Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek12>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline TransAm79  
#1 Odesláno : úterý 20. srpna 2013 14:04:32(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
TransAm79 napsal:
Včera jsem to po výměně toho sání a karburátoru poprvý projel na delší trasu, cca 150 km a řešim záhadu...

Dojedu, nechám to chvíli běžet na volnoběh, zaparkuju, udělam ještě nějaký drobný práce - očištění kontaktů na baterce a na kabelech od baterky + nějaký přeizolování. Cca hodina práce. Pak zkontroluju olej, zkusim to nastartovat a ani to neškytne.

Starter točí bez problémů. Svíčky jiskru dávaj, benzín tam jde - koukal jsem na svíčky a byly po těch pokusech nastartovat to mokrý. Zkusil jsem nalít i benzín (technický - jiný jsem neměl) přímo do sání karburátoru a ani náznak, že by to chytlo Doprrr Zkoušel jsem pak i štelovat ty šrouby na bohatost směsi a taky nic.

Nějaké rady nebo nápady čím by to mohlo být? Před tím jsem jezdil jen kratší trasy tak do 10ti km a startovalo to bez problémů...


Zakládám na tohle téma další diskuzi...

Měřili jsme tlaky ve válcích a naměřili jsme poloviční - okolo 50psi na všech válcích. Měření před měsícem ukázalo tlaky na všech válcích okolo 100 psi. Takže to je zřejmě důvod proč to nechce chytnout.

Napadá někoho jak by se mohli tlaky na všech válcích sami od sebe snížit o polovinu??? Může s tím mít něco společnýho ta výměna sání a karburátoru?
Offline MartinG  
#2 Odesláno : úterý 20. srpna 2013 14:11:42(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
nehrabal ses do ventilů ?
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline TransAm79  
#3 Odesláno : úterý 20. srpna 2013 14:32:26(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Do ventilů jsem se nehrabal. Jen jsem čistil ty tyčky od hydroštelů a otáčel jsem s nima, abych je vyčistil i z druhý strany. Ale to bych nenastartoval hned, ne?
Offline xjohny  
#4 Odesláno : úterý 20. srpna 2013 20:17:52(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Komprese se dají na motoru změřit i bez sání, není důvod aby se změnily jen výměnou sání, protože to ovlivňují pouze ventily a pístní kroužky. Zkuste to změřit znovu, třeba jste udělali nějakou chybu nebo se vám rozkalibroval měřák Hmmm
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#5 Odesláno : středa 21. srpna 2013 6:30:20(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Aby tlaky v celým motoru spadly na polovičku je divný. Myslím, že takovej rozdíl neudělá ani ohřátej motor proti studenýmu. Jedinej způsob, jak toho dosáhnout mě napadlo pootočení vačky. Sání to může ovlivnit jedině tím, že by bylo ucpaný. Chyba měření je taky dost pravděpodobná.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline TransAm79  
#6 Odesláno : středa 25. září 2013 11:04:57(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Příčina odhalena - přeskočil řetěz na ozubeným kole, co je na vačce. To kolo nebylo celokovový, ale potažený nějakou plastovou hmotou. Zřejmě kvůli hlučnosti. To je možná taky důvod, proč jsem nic neslyšel, když to přeskočilo. Přeskočilo to asi o několik zubů, ta plastová hmota byla někde úplně odštípnutá.

Dali jsme nový kola, řetěz a zkoušeli jsme ho provizorně startovat bez řemenů a bez vent. deklů a naskočil. Tady jsou fotky, jak to vypadalo...

http://transam79.rajce.idnes.cz/Rozvody


Offline Standa  
#7 Odesláno : středa 25. září 2013 11:25:26(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak opravdu pootočená vačka, nečekaný u řetězu. Ty oštípnutý zuby jsou hrůzný. Hlavně, že se nepotkaly ventily s pístama, takhle je to snad bez následků.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#8 Odesláno : středa 25. září 2013 12:02:54(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Noční můra všech motorů, ale zdá se, že tentokrát jsi vyváznul dobře Dej buh
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#9 Odesláno : středa 16. října 2013 20:19:22(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Dotaz do tohoto tématu, jaký maj bejt vlastně tlaky u sériový 350 tky když je v kondici ?
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#10 Odesláno : středa 16. října 2013 21:56:44(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Udává se kolem 110-120psi.
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#11 Odesláno : čtvrtek 17. října 2013 18:13:22(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
O víkendu budu měřít tak sem zvědavej
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#12 Odesláno : čtvrtek 17. října 2013 18:38:55(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
radsi nic nemer lepsi nevedet.
Offline MartinG  
#13 Odesláno : čtvrtek 17. října 2013 19:30:05(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Změřím, podle tlaků rozdělám nebo nerozdělám hlavy
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#14 Odesláno : čtvrtek 17. října 2013 19:32:11(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Důležitější je beztak vyrovnanost po všech válcích.
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#15 Odesláno : čtvrtek 17. října 2013 19:58:56(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
sem si koupil měřák tak to změřím ne ? přece Zatr!
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#16 Odesláno : čtvrtek 17. října 2013 20:51:37(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
zacne to hlavama a generalkou to konci.ale co zima je dlouha.
Offline xjohny  
#17 Odesláno : čtvrtek 17. října 2013 21:29:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jestli si dobře pamatuju, tak já jsem měl něco mezi 8-9 atmo, což by tak nějak odpovídalo 100-130psi. Tak ti kdyžtak věnuju můj blok a hlavy :D
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#18 Odesláno : pátek 18. října 2013 7:19:51(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
nechci pětilitr :(
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#19 Odesláno : pátek 13. března 2015 15:22:31(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
tak sem včera změřil tlaky a na všech válcích mám shodně 11.5 atm.motor je po go a je v irocu.
Offline Jirka_z28  
#20 Odesláno : pondělí 25. května 2015 9:01:24(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jak ty tlaky měříte? Z tepla/za studena? S přívodem benzínu/bez? Kolik sekund točíte startérem?

Já udělal rychlej pokus na 1. válci. Motor tak napůl zahřátej, s přívodem paliva. Po 2s točení asi 151 psů (nebo co to je za jednotky) a po dalších 3s točení, bez vynulování hodnoty asi 188.
Offline TransAm79  
#21 Odesláno : pondělí 25. května 2015 9:54:31(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Napsal: Jirka_z28 Přejít na citovaný příspěvek
Jak ty tlaky měříte? Z tepla/za studena? S přívodem benzínu/bez? Kolik sekund točíte startérem?

Já udělal rychlej pokus na 1. válci. Motor tak napůl zahřátej, s přívodem paliva. Po 2s točení asi 151 psů (nebo co to je za jednotky) a po dalších 3s točení, bez vynulování hodnoty asi 188.


Líp je to měřit a tepla. Já to měřil s přívodem benzínu. Točíš dokud to leze nahoru.
Offline xjohny  
#22 Odesláno : pondělí 25. května 2015 10:26:46(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Máš elektrickou pumpu? Vypoj relé, ať tam ten benzín zbytečně neleze.
Pokud mechanickou, tak vypojit přívod benzínu, protože by se mělo měřit za sucha a za mokra:

Měří se to klidně za studena, vyndat všechny svíčky a:
- 1. série, 1. válec - aspoň 3-4x úplně otočit motorem, zapsat "suché" hodnoty
- 1. série, 2. válec...
.... (pokračovat podle toho jestli chceš měřit všechny
- 2. série - nakapat trošku čistého oleje do válce, tím se utěsní kroužky a znova točit motorem, zapsat "mokré" hodnoty, měly by být vyšší
....

Zkontrolovat:
- zásadní rozdíly mezi válci (ventily, těsnění pod hlavou)
- zásadní rozdíly mezi suchou a vlhkou metodou (kroužky)

Upraveno uživatelem pondělí 25. května 2015 10:29:32(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#23 Odesláno : pondělí 25. května 2015 11:02:01(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: TransAm79 Přejít na citovaný příspěvek
Líp je to měřit a tepla. Já to měřil s přívodem benzínu. Točíš dokud to leze nahoru.


Ale než vymontuju svíčky, motor vychladne :D ... a dál bude chladnout během měření. Ten přístup je celkem špatnej, tak to všechno trvá.
S tím benzínem nevím, aby se to neuchlastalo (a tím by to taky zvyšovalo hodnotu).
Offline Jirka_z28  
#24 Odesláno : pondělí 25. května 2015 11:03:44(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Máš elektrickou pumpu? Vypoj relé, ať tam ten benzín zbytečně neleze.
Pokud mechanickou, tak vypojit přívod benzínu, protože by se mělo měřit za sucha a za mokra:

Měří se to klidně za studena, vyndat všechny svíčky a:
- 1. série, 1. válec - aspoň 3-4x úplně otočit motorem, zapsat "suché" hodnoty
- 1. série, 2. válec...
.... (pokračovat podle toho jestli chceš měřit všechny
- 2. série - nakapat trošku čistého oleje do válce, tím se utěsní kroužky a znova točit motorem, zapsat "mokré" hodnoty, měly by být vyšší
....

Zkontrolovat:
- zásadní rozdíly mezi válci (ventily, těsnění pod hlavou)
- zásadní rozdíly mezi suchou a vlhkou metodou (kroužky)


Mechanika, takže asi to chytat do kanistru no...
Ty 4 otočení jsou tak 1sec. startérem, ne? Mě právě překvapilo, že to stoupalo i po 2sec.

Jinak oběma dík za rady!
Offline xjohny  
#25 Odesláno : pondělí 25. května 2015 11:28:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No možná jsem slyšel i 5 otočení, už si nepamatuju - ale myšleno aby ten měřený válec byl 5x v horní úvrati. Nebo prostě dokud to leze nahoru :-)
Mám to mj. od tohohle pána, je šikovnej a všechno krásně vysvětluje

Upraveno uživatelem pondělí 25. května 2015 11:30:28(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
2 stránek12>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.