Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Karel75 napsal:vahadla - po dotažení tak, aby šlo ještě točit prsty zdvihací tyčkou jsem ještě o půl otáčky dotáhl. Kravina myslíš ta moje domněnka s podtlakem? Mě to taková kravina nepřijde, nebo jsem už fakt mimo? mno hele uz ses mim ten podtlak neres, mimochodem , pokud si tocil se setrvakem rukou a mel uz si tam kliku ojnice a pisty, a pak si tam pridal vacku a hlavy a stuhlo to tak bych videl problem v tom a ne ve spodku motoru.... dobrou a hezky sny o oprave |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
andrew napsal:a rozvody mas dobre??? a nedali ti blbe pisty jiny vyssi :) kamarade to jinak nez bez rozebrani asi nedas nene, vše šlo původní zase zpět, bylo to OK, dokonce i kroužky, pružiny, ventily. Lapovala se klika, brousily sedla atp, ale nic nestandartního tam nešlo.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
tomcat1 napsal:Este ma napadla taka moznost, ze 2 sroby na sani su umiestnene tak, ze ak su moc dlhe priskripnu tycky co ovladaju ventily. To by sa teoreticky mohlo taknejak prejavovat. Na to jsem si dal speciálně majzla, postupoval jsem podle knihy, tam to psali.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
sejki napsal:mno hele uz ses mim ten podtlak neres, mimochodem , pokud si tocil se setrvakem rukou a mel uz si tam kliku ojnice a pisty, a pak si tam pridal vacku a hlavy a stuhlo to tak bych videl problem v tom a ne ve spodku motoru.... dobrou a hezky sny o oprave Pravdu díš. Spát se mě bude blbě...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
jde ten motor v nejakych mistech lechcejc?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
Jediná věc, která je jiná než stock, je vačka a hydroštely - Edelbrock Performer series. Není myslím nijak zvlášť ostrá, ale nemůže být problém v tom, že zůstaly původní tyčky?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
tafna napsal:jde ten motor v nejakych mistech lechcejc? no právě trošku jo, řekl bych tak každou čtvrtotáčku jako bych překonal nějaký malinko větší odpor a kousek to jde (ale fakt jen trošku) lehčeji
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 27.01.2010(UTC) Zpráv: 21
|
to nejjednodussi je kdyz sundas sani, vyhazis tycka a zkusis zatocit kdyz to pujde porad spatne tak hlavy dolu a porad takhle pujdes vylucovaci metodou.
|
Lincoln Forever!!!!!!!!!! |
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 27.01.2010(UTC) Zpráv: 21
|
tafna napsal:to by se potkavalo ne ? bez svicek si to zkousel protacet? me se jednou u motoru stalo ze pri otaceni klikou to kladlo odpor jako kdyz je ve valci pruzina. nakonec jsem zjistil ze dva valce jsou plne oleje (auto predtim skoncilo na strese a olej tam natekl sanim) tak jsem myslel jestli jsi to neprehnal tim promazavanim valcu :)
potka se to ale da se to utocit i starter to utoci znam z vlastni zkusenosti |
Lincoln Forever!!!!!!!!!! |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
andrew napsal:to nejjednodussi je kdyz sundas sani, vyhazis tycka a zkusis zatocit kdyz to pujde porad spatne tak hlavy dolu a porad takhle pujdes vylucovaci metodou.
presne tak! mozna bude stacit kdyz sundas koniky.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
tafna napsal:presne tak! mozna bude stacit kdyz sundas koniky. Nojo, tím začnu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Karel75 napsal:Jediná věc, která je jiná než stock, je vačka a hydroštely - Edelbrock Performer series. Není myslím nijak zvlášť ostrá, ale nemůže být problém v tom, že zůstaly původní tyčky? tak tycky by si mel dat kazdopadne jiny... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
sejki napsal:tak tycky by si mel dat kazdopadne jiny... A jak zjistím správnou délku, když nevím, jaký zdvih měla původní vačka oproti nové?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Karel75 napsal:A jak zjistím správnou délku, když nevím, jaký zdvih měla původní vačka oproti nové? Na tohle se zeptej Baroneta nebo si precti manual, my to mame u Moparu krapet jinak... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 86 Bydliště: Brno
|
No, jak jsem zjistil, suggested tyčky jsou o 0.1 inch delší, takže tady můj problém nebude, jestli správně uvažuju. Použít by měly jít i stock, delší jsou pouze doporučené, jestli jsem to správně pochopil.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK