Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Zéma  
#1 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 10:53:34(UTC)
Zéma
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 11.04.2014(UTC)
Zpráv: 4
Bydliště: Velim

Zdravim vsechny cleny fora, potrboval bych poradit, koupil jsem si camaro III 2.8 rok 85 ale predchozi majitel motor vymenil za 3.1 z novejsiho camara a od te doby se motor po chvilce zacne hrozne dusit jako kdyby tam slo moc benzinu, on tvrdil ze je to tim ze tam nechal ridici jednotku z te 2.8, tak jsem si rikal ze nez cpat penize do nove jednotky tak bych tam chtel radsi karburator a bohuzel se v tom moc nevyznam tak bych se chtel zeptat jestli by mi nekdo nemohl poradit jakej karbec a sani by se hodil pro moji 3.1 popripade i kde ho sehnat za rozumnoucenu???
Offline Jirka_z28  
#2 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 11:40:22(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ahoj, to je špatná cesta... 2.8 dostala vstřikování mnohem dřív než V8, protože ho potřebovala, s karbcem to mělo sotva 100 HP a problémy s nerovnoměrnou směsí. Třeba existuje nějaký lepší tuningový sání, ale radši bych se snažil "rozběhat" ten motor tak, jak je.
Offline Speee  
#3 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 12:17:51(UTC)
Speee

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.08.2011(UTC)
Zpráv: 308
Bydliště: Kolín - Ovčáry

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Naroubovat na to karburátor je nesmysl. Jak píše Jirka - žádnej výkon, problém se směsí a kdo ví jestli by to vůbec chodilo
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici...
Offline MartinG  
#4 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 12:24:12(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Já mam karbec a taky se to dusí :)))
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Zéma  
#5 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 12:26:43(UTC)
Zéma
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 11.04.2014(UTC)
Zpráv: 4
Bydliště: Velim

no ja tam mam ted ten 3.1 , ten na tom byl vykonostne stejne jako 2.8??? Prosimte a nevis kde bych mohl sehnat na tu 3.1 ridici jednotku nekce tady po ČR???
Offline Zéma  
#6 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 12:32:29(UTC)
Zéma
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 11.04.2014(UTC)
Zpráv: 4
Bydliště: Velim

aha takze rikate ze bude lepsi sehnat tu jednotku j???
Offline Standa  
#7 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 13:08:45(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Měl bych celkem pochybnosti o tom, že problém bude v ŘJ. 3,1 má jen větší zdvih a jinak je to totožný motor. A se stejnou jednotkou bez úprav funguje i 3,4. Nejspíš bude problém v nějakým čidle. Popiš přesněj problém - je chod za studena pravidelnej? Udělá to v okamžiku, kdy začne stoupat teplota na provozní?
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Standa  
#8 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 13:10:39(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Podle mě něco dává špatný hodnoty pro uzavřenou regulační smyčku...
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Zéma  
#9 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 15:04:40(UTC)
Zéma
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 11.04.2014(UTC)
Zpráv: 4
Bydliště: Velim

no ani za studena nejde moc dobre prijde mi to jako kdyby nekterej valec nesel nebo vynechaval a dusit se zacne az za jizdy, na volnobeh bezi ale nepravidelne... Nevis prosimte kde sezenu ty snimace???
Offline Jirka_z28  
#10 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 16:42:00(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
snaž se diagnostikovat příčinu, než začneš shánět díly, z nichž většnu nepotřebuješ...
Jestli se zdá, že nejde některej válec, sundávej postupně kabely ze svíček a tím to potvrdíš/vyvrátíš. Pokud to tím nebude, zkusíš vyloučit něco dalšího. Já bych pokračoval třeba vyblikáním chybových kódů.

Jinak podle těch pár napsaných řádků těžko někdo diagnostikuje problém. Po podrobným popisu a s přidáním videa už se šance zvýší.

Offline holanuvstatek  
#11 Odesláno : pátek 11. dubna 2014 18:13:28(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Hele nejdřív zkontroluj motor po mechanický stránce tzn nejdříve změřit tlaky.od toho se odpíchni.Ondra by nevěděl?
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
Podobná témata
Koupím karburátor a sání (Bazar)
od Fido 20.12.2015 18:24:05(UTC)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.