíslované,ani jsem si nevšim když jsem na to čuměl.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Jenže tys měnil karburátor za vstřiky... Ne, mám tam origo Qjet, zkusil jsem ho nahradit Edou a vrátil jsem se k původnímu... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Aha, tak ho máš dobře nastavenej no :)
Monte: myslím že není, ani to není potřeba, protože se dá usadit do víc pozic. Záleží spíš na tom, kde se nachází ten jezdec uvnitř, když je první válec v horní úvrati. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 16.03.2013(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Jičin
|
holanuvstatek napsal:pokud budes davat misto kvadratu edla tak tu mam nevyuzitou redukci origo us na prodej . Tak že manifold zustává puvodní a použije se redukce mezi manifold a edla?Jaká je cena a pasuje to na všechny dvoukomory ,nebo to je na konkrétní karbec,
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK