Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek<1234>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline OndraS  
#26 Odesláno : středa 11. února 2015 21:51:52(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Zaslepení EGR jde vyřešit několika způsoby.
Buď jak říká Bouri, odpojit podtlak do toho ventilu. Je to nejjednodušší, pozor, odpojenou hadičku zaslepit, a neodpojit to celý, tzn je nutno to ponechat v tom spínači (vedou do něho čtyři dráty). Ten spínač totiž řekne řídící jednotce, že "ano, EGR se sepnulo" a vše je OK - jenom se zkrátka nepohne ten ventil samotnej, protože je z něho odpojená hadička. Kdyby informace o sepnutí EGR do řídící jednotky nedošla, vybleje to chybu a rozsvítí se Service Engine.

Pak je možnost to udělat jako já prvně, tzn nechat to zapojený jak to je, jenom někam (nejjednoduššeji na jeden z konců té vroubkované nerezové trubky co vede zpět do sání) namotnovat těsnění, ve kterým prostě není díra. Spaliny tak nemohou projít z vejfucku do sání, a hotovo.

No a pak je možnost to zahodit celý do kelu jako jsem to udělal před dvěma rokama, teda resp zahodit ten ventil i tu vroubkovanou trubku. Asi by se dal zahodit i ten spínač a ta hadička podtlaku k němu, ale to by musel přijít Bouri a ošéfovat to v řídící jednotce, protože si nejsem jist, jestli ECM nepočítá se zpožděním podtlaku / sepnutí spínače a tudíž by nemuselo stačit propojení drátu co vede z jednotky "sepni to" a drátu "ano, sepnuto". Jednodušší je to tam nechat a zahodit jenom ten ventil a trubku, jak říkám. zaslepit pak nutno lochnu na svodu (vyrobit těsnění + kus tlustýho plechu s dvouma dírama na šrouby) a pak to samé udělat i u sání, tzn zaslepit tu lochnu po té trubce.

Nevýhody - vlastně žádný, pokud se nebudeme bavit o nějaké teoretické rovině. Je to furt jenom primitivní V6 z litiny, kus debilního ingotu do kterýho někdo nabastlitl vstřikování, fungující na principu kuličkovýho počítadla :) Ventily, no nevím, nejsem motorář, ale není důvod proč by se měli díky zaslepení EGR podpalovat a nic trakovýho jsem předloni na sundaných hlavách nepozoroval. Spotřeba, opět nepoznatelné. U auta, který jezdí "za deset" a všichni si to kupujeme abysme machrovali na přechodu pro chodce před hloučkem holek, bych spotřebu neřešil. Já jsem žádnej nárust nepozoroval ani náhodou.

Výhody - míň bordelu v motoru po stránce prostorové. Míň bordelu v sání, v klapce. Jede to líp, neměřeno, ale vyzkoušeno. Tedy, resp. po zaslepení EGR mě z auta zmizelo takový jakýsi "povadnutí" poté, co se motor ohřál na teplotu, ve které se EGR spínalo.

Klimatizaci nevím, my profíci jsme si koupili Camaro v sociální edici a tudíž bez klimatizace :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#27 Odesláno : středa 11. února 2015 22:00:53(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Ještě volnoběh - budu oponovat Bourimu kterej to bere moc elektronicky. Já šteloval volnoběh na Camaru asi takhle - prostě na škrtící klapce je takovej zahnutej plech, kterej se opírá o doraz - šroubek M4 (on to není přímo M4, je to jakejsi takovej ten US závit). Doraz trochu zašroubovat - TROCHU, protože když se to zašroubuje moc, škrtící klapka už se dostane v zavřené pozici do takovýho mírně zaseknutýho stavu. Musí chodit v celým průšlapu plynovýho pedálu stejně lehce. No a samosebou hned k tomu příšlušně poštelovat TPS - na těch 0,54 - 0,56V.
Nebo nehejbat s tím šroubkem, ale přihnout ten plech - nějakej jarin před tebou ho mohl při "ladění" ohnout, tak jako jsem to měl na Camaru já a řešil jsem, proč je volnoběh 1500 naprázdno a 1300 při navoleným D. Stačí na to kombinačky. Opět pouze trochu a opět ihned k tomu seštelovat TPS.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#28 Odesláno : středa 11. února 2015 22:06:31(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jo a ještě IAC - nechci se hádat, ale IAC nedělá nic jinýho než funkci sytiče, na volnoběh nijak nehrabe. Po nahození studenýho motoru se "vysune" a kónusem uzavře obtok klapky, po nějaké době se zasune a část vzduchu jde nejen klapkou, ale přes otevřený IAC. Prostě to samý jako když třeba u Edelbrocku uzavřeš nasávání do zadních dvou komor tím otočným plechem.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#29 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 2:58:18(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
dik za rady. ja nejsem motorar ani elektro ale zamecnik, palim na laseru 2d dilce, v tom vynikam zas ja:) hned to vyzkousim jak mi dojdou ty cidla ze Simixu. Kdyby ste chlapci potrebovali neco z laseru, hlinik, nerez, ocel neni problem zajistit, vcetne ohybu atd...
Nejradej bych tu klimu dal do haje, celou vytahl ale to bych zas asi musel poresit i kratsi remen, myslis ze by pasoval pak ten remen z te socko verze? ma vsechny ty kolca stejne jako klima verze?
Offline xjohny  
#30 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 12:31:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Noo podle diagramu (pokud sedí), má non-A/C auto jinde vodící kladku. Nevim nevim jestli by bylo rozumný tam dát řemen co vede jinudy, aby tomu nevadil ten dlouhý úsek Hmmm

http://www.fixya.com/car..._diagram_serpentine_belt
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#31 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 13:31:15(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Napsal: vajcner Přejít na citovaný příspěvek
dik za rady. ja nejsem motorar ani elektro ale zamecnik, palim na laseru 2d dilce, v tom vynikam zas ja:) hned to vyzkousim jak mi dojdou ty cidla ze Simixu. Kdyby ste chlapci potrebovali neco z laseru, hlinik, nerez, ocel neni problem zajistit, vcetne ohybu atd...
Nejradej bych tu klimu dal do haje, celou vytahl ale to bych zas asi musel poresit i kratsi remen, myslis ze by pasoval pak ten remen z te socko verze? ma vsechny ty kolca stejne jako klima verze?


tak to bych si u tebe mohl objednat držák na servopumpu :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Standa  
#32 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 15:57:19(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
xjohny: to schéma je jiný než pro f-body. Tam není problém. Jen je rozdílná délka řemene.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#33 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 16:02:32(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tim lépe, já to v rychlosti nemohl najít, tak jsem našel jinou 2.8 V6.
Camaro se rozskočilo...
Offline vajcner  
#34 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 16:33:44(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
drzak neni problem, lacine to ale nebude:)
Offline OndraS  
#35 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 16:54:49(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jak je origoš vedenej řemen bez kompresoru, ti neřeknu, poněvadž tam mám svévolné úpravy. Koukal jsem se ale do fajráka kde klima je, problém v tom není, koneckonců na plastovým krytu od chladiče je samolepka "belt routing" a tam je to nakřeslený jak s klimačkou, tak bez klimačky. Prostě ten řemen jde od napínáku přímo na servo s vynecháním klimatizačního čerpadla. Vychází to, jenom ten řemen pak jde blízko řemenice vodní pumpy, ale je tam furt asi 2 cm místa. Mám navíc auto bez air pump a taky bez té pomocné kladky, která tam byla ve verzích, kde air pump chyběla. Opět no problem, z klikovky jde klíňák na altík sice dlouhou cestu bez opory, ale ničemu to ikdy evadilo za předpokladu, že všechny řemenice v celým motoru jsou přesě "s ose". Vlastně mám nejkratší klíňák co na V6tce jde, má 2080 mm. Ve fajráku kde je klimačky i air pump, je klíňák myslím 2830, prostě o 80 cm delší.

Jinak nevím proč všichni chtějí vyhazovaz z auta klimačku. Je tam, nechat tam. Ono totiž to není jenom zahodit kompresor, ale je to taky o tom přepojit obvod, myslím že i přepojit ventilátor. vyhodit ten výměník od klimačky, rovná se rozebrat přístrojouku, atd atd, já nevím, řešil bych to v případě že to nefunguje a to jenom pokud to nefunguje z nějakýho zásadního důvodu.
Pozitivum teda opravdu je, že místa je v motoru víc, asi takhle:

http://obrazky.trinom.or...brazky/tbfj_DSC05353.JPG
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#36 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 16:58:00(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Koukám že mi na klávesnici nějak vynechává N, tak se omlouvám. Závada odstraněna, byl tam drobek z chleba :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#37 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 20:03:45(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
zitra budu merit ten odpor, nejake rady pro elektro amatera?? treba jak nastavit multimetr?
Offline Bandit2  
#38 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 22:28:04(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Jak je origoš vedenej řemen bez kompresoru, ti neřeknu, poněvadž tam mám svévolné úpravy. Koukal jsem se ale do fajráka kde klima je, problém v tom není, koneckonců na plastovým krytu od chladiče je samolepka "belt routing" a tam je to nakřeslený jak s klimačkou, tak bez klimačky. Prostě ten řemen jde od napínáku přímo na servo s vynecháním klimatizačního čerpadla. Vychází to, jenom ten řemen pak jde blízko řemenice vodní pumpy, ale je tam furt asi 2 cm místa. Mám navíc auto bez air pump a taky bez té pomocné kladky, která tam byla ve verzích, kde air pump chyběla. Opět no problem, z klikovky jde klíňák na altík sice dlouhou cestu bez opory, ale ničemu to ikdy evadilo za předpokladu, že všechny řemenice v celým motoru jsou přesě "s ose". Vlastně mám nejkratší klíňák co na V6tce jde, má 2080 mm. Ve fajráku kde je klimačky i air pump, je klíňák myslím 2830, prostě o 80 cm delší.

Jinak nevím proč všichni chtějí vyhazovaz z auta klimačku. Je tam, nechat tam. Ono totiž to není jenom zahodit kompresor, ale je to taky o tom přepojit obvod, myslím že i přepojit ventilátor. vyhodit ten výměník od klimačky, rovná se rozebrat přístrojouku, atd atd, já nevím, řešil bych to v případě že to nefunguje a to jenom pokud to nefunguje z nějakýho zásadního důvodu.
Pozitivum teda opravdu je, že místa je v motoru víc, asi takhle:

http://obrazky.trinom.or...brazky/tbfj_DSC05353.JPG


U Berusky jsem s tim problem nemel. Byl tam nejakej vosklivej zbytek neceho, co driv byla klimatizace. Tak jsem to vyrval a uz me to nedrazdi. Je tam fura prostoru, vsude se dostanu a je klid. Jenom naky kabely jsem smotal a nechal je tam, to kdyby me nahodou nekdy napadlo tuhle zbytecnost obnovit, ale asi to nehrozi. Stejne nevim, proc tam byla klimatizace, kdyz to ma t-topy.
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline Bouri  
#39 Odesláno : čtvrtek 12. února 2015 23:00:07(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Napsal: vajcner Přejít na citovaný příspěvek
zitra budu merit ten odpor, nejake rady pro elektro amatera?? treba jak nastavit multimetr?

Začít měřit odpor od největšího rozsahu (záleží na multimetru) a pokud ukáže na displeji nalevo číslici 0, tak bych šel postupně o rozsahy níž, dokud tam nebude nějaký rozumný číslo. Pokud ti i na rozsahu "2000 Ω" (nebo kolik ten multimetr umí zobrazit číslic) ukáže pod 3 Ω (beru v úvahu vlastní odpor multimetru a měřících kabelů - u levnějších multimetrů je to běžné), tak je v měřeným obvodu zkrat. A pokud ti ukáže jen "1 ", tak to má vyšší odpor, než který je multimetr schopen změřit.

Jinak pokud budeš měřit odpor těch teplotních čidel, tak jsem ti vyfotil něco kolem diagnostiky těch čidel včetně jejich odporů při určité teplotě.
Indikovaná vysoká teplota:
UserPostedImage UserPostedImage
Indikovaná nízká teplota:
UserPostedImage UserPostedImage

Když už budeš mít v ruce ten multimetr, zkus změřit pro kontrolu i to napětí na TPS (Throttle Position Sensor), zda je tam napětí v toleranci, kterou uvedl OndraS (multimetr nastav na rozsah "20 V="); případně povol ty šroubečky a lehce pouprav polohu toho snímače (samozřejmě až pokud bude nastavená/přivřená škrtící klapka, pokud ji máš až moc otevřenou), dokud nebude mít napětí v uvedené toleranci. Měřit při zavřené/přivřené škrtící klapce (prostě nesešlápnutý pedál plynu), zapnutém zapalování a NEnastartovaném motoru. Budeš měřit mezi černým (pin "A") a tmavě-modrým (pin "B") kabelem - viz. schéma:
UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline vajcner  
#40 Odesláno : pátek 13. února 2015 8:52:01(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
meril sem ten odpor, je tam 2,5, hodnota 4,6 je az pri napul seslaplem plynu:(
meril sem to ale bez konektoru, ciste jen to cidlo, nemohl sem se dostat na zivej kabel pres ten konektor.
tak nevim, co ted?
kdyz bych tam mel nastavit 4,5 odpor tak ten senzor nebude vodorovne ale dost naklopenej nahoru a otacky bych mel moc vysoko.
Offline vajcner  
#41 Odesláno : pátek 13. února 2015 8:53:38(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
proste to kdyz sem pychl sondy do toho konektoru a dost hluboko, tak to nic neukazovalo, mam je zkusit zastrcit hloubeji? uz ted sem dost tlacil, nechci ten konektor nejak poskodit.
Offline vajcner  
#42 Odesláno : pátek 13. února 2015 8:56:55(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
jo a jeste sem nemohl nez se zahral motor udrzet otacky, porad to zdechalo, nez to bylo tepli, muze za to mozna to odpojeny cidlo teploty co je vedle toho termostatu, co myslite?
Offline vajcner  
#43 Odesláno : pátek 13. února 2015 9:45:42(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tak sem to dotlacil az na zivej kabel, mam tam 4,7 odpor, trochu dobiju baterku a zkusim nastartovat, pak dam info
Offline vajcner  
#44 Odesláno : pátek 13. února 2015 10:01:30(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
nejak sem se ztratil, na tps mam merit odpor nebo volty, volty mam 5,4? dobre?
Offline vajcner  
#45 Odesláno : pátek 13. února 2015 11:05:22(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
takze nastavil sem tps na 5,4v, pak nakopl motor, otacky klesali a kdyz to vypadalo ze motor zdechne vyskocilo to na 1500, to se opakovalo nez se motor zahral, pak se to drzelo na 900 - 800rpm pri parkovacim modu. myslim ze se to povedlo, cidlo sem obednal a jak dojde tak to namontuju a projedu. ted je to teplotni cidlo odpojene a ventilator bezi hned po otoceni klicku, neukazuje to ted teplotu ani na palubce ale rozla se kontrolka na pasy ktera nikdy nesla:) Dekuji vsem za pomoc.
Offline vajcner  
#46 Odesláno : pátek 13. února 2015 16:20:11(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Dnes sem odpojoval EGR, zjistil sem ze ta podtlakova hadicka co jde k ventilu je teplem splostela, nesla ani profouknout tak to teplo odpojilo za me.
budu dnes delat ty zaslepky na sani a vyfuk, kdyby nekdo chtel na v6 tak hodte info a udelam navic, budu to palit laserem z nerezu dnes vecer.
Celej ten bazmek s EGRem sem odmontoval a podtlak ucpal sroubkem, jediny co me stve je ze to vlasne nefungovalo tak ani nezjistim rozdil na jizde pokud teda by nejakej rozdil byl. Kazdopadne to udelalo poradek kolem motoru, vyhazovat do popelnice to nebudu, dam to do pradelniku kdyby necJa nic doufam ze to moja nevyhodi....

Upraveno uživatelem pátek 13. února 2015 16:32:31(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline vajcner  
#47 Odesláno : pátek 13. února 2015 16:53:15(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Jeste k tesneni k tem zaslepkam, muze byt z hliniku nebo z ceho by bylo nejlepsi ho udelat, na sani staci asi papirove ale na svod??
Offline Spitfire  
#48 Odesláno : pátek 13. února 2015 17:02:53(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

No já bych si pěkný vypálený nerezový záslepky vzal. Lepší než to nějak bastlit třeba flexou.
Kdyžtak mi napiš do zpráv co za to budeš chtít. Dík
UserPostedImage
Offline Standa  
#49 Odesláno : pátek 13. února 2015 17:14:04(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já bych si případně vzal taky. Těsnění na svody asi lépe z mědi, ale hliníkový asi stačí.

Upraveno uživatelem pátek 13. února 2015 17:17:30(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#50 Odesláno : pátek 13. února 2015 17:17:24(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Na TPS se měří volty (rozsah 20V= ... mělo by ukazovat "0.00"), klidně můžeš hrotem trochu dlábnout do izolace toho kabelu (černá sonda na černý kabel a červená sonda na tmavě modrý kabel), aby ses dostal až na žílu - tam bys měl naměřit 0.54 až 0.56 voltů.
Pokud bys plynule tahal za lanko klapky, tak by se mělo i plynule zvyšovat napětí až do cca 5.00 voltů (nemělo by to moc lítat, to je pak vadné TPS).

Taky bych si pak jedny záslepky vzal, přecijen je to lepší na průtoky vzduchu/spalin ucpat než jen vypnout EGR.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (5)
6 stránek<1234>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.