Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 30.04.2014(UTC) Zpráv: 11
|
nevite nekdo kde bych koupil brzdove trubky na birda 3 generace ?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Vybavenější autoservis by měl být schopen je replikovat. Problém může být s palcovými maticemi. Jinak v USA. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Brzdove jsem koupil, ale palivove jsem si delal sam. K tomu jsem si koupil tohle udelatko http://www.summitracing.com/parts/SUM-900675/ Musi se to , ale nechat koupit i u nas. Pokud jdou matice zachranit, tak by to nemel byt problem vyrobit. Na roztemovani trubky v matici se ze par kacek take necha koupit pripravek.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Nejlepší je udělat si trubky doma sám, nic na tom není. V autokelly se nechají sehnat holendry i v palcových rozměrech, měděnou trubku v metráži tam koupíš taky a pertlovací sada na ukončení trubky drahá taky není. Upraveno uživatelem neděle 4. května 2014 16:54:28(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Z mědi brzodvý trubky nedělejte. Je měkká. I když určitě většinou vydrží, je pro brzdové aplikace zakázaná a auta s měděnými brzdovkami na STK neprojdou. Nebo by neměly. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Nevím, jak tvý auto, ale můj Fajrák má brzdový věci metrický (prasátka vzadu byly M10x1). Jakejkoli schopnej mechanik musí zvládnout tyhle trubičky všechny natahat nový za den. Moc toho tam není a je to docela dobře přístupný. A i kdyby to bylo palcový, tak na brzdy jsou ty věci dostupný. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Standa: Když jsem auto před čtyřmi lety kupoval, tak na něm byly brzdy kompletně dělaný nový, takže osobní zkušenost s typem závitu na trubkách bohužel zatím ještě nemám. Pouze jsem tipoval, že by to mohlo být v palcových rozměrech. Xjohny: Tak to jsem netušil, že měděný trubky se nesmí používat, když vezmu v úvahu, kolik druhovýrobových trubek je vyráběno právě z mědi (hold klucí z polska, turecka a podobných zemí umí prodat všechno ). Ale logiku to má. Ocelová trubka bude mít stoprocentně vyšší tlakovou odolnost, než měď |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já jsem tehdá taky plánoval, že si to sám nakroutim podle originálu, ale když jsem věci okolo toho studoval, tak jsem právě na tu měď došel. Ony ty trubičky jsou v pohodě pro palivový systém aj. nehydraulické aplikace. Ale určitě je lepší tam dát ocel. Měď ti třeba může zmáčknout i blbě odskočenej kámen nebo jinej krám ze silnice. I když je pravděpodobnost selhání ohromně malá, pořád tu je. A tak je podle mě lepší se spolehnout na jistější řešení. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Já jsem tehdá taky plánoval, že si to sám nakroutim podle originálu, ale když jsem věci okolo toho studoval, tak jsem právě na tu měď došel. Ony ty trubičky jsou v pohodě pro palivový systém aj. nehydraulické aplikace. Ale určitě je lepší tam dát ocel. Měď ti třeba může zmáčknout i blbě odskočenej kámen nebo jinej krám ze silnice. I když je pravděpodobnost selhání ohromně malá, pořád tu je. A tak je podle mě lepší se spolehnout na jistější řešení. Ahoj, budu menit brzdovy trunice u berusky. Po vymene posilovace zacla jedna kapat. Asi nesnesla ten spravnej tlak. Nerozumim problemu s medi a odletajicimi kameny. Na ty trubice se prece natahujou ty tvrdy ocelovy husi krky, takze je to perfektne chraneny. Ted je tam mam na brzdovkach i na palivovejch trubicich. Dam je taky novy, at je to komplet. Unika mi tady neco? |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Měď by se prostě neměla použít pro brzdové vedení, nevím jestli kvůli tlakům, kamenům či korozi. Na normálním autě by ti to třeba na stk prostě neprošlo. Nějaký důvod to asi má.
I když znám lidi co si to z mědi nakroutili, tak to není správně a mělo by to být z oceli. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Ok, medi se tedy vyhnu. Zadny cuprum 😃 |
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Lidi to dělají z mědi protože se to snadno tvaruje.Z nerezu to dělat je pěknej voser.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Samozřejmě, proto se to kupuje hotový :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já bych se nebál použít měď akorát u auta bez posilovače. Jinak mi to přijde fakt nebezpečný (nejenom kvůli brzdám, ale i kvůli riziku požáru pokud by to povolilo v motorovým prostoru). |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Nerez je samozrejme najlepsi, ale v domacich podmienkach sa s tym blbo pracuje. Pokial sa rozhodujem medzi beznou plechovou a medou, volim med. Medena trubka urcena na brzdove systemy ma hrubsie steny ako plechova. A hlavne nekoroduje. Na plechovej ked sa porusi ochranna zinkova vrstva (co sa stane pri spracovani vzdy) tak korozia si s nou velmi lahko poradi a az potom to zacina byt nebazpecne.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nebezpečné... mi ukaž na automobilku, která používá nerezový brzdový trubky. 90% dává plech, ale je možné, že antikorozní ochranu na ně výrobce trubek dává až po nakroucení no. Nicméně shnilé brzdové trubky jsem viděl snad na všech autech. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Nerez je zaprvé několikanásobně dražší,blbě se obrábí a tvaruje a kdyby dali všude nerez tak by neměli co prodávat za pár let.Myslím že měd bohatě dostačuje svou pevností ale je samozřejmě drahá.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Jedině nerez |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Nerez pokud koupíš naohýbané jinak ocel nebo měď (ta je s otazníkem, vzhledem k pevnosti a tvrdosti) obojí si můžeš s ruční ohýbačkou naohýbat sám.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Diky za rady. Zkusim zjistit, jestli je nekde k mani hotovej naohejbanej set za rozumnou ceno. Asi to bude nejjistejsi. Na sumitu a classic industries je toho plno, jenom vybrat to spravny abych nekoupil neco nepouzitelnyho. |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Cestovatel Nerez pokud koupíš naohýbané jinak ocel nebo měď (ta je s otazníkem, vzhledem k pevnosti a tvrdosti) obojí si můžeš s ruční ohýbačkou naohýbat sám. Já si koupil v USA ohýbačku na nerez trubky takže nerez se dá i metráž https://www.grainger.com/product...Triple-Head-Bender-3XTW3 |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Tak uz ohejbej at mi ji muzes pujcit |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: Zedus Na nerez zapomeň. Koupil jsem podobnou. Trn okolo kterého se otácí ta volná rukojet se ti v hliníkovém tělese vyvaklá a ohne. Potom se to rozevře a zvětší se rádius. Počítej, že uděláš tak jednu z těch dlouhých a dost. Jinak na ocel a měď před destrukcí na nerezu to fungovalo dobře. Na nerez tam nesmí být letmé uložení toho čepu. Trubky jsem koupil nerez na NPD a pasovaly jako když tam patrí. http://www.nationalparts...gn=Camaro_1967_1981#p=69
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK