Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

4 stránek<1234>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline MartinG  
#26 Odesláno : sobota 5. září 2015 13:08:15(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Víc jak těch 5 tis to s touhle vačkou totiž njevytočíš, proto ji zkusím měnit a uvidíme :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#27 Odesláno : sobota 5. září 2015 13:10:34(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Už jsi točil těch 5000 vůbec? Já mám totiž pocit, že se ten motor o kousek dál už rozskočí Piisk
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#28 Odesláno : sobota 5. září 2015 13:25:58(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Vzpomeňme na chudáka Bouriho, který jednou pořádně vytočil motor a šel do kytek :-)
Já na točim nejvíc tak k 5000, pak už to nemá smysl, netáhne to. Zatím ťuky ťuk, motor drží dobře.

Dík, že jsi mě připomněl. Normálně bych ho tolik nevytáčel, ale bylo potřeba něco otestovat a na to jsem potřeboval jít v celým rozsahu. Ale na druhou stranu jsem rád, že se to objevilo teďka a ne třeba cestou na sraz nebo při finanční tísni.Takhle jsem vynechal "jen" pár srazů a je čas ten motor udělat a nemusím do toho vrazit tolik peněz. Jen asi budu mít trauma ten motor vytáčet, abych ho nepohnojil znovu. Uz mlcim
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Adam66  
#29 Odesláno : sobota 5. září 2015 14:29:31(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Vzpomeňme na chudáka Bouriho, který jednou pořádně vytočil motor a šel do kytek :-)
Já na točim nejvíc tak k 5000, pak už to nemá smysl, netáhne to. Zatím ťuky ťuk, motor drží dobře.

Ty hlavy od Adama66 jsou ty samý co má možnost mít Robert. Spalovací komůrka 76cc, to by si moc kluci nepomohli.


Tu mas motor kde velkost ventilov je rovnaka aj "komurka" kompresia 9,1:1 na 91 oktanovy benzin a ma 325 koni. Mas tam aj doporuceny karbec 680-ku. http://www.ebay.com/itm/...em1c58588303&vxp=mtr
Offline Adam66  
#30 Odesláno : sobota 5. září 2015 14:54:02(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Este taka drobnoct co com nasiel Compression Ratio: 64cc=9.9:1/72cc=9.1:1/75cc=8.8:1 pri pouziti tychto piestov Pistons: Hypereutectic +6.9cc Flat Top a este zaujimavy kalkulator http://speedmaster79.com...ngine-compression-ratio/
Offline MartinG  
#31 Odesláno : sobota 5. září 2015 18:21:05(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Může tu někdo poradit jaký zdvihátka teda vzít, pro větší otevření ventilů a jestli jsou potřeba i tyčky ? děkujeme i s Bobem
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#32 Odesláno : sobota 5. září 2015 18:27:34(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Napsal: Adam66 Přejít na citovaný příspěvek
Tu mas motor kde velkost ventilov je rovnaka aj "komurka" kompresia 9,1:1 na 91 oktanovy benzin a ma 325 koni. Mas tam aj doporuceny karbec 680-ku. http://www.ebay.com/itm/...em1c58588303&vxp=mtr


Nojo, ale jaký to má typ pístu? Většinou se dávají ploché s prolisem na ventily, to tu kompresi oproti sériovým pustím zvýší.

EDIT: Tak podle kalkulačky na Summitu a některých odhadnutých hodnot to bude mít buď ploché písty nebo maximálně ploché s výřezem na ventily. Sériový písty mají vršek mírně propadlý. Proto si myslim, že na sériový spodek nebudou mít ohledně komprese valný efekt. Jedině to zvýšení proudění směsi.

Upraveno uživatelem sobota 5. září 2015 18:40:18(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#33 Odesláno : sobota 5. září 2015 18:45:14(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
komprese je základ.ale s rozumem šel bych tak max do 11ku jedný.spodek to vydrží.pokud chcete motor točit je dobrý mít vše dobře vyvážený.Jsou motory co jedou bezvadně i s neopracovanejma kanálama někdo tvrdí kanály leštit někdo zdrsnit pískováním.rozdíl je když je motor karbec a nebo stříkačka.
Offline Robert  
#34 Odesláno : sobota 5. září 2015 18:48:04(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Nojo, ale jaký to má typ pístu? Většinou se dávají ploché s prolisem na ventily, to tu kompresi oproti sériovým pustím zvýší.

EDIT: Tak podle kalkulačky na Summitu a některých odhadnutých hodnot to bude mít buď ploché písty nebo maximálně ploché s výřezem na ventily. Sériový písty mají vršek mírně propadlý. Proto si myslim, že na sériový spodek nebudou mít ohledně komprese valný efekt. Jedině to zvýšení proudění směsi.


takze prestavet celej motor Zatr! nebo koupit jinej jeste ze se jich tu vsude vali Ani nemluvit
Offline MartinG  
#35 Odesláno : sobota 5. září 2015 18:58:34(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Jako jak vypadaj písty se dá zjistit kamerou
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline MartinG  
#36 Odesláno : sobota 5. září 2015 20:02:49(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Může někdo, kdo tomu ale fakt rozumí poradit jaký zdvihátka koupit ? samozřejmě prodloužený, jsou různý poměry
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#37 Odesláno : sobota 5. září 2015 20:09:38(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Martine ty asi myslíš vahadla ne?
Offline MartinG  
#38 Odesláno : sobota 5. září 2015 20:39:29(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Jo vahadla samo, děkuji za opravu :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#39 Odesláno : sobota 5. září 2015 21:54:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Pomůže? http://www.hotrod.com/ho...3-rocker-arm-comparison/

Jinak opravdu low cost cesta ke zvýšení komprese je použít hlavy z 305ky ;)
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#40 Odesláno : sobota 5. září 2015 22:31:13(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích

Martine, jestli to myslíš vážně s těma otáčkama, tak ten motor udělej pořádně celej. A nezapomeň na měnič. Jen nechápu, proč z představy doladění současných dílů najednou chceš takový extrém.
Bouri, všechny tyhle motory jsou stavěný do 6000ot a opravdu to snášejí. Tvůj musel už být načnutý. Můj motor zažívá otáčky přes 5000 běžně.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline holanuvstatek  
#41 Odesláno : neděle 6. září 2015 8:03:17(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
To by se ti mohla Martine hodit ta moje vačka ta je tuším 1500 až 6500.
Offline fik  
#42 Odesláno : neděle 6. září 2015 8:35:30(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
myslim ze tady v CR nekdo zbytecne hleda nove cesty k vykonum, ktere jsou v USA a zapadni evrope davno vymyslene a za velke penize otestovane... je to ceska specialita jak za malo penez ziskat hodne muziky Ja nic spise se nadela vice skody nez uzitku, ono plus 100HP neni moc znat ... Ja nic
treba poctiva GO origo motoru jede podobne jako vsechny moje vykonove upravy ... Piisk
Offline Standa  
#43 Odesláno : neděle 6. září 2015 9:39:20(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Proto jsem psal, všechno to předtím. V Robertově vlákně jsem pochopil, že jde o drobný hraní si na zimu bez větších zásahů. A tím samozřejmě i bez rizika pro starej motor. Teď z Martina leze, že by chtěl motor dejme tomu 400HP, kterej bude točit přes 6000ot a vydrží to dlouhodobě. Proto si myslím. že s tou investicí do hlav a věcí kolem ventilů v podstatě musí udělat i generálku. Tím spíš, že mu už teď ten motor chlastá a tak bych si tipnul, že bude vydrbanej dost a ty změny by jednak neměly danej efekt, ale i by ho dokázaly rychle odepsat. Další věc je, co s převodovkou, jestli nebude řadit moc brzo a jestli to vůbec bude snášet?
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline holanuvstatek  
#44 Odesláno : neděle 6. září 2015 10:59:41(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Ta převodovka je další průser.čim víc vyšponovanej motor tím markantnější je vliv převodovky.A tři kvalty jsou pak zoufale málo.Já už bych asi dneska našetřil a koupil motor ze států hotovej.
Offline MartinG  
#45 Odesláno : neděle 6. září 2015 11:42:09(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Zatím tu pouze teoretizujeme :) takže žádnou paniku, Holane dík za nabídku ale ani sám nevíš co to máš za vačku :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Bouri  
#46 Odesláno : neděle 6. září 2015 12:31:13(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Napsal: Standa Přejít na citovaný příspěvek
Bouri, všechny tyhle motory jsou stavěný do 6000ot a opravdu to snášejí. Tvůj musel už být načnutý. Můj motor zažívá otáčky přes 5000 běžně.

Taky jsem si myslel, že 6tis. pro ně není problém (zejména pro menší objemy), ale asi fakt něco měl.
A jestli byl načnutej? To se uvidí, až se otevře spodek, do té doby je to jen teoretizování.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Robert  
#47 Odesláno : neděle 6. září 2015 15:45:59(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Pomůže? http://www.hotrod.com/ho...3-rocker-arm-comparison/

Jinak opravdu low cost cesta ke zvýšení komprese je použít hlavy z 305ky ;)


Hurraa koupim hlavy X JOHNYHO Juj kdo mi je priveze ? Piisk
Offline MartinG  
#48 Odesláno : neděle 6. září 2015 16:26:17(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Jo super :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#49 Odesláno : neděle 6. září 2015 17:48:04(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Kdepak víme co to je za vačku viz vlákno vačka.je to tak jak si chtěl 1500 až 6500.za trojku je tvoje najeto max 1500km.
Offline xjohny  
#50 Odesláno : neděle 6. září 2015 19:04:09(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Napsal: Robert Přejít na citovaný příspěvek
Hurraa koupim hlavy X JOHNYHO Juj kdo mi je priveze ? Piisk


No mám tam nový gumičky, zabrouseny ventily.. To budeš mít drahý :D

Jako fakt, je to nejlevnější vidlacky tuning. Dost to zvýší kompresi. Jen to zase bude mírně slabší ve vysokých rpm kvůli menším ventilům a kanalkum. To se da ale o procento vylepšit zmiňovaným leštěním.

Upraveno uživatelem neděle 6. září 2015 19:09:04(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (3)
4 stránek<1234>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.