Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline sejki  
#51 Odesláno : pondělí 7. června 2010 11:12:15(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Hele... co tu zpunktovat hromadnou návštěvu motorové brzdy?
Zkusil bych to dojednat v děčíne.


Brzdu nema vyznam pokud sis auto nenechal zmerit pred upravama, po upravach stejne nebudes vedet kolik mas hp... Respektive budes, ale budes brecet...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#52 Odesláno : pondělí 7. června 2010 11:15:33(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nebude brečet, optimisticky si to vynásobí 1.4x Ja nic (ztráty na převodech a prokluz) a bude tak nějak vědět. Spíš to bude zajímavé pro mě o kolik jsem pozadu Hmmm

Takže ideálně kdyby jela i jiná 305, třeba Havlas, ať máme srovnání.
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#53 Odesláno : pondělí 7. června 2010 11:47:48(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Nebude brečet, optimisticky si to vynásobí 1.4x Ja nic (ztráty na převodech a prokluz) a bude tak nějak vědět. Spíš to bude zajímavé pro mě o kolik jsem pozadu Hmmm

Takže ideálně kdyby jela i jiná 305, třeba Havlas, ať máme srovnání.


vynasobi, ale brzda muze ukecavat radove v desitkach koni... proto je dobre zmerit vykon pred upravama, protoze.... ty muzes mit tovarnich 160hp kdezdo brzda ti ukaze 130hp s ruznejma prepoctama a ja nevim cim vsim... pak udelas upravy a za stejnejch podminek, teploty, tlaku , vlhkosti pojedes znova na brzdu a ukaze ti to placnu 160hp coz je 30hp navic a to si prictes k tem tovarnim konim a vis ze mas 190hp. Ale jelikoz tovarni hodnoty jsou delany za podminek ktery nikdo nevi tak se nemuzes ridit ani tim, treba u Mopara V8 440 mel 350hp tovarnich ale ve skutecnosti mel daleko vic...

Nejpresnejsi je dynamometr kam proste das motor, ta neukecava a ten se otestuje, brzda kam das cele auto je dobre na orientacni mereni, takzvane zmerim, udelam upravu, zmerim znova a vidim jestli jdu na horu a okolik a nebo jestli na uprava je na prd.... asi tak
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline fik  
#54 Odesláno : pondělí 7. června 2010 12:13:39(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
sejki napsal:
vynasobi, ale brzda muze ukecavat radove v desitkach koni... proto je dobre zmerit vykon pred upravama, protoze.... ty muzes mit tovarnich 160hp kdezdo brzda ti ukaze 130hp s ruznejma prepoctama a ja nevim cim vsim... pak udelas upravy a za stejnejch podminek, teploty, tlaku , vlhkosti pojedes znova na brzdu a ukaze ti to placnu 160hp coz je 30hp navic a to si prictes k tem tovarnim konim a vis ze mas 190hp. Ale jelikoz tovarni hodnoty jsou delany za podminek ktery nikdo nevi tak se nemuzes ridit ani tim, treba u Mopara V8 440 mel 350hp tovarnich ale ve skutecnosti mel daleko vic...

Nejpresnejsi je dynamometr kam proste das motor, ta neukecava a ten se otestuje, brzda kam das cele auto je dobre na orientacni mereni, takzvane zmerim, udelam upravu, zmerim znova a vidim jestli jdu na horu a okolik a nebo jestli na uprava je na prd.... asi tak


Presne tak,, prave bude jen zajimave kdyz se na stejne brzde sejde par podobnejch Camar ,,,a o tom to je Ja nic Ja nic Ja nic Ja nic
Jířa  
#55 Odesláno : pondělí 7. června 2010 12:23:52(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
vynasobi, ale brzda muze ukecavat radove v desitkach koni... proto je dobre zmerit vykon pred upravama, protoze.... ty muzes mit tovarnich 160hp kdezdo brzda ti ukaze 130hp s ruznejma prepoctama a ja nevim cim vsim... pak udelas upravy a za stejnejch podminek, teploty, tlaku , vlhkosti pojedes znova na brzdu a ukaze ti to placnu 160hp coz je 30hp navic a to si prictes k tem tovarnim konim a vis ze mas 190hp. Ale jelikoz tovarni hodnoty jsou delany za podminek ktery nikdo nevi tak se nemuzes ridit ani tim, treba u Mopara V8 440 mel 350hp tovarnich ale ve skutecnosti mel daleko vic...

Nejpresnejsi je dynamometr kam proste das motor, ta neukecava a ten se otestuje, brzda kam das cele auto je dobre na orientacni mereni, takzvane zmerim, udelam upravu, zmerim znova a vidim jestli jdu na horu a okolik a nebo jestli na uprava je na prd.... asi tak


To co tu píšeš neí nic nového. Každopádně pro mě je důležitější hodnota na kolech než na klice. Prostě to, co můžu dát do silnice.
Není to žádná legrace... fakt tam hraje roli spousta korekčních hodnot.
Navíc pro přesnost by mělo proběhnout víc měření s kontrolou oněch korekčních hodnot. (změřit korekční hodnoty, nastavit brzdu a nabrzdit auto) Podle mě alespoň třikrát po sobě.
Jinak máš samozřejmě pravdu.
Offline xjohny  
#56 Odesláno : pondělí 7. června 2010 12:35:47(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Navíc, když si třeba potom někdo změní převod v diferenciálu Ja nic
Takže vlastně žádná úprava motoru, ale výkon a krouťák půjde nahoru :)

Když nad tim tak přemýšlím... tak ta křivka se po takové úpravě zploští co? Tj. bude tam kratší okamžik vrcholu výkonu.

Upraveno uživatelem pondělí 7. června 2010 12:37:24(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#57 Odesláno : pondělí 7. června 2010 13:19:09(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Navíc, když si třeba potom někdo změní převod v diferenciálu Ja nic
Takže vlastně žádná úprava motoru, ale výkon a krouťák půjde nahoru :)

Když nad tim tak přemýšlím... tak ta křivka se po takové úpravě zploští co? Tj. bude tam kratší okamžik vrcholu výkonu.


Tyjo ze nas to nenapadlo driv, my vubec nemusime ladit motory, ale zmenime si diferaky...ty amici sou ale blby ze na to neprisli driv.... ( ted rejpu )

zmenou prevodu a diferencialu nezvysujes vykon, ale vyuzijes lepe potencial motoru.... motor ma furt stejnej vykon i kroutak, tam jde jen o to jak dobre ho vyuzijes. Takze ten kdo jezdi kopce je samozrejme lepsi kratsi kvalty a kratsi diferak. Kdo jezdi okruhy je lepsi delsi diferak 1-2 nechat stejny a 3-4-5 kratky... to je alchymie. Me treba se soucasnym diferakem pojede coronet 300km/h coz ja nepotrebuju takze si ho zmenim v pomeru na 3.56, ted mam 2.8. S upravou me pojede max 180-190, ale bude to tam rychleji...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#58 Odesláno : pondělí 7. června 2010 13:31:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Šmarja tak je logický že výkon motoru se nezvyšuje. Jak se to teda projeví na tom grafu - jenom se zploští?

EDIT: Tak jsem to našel, HP bude stejný, ale průběh krouťáku se může změnit.

Upraveno uživatelem pondělí 7. června 2010 13:37:35(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#59 Odesláno : pondělí 7. června 2010 13:54:02(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Šmarja tak je logický že výkon motoru se nezvyšuje. Jak se to teda projeví na tom grafu - jenom se zploští?

EDIT: Tak jsem to našel, HP bude stejný, ale průběh krouťáku se může změnit.


JJ Vykon ti zustane vzdycky stejny, takhle on zustane i kroutak, ale diky prevodum se zmenit muze abych to upresnil na pravou miru...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Havlas  
#60 Odesláno : úterý 8. června 2010 22:04:59(UTC)
Havlas

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 07.03.2009(UTC)
Zpráv: 139
Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.

Tak jasně že bych taky jel měřit ať pořád nehážu nereálné koníky.
Offline xjohny  
#61 Odesláno : úterý 8. června 2010 22:32:29(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Havlas napsal:
Tak jasně že bych taky jel měřit ať pořád nehážu nereálné koníky.

Tak pojeď do Hoškovic, ať mám rovného soupeře :-)
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#62 Odesláno : úterý 8. června 2010 22:44:43(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Tak pojeď do Hoškovic, ať mám rovného soupeře :-)


To se ti to machruje když víš že Havlas dostal rychtu v Pacově co? :-D
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (6)
3 stránek<123
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.