Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

5 stránek123>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Maggisound  
#1 Odesláno : neděle 13. června 2010 23:22:17(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

Ahoj lidi. O vikendu jsem se je projet se svym camarkem a objevily se dve zavady :-( Nejdriv se zacal motor okolo 1500 otacek jakoby dusit. Kdyz jsem pridal vic plynu tak to v pohode akcelerovalo a vse bylo normalni (az na tech cca 1500 otacek). A na volnobeh to bubla normalne tak 1,5 minuty a pak zacnou klesat otacky (jako by jednotlive valce postupne nedostavali palivo), az to nakonec uplne chcipne. To mam asi neco ucpanyho v karbecu, co? Mam tam edelbrock. Nevite nekdo co s tim? Ten karburator mi pripada dost slozitej na to, abych ho zacal rozebirat ... A pak nastal jeste jeden problem. Zacla byt hlucna prevodovka. Podle spodniho vika tam je TH350. Jako by tam chrastilo naky lozisko naprazdno. Je to spojene s otackami. A dela to na vsechny rychlosti i na neutral nebo parking. Olej tam je. Teda pokud se hladina meri za chodu. Diky Lukas P.S. Nemohl jsem ten karburator ucpat udelat tim, ze jsem tam nalil Shell V-Power, kterej uvolnil nejake necistoty?
Offline sejki  
#2 Odesláno : neděle 13. června 2010 23:38:02(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Maggisound napsal:
Ahoj lidi. O vikendu jsem se je projet se svym camarkem a objevily se dve zavady :-( Nejdriv se zacal motor okolo 1500 otacek jakoby dusit. Kdyz jsem pridal vic plynu tak to v pohode akcelerovalo a vse bylo normalni (az na tech cca 1500 otacek). A na volnobeh to bubla normalne tak 1,5 minuty a pak zacnou klesat otacky (jako by jednotlive valce postupne nedostavali palivo), az to nakonec uplne chcipne. To mam asi neco ucpanyho v karbecu, co? Mam tam edelbrock. Nevite nekdo co s tim? Ten karburator mi pripada dost slozitej na to, abych ho zacal rozebirat ... A pak nastal jeste jeden problem. Zacla byt hlucna prevodovka. Podle spodniho vika tam je TH350. Jako by tam chrastilo naky lozisko naprazdno. Je to spojene s otackami. A dela to na vsechny rychlosti i na neutral nebo parking. Olej tam je. Teda pokud se hladina meri za chodu. Diky Lukas P.S. Nemohl jsem ten karburator ucpat udelat tim, ze jsem tam nalil Shell V-Power, kterej uvolnil nejake necistoty?


muze a nemusi byt ucpane sejtko... je u privodu paliva do karbce. Olej se meri za chodu, pri vypnute by mel byt olej silne nad ryskou

EDIT: zas kdyby bylo ocpane sejto tak ti to na volnobeh drzi....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Maggisound  
#3 Odesláno : pondělí 14. června 2010 0:00:47(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

sejki napsal:
muze a nemusi byt ucpane sejtko... je u privodu paliva do karbce. Olej se meri za chodu, pri vypnute by mel byt olej silne nad ryskou

EDIT: zas kdyby bylo ocpane sejto tak ti to na volnobeh drzi....

No stejne mi asi nezbyde nic jineho nez ten karbec rozdelat :-(
Neslyseli jste nekdo o pripravku militec? Doporucoval mi to pridavat do paliva i do oleje jeden veteranista.
Offline Cámo  
#4 Odesláno : pondělí 14. června 2010 0:21:25(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Do paliva přidávat můžeš, ale leda tak do dýzlu u benzínu je to fuck.

Edelbrock je na rozdělání naprosto jednoduchej, po internetu je spousta návodů, ale jde to i bez něj.
Zkontroluj ještě svíce, jestli jsou černé,šedé nebo bílé, od toho uvidíš co dělá karbec.
HD's coming
Offline Maggisound  
#5 Odesláno : pondělí 14. června 2010 0:24:59(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek
Do paliva přidávat můžeš, ale leda tak do dýzlu u benzínu je to fuck.

Edelbrock je na rozdělání naprosto jednoduchej, po internetu je spousta návodů, ale jde to i bez něj.
Zkontroluj ještě svíce, jestli jsou černé,šedé nebo bílé, od toho uvidíš co dělá karbec.


Jojo. Kouknu na ty svicky, ktery tam jsou mimochodem uz tak 100 let. Aspon to tak vypada. Jsou tam zarostly, ze se je skoro bojim vysroubovat Ja nic
Diky.
Offline Cestovatel  
#6 Odesláno : pondělí 14. června 2010 0:35:08(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Maggisound napsal:
Ahoj lidi. O vikendu jsem se je projet se svym camarkem a objevily se dve zavady :-( Nejdriv se zacal motor okolo 1500 otacek jakoby dusit. Kdyz jsem pridal vic plynu tak to v pohode akcelerovalo a vse bylo normalni (az na tech cca 1500 otacek). A na volnobeh to bubla normalne tak 1,5 minuty a pak zacnou klesat otacky (jako by jednotlive valce postupne nedostavali palivo), az to nakonec uplne chcipne. To mam asi neco ucpanyho v karbecu, co? Mam tam edelbrock. Nevite nekdo co s tim? Ten karburator mi pripada dost slozitej na to, abych ho zacal rozebirat ... A pak nastal jeste jeden problem. Zacla byt hlucna prevodovka. Podle spodniho vika tam je TH350. Jako by tam chrastilo naky lozisko naprazdno. Je to spojene s otackami. A dela to na vsechny rychlosti i na neutral nebo parking. Olej tam je. Teda pokud se hladina meri za chodu. Diky Lukas P.S. Nemohl jsem ten karburator ucpat udelat tim, ze jsem tam nalil Shell V-Power, kterej uvolnil nejake necistoty?

S převodovkou mě nic nenapadá, ale co se týče motoru podobné příznaky jsem také řešil. Už jsem chtěl vyndavat motorSlinttt , řešení se ukázalo jednoduché vycucnul jsem z nádrže benzínu co šlo a nalil jsem tam Velfobín. Závada byla v tom, že jsem si společně s benzínem natankoval také vodu. Držím palce ať je to ono.
Offline Maggisound  
#7 Odesláno : pondělí 14. června 2010 0:47:31(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

Cestovatel napsal:
S převodovkou mě nic nenapadá, ale co se týče motoru podobné příznaky jsem také řešil. Už jsem chtěl vyndavat motorSlinttt , řešení se ukázalo jednoduché vycucnul jsem z nádrže benzínu co šlo a nalil jsem tam Velfobín. Závada byla v tom, že jsem si společně s benzínem natankoval také vodu. Držím palce ať je to ono.


Aha. To je zajimavy. A to jsi tam potom k tomu Velfobinu pridal novej benzin, ze jo? :-)

Dekuju za tip.
Offline xjohny  
#8 Odesláno : pondělí 14. června 2010 1:46:51(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
A jsi si jistej, že to chrastí převodovka? Není to třeba kardan? Odkud ten zvuk jde?

Upraveno uživatelem pondělí 14. června 2010 2:20:27(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Maggisound  
#9 Odesláno : pondělí 14. června 2010 1:53:45(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

xjohny napsal:
A jsi si jistej, že to chrastí převodovka? Není to třeba kardan? Odkud ten zvuk jde?


Zvuk je zavislej na otackach motoru. A to i volnobeh i na parking. Kdyby to byl kardan, tak by to delalo jenom pri jizde. Chrasti to jakoby pod řadičkou a nebo lehce před ní. Tam jsou určitě nějaký ložiska. Vstupní hřídel do převodovky a nebo vystupní z motoru ... Teda pokud tam neco takovyho je. Sorry jsem amater :-)
Offline xjohny  
#10 Odesláno : pondělí 14. června 2010 2:20:56(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nejjednodušší je vlézt pod auto a zkoumat :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Maggisound  
#11 Odesláno : pondělí 14. června 2010 2:25:19(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

xjohny napsal:
Nejjednodušší je vlézt pod auto a zkoumat :-)


Jasny. Diky moc. Koukam, ze to tady na webu pekne zije. To je fofr :-)
Offline xjohny  
#12 Odesláno : pondělí 14. června 2010 2:32:24(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Aktivních členů málo, ale za to jsou hodně aktivní :D
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#13 Odesláno : pondělí 14. června 2010 12:44:47(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Aktivních členů málo, ale za to jsou hodně aktivní :D


jak kdy:)
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#14 Odesláno : pondělí 14. června 2010 14:56:45(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ano... Mohu potvrdit že tyhle V8 jsou hodně citlivky na vodu v palivu.
Další variantu bych hledal v zapalování. Od svíček až k rozdělovači.
A v poslední řadě karburátor. Ten je nejsložitější. Kdybys nesehnal Velfobin,
tak postačí obyčejnej líh. Také na sebe váže vodu.
Offline Blackwind  
#15 Odesláno : pondělí 14. června 2010 16:38:47(UTC)
Blackwind

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.03.2010(UTC)
Zpráv: 260
Bydliště: Karlovy Vary

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
S motorem maj kluci pravdu a co se týká převodovky tak se můžeš zkusit prokousat pavoukem chyb v origo příručce na TH350 na http://www.oldcarmanualp...TransChev1971/index.html

Řekl bych že tě bude zajímat strana 68 transmission noisy:
http://www.oldcarmanualp...71/TTransChev197168.html
Offline Maggisound  
#16 Odesláno : pondělí 14. června 2010 17:00:03(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

S tou vodou v palivu to vyzkousim. Svicky dam nove. A dekuju moc za odkazy na prevodovku. Podle toho schematu je v prevodovce mozna malo oleje. Jeste jenou to zmerim. A kdybych mel dolevat tak nevim co tam je. To je asi lepsi rovnou olej vymenit. Jste fakt rychlici [-o<
Offline xjohny  
#17 Odesláno : pondělí 14. června 2010 17:07:58(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Kup ideálně Castrol Dexron IID, pokud neseženeš, tak Dexron III taky může být. Vleze se ho tam cca 3-4 litry na běžnou výměnu.

Zahřej motor - projeď se cca 10-15 minut klidné jízdy, a pak změř hladinu za běhu motoru.
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#18 Odesláno : pondělí 14. června 2010 18:27:41(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Kup ideálně Castrol Dexron IID, pokud neseženeš, tak Dexron III taky může být. Vleze se ho tam cca 3-4 litry na běžnou výměnu.

Zahřej motor - projeď se cca 10-15 minut klidné jízdy, a pak změř hladinu za běhu motoru.


Dolejt hladinu, zahřát na provozní teplotu, zastavit, nechat běžet motor a prořadit od Parkingu do jedničky a zpět do parkingu.
Každý kvalt tam nechat tak 3 vteřiny. A pak to změř.
Samozřejmě výměnou oleje nic nepokazíš. Filtr uvnitř ti napoví víc co se tam děje.
Co vím, tak Rudolf s tím jenom jezdil. Takže ta výměna by asi byla na místě.
Offline Maggisound  
#19 Odesláno : pondělí 14. června 2010 18:46:31(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Dolejt hladinu, zahřát na provozní teplotu, zastavit, nechat běžet motor a prořadit od Parkingu do jedničky a zpět do parkingu.
Každý kvalt tam nechat tak 3 vteřiny. A pak to změř.
Samozřejmě výměnou oleje nic nepokazíš. Filtr uvnitř ti napoví víc co se tam děje.
Co vím, tak Rudolf s tím jenom jezdil. Takže ta výměna by asi byla na místě.


Presne tak. Ta vymena je asi logicka. Motorovy uz jsem vymenil. Mate jeste nekdo tip, kde sehnat nove tesneni a filtr? A nebo si ho mam objednat v americe? Diky

P.S. A ten Castrol Dexron IID uz asi nevyrabej, protoze jsem ho na internetu nenasel...
Jířa  
#20 Odesláno : pondělí 14. června 2010 22:37:32(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Maggisound napsal:
Presne tak. Ta vymena je asi logicka. Motorovy uz jsem vymenil. Mate jeste nekdo tip, kde sehnat nove tesneni a filtr? A nebo si ho mam objednat v americe? Diky

P.S. A ten Castrol Dexron IID uz asi nevyrabej, protoze jsem ho na internetu nenasel...


Zkus impextu a nebo simix...
Jinak když neseženeš IID tak tam nalej Dex. III. od G.O. převodovky ho tam leju a jezdí to stejně.
Offline xjohny  
#21 Odesláno : úterý 15. června 2010 0:22:35(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Zkus impextu a nebo simix...
Jinak když neseženeš IID tak tam nalej Dex. III. od G.O. převodovky ho tam leju a jezdí to stejně.

On je sice zpětně kompatibilní, ale možná by bylo nejlepší vypustit tu převodovku celou, což by se bohužel neobešlo bez jejího vyndání :-)

Hele, ale kapalinu bych nedolejval, dokud se nezměří hladina, protože u převodovky platí méně je lépe než více!!
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#22 Odesláno : úterý 15. června 2010 0:41:38(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
On je sice zpětně kompatibilní, ale možná by bylo nejlepší vypustit tu převodovku celou, což by se bohužel neobešlo bez jejího vyndání :-)

Hele, ale kapalinu bych nedolejval, dokud se nezměří hladina, protože u převodovky platí méně je lépe než více!!


Raději jí vždycky dolejvám do max. hladiny... Ale ne přez...
Offline Maggisound  
#23 Odesláno : úterý 15. června 2010 0:45:54(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Raději jí vždycky dolejvám do max. hladiny... Ale ne přez...


Tedka mi doslo, ze mam kousek od garaze firmu, ktera uz tam je od revoluce a ta dela americky prevodovky. Tak mozna zajedu tam at si ten zvuk poslechnou :-) A dokonce jsou dovozci dílu ACDelco. to jsou oni
Offline xjohny  
#24 Odesláno : úterý 15. června 2010 0:47:39(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Hmm ale radši si nejdřív zjistit nějaké reference, občas se stane, že lidi v servisech pro americký auta narazej.
Camaro se rozskočilo...
Offline Maggisound  
#25 Odesláno : úterý 15. června 2010 0:50:38(UTC)
Maggisound

Kategorie: Na dobré cestě

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 104
Bydliště: Praha

xjohny napsal:
Hmm ale radši si nejdřív zjistit nějaké reference, občas se stane, že lidi v servisech pro americký auta narazej.

Ja bych u toho "zakroku" chtel byt osobne.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
5 stránek123>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.