Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ahojte,
Camaro V8, manual 5ti kvalt po rozebrání almary bylo zjištěno následující:
hlavní ložisko KO - vpohodě, vymění se hlavní hřídel KO - není vpohodě, nevymění se
KO ve smyslu poškozeného povrchu - jehličkové ložisko a jeho jednotlivé jehličky tedy nejezdí po ideální kružnici, ale přes poškození hřídele "skáčou" Tedy zvuk je slyšet a navíc lepší to nebude. Už jsem stejný problém řešil na 2.8mičce ale raději si nechám poradit.
1. Vyvařit tvrdokovem a poté zbrousit do původního stavu - strojově samozřejmě
2. stáhnout milimetr a vyvložkovat a nalisovat - strojově samozřejmě
Která volba je ta "lepší" ? |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já bych tam radši nalisoval kroužek, pokud tam je místo. To naváření vždycky vyvolává nějaký pnutí a hrozí vznik prasklinek a tím znovu poškození ložiska. V nejhorším případě dojde i k odloupnutí kusu svaru. Může to samozřejmě taky fungovat, ale kroužek je jistota. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jj, v takových případech bude vždycky lepší použít "studenou" cestu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 11.02.2010(UTC) Zpráv: 195 Bydliště: 4km od xjohnyho
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Nejlepší volba, by byla tam dát šestikvalt T56 ze čtyřkovýho F-Body, ten 5ti kvalt s tím kompresorem stejně za chvíli umře, nedával se ani do 5,7 u third genu právě z tohoto důvodu. |
F-150 XL 4x4
Ex: '94 Z28, '98 Z28, '99 Z28 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
no potesils.. Ale o tom ze ta prevodoka je naprd uz z vyroby vim..
Pry se tam da nasadit i neco z Mustanga. Najit 4kovou almaru idealne s napravama je scifi. Anebo za mega penize.
Ted mi nekdo napsal na inzerat na samosvor ze ma a ze chce 20. Za 20 pomalu koupim 2.8micku na repasi komplet..
kam to ten svet smeruje :) |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 11.02.2010(UTC) Zpráv: 195 Bydliště: 4km od xjohnyho
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
On ani ten diferenciál ze čtyřky není žádná výhra, případů kdy nevydrží ani se stock LS1 (cca 300-310 rwhp) není málo. 7.5" diferák je prostě malej a slabej. Proto ho ty, co to s úpravama myslej vážně, nahrazujou fordí 9" nebo 12" Moser.
Pokud bys sháněl diferák ze čtyřky, podívej se i u V6, evropský verze mívaly většinou paket Y87 - což znamená stejnej diferák jako V8. |
F-150 XL 4x4
Ex: '94 Z28, '98 Z28, '99 Z28 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
jasně že kroužek,navařovaní je zoufalost.ale ta převodovka fakt vydrží hovno.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ta převodovka je poddimenzovaná, ale vím o TA s poladěnou 5,7 propojenou s touhle převodovkou a funguje. Nicméně majitel s tím nedivočí. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK