chevroletcamaro.cz - fórum
»
Jiné
»
Srazy
»
Sprinty Hoškovice - 19.6.2010
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:Ale máš motor upravenej tak, aby to snesl v pohodě. Snad nikdo nebude záměrně vytáčet za konstrukční hranici. Navíc ta hranice je daná snad jen pružinama na ventilech, ne? Teda mám představu, že ostatní díly jen způsoběj, že tam ten motor už nemá výkon, ale ne okamžitý mechanický poškození. A zařazená rychlost je o převodech, já dávám 3ku i na 200m pruziny ti zpusobi, ze kdyz jsou delany do 5500ot/min tak treba v 6500ot/min ti uz nestihaj zavirat ventil a muze se potkat s pistem... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Vačce samotný je jedno jestli se vrtí 5500 nebo třeba 8000, je to jenom zubatej kus železa, který musí být přesně zabroušený a vyvážený. Výstupní kontrola ale třeba neodhalí dutiny nebo nějaké vnitřní prasklinky a může být vymalováno. Nebo jak píše sejki, pružina nestihne a udělá to lup :-) A vůbec, stejně to byl jen dohad, třeba se stalo něco úplně jiného. Každopádně k tématu - vypadá to v sobotu na déšť Upraveno uživatelem úterý 15. června 2010 14:42:35(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Budou doufam jen prehanky , zlute Camaro s BB a koni az na půdu pojede !!!! tak se bude na co divat ......
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jen počkej, až se na start postavim já, to se rozpadnou tribuny |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
fik napsal:urcite toci vice nez 5500 na sprintu ja to letim na 2 kde po 400m mam pres 6000,- Tak to bych tam tu trojku dal. Někde okolo 5000. Podle mě je nesmylsný tenhle motor takhle brát až do kve. Docela by mě zajímalo jestli je lepší to držet pod plynem a řadit a nebo při přeřazení odlehčit plyn aby tam ten kvalt rychleji padl. Asi držet pod plynem co? Upraveno uživatelem úterý 15. června 2010 17:31:51(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Určitě pod plynem, proč by se vůbec měl povolovat plyn? Motor muší být neustále v tahu.
Řadil bych před maximem RPM, ve kterých účinkuje vačka (už vzhledem k tomu, že převodovka chvilku přemýšlí), tedy u mě maximálně na nějakých 5000. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Určitě pod plynem, proč by se vůbec měl povolovat plyn? Motor muší být neustále v tahu.
Určitě bych řadil před maximem RPM, ve kterých účinkuje vačka (už vzhledem k tomu, že převodovka chvilku přemýšlí), tedy u mě maximálně na nějakých 5000. Já když vemu Camaro u džky a začnu ho vytáčet od jedničky, tak při přeřazování když odlehčím plyn to rychleji přeřadí. Jinak s tím přeřazováním souhlasím.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
sejki napsal:pruziny ti zpusobi, ze kdyz jsou delany do 5500ot/min tak treba v 6500ot/min ti uz nestihaj zavirat ventil a muze se potkat s pistem... no, tak jsem to přesně myslel... takže jinej díl tu hranici okamžitýho poškození neohrožuje, ne? |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak je pravda, že to pomůže, otázka je, jestli není třeba vhodnější přeřadit o chvilinku dřív a držet ten plyn na podlaze pořád. Mušíme najít nějakou teorii závodění s TH350 :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tak to bych tam tu trojku dal. Někde okolo 5000. Podle mě je nesmylsný tenhle motor takhle brát až do kve.
tak to záleží na průběhu výkonu a krouťáku, ne? Pokud by za 5000 hodnoty výrazně klesaly, tak to nemá smysl, pokud má motor naladěnej na nejvyšší výkon kolem 5500, tak proč ne... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:Tak je pravda, že to pomůže, otázka je, jestli není třeba vhodnější přeřadit o chvilinku dřív a držet ten plyn na podlaze pořád. Mušíme najít nějakou teorii závodění s TH350 :-) tak to presne muzes otestovat v Hoskovicich ja jsem to na 3 jeste nejel,, muzu to take otestovat jak to ovlivni cas teorie zadna asi nebude, zaradis S a jedes ( 1,2 ) , nebo das D a jedes ( 1,2,3, ) drzis volant a koukas dopredu na startu je dobre nehrabat
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:tak to záleží na průběhu výkonu a krouťáku, ne? Pokud by za 5000 hodnoty výrazně klesaly, tak to nemá smysl, pokud má motor naladěnej na nejvyšší výkon kolem 5500, tak proč ne... Tohle je amerika, ne rajže. Tři p*dele válců a objem jako kráva. Tyhle motory nejsou stavěný na točky. 6000 je podle mě maximum. Pak už ten motor je bez krouťáku.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
fik napsal:tak to presne muzes otestovat v Hoskovicich Když já nechci bejt posledníííí Tam to bude samej načuzenec s 350kou |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Když já nechci bejt posledníííí Tam to bude samej načuzenec s 350kou Deklasuje dvě 350ky v jednom závodu a tady dělá dojmy
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Pochybuju, že se budou na sprinty hrnout sériový 350ky :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Pochybuju, že se budou na sprinty hrnout sériový 350ky :-) Laďa jí neměl sériovou...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tohle je amerika, ne rajže. Tři p*dele válců a objem jako kráva. Tyhle motory nejsou stavěný na točky. 6000 je podle mě maximum. Pak už ten motor je bez krouťáku. První, co mě vyplivl google: "The HiPo engine was used in modified form by Carroll Shelby for the 1965-1967 Shelby GT350, raising rated power to 306 hp (228 kW) @ 6000 rpm through use of special exhaust headers, an aluminum intake manifold, and a larger carburetor." čili prastarej motor, podobně velkej objem... tak když má max. výkon na 6000, proč by se neřadilo ještě kousek za tim? Myslim to tak, proč řadit třeba z 6000 (100% výkonu) na 4500, kde výkon bude třeba 80%, když můžeš řadit z 6500 (95% výkonu) na 4900, kde bude výkon 85% ? Aspoň bych řekl, že jde o to držet motor co nejdýl v co nejvyšším výkonu, čísla si vymejšlím... |
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:První, co mě vyplivl google: "The HiPo engine was used in modified form by Carroll Shelby for the 1965-1967 Shelby GT350, raising rated power to 306 hp (228 kW) @ 6000 rpm through use of special exhaust headers, an aluminum intake manifold, and a larger carburetor."
čili prastarej motor, podobně velkej objem... tak když má max. výkon na 6000, proč by se neřadilo ještě kousek za tim? Myslim to tak, proč řadit třeba z 6000 (100% výkonu) na 4500, kde výkon bude třeba 80%, když můžeš řadit z 6500 (95% výkonu) na 4900, kde bude výkon 85% ? Aspoň bych řekl, že jde o to držet motor co nejdýl v co nejvyšším výkonu, čísla si vymejšlím... Tam jde o to, že už ten motor je na konci a bez krouťáku.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:Když já nechci bejt posledníííí Tam to bude samej načuzenec s 350kou neboj nekdo se najde samo ze budem zkoro posledni a no a
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Stejně se začínám těšit, jsem totiž masochista :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tam jde o to, že už ten motor je na konci a bez krouťáku. Tak podle krouťáku snad neřadíš, ne? To by v mým případě bylo nejlepší držet motor mezi 1500 a 3000, tam je maximální. Asi jde o nějakej kompromis, ale vůbec nepoužít motor v oblasti nejvyššího výkonu mi přijde divný. |
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:Tak podle krouťáku snad neřadíš, ne? To by v mým případě bylo nejlepší držet motor mezi 1500 a 3000, tam je maximální. Asi jde o nějakej kompromis, ale vůbec nepoužít motor v oblasti nejvyššího výkonu mi přijde divný. Ale to víš že jo... Stačí si uvědomit v kolika otáčkách už ten motor jen řve a v kolika otáčkách ještě tahá. To je celá věda :-)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:Stejně se začínám těšit, jsem totiž masochista :D pockej bude tam preci spousta Mustangu v 289
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ale koukám, vede tam krásná trasa Litoměřice-Úštěk-Doksy-Mnichovo Hradiště. Bych se cestou mohl vykoupat v Mácháči :D
V Doksech načepuju Vervu a tradááá |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
chevroletcamaro.cz - fórum
»
Jiné
»
Srazy
»
Sprinty Hoškovice - 19.6.2010
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK