Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
TransAm79 napsal:Včera jsem to po výměně toho sání a karburátoru poprvý projel na delší trasu, cca 150 km a řešim záhadu... Dojedu, nechám to chvíli běžet na volnoběh, zaparkuju, udělam ještě nějaký drobný práce - očištění kontaktů na baterce a na kabelech od baterky + nějaký přeizolování. Cca hodina práce. Pak zkontroluju olej, zkusim to nastartovat a ani to neškytne. Starter točí bez problémů. Svíčky jiskru dávaj, benzín tam jde - koukal jsem na svíčky a byly po těch pokusech nastartovat to mokrý. Zkusil jsem nalít i benzín (technický - jiný jsem neměl) přímo do sání karburátoru a ani náznak, že by to chytlo Zkoušel jsem pak i štelovat ty šrouby na bohatost směsi a taky nic. Nějaké rady nebo nápady čím by to mohlo být? Před tím jsem jezdil jen kratší trasy tak do 10ti km a startovalo to bez problémů... Zakládám na tohle téma další diskuzi... Měřili jsme tlaky ve válcích a naměřili jsme poloviční - okolo 50psi na všech válcích. Měření před měsícem ukázalo tlaky na všech válcích okolo 100 psi. Takže to je zřejmě důvod proč to nechce chytnout. Napadá někoho jak by se mohli tlaky na všech válcích sami od sebe snížit o polovinu??? Může s tím mít něco společnýho ta výměna sání a karburátoru?
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
nehrabal ses do ventilů ? |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Do ventilů jsem se nehrabal. Jen jsem čistil ty tyčky od hydroštelů a otáčel jsem s nima, abych je vyčistil i z druhý strany. Ale to bych nenastartoval hned, ne?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Komprese se dají na motoru změřit i bez sání, není důvod aby se změnily jen výměnou sání, protože to ovlivňují pouze ventily a pístní kroužky. Zkuste to změřit znovu, třeba jste udělali nějakou chybu nebo se vám rozkalibroval měřák |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Aby tlaky v celým motoru spadly na polovičku je divný. Myslím, že takovej rozdíl neudělá ani ohřátej motor proti studenýmu. Jedinej způsob, jak toho dosáhnout mě napadlo pootočení vačky. Sání to může ovlivnit jedině tím, že by bylo ucpaný. Chyba měření je taky dost pravděpodobná.
|
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Příčina odhalena - přeskočil řetěz na ozubeným kole, co je na vačce. To kolo nebylo celokovový, ale potažený nějakou plastovou hmotou. Zřejmě kvůli hlučnosti. To je možná taky důvod, proč jsem nic neslyšel, když to přeskočilo. Přeskočilo to asi o několik zubů, ta plastová hmota byla někde úplně odštípnutá. Dali jsme nový kola, řetěz a zkoušeli jsme ho provizorně startovat bez řemenů a bez vent. deklů a naskočil. Tady jsou fotky, jak to vypadalo... http://transam79.rajce.idnes.cz/Rozvody
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak opravdu pootočená vačka, nečekaný u řetězu. Ty oštípnutý zuby jsou hrůzný. Hlavně, že se nepotkaly ventily s pístama, takhle je to snad bez následků. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Noční můra všech motorů, ale zdá se, že tentokrát jsi vyváznul dobře |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Dotaz do tohoto tématu, jaký maj bejt vlastně tlaky u sériový 350 tky když je v kondici ? |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Udává se kolem 110-120psi. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
O víkendu budu měřít tak sem zvědavej |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
radsi nic nemer lepsi nevedet.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Změřím, podle tlaků rozdělám nebo nerozdělám hlavy |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Důležitější je beztak vyrovnanost po všech válcích. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
sem si koupil měřák tak to změřím ne ? přece |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
zacne to hlavama a generalkou to konci.ale co zima je dlouha.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jestli si dobře pamatuju, tak já jsem měl něco mezi 8-9 atmo, což by tak nějak odpovídalo 100-130psi. Tak ti kdyžtak věnuju můj blok a hlavy :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
tak sem včera změřil tlaky a na všech válcích mám shodně 11.5 atm.motor je po go a je v irocu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jak ty tlaky měříte? Z tepla/za studena? S přívodem benzínu/bez? Kolik sekund točíte startérem?
Já udělal rychlej pokus na 1. válci. Motor tak napůl zahřátej, s přívodem paliva. Po 2s točení asi 151 psů (nebo co to je za jednotky) a po dalších 3s točení, bez vynulování hodnoty asi 188. |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: Jirka_z28 Jak ty tlaky měříte? Z tepla/za studena? S přívodem benzínu/bez? Kolik sekund točíte startérem?
Já udělal rychlej pokus na 1. válci. Motor tak napůl zahřátej, s přívodem paliva. Po 2s točení asi 151 psů (nebo co to je za jednotky) a po dalších 3s točení, bez vynulování hodnoty asi 188. Líp je to měřit a tepla. Já to měřil s přívodem benzínu. Točíš dokud to leze nahoru.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Máš elektrickou pumpu? Vypoj relé, ať tam ten benzín zbytečně neleze. Pokud mechanickou, tak vypojit přívod benzínu, protože by se mělo měřit za sucha a za mokra: Měří se to klidně za studena, vyndat všechny svíčky a: - 1. série, 1. válec - aspoň 3-4x úplně otočit motorem, zapsat "suché" hodnoty - 1. série, 2. válec... .... (pokračovat podle toho jestli chceš měřit všechny - 2. série - nakapat trošku čistého oleje do válce, tím se utěsní kroužky a znova točit motorem, zapsat "mokré" hodnoty, měly by být vyšší .... Zkontrolovat: - zásadní rozdíly mezi válci (ventily, těsnění pod hlavou) - zásadní rozdíly mezi suchou a vlhkou metodou (kroužky) Upraveno uživatelem pondělí 25. května 2015 10:29:32(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: TransAm79 Líp je to měřit a tepla. Já to měřil s přívodem benzínu. Točíš dokud to leze nahoru. Ale než vymontuju svíčky, motor vychladne :D ... a dál bude chladnout během měření. Ten přístup je celkem špatnej, tak to všechno trvá. S tím benzínem nevím, aby se to neuchlastalo (a tím by to taky zvyšovalo hodnotu). |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Máš elektrickou pumpu? Vypoj relé, ať tam ten benzín zbytečně neleze. Pokud mechanickou, tak vypojit přívod benzínu, protože by se mělo měřit za sucha a za mokra:
Měří se to klidně za studena, vyndat všechny svíčky a: - 1. série, 1. válec - aspoň 3-4x úplně otočit motorem, zapsat "suché" hodnoty - 1. série, 2. válec... .... (pokračovat podle toho jestli chceš měřit všechny - 2. série - nakapat trošku čistého oleje do válce, tím se utěsní kroužky a znova točit motorem, zapsat "mokré" hodnoty, měly by být vyšší ....
Zkontrolovat: - zásadní rozdíly mezi válci (ventily, těsnění pod hlavou) - zásadní rozdíly mezi suchou a vlhkou metodou (kroužky) Mechanika, takže asi to chytat do kanistru no... Ty 4 otočení jsou tak 1sec. startérem, ne? Mě právě překvapilo, že to stoupalo i po 2sec. Jinak oběma dík za rady! |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No možná jsem slyšel i 5 otočení, už si nepamatuju - ale myšleno aby ten měřený válec byl 5x v horní úvrati. Nebo prostě dokud to leze nahoru :-) Mám to mj. od tohohle pána, je šikovnej a všechno krásně vysvětluje Upraveno uživatelem pondělí 25. května 2015 11:30:28(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK