Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

4 stránek<1234>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline vajcner  
#51 Odesláno : sobota 28. února 2015 19:51:43(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
NA PUVODNIM CIDLE JE NAPSANO 1429 AC-12V
Offline Standa  
#52 Odesláno : sobota 28. února 2015 21:36:17(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
To je celý divný. Teplotní čidlo má nejmenší odpor při vysoké teplotě, tak by si neměla jednotka po odpojení myslet, že je přehřátý, ale že je studený. Nebo spíš poznat nesmysl a brát to jako chybu. Konektor nechápu, můj má 2 úzké piny.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline vajcner  
#53 Odesláno : neděle 1. března 2015 4:27:08(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
ja popsal lidem ze simixu kde ty cidla jsou, poslali tohle rozmerove je naprosto stejne jak to stare ale ta cast s konektorem byla na tom starem nejaka urezla tak nevim jak vypadal puvodne. jestli nekdo teda ma jistotu ze od termostatu prvni napravo cidlo je neco jineho nez mi poslali tak mi to dejte vedet. v pondeli to namontuju ale nemuzu jeste startovat bo nemam dodelanej ten zadni drzak servocerpadla a cekam jeste na klinak a konektor k tomu cidlu, ja ho tam totiz nemam, mam tam dva hnede dratky jen s takovim samicim zralockem, origo to asi ale neni, nekdo to tam dodelaval.
Offline vajcner  
#54 Odesláno : neděle 1. března 2015 4:31:02(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
ty dva zralocci na tom starem cidle se mohli i dotykat plus to bylo cele dost orezle a porad mokre, mozna to jen skratovalo neco nebo ja nevim.
Offline vajcner  
#55 Odesláno : neděle 1. března 2015 4:54:00(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage

tohle mi poslali ze simixu, pozice od termostatu na motoru napravo od nej hned prvni ze dvou cidel, je to nove spravne cidlo??
a jeho presna funkce?
Offline Standa  
#56 Odesláno : neděle 1. března 2015 7:16:14(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jo, to bude ono. Já z toho popisu myslel, že máš ve tvaru hříbku přímo ty kontakty. Ten konektor je dost atypickej a tak myslím, že budeš muset zkusit nějaký vrakoviště.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline NeoN  
#57 Odesláno : neděle 1. března 2015 10:01:33(UTC)
NeoN

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 16.04.2014(UTC)
Zpráv: 425
Bydliště: Kladno

Blahořečil: 32-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Zkus ho poptat v IMPEXTĚ mě konektor k TPS taky sehnali sice stál skoro 600, ale je. Hurraa
http://www.americkeautodily.cz/poptavka
Vyplň formulář a někdo se ti ozve
Offline OndraS  
#58 Odesláno : neděle 1. března 2015 21:58:22(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jo aha, já už tomu rozumim. Tak tohle čidlo je opravdu Coolant temperature senzor. Zmátlo mě že na obrázku mu chybí ta plastová část. Vede k němu žlutej a černej drát. Na základě ohmické hodnoty tohoto čidla spíná jednotka ventilátor a v případě netypické hodnoty (zkrat, odpojení) vyhodnotí chybu (č. 15 myslím, možná ) a uvede motor do nouzového režimu, s čímž jsou spojeny vyšší otáčky.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#59 Odesláno : pondělí 2. března 2015 4:21:50(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
jeste mi prosim poradte jak se to cidlo montuje, ma na sobe asi uz nejakou tesnici hmotu ale davate tam jeste neco? treba teflonovou pasku nebo neco jineho?? dnes budu upravovat ten zadni drzak serva, rozrizl sem jej napul a namontuju zpet a mezeru dovarim nejakym plechem, je dost slozite tvarovany jinak bych si jej udelal v praci z nerezu. a jeste otazka, je jedno jak cidlo zapojim? mam tam je dva dratky s fastonama a oba maj stejnou barvu takze nevim kterej je kterej, je to jedno? jeste dnes namontuju cidlo tlaku oleje, kdyz se mi zahreje motor prestane fungovat, jo a jeste budu montovat termostat, mam novej ale je bez jakehokoliv tesneni, ja myslel ze na nem bude aspon nejaka tesnici guma a neni tam nic, jak se usazuje? jen se tam da a prichiti tou trubkou co jde do chladice? zadne tesneni ani klingerit ani papir ani guma? ted tam termostat nemam spoj sem utesnil motorovim silikonem ale prosakovalo to tak sem tam dal klingerit ale kdyz tam dam ted termostat tak nevim, je tam origo nejake tesneni? myslim mezi motorem termostatem a tim vyvodem do chladice?? kdyby nekdo dokazal odpovedet na vsechny me dotazy budu rad bo se na to chci hned rano vrhnout, dekuji:)

Upraveno uživatelem pondělí 2. března 2015 4:34:36(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Standa  
#60 Odesláno : pondělí 2. března 2015 6:51:29(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
U toho čidla by měla stačit ta těsnící hmota, ale pokud máš ten závit poškozenej/rezavej, tak teflonovou páskou asi nic nezkazíš. Čidlo je odporový, tak by mělo být zapojení jedno. Normálně je zapojený žlutý drát vlevo při pohledu od pojistného zobáčku. Čidlo tlaku oleje může mít jen špatný ukostření, taky mě občas ukazuje a občas ne. To starý nevyhazuj, případně bych si ho půjčil na vyzkoušení. Ten termostat je snad celej uvnitř, ne? Myslím, že těsnit má pořád příruba tý trubky proti bloku a termostat je tam jen vložený a nějaký průsak kolem něj tudíž nevadí.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline vajcner  
#61 Odesláno : pondělí 2. března 2015 7:18:08(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
no ja koukal ted na youtube a tam to menil na 3.1 v6 a mel kolem toho termostatu nejakej gumovej krouzek a i na googlu na nekterych termostatech ten krouzek je, nekde neni. No dam to tam bez nej a udelam tesneni s klingeritu ktere dam na tu prirubu, myslim ze i jak navlhne trochu nabobtna a utesni to aby kolem toho termostatu pri zavrene poloze neteklo chladivo.
Offline vajcner  
#62 Odesláno : pondělí 2. března 2015 13:25:43(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tak cidlo tlaku oleje namontovano, stare prosakovalo do konektoru olej, konektor celkem v spatnem stavu.
drzak na servo prevaren a natren na bilo, nemel sem jinou barvu, pocitam s tim jen jako provizorka, budu delat novy az zapomenu na to jaka byla pakarna to vymontovat a prevarit a dat zpatky:)
udelano tesneni z pryze na termostat, dotahoval sem to tak fest ze mi praskl ten domecek termostatu, obednan novy u Simixu i s tesnenim domku a termostatu.
PPL volalo ze mam u nich novej klinak.
Simix prijal novou obednavku.
Neco se povedlo a neco zase ne, ma to tak taky nekdo?
Offline Standa  
#63 Odesláno: : pondělí 2. března 2015 14:18:57(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
To je vždycky tak. Když jsem dával trubkový svody, tak mi kolem nepasovalo nic a navíc jsem toho musel hodně rozebrat, dávat jinou lambdasondu a podobně. Teď si navíc část zopáknu kvůli výměně nekvalitního těsnění. Prostě to musíš brát jako zábavu, jinak to nejde.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline MartinG  
#64 Odesláno : pondělí 2. března 2015 14:23:38(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
kvuli těsnění pod svody je nemusíš přece sundávat ale jen povolit :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Standa  
#65 Odesláno : pondělí 2. března 2015 14:38:20(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jo, vpravo mi stačí sundat EGR a povolit. Vlevo ale musím sundat servo a několik dalších držáků, abych se dostal ke šroubům.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline MartinG  
#66 Odesláno : pondělí 2. března 2015 14:39:27(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
FUJ
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#67 Odesláno : pondělí 2. března 2015 15:34:29(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jako já myslel, že bych se na ty ventily u Camaruš podival taky sám, ale při pohledu na to, kde ten motor je a co je kolem balastu jdu do mrákot. To asi radši zaplatim druhým aby to udělali :-))
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#68 Odesláno : pondělí 2. března 2015 16:40:43(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
ad montáž čidel - jak coolant temperature senzor, tak oil switch, tak fuel-oil switch, tak cold start switch, tak air intake temp senzor, no prostě, kua, prostě všechny čidla mají KÓNUSOVÝ ZÁVIT, takže není prakticky důvod je nevzít jak jsou a namontovat je a citlivě utáhnout. Pokud totiž člověk aplikuje teflonovou pásku, může se stát, že čidlo krásně těsní, ale nekostří. Třeba u toho coolant temperature to nevadí, protože nevyužívá kostru, ale u jiných jo.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Standa  
#69 Odesláno : pondělí 2. března 2015 17:15:21(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
xjohny: jo, čtyřka to má hodně oplácaný a utopený pod oknem. Já jsem si sice posteskl, ale už to mám hotový.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Spitfire  
#70 Odesláno : pondělí 2. března 2015 19:40:06(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

To těsněni pod svodama mě taky čeká. Jaký si objednal? Mě teď jde z USA Fel-Pro, tak snad jsem nevybral zrovna to nekvalitní, moc velkej výběr neni...
UserPostedImage
Offline xjohny  
#71 Odesláno : pondělí 2. března 2015 20:10:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Je dobrý
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#72 Odesláno : úterý 3. března 2015 9:20:25(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Fel-Pro by mělo být v pohodě. Mám jedno doma, ale nemohl jsem ho použít, protože ty laděný svody mají moc velkou díru. Použil jsem to, co bylo u svodů a ono za dvě sezóny popraskalo. Ony ty litinový svody byly ve výrobě dávaný bez těsnění a fungovalo to. No, zkrátka výměnou svodů jsem si přidělal spoustu problémů. Teď jsem tam dal samodomo udělaný měděný. A pokud to nebude dobře fungovat, tak jsem slyšel o firmě, která tu umí udělat kvalitní těsnění za rozumno na zakázkový rozměry.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline vajcner  
#73 Odesláno : sobota 18. dubna 2015 14:04:13(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Zdravim, po delsi dobe se tady a mam problem.....
Prehriva se mi motor na 2,8 camaro 89. bud jede ventilator hned nebo nebezi vubec a prehrejva se mi motor, cim by to mohlo byt??
menil sem uz nejaka cidla tak nevim co ridi rozbeh ventilatoru... poradte prosim:(
Offline Robert  
#74 Odesláno : sobota 18. dubna 2015 18:53:53(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Napsal: vajcner Přejít na citovaný příspěvek
Zdravim, po delsi dobe se tady a mam problem.....
Prehriva se mi motor na 2,8 camaro 89. bud jede ventilator hned nebo nebezi vubec a prehrejva se mi motor, cim by to mohlo byt??
menil sem uz nejaka cidla tak nevim co ridi rozbeh ventilatoru... poradte prosim:(

jak vis ze se hreje ? muzes to mit zavzdusneny nebo vicko chladice spatny prisava vzduch kazdopadne vysvetli podle ceho soudis ze to peces
?

Offline xjohny  
#75 Odesláno : sobota 18. dubna 2015 19:37:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tipuju že podle budíku v palubce.
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (2)
4 stránek<1234>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.