Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

7 stránek<12345>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline sejki  
#51 Odesláno : pátek 5. února 2010 23:00:35(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
to neni tezke! jen musis mit spravnej cin! klidne te to naucim a nebo to budu zanedlouho delat tak se muzes prijet podivat a vyzkoset si to


nj, to radsi zavarim tak aby to nebylo poznat :-D
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#52 Odesláno : pátek 5. února 2010 23:02:52(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
nj, to radsi zavarim tak aby to nebylo poznat :-D
okej, muze taky tak bejt :))
Offline sejki  
#53 Odesláno : sobota 6. února 2010 9:34:17(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
okej, muze taky tak bejt :))


tady se muzete podivat jak vypada nalakovane auto v tech podminkach co ho lakovali, zadnej box.... proto ja si ten box radsi postavim :)

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#54 Odesláno : sobota 6. února 2010 10:59:10(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
tady se muzete podivat jak vypada nalakovane auto v tech podminkach co ho lakovali, zadnej box.... proto ja si ten box radsi postavim :)

no nevypadalo to zle ale z takoveho videa to nemuzes posoudit!!!!!!
Offline Cestovatel  
#55 Odesláno : neděle 7. února 2010 23:44:54(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Neverim ze je to perfektni. Ceka me take lakovani Camara, proto jsem se byl podivat na vysledek prace ve dvou lakovnach. I kdyz maji box tak proti svetlu vidis v barve male kratery od spadleho prachu. Jak to musi vypadat bez odsavani?!
Offline tafna  
#56 Odesláno : pondělí 8. února 2010 0:32:05(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Neverim ze je to perfektni. Ceka me take lakovani Camara, proto jsem se byl podivat na vysledek prace ve dvou lakovnach. I kdyz maji box tak proti svetlu vidis v barve male kratery od spadleho prachu. Jak to musi vypadat bez odsavani?!
to je jasny!!!! sice se to otira atistatickym previtem ale stejne se tomu lakirnik nevihne ani v tom nejlepsim boxu.
Offline Karel75  
#57 Odesláno : pátek 12. února 2010 19:20:43(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

No tak kydž to shrnu - aby byl lak perfektní, musel by to člověk od A do Z nechat udělat ty nejzkušenější specialisty, což znamená utratit za to desítky tisíc. Ty na to mít nebudu, to je jasné, takže nezbývá, než to risknout. Za cenu výrazných úspor a snad i radosti z odvedené práce jsem ochoten přehlídnout nějaký ten kázek, holt nemám na výběr. Mám na mysli komplet přípravu tak, aby se to pak jen odvezlo k někomu, kdo bude ochoten to stříknout (a o kom budu vědět, že dělá aspoň trochu slušnou práci). Budu mít metlu a na to si asi nakonec netroufnu. Zato na přípravu si troufám, levej snad nejsem. Samozřejmě to musí zkouknout v průběhu práce lakoš, aby to posvětil. Bohužel, vždycky to bude trochu kopromis - nejsem rentiér a musí se dostat na všechny auta.
Offline Karel75  
#58 Odesláno : pátek 12. února 2010 19:21:37(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

UserPostedImage

Upraveno uživatelem pátek 12. února 2010 19:24:12(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#59 Odesláno : pátek 12. února 2010 19:25:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jůů, skoro jako z výroby. Ty manifoldy jsou ošetřený jak?

Ta vrtule je pozinkovaná nebo co? :D
Camaro se rozskočilo...
Offline Karel75  
#60 Odesláno : pátek 12. února 2010 19:31:15(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

xjohny napsal:
Jůů, skoro jako z výroby. Ty manifoldy jsou ošetřený jak?

Ta vrtule je pozinkovaná nebo co? :D

Jo, vrtule a všechno to žlutý je pozinkovaný. Manifoldy jsou stříknutý žáruvzornou barvou.
Offline xjohny  
#61 Odesláno : pátek 12. února 2010 19:45:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tož natoči video až to poprvé natočíš, budu se těšit. Hlavně na rotující pozink vrtuli :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Karel75  
#62 Odesláno : pátek 12. února 2010 19:59:21(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

xjohny napsal:
Tož natoči video až to poprvé natočíš, budu se těšit. Hlavně na rotující pozink vrtuli :-)

No už se to blíží, ten kýžený okamžik - ještě pár drobností, poskládat karbanátek, sehnat chladič a hurá na start. Budu si muset půjčit kameru, to nejde nenatočit, taková událost. Ale nevím, jestli budu točit opravdu první pokus o start, přece jen člověk z toho bude trochu nervózní, co se kde vyloučí stolici - to bude samá neslušná paní.
Hele a ta pozinkovaná vrtule, to je něco zvláštního, že tě to tak zaujalo?
Offline xjohny  
#63 Odesláno : pátek 12. února 2010 20:02:35(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak není, ale zaujalo :-) Normální jsou totiž černé.
Camaro se rozskočilo...
Offline Karel75  
#64 Odesláno : neděle 14. února 2010 20:03:03(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

už se nám pomalu rýsuje karbanátek...
UserPostedImage
Jířa  
#65 Odesláno : neděle 14. února 2010 20:37:58(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Karel75 napsal:
už se nám pomalu rýsuje karbanátek...


To jsem zvědav jestli se to s tím kaburátorem pohne. Moc tomu ale nevěřím :-)
Offline Honza T  
#66 Odesláno : neděle 14. února 2010 20:48:29(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
To jsem zvědav jestli se to s tím kaburátorem pohne. Moc tomu ale nevěřím :-)



Hele ten QJ si repasoval ? Me to na druhym aute take ceka. Mas nejky tipy nebo triky ? Co set na opravu ? Staci takovy ten za 30 USD nebo si kupoval neco extra ?
Jířa  
#67 Odesláno : neděle 14. února 2010 20:56:25(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Honza T napsal:
Hele ten QJ si repasoval ? Me to na druhym aute take ceka. Mas nejky tipy nebo triky ? Co set na opravu ? Staci takovy ten za 30 USD nebo si kupoval neco extra ?


Koupil jsem něco extra ;-)

UserPostedImage
Offline xjohny  
#68 Odesláno : neděle 14. února 2010 21:00:41(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Honza se asi ptal spíš Karla, ještě to zdůraznil vložením Karlovy citace a ty stejně na to reaguješ :)

Karel karbunátek repasoval, co já vim.
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#69 Odesláno : neděle 14. února 2010 21:01:07(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ne hele... Mě ten karbec začal zlobit - motor ve 3000 začal vynechávat. Zkoušel jsem ho rozebrat a přijít na to co to je, ale po několika pokusech jsem to prostě vzdal a koupil rovnou celej novej karbec.
Je to docela zvláštní karbec co se týče konstrukce. Když sundáš víko, tak je tam spousta mosaznejch jehliček a pořádně jsem ani nepochopil princip tohoto zařízení.
Takže jsem se asi po sedmém pokusu naštval a přišla řada na novej.

Upraveno uživatelem neděle 14. února 2010 21:06:07(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Honza T  
#70 Odesláno : neděle 14. února 2010 21:01:09(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
No to vim, ale myslim ten Karluv :))
Jířa  
#71 Odesláno : neděle 14. února 2010 21:05:04(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Honza T napsal:
No to vim, ale myslim ten Karluv :))



No neboj... Já jsem si s Q-jetem taky užil své a popsal ti to v předešlém příspěvku.
Ale reagoval jsi na mou odpověď.
Jířa  
#72 Odesláno : neděle 14. února 2010 21:44:23(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Honza se asi ptal spíš Karla, ještě to zdůraznil vložením Karlovy citace a ty stejně na to reaguješ :)

Karel karbunátek repasoval, co já vim.


Já tam vidím tučně napsáno Jířa napsal a pak Honzovo dotaz.
Tak jsem zašprímoval a pak připojil mou zkušenost s Q-jet ;-)
Offline Karel75  
#73 Odesláno : pondělí 15. února 2010 10:52:46(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

Zkušenosti s repasí Qjetu jsou zatím následující (zatím není u konce a nikdo neříká, že až bude, tak to bude fungovat jak má, proto píšu zatím).
Karburátor jsem rozebral na díly, odšrouboval i všechny klapky. Všechno šlo sakumprásk na očištění ultrazvukem. Drobné díly - táhla, klapky, pružinky atd. nebyl problém pozinkovat znovu do origo žlutého chromátu. Už kdysi dávno jsem na Ebay v předstihu za dobrou cenu koupil repasní sadu na můj karbec (mám starý 4MV), cca do 20USD, obsahuje všechny těsnění, novou akcelerační pumpičku, a vylepšenou náhradu za plovákovou jehlu. Bohužel neobsahovala nové jehly a trysky, ale ty moje jsou po očištění OK a znovu jsem je bez skrupulí použil. Naopak se člověk neobejde bez nových bronzových futýrek osky klapek, minimálně na primární malé škrtící klapky, které jsou dost vyběhané (na sekundární jsem se vykašlal, je to zbytečné, protože ty se tak často neotvírají, a o vzduchových klapkách už vůbec nemluvím, ty mají mezery jak sviňa už z výroby) a pár dalších drobností, jako nový filtřík, nový pull-off (starý vypadá po pozinku jako nový, ale membrána to samo nevydržela, a nedá se to rozdělat). Potud je to v pohodě a radost sama.
Jako nepřekonatelný problém se naopak jeví nová povrchovka těla karbecu ze zinkoslitiny. Správný postup renovace je tento:
http://oldcarblog.com/bl...cleaning-and-chromating/

o originálních povrchových úpravách zde:
http://oldcarblog.com/bl...cast-iron-zinc-aluminum/

Bohužel, nenašel jsem nikoho, kdo by měl zkušenosti se zinkováním zinkoslitiny. Problém je ten, že před zinkováním je třeba povrch aktivovat, a to buď mechanicky (opískovat, nebo chemicky v nějaké louhovací nebo jaké lázni, která ovšem při nesprávném dávkování může poškodit tělo karbecu. Pískování jsem si nějak neuměl představit (byť soudruzi v US to tak běžně dělají, viz odkaz), protože tělo karbecu je dost složité, navíc má spoustu tenkých prohlubní nebo naopak přesně dimenzovaných otvorů, kde by mohl tryskový materiál nadělat paseku, navíc v těle jsou instalovány trysky a trubičky, které mnohdy nejdou odstranit a ty by při pískování dostaly taky co proto. A taky by se zinkovaly společně se zbytkem, což znamená zase nárůst tloušťky stěny, pozinkovat jen část a zbytek zakrýt prostě nejde. A do chemické aktivace nikdo nebyl ochoten se zárukou jít. Našel jsem u nás v Brně chlapíka, který teda ochoten byl, ale varoval mě, že to nemusí dopadnout. A to jsem nechtěl riskovat. Když k tomu přičtu fakt, že originální povrch má olivový chromát, což u nás dělá možná jedna dvě firmy a to ještě pouze v bubnu, tak vidina těla karbecu v novém originálním povrchu se rozplynula jako pára nad hrncem. Ne že by to asi nešlo, ale je to vabank a asi i zbytečný výdej energie, člověk by musel být trochu Mladý chemik a mít víc stejných karbeců na zkoušku (mám ještě novější, ale ten může mít slitinu zase jinou, takže o ničem) Nakonec jsem rezignoval na originalitu a odhodlal se k na první pohled úchylnému nástřiku zinkovým sprejem. Ale jak se zdá, tato stupidní až nechutná metoda bude nakonec dobré řešení. Nic se nemusí pískovat, co se nemá zastříkat se zakryje a vypadá to perfektně. Pro moje zkušební účely to rozhodně stačí. A je to bez nervů.

Jinak všechny díly se dají sehnat třeba tady:
www.carburetor.ca
Offline fik  
#74 Odesláno : pondělí 15. února 2010 11:20:17(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích


pokud budes chtit mam jeden kus v regalu Ja nic dam ho zadarmo, fungoval, mam ted Holley

Jinak chlape ty musis mit casu Ja nic drzim palce v tvem veledile

Upraveno moderátorem pondělí 15. února 2010 11:30:43(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline tafna  
#75 Odesláno : pondělí 15. února 2010 11:30:45(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
existuje firma ktera lesti takovehle slitiny chemicky. macej to v nejake kyseline ktera odlapta nekolik mikronu a je to zarive ciste!!!
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
7 stránek<12345>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.