Cauves lidi, mam uz dost dlouho zkusenosti s Amerikama, asi ne tak jak mnozi z vas..
Ale alespon z tech mych zkusenosti jsem poznal to, ze proste dle meho nazoru nema smysl kupovat 3rd gen camaro, a to nemluvim o 4th gen, ale 2nd urcite a 3rd gen jen a pouze s karbcem..
Mel jsem pripadne mam Pontiac Transport 3.1, 3.8, firebird V6 2.8, GMC Tioga Fleetwood 5.7, Fiero 2.8, Fiero 2.5, Camaro Z28 87 a co mam zkusenosti, tak SENZORY, CIDLA, MAF senzory, TPS senzory, snimace prutoku a teploty vzduchu, senzory v kolech resp. ABS snimace, ridici jednotka ABS, ridici jednotka motoru, to vsechno je TAK NAPRD a kazove, ze jsem se rozhodl u sveho Camara Z28 ten US pokus aneb budeme ridit karburator a dame tam lambdu (hahaha) proste vyhodil do kose a nasadil edelbrock sani,karbec 600,vacku, svody atd atd a verim ze mam po veskerych problemech s elektrikou a nam velice znamy Service Engine Soon uz NIKDY neuvidim, protoze ve vsech autech jsem jej mel skoro porad a JEDINE co to stalo byly penize a kdybych v tech autech mel karbec, tak sice mam vyssi spotrebu,ale ta se NIKDY nevyrovna problemum a nakupu a reseni nesmyslu se vstrikovanim a rizenim vahy vzduchu.
Cili ozelel jsem lepsi spotrebu, kroutak, vykon od 305 bloku a namisto vstrikovani jsem proste sel brutalni silou a verim, ze mam po vsech problemech co 3ti a 4ta generace ma.
Takze ocekavam reakci a jestli nekdo ma stejne zkusenosti s temi kilometry kabelu co jsou v autech navic..
Aneb taky si myslite ze kdyz budete mit vyssi spotrebu v karbci, stejne se to vrati v ramci nereseni vadnych dilu pro vstriky?