Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

4 stránek123>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Zlumik  
#1 Odesláno : úterý 28. dubna 2009 20:06:44(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

protože jsem v podstatě lenoch a píšu jako bouře (sem tam uhodím) zkopíroval jsem obsah z moje.auto.cz

Popis vozu

Sportovní čtyřmístné kupé. Jedná se o jeden z clasických amerických "muscle cars", který byl odpovědí koncernu Chevrolet na veleúspěšný model Mustang od Fordu.

Auto má původní motor a v minulosti již prošlo nějakou rozsáhlejší opravou. Dle servisní knihy bylo auto po celou dobu pravidelně servisováno.

MOTOR:
Obsah: 5,7 litru; 350 cui
Počet válců: 8
Počet ventilů na válec: 2
Výkon: dle literatury: 165hp @ 3800 rpm, nyní odhad asi 200hp po úpravách motoru (sání, výfukové svody, rozdělovač)
Kroutící moment: 357,50 Nm; dle literatury: 260 lbf ft @ 2400 rpm
Karburáror: 4 komorový Rochester Quadrajet

PŘEVODOVKA:
Třístupňová automatická Turbo Hydramatic TH 350

PODVOZEK:
Motor vpředu pohon zadních kol.
Přední náprava odpružená pružinami, kotoučové brzdy.
Zadní náprava v celku, samosvorný diferenciál, 5 listá pera, bubnové brzdy, dofukovací tlumiče Monroe (koupeno s vozem).
Ráfky chromované plechové American Racing
Přední 14", pneu 215/70 SR14
Zadní 15", pneu 295/50 R15 (bohužel.....je to docela hnusný, ale budí to nebývalý zájem)

Rozdíl v udávaných hodnotách výkonu může být způsoben tím, že v USA byly údajně výrobcem tyto hodnoty záměrně snižovány proti reálu z důvodu platby něčeho, jako je u nás povinné ručení.

Podrobná recenze a historie vozů Chevrolet Camaro je zde:
http://www.auto.cz/histo...ce-1-cast-1967-1981.html

Silné stránky

Auto má konstrukci lehčího tanku. Materiály použité na karoserii jsou chemicky ošetřeny proti korozi a tam, kde nebyly poškozeny tuningem je auto netknuté a jako nové.

Výbava - okna v elektrice, posilovač řízení (no nevím jak by se to dalo řídit bez něj), nastavitelný volant, navíjecí pásy.
Slabé stránky

Při delším stání teče převodovka a simeringy hřídele, což může být ale způsobeno opotřebením příslušných těsnících elementů.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím si vše děláme sami s bráchu, kamarády a známými
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Garáže Vltava - auto nám dovezli až domů, víc jsme nepotřebovali.

Průběh renovace

Auto bylo dovezeno z CH a bylo rozsáhle napadeno "kutilem -čůnerem" - nalaminované prahy, blatníky, křídlo, přední spojler, vyměněná kola, upravené sání, vyměněný rozdělovač. Auto bylo dále přelakováno na tmavě modrou metalízu.

Auto jsme koupili včetně originálníhotp TP a servisní knížky, podle které bylo až do prodeje do ČR pravidelně servisováno.

Interiér vozu je celkem zachovalý a až na přední sedadla, která jsou přečalouněna do kůže, je v původním stavu. Chyběl pouze podlahový koberec, který byl nahrazen modrým tepichem ze Švýcarského obyváku.

Vzhledem k tomu, že jsme s bráchou příznivci klasiky a nejsme nadšeni z tuningu, rozhodli jsme se auto renovovat do původního stavu.

Rozhodli jsme se tedy odstranit nalaminované části. Konstrukce těchto doplňků byla opravdu bytelná a poctivá, ať je dělal kdokoliv a přestože se nám nelíbily, musím říct, že to byla fakt dobrá práce. Vše bylo z poctivého starého sklolaminátu tloušťky cca 1 cm, vyplněno montážní pěnou a v oblasti prahů vyztuženo jeklovou konstrukcí navařenou na originální prahy. Rozvášnili jsme tedy flexy s řeznými kotouči a následovali je kotouči lamelovými a vše ořezali a obrousili. Při té příležitosti jsem si zavzpomínal na doby, kdy jsme si jako děti cpali za krk skelnou vatu :-DD Opravdu to všem doporučuji vyzkoušet.......ten pocit, kdy vás všechno svědí, štípe a kouše a není pomoci než to 3 dny vydržet opravdu každému dodá chuť do další práce. Po odstranění nalaminovaných částí jsme zjistili, že lemy blatníků a zadní část karoserie jsou totálně zkorodované.

První krok při renovaci tedy je zachránit karoserii. Blatníky a veškeré zkorodované části karoserie byly tedy vyvařeny. Tohle bohužel neumíme a nemáme na to ani vybavení, takže pomohl jeden známý, kterému je sice 70 let, ale je to opravdový machr. Vše co bylo zrezlé tak, že to nešlo zachránit bylo ořezáno, obroušeno nebo ustřiženo a vyrobeno z nového plechu.

Poté jsme očistili spodní partie vozu a vše pořádně napatlali asfaltovými protikorozními přípravky. Exponované části (podběhy, nádrž a některé zadní spodní části karoserie) jsme nastříkali bitumenem.

Následovalo kytování, broušení, kytování, broušení, kytování a broušení a takhle ještě několikrát.

Tak už se to začíná rýsovat. Po dost dlouhé době máme všechny díly komplet nalakované a auto začínáme pomalu skládat. Všem, kdo se do podobné rekonstrukce chtějí pustit, doporučuji při rozebírání vše nafotit a pořádně popsat, resp. veškerý spojovací materiál uložit do oddělených popsaných krabiček, mističek nebo tak něčeho.

My z toho auta máme bohužel skvělé puzzle :-(( čímž se vše značně prodlužuje.

Ale k věci. Všechny karosářské díly byly nalakovány lakem v odstínu stone metalíza z palety Škoda Auto. Tento lak se nejvíce podobal originální barvě, na níž se nám bohužel nepodařilo sehnat "míchací recepturu".

Auto je složeno (bez interiéru) a po jedn a půl roce jsme ho zase nastartovali.

Auto je opět kompletní, pojízdné a čeká na testaci pro "veteránské papíry". samozřejmě ja na něm ještě spousta práce, aby bylo "dokonalé". Ale už teď je to krasavec.

Obrázkové:

Stav v době pořízení:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage

Rekonstrukce a oprava karoserie
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage

A výsledek
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage


Samozřejmě pokud někdo bude chtít auto ohodnotit, tak předem všem děkuji.

No a ještě zvuk prvního startu po cca 1,5 roce rozebranosti: Brrrm brrrrm brrrrrrrm bruuaaaaaahuuuuum

- hehehe



Upraveno uživatelem pátek 1. května 2009 19:04:05(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline hd1903  
#2 Odesláno : úterý 28. dubna 2009 22:04:19(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Zlumik napsal:
protože jsem v podstatě lenoch a píšu jako bouře (sem tam uhodím) zkopíroval jsem obsah z moje.auto.cz
Super cára, vítej mezi námi :-)
Offline tafna  
#3 Odesláno : úterý 28. dubna 2009 23:01:12(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Zlumik: zdarec. gratuluji k dokoncene renovaci!!! vypada to fakt suprove. odkud jsi???
Offline Okolojedouci  
#4 Odesláno : úterý 28. dubna 2009 23:08:44(UTC)
Okolojedouci

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 18.03.2009(UTC)
Zpráv: 647
Bydliště: Prazak,fujtajxl:)

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
kurna ja si rikal, jak jsem si cetl ten text, ze je mi to nejake povedome...a kdyz jsem kouknul na ty fotky, kdy jeste bylo "puvodni" tmavemodre, tak to docvaklo, uz jsem o tobe na moje.auto cetl, krasny to kousek a gratuluju k vysledku!

A mimochodem, genialni komentare u videa...u "hele ale podivej se, ty vole ta prdel ty vole" už jsem šel pod stůl:))
Offline xjohny  
#5 Odesláno : středa 29. dubna 2009 1:12:41(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jo táák, no hned je mi jasné o které Camaro se jedná, tvůj popis už jsem na auto.cz taky četl. Máš to moc pěkně udělané! Koukám, další kousek od GV.
Camaro se rozskočilo...
Offline Zlumik  
#6 Odesláno : středa 29. dubna 2009 18:03:41(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

tafna napsal:
Zlumik: zdarec. gratuluji k dokoncene renovaci!!! vypada to fakt suprove. odkud jsi???


Kladruby nad Labem...mala vesnička nedaleko (20km) Pardubic, počet obyvatel je momentálně vyšší než počet koní v místním hřebčíně, ale pamatuji časy, kdy to bylo minimálně vyrovnané Ja nic
Offline tafna  
#7 Odesláno : středa 29. dubna 2009 20:34:32(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Zlumik napsal:


Kladruby nad Labem...mala vesnička nedaleko (20km) Pardubic, počet obyvatel je momentálně vyšší než počet koní v místním hřebčíně, ale pamatuji časy, kdy to bylo minimálně vyrovnané Ja nic
to je kousek! ja jsem skoro z HK. kdyby jsi mnel nekdy camarem cestu tak dej vedet rad ti to omrknu.
Offline Zlumik  
#8 Odesláno : středa 29. dubna 2009 20:56:46(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Jooo ..... plánuju změnu disků a pneu, tak kdybyste měl někdo zájem o ty sálámy, co tam mám (doplněno v popisu), tak jsem i ochoten to vyměnit.
Offline wolfow  
#9 Odesláno : středa 29. dubna 2009 21:15:42(UTC)
wolfow

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 22.03.2009(UTC)
Zpráv: 704
Bydliště: Haratice p...l světa...

Blahořečil: 1-krát
Paráda,nádhera! Tý práce... Ale stálo to za to. Teď jsem projel ty fotky-prostě šikulové!Hurraa
Jířa  
#10 Odesláno : úterý 28. července 2009 21:41:32(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Pěkná fotka v avataru. Přítelkyně je potěšena :d/
Jířa  
#11 Odesláno : neděle 18. října 2009 13:21:13(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
:d/ Hurraa :d/ Hurraa :d/

UserPostedImage
Jířa  
#12 Odesláno : neděle 18. října 2009 13:22:07(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ty kola tomu fakt seknou!
Offline Zlumik  
#13 Odesláno : neděle 18. října 2009 14:05:20(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Ty kola tomu fakt seknou!


Dikes..ta fotka je taky super..Hurraa
Jířa  
#14 Odesláno : neděle 18. října 2009 14:11:15(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Zlumik napsal:


Dikes..ta fotka je taky super..Hurraa


Zajímavé a pěkné fotky... dával jsem tam celou galerku včetně videa. Tak se tam mrkni. Jsou tam pěkný fotky. Tahle je jedna z nich. Juj
Offline hd1903  
#15 Odesláno : pondělí 19. října 2009 0:08:14(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Zlumik napsal:


Dikes..ta fotka je taky super..Hurraa

kde se ti vůbec poštěstilo sehnat ty rámečky v chromu na kola?
Offline tafna  
#16 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 23:07:35(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
ahoj. prosimte mam na tebe otazecku. kolik jsi spotreboval barvy na tve camaro???
Offline sejki  
#17 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 23:30:46(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
ahoj. prosimte mam na tebe otazecku. kolik jsi spotreboval barvy na tve camaro???



hadam 3-3.5 litru?
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#18 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 23:42:33(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
hadam 3-3.5 litru?

seda barva vetsinou kreje dobre ale myslim ze vic Hmmm no nechame se prekvapit!
Offline Zlumik  
#19 Odesláno : úterý 8. prosince 2009 15:24:35(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

tafna napsal:
seda barva vetsinou kreje dobre ale myslim ze vic Hmmm no nechame se prekvapit!


No tak to nevim...nechaval jsem to striknout v servisu jako urcitou protisluzbu, takze jsem to nezkoumal.
Offline Zlumik  
#20 Odesláno : středa 10. března 2010 14:13:06(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Tuto nedeli by se mé auto mel odebrat na výmenu motoru. K tomuto kroku jsem se odhodlal po procteni zejmena Jirova fora o problemech pri upravach stavajiciho motoru na vyssi vykon.

Vymenu provede Robertone, který taky zajistil novy motor, dle jeho sdeleni by se melo jednat o nasledujiciho silaka:

Obsah 383 cui
Komprese 9,6:1
Vykon cca 385 hp

Motor je stavba, jako zaklad poslouzil GM Goodwrench, prestaveny na 383 a vybaveny litinovymi hlavami.

Motor, ze ktereho se zacinalo je zde:

http://www.jegs.com/i/GM.../809/10067353K2/10002/-1

Ma ale jiny blok.
Offline Daawid  
#21 Odesláno : středa 10. března 2010 14:38:31(UTC)
Daawid

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 14.07.2009(UTC)
Zpráv: 213
Bydliště: Praha

Blahořečil: 1-krát
Zlumik napsal:
Tuto nedeli by se mé auto mel odebrat na výmenu motoru. K tomuto kroku jsem se odhodlal po procteni zejmena Jirova fora o problemech pri upravach stavajiciho motoru na vyssi vykon.

Vymenu provede Robertone, který taky zajistil novy motor, dle jeho sdeleni by se melo jednat o nasledujiciho silaka:

Obsah 383 cui
Komprese 9,6:1
Vykon cca 385 hp

Motor je stavba, jako zaklad poslouzil GM Goodwrench, prestaveny na 383 a vybaveny litinovymi hlavami.

Motor, ze ktereho se zacinalo je zde:

http://www.jegs.com/i/GM.../809/10067353K2/10002/-1

Ma ale jiny blok.



hmmm to vypadá super. tak držím palce a to vyjde podle představ
Offline fik  
#22 Odesláno : středa 10. března 2010 15:12:19(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Zlumik napsal:
Tuto nedeli by se mé auto mel odebrat na výmenu motoru. K tomuto kroku jsem se odhodlal po procteni zejmena Jirova fora o problemech pri upravach stavajiciho motoru na vyssi vykon.

Vymenu provede Robertone, který taky zajistil novy motor, dle jeho sdeleni by se melo jednat o nasledujiciho silaka:

Obsah 383 cui
Komprese 9,6:1
Vykon cca 385 hp

Motor je stavba, jako zaklad poslouzil GM Goodwrench, prestaveny na 383 a vybaveny litinovymi hlavami.

Motor, ze ktereho se zacinalo je zde:

http://www.jegs.com/i/GM.../809/10067353K2/10002/-1

Ma ale jiny blok.


Vypada to zajimave, jen mi neni uplne jasna ta cena 40tis Juj skoda tech litin hlav , jsou to 350? nebo uz nejake upravene ?? vykonove se mi to zda moc Ja nic
Offline Cámo  
#23 Odesláno : středa 10. března 2010 16:39:44(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Zlumik napsal:
Tuto nedeli by se mé auto mel odebrat na výmenu motoru. K tomuto kroku jsem se odhodlal po procteni zejmena Jirova fora o problemech pri upravach stavajiciho motoru na vyssi vykon.

Tak v tom případě jedeš do Brna, tak se zastav na kus řeči, ukážu Ti krásu naší garáže:-)
HD's coming
Offline Zlumik  
#24 Odesláno : středa 10. března 2010 17:21:50(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

fik napsal:
Vypada to zajimave, jen mi neni uplne jasna ta cena 40tis Juj skoda tech litin hlav , jsou to 350? nebo uz nejake upravene ?? vykonove se mi to zda moc Ja nic



No 40k to je, ale nechavam mu stavajici motor.....takze tak.

Co se tyka hlav, tak to budu muset zjistit....abych rekl pravdu uplne jsem to neresil, protoze ten vykon mi bude Robertone garantovat...nechame to odbrzdit.
Offline Zlumik  
#25 Odesláno : středa 10. března 2010 17:29:24(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek
Tak v tom případě jedeš do Brna, tak se zastav na kus řeči, ukážu Ti krásu naší garáže:-)


tak hod do PM nejakej telefon a dohodnem se, hlavne mi ukazes toho svyho drobka....Ja nic
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
4 stránek123>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.