Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

4 stránek<1234>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline sejki  
#26 Odesláno : úterý 15. června 2010 14:37:18(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
Ale máš motor upravenej tak, aby to snesl v pohodě. Snad nikdo nebude záměrně vytáčet za konstrukční hranici.
Navíc ta hranice je daná snad jen pružinama na ventilech, ne? Teda mám představu, že ostatní díly jen způsoběj, že tam ten motor už nemá výkon, ale ne okamžitý mechanický poškození.

A zařazená rychlost je o převodech, já dávám 3ku i na 200m Juj


pruziny ti zpusobi, ze kdyz jsou delany do 5500ot/min tak treba v 6500ot/min ti uz nestihaj zavirat ventil a muze se potkat s pistem...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#27 Odesláno : úterý 15. června 2010 14:40:51(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Vačce samotný je jedno jestli se vrtí 5500 nebo třeba 8000, je to jenom zubatej kus železa, který musí být přesně zabroušený a vyvážený. Výstupní kontrola ale třeba neodhalí dutiny nebo nějaké vnitřní prasklinky a může být vymalováno. Nebo jak píše sejki, pružina nestihne a udělá to lup :-)

A vůbec, stejně to byl jen dohad, třeba se stalo něco úplně jiného.

Každopádně k tématu - vypadá to v sobotu na déšť Doprrr

Upraveno uživatelem úterý 15. června 2010 14:42:35(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#28 Odesláno : úterý 15. června 2010 15:48:26(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Budou doufam jen prehanky , zlute Camaro s BB a koni az na půdu pojede !!!! tak se bude na co divat ......
Offline xjohny  
#29 Odesláno : úterý 15. června 2010 16:17:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jen počkej, až se na start postavim já, to se rozpadnou tribuny Hurraa
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#30 Odesláno : úterý 15. června 2010 17:27:43(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
fik napsal:
urcite toci vice nez 5500 na sprintu Ja nic Ja nic ja to letim na 2 kde po 400m mam pres 6000,-


Tak to bych tam tu trojku dal. Někde okolo 5000.
Podle mě je nesmylsný tenhle motor takhle brát až do kve.

Docela by mě zajímalo jestli je lepší to držet pod plynem a řadit a nebo při přeřazení odlehčit plyn aby tam ten kvalt rychleji padl.
Asi držet pod plynem co?

Upraveno uživatelem úterý 15. června 2010 17:31:51(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#31 Odesláno : úterý 15. června 2010 17:57:59(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Určitě pod plynem, proč by se vůbec měl povolovat plyn? Motor muší být neustále v tahu.

Řadil bych před maximem RPM, ve kterých účinkuje vačka (už vzhledem k tomu, že převodovka chvilku přemýšlí), tedy u mě maximálně na nějakých 5000.
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#32 Odesláno : úterý 15. června 2010 18:04:16(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Určitě pod plynem, proč by se vůbec měl povolovat plyn? Motor muší být neustále v tahu.

Určitě bych řadil před maximem RPM, ve kterých účinkuje vačka (už vzhledem k tomu, že převodovka chvilku přemýšlí), tedy u mě maximálně na nějakých 5000.


Já když vemu Camaro u džky a začnu ho vytáčet od jedničky, tak při přeřazování když odlehčím plyn to rychleji přeřadí.

Jinak s tím přeřazováním souhlasím.
Offline Jirka_z28  
#33 Odesláno : úterý 15. června 2010 18:09:30(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
sejki napsal:
pruziny ti zpusobi, ze kdyz jsou delany do 5500ot/min tak treba v 6500ot/min ti uz nestihaj zavirat ventil a muze se potkat s pistem...


no, tak jsem to přesně myslel... takže jinej díl tu hranici okamžitýho poškození neohrožuje, ne?
Offline xjohny  
#34 Odesláno : úterý 15. června 2010 18:10:13(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak je pravda, že to pomůže, otázka je, jestli není třeba vhodnější přeřadit o chvilinku dřív a držet ten plyn na podlaze pořád. Mušíme najít nějakou teorii závodění s TH350 :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#35 Odesláno : úterý 15. června 2010 18:12:26(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak to bych tam tu trojku dal. Někde okolo 5000.
Podle mě je nesmylsný tenhle motor takhle brát až do kve.


tak to záleží na průběhu výkonu a krouťáku, ne? Pokud by za 5000 hodnoty výrazně klesaly, tak to nemá smysl, pokud má motor naladěnej na nejvyšší výkon kolem 5500, tak proč ne...
Offline fik  
#36 Odesláno : úterý 15. června 2010 18:27:10(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
Tak je pravda, že to pomůže, otázka je, jestli není třeba vhodnější přeřadit o chvilinku dřív a držet ten plyn na podlaze pořád. Mušíme najít nějakou teorii závodění s TH350 :-)


tak to presne muzes otestovat v Hoskovicich Ja nic Ja nic ja jsem to na 3 jeste nejel,, muzu to take otestovat jak to ovlivni cas Ja nic

teorie zadna asi nebude, zaradis S a jedes ( 1,2 ) , nebo das D a jedes ( 1,2,3, ) drzis volant a koukas dopredu Ja nic Ja nic na startu je dobre nehrabat Ja nic
Jířa  
#37 Odesláno : úterý 15. června 2010 18:28:47(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
tak to záleží na průběhu výkonu a krouťáku, ne? Pokud by za 5000 hodnoty výrazně klesaly, tak to nemá smysl, pokud má motor naladěnej na nejvyšší výkon kolem 5500, tak proč ne...


Tohle je amerika, ne rajže. Tři p*dele válců a objem jako kráva. Tyhle motory nejsou stavěný na točky. 6000 je podle mě maximum.
Pak už ten motor je bez krouťáku.
Offline xjohny  
#38 Odesláno : úterý 15. června 2010 19:01:15(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
fik napsal:
tak to presne muzes otestovat v Hoskovicich Ja nic Ja nic

Když já nechci bejt posledníííí Doprrr Tam to bude samej načuzenec s 350kou Jupiii!
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#39 Odesláno : úterý 15. června 2010 19:23:23(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Když já nechci bejt posledníííí Doprrr Tam to bude samej načuzenec s 350kou Jupiii!


Deklasuje dvě 350ky v jednom závodu a tady dělá dojmy Ani nemluvit
Offline xjohny  
#40 Odesláno : úterý 15. června 2010 19:24:22(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Pochybuju, že se budou na sprinty hrnout sériový 350ky :-)
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#41 Odesláno : úterý 15. června 2010 19:25:19(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Pochybuju, že se budou na sprinty hrnout sériový 350ky :-)


Laďa jí neměl sériovou...
Offline Jirka_z28  
#42 Odesláno : úterý 15. června 2010 21:24:12(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tohle je amerika, ne rajže. Tři p*dele válců a objem jako kráva. Tyhle motory nejsou stavěný na točky. 6000 je podle mě maximum.
Pak už ten motor je bez krouťáku.


První, co mě vyplivl google: "The HiPo engine was used in modified form by Carroll Shelby for the 1965-1967 Shelby GT350, raising rated power to 306 hp (228 kW) @ 6000 rpm through use of special exhaust headers, an aluminum intake manifold, and a larger carburetor."

čili prastarej motor, podobně velkej objem... tak když má max. výkon na 6000, proč by se neřadilo ještě kousek za tim? Myslim to tak, proč řadit třeba z 6000 (100% výkonu) na 4500, kde výkon bude třeba 80%, když můžeš řadit z 6500 (95% výkonu) na 4900, kde bude výkon 85% ? Aspoň bych řekl, že jde o to držet motor co nejdýl v co nejvyšším výkonu, čísla si vymejšlím...
Jířa  
#43 Odesláno : úterý 15. června 2010 22:13:15(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
První, co mě vyplivl google: "The HiPo engine was used in modified form by Carroll Shelby for the 1965-1967 Shelby GT350, raising rated power to 306 hp (228 kW) @ 6000 rpm through use of special exhaust headers, an aluminum intake manifold, and a larger carburetor."

čili prastarej motor, podobně velkej objem... tak když má max. výkon na 6000, proč by se neřadilo ještě kousek za tim? Myslim to tak, proč řadit třeba z 6000 (100% výkonu) na 4500, kde výkon bude třeba 80%, když můžeš řadit z 6500 (95% výkonu) na 4900, kde bude výkon 85% ? Aspoň bych řekl, že jde o to držet motor co nejdýl v co nejvyšším výkonu, čísla si vymejšlím...


Tam jde o to, že už ten motor je na konci a bez krouťáku.
Offline fik  
#44 Odesláno : úterý 15. června 2010 22:42:42(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
Když já nechci bejt posledníííí Doprrr Tam to bude samej načuzenec s 350kou Jupiii!


neboj nekdo se najde Ja nic samo ze budem zkoro posledni a no a Ja nic Ja nic
Offline xjohny  
#45 Odesláno : úterý 15. června 2010 22:50:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Stejně se začínám těšit, jsem totiž masochista :D
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#46 Odesláno : úterý 15. června 2010 22:59:59(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tam jde o to, že už ten motor je na konci a bez krouťáku.

Tak podle krouťáku snad neřadíš, ne? To by v mým případě bylo nejlepší držet motor mezi 1500 a 3000, tam je maximální. Asi jde o nějakej kompromis, ale vůbec nepoužít motor v oblasti nejvyššího výkonu mi přijde divný.
Jířa  
#47 Odesláno : úterý 15. června 2010 23:09:39(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
Tak podle krouťáku snad neřadíš, ne? To by v mým případě bylo nejlepší držet motor mezi 1500 a 3000, tam je maximální. Asi jde o nějakej kompromis, ale vůbec nepoužít motor v oblasti nejvyššího výkonu mi přijde divný.


Ale to víš že jo...
Stačí si uvědomit v kolika otáčkách už ten motor jen řve a v kolika otáčkách ještě tahá. To je celá věda :-)

Offline xjohny  
#48 Odesláno : úterý 15. června 2010 23:20:11(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
fik napsal:
neboj nekdo se najde Ja nic samo ze budem zkoro posledni a no a Ja nic Ja nic

Mnojo, ale když mně zase kuafixdrát nefungujou stěrače, co když bude poprchávat, to se pak nedá jezdit Doprrr Doprrr Doprrr
A to jsem to loni kupoval nový, krám jeden Doprrr
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#49 Odesláno : úterý 15. června 2010 23:20:14(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
Stejně se začínám těšit, jsem totiž masochista :D


pockej bude tam preci spousta Mustangu v 289 Ja nic
Offline xjohny  
#50 Odesláno : středa 16. června 2010 13:01:27(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ale koukám, vede tam krásná trasa Litoměřice-Úštěk-Doksy-Mnichovo Hradiště. Bych se cestou mohl vykoupat v Mácháči :D

V Doksech načepuju Vervu a tradááá
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (8)
4 stránek<1234>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.