Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline conny  
#1 Odesláno : pondělí 2. prosince 2013 21:37:43(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ahojte,

Camaro V8, manual 5ti kvalt
po rozebrání almary bylo zjištěno následující:

hlavní ložisko KO - vpohodě, vymění se
hlavní hřídel KO - není vpohodě, nevymění se

KO ve smyslu poškozeného povrchu - jehličkové ložisko a jeho jednotlivé jehličky tedy nejezdí po ideální kružnici, ale přes poškození hřídele "skáčou"
Tedy zvuk je slyšet a navíc lepší to nebude.
Už jsem stejný problém řešil na 2.8mičce ale raději si nechám poradit.

1.
Vyvařit tvrdokovem a poté zbrousit do původního stavu - strojově samozřejmě

2.
stáhnout milimetr a vyvložkovat a nalisovat - strojově samozřejmě

Která volba je ta "lepší" ?
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Standa  
#2 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 11:46:31(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já bych tam radši nalisoval kroužek, pokud tam je místo. To naváření vždycky vyvolává nějaký pnutí a hrozí vznik prasklinek a tím znovu poškození ložiska. V nejhorším případě dojde i k odloupnutí kusu svaru. Může to samozřejmě taky fungovat, ale kroužek je jistota.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#3 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 15:01:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jj, v takových případech bude vždycky lepší použít "studenou" cestu.
Camaro se rozskočilo...
Offline adam7c3  
#4 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 15:51:12(UTC)
adam7c3

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.02.2010(UTC)
Zpráv: 195
Bydliště: 4km od xjohnyho

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Nejlepší volba, by byla tam dát šestikvalt T56 ze čtyřkovýho F-Body, ten 5ti kvalt s tím kompresorem stejně za chvíli umře, nedával se ani do 5,7 u third genu právě z tohoto důvodu.
F-150 XL 4x4

Ex: '94 Z28, '98 Z28, '99 Z28
Offline conny  
#5 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 16:02:08(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
no potesils.. Ale o tom ze ta prevodoka je naprd uz z vyroby vim..

Pry se tam da nasadit i neco z Mustanga. Najit 4kovou almaru idealne s napravama je scifi.
Anebo za mega penize.

Ted mi nekdo napsal na inzerat na samosvor ze ma a ze chce 20.
Za 20 pomalu koupim 2.8micku na repasi komplet..

kam to ten svet smeruje :)
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline adam7c3  
#6 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 16:48:08(UTC)
adam7c3

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 11.02.2010(UTC)
Zpráv: 195
Bydliště: 4km od xjohnyho

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
On ani ten diferenciál ze čtyřky není žádná výhra, případů kdy nevydrží ani se stock LS1 (cca 300-310 rwhp) není málo. 7.5" diferák je prostě malej a slabej. Proto ho ty, co to s úpravama myslej vážně, nahrazujou fordí 9" nebo 12" Moser.

Pokud bys sháněl diferák ze čtyřky, podívej se i u V6, evropský verze mívaly většinou paket Y87 - což znamená stejnej diferák jako V8.
F-150 XL 4x4

Ex: '94 Z28, '98 Z28, '99 Z28
Offline holanuvstatek  
#7 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 18:10:19(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
jasně že kroužek,navařovaní je zoufalost.ale ta převodovka fakt vydrží hovno.
Offline Standa  
#8 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 20:50:18(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ta převodovka je poddimenzovaná, ale vím o TA s poladěnou 5,7 propojenou s touhle převodovkou a funguje. Nicméně majitel s tím nedivočí.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.