Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline conny  
#1 Odesláno : neděle 25. července 2010 23:43:02(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Cauves lidi, mam uz dost dlouho zkusenosti s Amerikama, asi ne tak jak mnozi z vas..
Ale alespon z tech mych zkusenosti jsem poznal to, ze proste dle meho nazoru nema smysl kupovat 3rd gen camaro, a to nemluvim o 4th gen, ale 2nd urcite a 3rd gen jen a pouze s karbcem..

Mel jsem pripadne mam Pontiac Transport 3.1, 3.8, firebird V6 2.8, GMC Tioga Fleetwood 5.7, Fiero 2.8, Fiero 2.5, Camaro Z28 87 a co mam zkusenosti, tak SENZORY, CIDLA, MAF senzory, TPS senzory, snimace prutoku a teploty vzduchu, senzory v kolech resp. ABS snimace, ridici jednotka ABS, ridici jednotka motoru, to vsechno je TAK NAPRD a kazove, ze jsem se rozhodl u sveho Camara Z28 ten US pokus aneb budeme ridit karburator a dame tam lambdu (hahaha) proste vyhodil do kose a nasadil edelbrock sani,karbec 600,vacku, svody atd atd a verim ze mam po veskerych problemech s elektrikou a nam velice znamy Service Engine Soon uz NIKDY neuvidim, protoze ve vsech autech jsem jej mel skoro porad a JEDINE co to stalo byly penize a kdybych v tech autech mel karbec, tak sice mam vyssi spotrebu,ale ta se NIKDY nevyrovna problemum a nakupu a reseni nesmyslu se vstrikovanim a rizenim vahy vzduchu.

Cili ozelel jsem lepsi spotrebu, kroutak, vykon od 305 bloku a namisto vstrikovani jsem proste sel brutalni silou a verim, ze mam po vsech problemech co 3ti a 4ta generace ma.

Takze ocekavam reakci a jestli nekdo ma stejne zkusenosti s temi kilometry kabelu co jsou v autech navic..

Aneb taky si myslite ze kdyz budete mit vyssi spotrebu v karbci, stejne se to vrati v ramci nereseni vadnych dilu pro vstriky?
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Cámo  
#2 Odesláno : pondělí 26. července 2010 0:29:30(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Karbec ničím nenahradíš. Jednoduchá super věc. lehce se dá tunit, nezavazijou káble. Na normální ježdění je ale vhodnější vstřikování kvůlivá spotřebě.
HD's coming
Offline conny  
#3 Odesláno : pondělí 26. července 2010 0:36:37(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
jasne to chapu..

Ale jde o to jestli mate stejny pocit jako ja ze tolik problemu a penez co stoji jednotka, vymena jejich senzoru a reseni problemu se prinejmensim vyrovna tomu co clovek strci do benalu protoze ma "jen" karbec.

Jasne celkem je ze ze kdyz nekdo tuni, asi to nema na denni jezdeni..

Ikdyz ja jsem ve fajraku najezdil za 2 roky 45 tisic :)

Ale taky jsem dal asi 20 tisic do reseni problemu s oranzovou kontrolkou.. A to chapete kolik litalo sprostych slov...
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Baronet74  
#4 Odesláno : pondělí 26. července 2010 2:14:19(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

conny napsal:
jasne to chapu..

Ale jde o to jestli mate stejny pocit jako ja ze tolik problemu a penez co stoji jednotka, vymena jejich senzoru a reseni problemu se prinejmensim vyrovna tomu co clovek strci do benalu protoze ma "jen" karbec.

Jasne celkem je ze ze kdyz nekdo tuni, asi to nema na denni jezdeni..

Ikdyz ja jsem ve fajraku najezdil za 2 roky 45 tisic :)

Ale taky jsem dal asi 20 tisic do reseni problemu s oranzovou kontrolkou.. A to chapete kolik litalo sprostych slov...


Já se vstřikováním a elektronickými systémy nemám problém, naopak oceňuji jednoduchost nastavení a totální blbu vzdornost.

Che to ovšem mít diagnostiku že.:d/

Dáš snímač na kliku zapojíš konector a fertik.nerešíš směs ani vůle na rozdělovači a pod.

Eko věci nepočítám ty odpojuji ,nebo obcházím
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline Baronet74  
#5 Odesláno : pondělí 26. července 2010 2:17:03(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

Baronet74 napsal:
Já se vstřikováním a elektronickými systémy nemám problém, naopak oceňuji jednoduchost nastavení a totální blbu vzdornost.

Che to ovšem mít diagnostiku že.:d/

Dáš snímač na kliku zapojíš konector a fertik.nerešíš směs ani vůle na rozdělovači a pod.

Eko věci nepočítám ty odpojuji ,nebo obcházím


UserPostedImage

Elektronicky řízený karburátor do Buicka ,repase 2800 a jede
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline conny  
#6 Odesláno : čtvrtek 16. září 2010 1:10:00(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
No taky mam GMC 5.7 a je tam 4 komorak karbec, nove gumicky, nove tesneni a stejne benal pada a pada a nenatocim a nenatocim...
To treba na Camaru nemam, pac soudruzi delali krasny predel - dotocime padani benzinu elektrickou pumpou a pak to prepneme na podtlak a trada do karbce :)

Kazdopadne GMC jede za 20-25litru na sto :) Na omluvu zase musim rict ze ma 3.6 tuny..

No a mozna v tom je ten rozdil eletriky a karbce :(

Jede porad, huli, zere. Ale jede..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (3)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.