Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline sejki  
#26 Odesláno : pátek 26. března 2010 23:56:04(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Karel75 napsal:
vahadla - po dotažení tak, aby šlo ještě točit prsty zdvihací tyčkou jsem ještě o půl otáčky dotáhl.
Kravina myslíš ta moje domněnka s podtlakem? Mě to taková kravina nepřijde, nebo jsem už fakt mimo?


mno hele uz ses mimJa nic ten podtlak neres, mimochodem , pokud si tocil se setrvakem rukou a mel uz si tam kliku ojnice a pisty, a pak si tam pridal vacku a hlavy a stuhlo to tak bych videl problem v tom a ne ve spodku motoru.... dobrou a hezky sny o oprave
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Karel75  
#27 Odesláno : pátek 26. března 2010 23:57:58(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

andrew napsal:
a rozvody mas dobre??? a nedali ti blbe pisty jiny vyssi :) kamarade to jinak nez bez rozebrani asi nedas

nene, vše šlo původní zase zpět, bylo to OK, dokonce i kroužky, pružiny, ventily. Lapovala se klika, brousily sedla atp, ale nic nestandartního tam nešlo.
Offline Karel75  
#28 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:00:19(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

tomcat1 napsal:
Este ma napadla taka moznost, ze 2 sroby na sani su umiestnene tak, ze ak su moc dlhe priskripnu tycky co ovladaju ventily. To by sa teoreticky mohlo taknejak prejavovat.

Na to jsem si dal speciálně majzla, postupoval jsem podle knihy, tam to psali.
Offline Karel75  
#29 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:01:36(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

sejki napsal:
mno hele uz ses mimJa nic ten podtlak neres, mimochodem , pokud si tocil se setrvakem rukou a mel uz si tam kliku ojnice a pisty, a pak si tam pridal vacku a hlavy a stuhlo to tak bych videl problem v tom a ne ve spodku motoru.... dobrou a hezky sny o oprave


Pravdu díš. Spát se mě bude blbě...
Offline tafna  
#30 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:02:32(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
jde ten motor v nejakych mistech lechcejc?
Offline Karel75  
#31 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:07:16(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

Jediná věc, která je jiná než stock, je vačka a hydroštely - Edelbrock Performer series. Není myslím nijak zvlášť ostrá, ale nemůže být problém v tom, že zůstaly původní tyčky?
Offline Karel75  
#32 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:08:49(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

tafna napsal:
jde ten motor v nejakych mistech lechcejc?

no právě trošku jo, řekl bych tak každou čtvrtotáčku jako bych překonal nějaký malinko větší odpor a kousek to jde (ale fakt jen trošku) lehčeji
Offline andrew  
#33 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:14:45(UTC)
andrew

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 27.01.2010(UTC)
Zpráv: 21

to nejjednodussi je kdyz sundas sani, vyhazis tycka a zkusis zatocit kdyz to pujde porad spatne tak hlavy dolu a porad takhle pujdes vylucovaci metodou.

Lincoln Forever!!!!!!!!!!
Offline andrew  
#34 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:15:38(UTC)
andrew

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 27.01.2010(UTC)
Zpráv: 21

tafna napsal:
to by se potkavalo ne ? bez svicek si to zkousel protacet? me se jednou u motoru stalo ze pri otaceni klikou to kladlo odpor jako kdyz je ve valci pruzina. nakonec jsem zjistil ze dva valce jsou plne oleje (auto predtim skoncilo na strese a olej tam natekl sanim) tak jsem myslel jestli jsi to neprehnal tim promazavanim valcu :)



potka se to ale da se to utocit i starter to utoci znam z vlastni zkusenosti
Lincoln Forever!!!!!!!!!!
Offline tafna  
#35 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:16:27(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
andrew napsal:
to nejjednodussi je kdyz sundas sani, vyhazis tycka a zkusis zatocit kdyz to pujde porad spatne tak hlavy dolu a porad takhle pujdes vylucovaci metodou.


presne tak! mozna bude stacit kdyz sundas koniky.
Offline Karel75  
#36 Odesláno : sobota 27. března 2010 0:18:05(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

tafna napsal:
presne tak! mozna bude stacit kdyz sundas koniky.

Nojo, tím začnu.
Offline sejki  
#37 Odesláno : sobota 27. března 2010 7:45:49(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Karel75 napsal:
Jediná věc, která je jiná než stock, je vačka a hydroštely - Edelbrock Performer series. Není myslím nijak zvlášť ostrá, ale nemůže být problém v tom, že zůstaly původní tyčky?


tak tycky by si mel dat kazdopadne jiny...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Karel75  
#38 Odesláno : sobota 27. března 2010 16:00:59(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

sejki napsal:
tak tycky by si mel dat kazdopadne jiny...

A jak zjistím správnou délku, když nevím, jaký zdvih měla původní vačka oproti nové?
Offline sejki  
#39 Odesláno : sobota 27. března 2010 16:10:39(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Karel75 napsal:
A jak zjistím správnou délku, když nevím, jaký zdvih měla původní vačka oproti nové?


Na tohle se zeptej Baroneta nebo si precti manual, my to mame u Moparu krapet jinak...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#40 Odesláno : sobota 27. března 2010 16:35:56(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Karel75 napsal:
A jak zjistím správnou délku, když nevím, jaký zdvih měla původní vačka oproti nové?

Já prostě koupil tyčky, které byly v suggested, a funguje to Ja nic
http://www.summitracing.com/parts/CCA-7812-16/
Camaro se rozskočilo...
Offline Karel75  
#41 Odesláno : sobota 27. března 2010 20:26:04(UTC)
Karel75

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 86
Bydliště: Brno

xjohny napsal:
Já prostě koupil tyčky, které byly v suggested, a funguje to Ja nic
http://www.summitracing.com/parts/CCA-7812-16/

No, jak jsem zjistil, suggested tyčky jsou o 0.1 inch delší, takže tady můj problém nebude, jestli správně uvažuju. Použít by měly jít i stock, delší jsou pouze doporučené, jestli jsem to správně pochopil.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.