Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Hele... co tu zpunktovat hromadnou návštěvu motorové brzdy? Zkusil bych to dojednat v děčíne.
Brzdu nema vyznam pokud sis auto nenechal zmerit pred upravama, po upravach stejne nebudes vedet kolik mas hp... Respektive budes, ale budes brecet... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nebude brečet, optimisticky si to vynásobí 1.4x (ztráty na převodech a prokluz) a bude tak nějak vědět. Spíš to bude zajímavé pro mě o kolik jsem pozadu Takže ideálně kdyby jela i jiná 305, třeba Havlas, ať máme srovnání. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Nebude brečet, optimisticky si to vynásobí 1.4x (ztráty na převodech a prokluz) a bude tak nějak vědět. Spíš to bude zajímavé pro mě o kolik jsem pozadu Takže ideálně kdyby jela i jiná 305, třeba Havlas, ať máme srovnání. vynasobi, ale brzda muze ukecavat radove v desitkach koni... proto je dobre zmerit vykon pred upravama, protoze.... ty muzes mit tovarnich 160hp kdezdo brzda ti ukaze 130hp s ruznejma prepoctama a ja nevim cim vsim... pak udelas upravy a za stejnejch podminek, teploty, tlaku , vlhkosti pojedes znova na brzdu a ukaze ti to placnu 160hp coz je 30hp navic a to si prictes k tem tovarnim konim a vis ze mas 190hp. Ale jelikoz tovarni hodnoty jsou delany za podminek ktery nikdo nevi tak se nemuzes ridit ani tim, treba u Mopara V8 440 mel 350hp tovarnich ale ve skutecnosti mel daleko vic... Nejpresnejsi je dynamometr kam proste das motor, ta neukecava a ten se otestuje, brzda kam das cele auto je dobre na orientacni mereni, takzvane zmerim, udelam upravu, zmerim znova a vidim jestli jdu na horu a okolik a nebo jestli na uprava je na prd.... asi tak |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
sejki napsal:vynasobi, ale brzda muze ukecavat radove v desitkach koni... proto je dobre zmerit vykon pred upravama, protoze.... ty muzes mit tovarnich 160hp kdezdo brzda ti ukaze 130hp s ruznejma prepoctama a ja nevim cim vsim... pak udelas upravy a za stejnejch podminek, teploty, tlaku , vlhkosti pojedes znova na brzdu a ukaze ti to placnu 160hp coz je 30hp navic a to si prictes k tem tovarnim konim a vis ze mas 190hp. Ale jelikoz tovarni hodnoty jsou delany za podminek ktery nikdo nevi tak se nemuzes ridit ani tim, treba u Mopara V8 440 mel 350hp tovarnich ale ve skutecnosti mel daleko vic...
Nejpresnejsi je dynamometr kam proste das motor, ta neukecava a ten se otestuje, brzda kam das cele auto je dobre na orientacni mereni, takzvane zmerim, udelam upravu, zmerim znova a vidim jestli jdu na horu a okolik a nebo jestli na uprava je na prd.... asi tak Presne tak,, prave bude jen zajimave kdyz se na stejne brzde sejde par podobnejch Camar ,,,a o tom to je
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:vynasobi, ale brzda muze ukecavat radove v desitkach koni... proto je dobre zmerit vykon pred upravama, protoze.... ty muzes mit tovarnich 160hp kdezdo brzda ti ukaze 130hp s ruznejma prepoctama a ja nevim cim vsim... pak udelas upravy a za stejnejch podminek, teploty, tlaku , vlhkosti pojedes znova na brzdu a ukaze ti to placnu 160hp coz je 30hp navic a to si prictes k tem tovarnim konim a vis ze mas 190hp. Ale jelikoz tovarni hodnoty jsou delany za podminek ktery nikdo nevi tak se nemuzes ridit ani tim, treba u Mopara V8 440 mel 350hp tovarnich ale ve skutecnosti mel daleko vic...
Nejpresnejsi je dynamometr kam proste das motor, ta neukecava a ten se otestuje, brzda kam das cele auto je dobre na orientacni mereni, takzvane zmerim, udelam upravu, zmerim znova a vidim jestli jdu na horu a okolik a nebo jestli na uprava je na prd.... asi tak To co tu píšeš neí nic nového. Každopádně pro mě je důležitější hodnota na kolech než na klice. Prostě to, co můžu dát do silnice. Není to žádná legrace... fakt tam hraje roli spousta korekčních hodnot. Navíc pro přesnost by mělo proběhnout víc měření s kontrolou oněch korekčních hodnot. (změřit korekční hodnoty, nastavit brzdu a nabrzdit auto) Podle mě alespoň třikrát po sobě. Jinak máš samozřejmě pravdu.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Navíc, když si třeba potom někdo změní převod v diferenciálu Takže vlastně žádná úprava motoru, ale výkon a krouťák půjde nahoru :) Když nad tim tak přemýšlím... tak ta křivka se po takové úpravě zploští co? Tj. bude tam kratší okamžik vrcholu výkonu. Upraveno uživatelem pondělí 7. června 2010 12:37:24(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Navíc, když si třeba potom někdo změní převod v diferenciálu Takže vlastně žádná úprava motoru, ale výkon a krouťák půjde nahoru :) Když nad tim tak přemýšlím... tak ta křivka se po takové úpravě zploští co? Tj. bude tam kratší okamžik vrcholu výkonu. Tyjo ze nas to nenapadlo driv, my vubec nemusime ladit motory, ale zmenime si diferaky...ty amici sou ale blby ze na to neprisli driv.... ( ted rejpu ) zmenou prevodu a diferencialu nezvysujes vykon, ale vyuzijes lepe potencial motoru.... motor ma furt stejnej vykon i kroutak, tam jde jen o to jak dobre ho vyuzijes. Takze ten kdo jezdi kopce je samozrejme lepsi kratsi kvalty a kratsi diferak. Kdo jezdi okruhy je lepsi delsi diferak 1-2 nechat stejny a 3-4-5 kratky... to je alchymie. Me treba se soucasnym diferakem pojede coronet 300km/h coz ja nepotrebuju takze si ho zmenim v pomeru na 3.56, ted mam 2.8. S upravou me pojede max 180-190, ale bude to tam rychleji... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Šmarja tak je logický že výkon motoru se nezvyšuje. Jak se to teda projeví na tom grafu - jenom se zploští? EDIT: Tak jsem to našel, HP bude stejný, ale průběh krouťáku se může změnit. Upraveno uživatelem pondělí 7. června 2010 13:37:35(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Šmarja tak je logický že výkon motoru se nezvyšuje. Jak se to teda projeví na tom grafu - jenom se zploští?
EDIT: Tak jsem to našel, HP bude stejný, ale průběh krouťáku se může změnit. JJ Vykon ti zustane vzdycky stejny, takhle on zustane i kroutak, ale diky prevodum se zmenit muze abych to upresnil na pravou miru... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 07.03.2009(UTC) Zpráv: 139 Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.
|
Tak jasně že bych taky jel měřit ať pořád nehážu nereálné koníky.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Havlas napsal:Tak jasně že bych taky jel měřit ať pořád nehážu nereálné koníky. Tak pojeď do Hoškovic, ať mám rovného soupeře :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Tak pojeď do Hoškovic, ať mám rovného soupeře :-) To se ti to machruje když víš že Havlas dostal rychtu v Pacově co? :-D
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK