Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 24.01.2010(UTC) Zpráv: 3 Bydliště: Praha
|
Zdravím,máma Camaro trojku s motůrkem 2,8L.Když je studený nebo s ním třeba i hodně dlouho nejezdím,motor naskočí na první brnknutí.Jak je ale zahřátý, tak se musím fakt hodně snažit,aby to naskočilo.V servisu mi nebyli schopní říct,čím to je.Napíchli to na počítač a všechno bylo podle toho v pořádku,ale prostě za tepla nestartuje....i když třeba v létě stojí dlouho na slunci.Nevíte prosím někdo,kde hledat závadu
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Dan Kostka napsal:Zdravím,máma Camaro trojku s motůrkem 2,8L.Když je studený nebo s ním třeba i hodně dlouho nejezdím,motor naskočí na první brnknutí.Jak je ale zahřátý, tak se musím fakt hodně snažit,aby to naskočilo.V servisu mi nebyli schopní říct,čím to je.Napíchli to na počítač a všechno bylo podle toho v pořádku,ale prostě za tepla nestartuje....i když třeba v létě stojí dlouho na slunci.Nevíte prosím někdo,kde hledat závadu teplotni cidlo? odparuje se benzin? to je strikacka nebo karbec? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 24.01.2010(UTC) Zpráv: 3 Bydliště: Praha
|
Nazdárek,je to stříkačka.Není třeba možný,že jsou malý tlaky?Ty jsem ještě neměřil.Ale ty tvoje dva typy budu muset očíhnout.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Dan Kostka napsal:Nazdárek,je to stříkačka.Není třeba možný,že jsou malý tlaky?Ty jsem ještě neměřil.Ale ty tvoje dva typy budu muset očíhnout. tak predpokladam ze teplem se veci roztahuji tudiz by za tepla motor mel mit vetsi tlaky nez za studena.... jinak muze blbnout i nejakej snimac otacek.... uz sem se s tim taky setkal |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
Dan Kostka napsal:Zdravím,máma Camaro trojku s motůrkem 2,8L.Když je studený nebo s ním třeba i hodně dlouho nejezdím,motor naskočí na první brnknutí.Jak je ale zahřátý, tak se musím fakt hodně snažit,aby to naskočilo.V servisu mi nebyli schopní říct,čím to je.Napíchli to na počítač a všechno bylo podle toho v pořádku,ale prostě za tepla nestartuje....i když třeba v létě stojí dlouho na slunci.Nevíte prosím někdo,kde hledat závadu To může být bohužel víc věcí, vzal bych to důkladně vylučovací metodou v následujícím pořadí: svíčky, kabely, rozdělovač a cívka, snímač teploty chladící kapaliny, snímač teploty nasávaného vzduchu, váha vzduchu, předstih. Pokud je vadný senzor, měla by to vyblikat diagnostika, ale taky nemusí:). Jako nejpravděpodobnější vidím "studené spoje" někde na elektroinstalaci motoru. Podobné psí kusy mě dělá léta eskort, nikdy jsem to uspokojivě nevyřešil, ale je zřejmé, že to dělá právě blbá elektrika.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
V servisech na odhalování takovych závad moc nejsou,rádi jen vyměňují za nový díly...Jdi od svíček.Podívej se jestli budou mokrý když to necháš chvíli běžet,chcípneš a budeš to startovat a nechytí ti to...Slibuje ti to aspoň? a za jak dlouho...A jak ti ten motor pak chytí...Najednou hned jako zázrakem,nebo se postupně přidávají válce.... |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 24.01.2010(UTC) Zpráv: 3 Bydliště: Praha
|
Nazdárek,když chci,aby to chytlo,musím i trošku polechtat plyn a potom se to tak nějak postupně uvede do provozu.Už jsem z toho docela nešťastnej.Kdybych točil bez plynu ani to nenaskočí.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Dan Kostka napsal:Nazdárek,když chci,aby to chytlo,musím i trošku polechtat plyn a potom se to tak nějak postupně uvede do provozu.Už jsem z toho docela nešťastnej.Kdybych točil bez plynu ani to nenaskočí. ma to nejakej motorek volnobehu nebo tak neco? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:ma to nejakej motorek volnobehu nebo tak neco? Hele... podobnej problém řeší jeden kluk na fireburdu. Napadlo mě že by mohla být chyba ve VAE ventilu. Je to ventil regulace volnoběžných otáček.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Hele... podobnej problém řeší jeden kluk na fireburdu. Napadlo mě že by mohla být chyba ve VAE ventilu. Je to ventil regulace volnoběžných otáček. vis jak takhle se blbe radi, navic je potreba schema a nejaky hodnoty, jinak se niceho clovek nedomeri, to muze mit hone veci na to vliv |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:vis jak takhle se blbe radi, navic je potreba schema a nejaky hodnoty, jinak se niceho clovek nedomeri, to muze mit hone veci na to vliv Tak ono je to spíš pokus o zúžení možných závad na co nejméně.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tak ono je to spíš pokus o zúžení možných závad na co nejméně. jak rikam, je tam toho tolik, ze nemuzu pomoct :) to je jen hadani co by to asi mohlo bejt.... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:jak rikam, je tam toho tolik, ze nemuzu pomoct :) to je jen hadani co by to asi mohlo bejt.... Tak jasný... Já většinou postupuju vyřazující metodou. Jdu kus po kuse a zjišťuju.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
Tohle už sem řešil u toho svýho,mně zlobila klapka sytiče,pak blbnul volnoběh....Kolikátej je to rok,vyfoť karburátor bez filtru a dej sem fotku,pár lidí je zna,neni to snad šestibodová stíkačka....Ja mam řízenej karburátor,do tý doby než se otevře druhá klapka je to částečně řízený.,Natahal jsem kvůli tomu půl elektriky nový plus generálka všech konektorů.Ale neni to tak hrozný...Drátky to je moje... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
|
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
Stejně základ je se podívat od svíček jestli je tam sucho nebo je to ulitý.I některá stříkačka má škrticí klapku.Záleží jestli je to šestibod nebo monovstřik...Ať je to jak je to,jestli mu to chytá s plynem a je to opravdová stříkačka odpovídá to příliš velkému množství paliva,tedy jako startovat teplý auto se sytičem...Moc benzínu málo vzduchu...Nebo naopak... Nejsem přeborník na chevroťácký stříkačky,ale měl jsem GT Vectru,GSI 16V kadeta,a mockrát jsem se v tom vrtal k dobru věci... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
MartinZ28 napsal:Stejně základ je se podívat od svíček jestli je tam sucho nebo je to ulitý.I některá stříkačka má škrticí klapku.Záleží jestli je to šestibod nebo monovstřik...Ať je to jak je to,jestli mu to chytá s plynem a je to opravdová stříkačka odpovídá to příliš velkému množství paliva,tedy jako startovat teplý auto se sytičem...Moc benzínu málo vzduchu...Nebo naopak... Nejsem přeborník na chevroťácký stříkačky,ale měl jsem GT Vectru,GSI 16V kadeta,a mockrát jsem se v tom vrtal k dobru věci... kazda strikacka ma skrtici klapku... bez ni by motor nejel :) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
sejki napsal:kazda strikacka ma skrtici klapku... bez ni by motor nejel :) No jasněže každej benzin má klapku průtoku vzduchu... (akorát jsem někde jsem viděl u jednobodový stříkačky zvlášť sytičovou přívěru...) |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
Mimochodem možná si tu stejně kecáme sami pro sebe... :-) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
MartinZ28 napsal:Mimochodem možná si tu stejně kecáme sami pro sebe... :-) jo to je mozny :-D |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
sejki napsal:kazda strikacka ma skrtici klapku... bez ni by motor nejel :) No neviem, novsie motory napr od BMW nemaju- mnozstvo nasateho vzduchu si riadia dobou otvorenia a zdvihom ventilov.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK