Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

9 stránek<1234>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Jirka_z28  
#26 Odesláno : úterý 8. června 2010 19:10:54(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
xjohny napsal:
To je škody to je škody, místo kůže tam dát semiš Zatr!

Ale jinak to vypadá pěkně, akorát je to dost blbě vidět, protože černej semiš se fotí blbě :-)
A řádně to vyšponuj!


Na těch sedadlech byla původně odporná hnědá koženka... koupil jsem obě přední, protože v autě je jedna vyměněná za sportovní. V autě je semiš originál. A co furt máte s tou kůží? V létě pálí, v zimě studí, vždycky klouže a na dotek je nepříjemná (natož pak ta stará hladká, ztvrdlá popraskaná Ani nemluvit )... Jediný, kde mi kůže přišla příjemná, bylo v nový 911 turbo a překvapivě i v 2010 Camaru.
Ten semiš je naopak na dotek velice příjemnej a jako největší nevýhodu vydím pracný čištění.
Offline Jirka_z28  
#27 Odesláno : pátek 2. července 2010 17:29:28(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak ve 4 dnech vyřešeno pár věcí.
Viditelný je nový čalounění:
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage
Prostě se mi semiš líbí, k originálu má materiál hodně blízko a vypadá to líp, než vyrudlý původní...

Pak nový svíčky a kabely k nim, dalo mi to celý odpoledne, za ten přístup fakt konstruktéry uškrtit.
UserPostedImage

A nejdůležitější funkční věc byla výměna hardy spojky na tyči řízení. taky dobrá sranda, ubrušování "nejtů" s 2ma různými průměry, nahrazování šroubama s navlíklou trubičkou... no ale poprvý mi přišlo, že mě to auto poslouchá a nesnačí se na každej nerovnosti zdrhnout ze silnice, takže efekt to mělo :d/
Offline Daawid  
#28 Odesláno : pátek 2. července 2010 19:10:51(UTC)
Daawid

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 14.07.2009(UTC)
Zpráv: 213
Bydliště: Praha

Blahořečil: 1-krát
Jirka_z28 napsal:
Tak ve 4 dnech vyřešeno pár věcí.
Viditelný je nový čalounění:

A nejdůležitější funkční věc byla výměna hardy spojky na tyči řízení. taky dobrá sranda, ubrušování "nejtů" s 2ma různými průměry, nahrazování šroubama s navlíklou trubičkou... no ale poprvý mi přišlo, že mě to auto poslouchá a nesnačí se na každej nerovnosti zdrhnout ze silnice, takže efekt to mělo :d/


TO ČALOUNĚNÍ VYPADÁ SUPER, moc pěkná prácička
Offline Jirka_z28  
#29 Odesláno : pátek 2. července 2010 19:31:47(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
dík! chvíli jsem se s tím trápil, ale výsledek je dobrej, na slunci se třpytí fakt pěkně ;)
Offline xjohny  
#30 Odesláno : sobota 3. července 2010 2:22:11(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Moc pěkné Hurraa
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#31 Odesláno : pátek 30. července 2010 2:32:20(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak hlásím návrat z dovolené v garáži. Ani nevim jak, ale výměna brzd, tlumičů, a předních ložisek mi trvala 9 dní Rozpacity:
Je fakt, že se dělala nejdřív 1 náprava, pak až 2., barvení to celkem zdrželo, v mezičase se provedlo pár dalších věcí a sehnat imbus 3/8" taky nebylo úplně jednoduchý...
Jsem doma jen naskok, foto dodám později.
Objevil se problém s brzdama: nevrací se jedna strana ruční brzdy. Samotný by se to ještě vrátilo, ale v kombinaci s trochu zatuhlým bovdenem už to pružina nevrátí a je potřeba s tím hejbnout manuálně. Bez ručky se jezdit dá, ale prostě je to čerstvě udělaný a chci to mít i plně funkční. Nějaký doporučení, jak bovdeny rozhejbat? (cyklus "kápnout olej - 50x zatáhnout za páku" opakován 4x...)
Vzadu jsou kotouče.
Offline marek parek  
#32 Odesláno : pátek 30. července 2010 2:39:35(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
jestli se nemylim ty jsi vymel vstrik za karbec??
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline Jirka_z28  
#33 Odesláno : pátek 30. července 2010 4:00:43(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
to se mýlíš... origo je tam Qjet. Dal jsem na chvíli Edelbrock, ale nepřinesl žádnou výhodu, jen o 3 litry vyšší spotřebu. Takže je tam zpátky originál.
Offline marek parek  
#34 Odesláno : pátek 30. července 2010 4:06:18(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
to se mýlíš... origo je tam Qjet. Dal jsem na chvíli Edelbrock, ale nepřinesl žádnou výhodu, jen o 3 litry vyšší spotřebu. Takže je tam zpátky originál.


aha ja myslel ze uz tam bylo to vstrikovani, ale vzdyt je to rok 1986 tak kdy zacli montovat ten vstrik? ale praveze Edelbrock by mel spotrebu snizit a oneco zvysit vykon ne? to si myslim ja.
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#35 Odesláno : pátek 30. července 2010 11:42:15(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
To si myslíš blbě :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#36 Odesláno : pátek 30. července 2010 12:38:59(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
většinu doby výroby 3rd gen se montovaly jak motory se vstřikováním, tak s karbcem...
Edelbrock je právě jednoduchej, konstrukce snad z 60. let... jednoduchej, ale to je tak všechno
někomu se osvědčil oproti vyběhanýmu Qjetu, mě ne
(naměřenej rozdíl výkonu byl kolem 0,5 kW)
Offline marek parek  
#37 Odesláno : pátek 30. července 2010 13:27:53(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
takze me poznatky je lepsi nechat stary karbec, pokud beha Juj
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline xjohny  
#38 Odesláno : pátek 30. července 2010 14:15:41(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Záleží na konkrétní situaci, když já měnil QJet za Edelbrocka, tak jsem ve výsledku získal mnohem rychlejší reakci na plyn.
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#39 Odesláno : pátek 6. srpna 2010 2:51:09(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Přidám pár fotek z údržby brzd...
UserPostedImage UserPostedImage
Pozor, i když na autě vypadaly kotouče i destičky ok, jedna už byla skoro zralá na výměnu:
UserPostedImage
UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage
Tady je vidět "kroutítko" tuhosti tlumiče:
UserPostedImage
Offline OndraS  
#40 Odesláno : pátek 6. srpna 2010 3:44:51(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tak ta destička je teda krásná smrt, to jsem nevatáhl ani ze svýho šmejdu a ani teď, když jsem měnil kolegovi z práce desky na fajráku. Tohle brzdilo? :D
Tlumiče závidím. Já mám všechny ve stadiu "pacient" a na nové opravdu nemám rozpočet.

Upraveno uživatelem pátek 6. srpna 2010 3:48:47(UTC)  | Důvod úpravy: Pravopys ve dvje hoďyny ráno

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#41 Odesláno : pátek 6. srpna 2010 12:17:00(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Právěže auto brzdilo naprosto souměrně. Mě se zdálo, že nijak extra silně, ale 2 lidi mi řekli, že je to dobrý. Po úpravě si to teprv sedá, takže jsem na brzdu zatím nedupnul. Nejsem si jistej, ale myslím, že právě ten kotouč, kde tahle destička byla, byl sjetej nesouměrně. Třeba to souvisí.
Tlumiče - ty starý se zdaj bejt použitelný, já tyhle měnil hlavně abych zkusil, jestli mi to pomůže na problém s podvozkem. Nabízím jsem je tady v rubrice bazar. Chceš je vzít v sobotu na sraz?
Offline OndraS  
#42 Odesláno : pátek 6. srpna 2010 18:16:26(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Já mám v kelu levý přední tlumič. Pravý přední je zánovní a funguje slušně, zadní byly sice od pohledu hnůj, ale tváří se jako "ucházející". Ty plánuju koupit někdy napřesrok zcela nové, popravdě teď bych je stejně neměnil, protože se mi kvůli nim nechce sundávat půlka tapecu a koberec. Pokud bys mi ovšem za nějaké drobné všimné byl ochoten přenechat jeden přední tlumič (ten můj je opravdu KO), vůbec bych se nezlobil. Pokud možno ho na srázek vem, myslím že bude stoprocentně lepší než to, co se mi na levém předku vozí teď.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline xjohny  
#43 Odesláno : pátek 6. srpna 2010 18:35:43(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jeden tlumič? Snad nechceš mít na předku na každý straně jinej tlumič? :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#44 Odesláno : pátek 6. srpna 2010 19:09:20(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
To je úplně jedno, protože to je tam i teď. Cokoliv, co bude vlevo aspoň nějak tlumit, beru. Momentálně su rád, že mám peníze na benzín, abych za váma dojel.

Upraveno uživatelem pátek 6. srpna 2010 19:12:31(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#45 Odesláno : pátek 6. srpna 2010 19:11:41(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jak sundávat půl tapecu? prostě sklopíš vzadu opěradlo a vytáhneš ten koberec za ním, je položenej na nádrži a vepředu drží jen na suchým zipu zadních sedáků. Aspoň v mým to tak je, takhle jsem tlumiče měnil. To na předku mi přijde horší.
Vezmu s sebou klidně všechny, nic za ně nechci.
Offline OndraS  
#46 Odesláno : pátek 6. srpna 2010 19:17:21(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
U mě bude ten problém, že současnej koberec je dělanej svépomocí. Novej nebyl a starej se jako koberec nedal použít ani omylem. Popravdě už si nepamatuju, kde jsem ten předěl koberce udělal, každopádně je to zbytečný řešit - zadní tlumiče jsou jedna z lepších věcí na mým low cost autě. Inu, když jinak nedáte a jsi ochoten mi ty dva přední tlumiče přenechat za potřesení rukou, vzpouzet se samosebou nebudu :D Ale opravdu bych se spokojil s jedním.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline xjohny  
#47 Odesláno : pondělí 9. srpna 2010 12:06:45(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Člověče, ani to tu nějak nemůžu dohledat, ale jedná se o 5.0 nebo 5.7? :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#48 Odesláno : úterý 10. srpna 2010 23:23:25(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
xjohny napsal:
Člověče, ani to tu nějak nemůžu dohledat, ale jedná se o 5.0 nebo 5.7? :-)


Já myslím, že je to úplně jedno; když mě Jirka na fbody sešn svezl, rozdíl mezi V6 a V8 byl prostě propastný. Škoda že jsem blbec zapomněl tak nějak vnutit ten svůj šestihrnek někomu z vás, abyste se taky "svezli".
Mimochodem abyste si nemysleli, že jsem se nesnažil, tak těch 18 vteřin bylo opravdu maximum, co to moje auto předvede. Rozjezd přes brzdu, aby byl v okamžiku startu už motor v otáčkách a vzáběru, jednička vytočená do 6ti tisíc, na konci měřeného úseku vytočená dvojka v 6ti tisících. V životě jsem to takhle neprošlápl a popravdě, sice jsem byl logicky nejpomalejší, ale i tak mě to překvapilo, že to přecijenom něco předvést umí, s 18ti vteřinami jsem spokojen.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#49 Odesláno : úterý 10. srpna 2010 23:28:44(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Mimochodem díky za ty dva tlumiče. Jeden (ten jak jsi říkal že teče) skutečně teče a vyhodnotil jsem ho jako kaput, protože v něm evidentně ten olej chybí a když ho chvíli necháš v klidu a nevzpění se ten olej, tak jde zasunout zcela bez odporu, prostě se úplně propadne. Ten druhý není taky žádná sláva, ale je víceméně funkční víc, než ten můj LP. Takže se ho chystám vyměnit.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline xjohny  
#50 Odesláno : úterý 10. srpna 2010 23:44:48(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
OndraS napsal:
Já myslím, že je to úplně jedno; když mě Jirka na fbody sešn svezl, rozdíl mezi V6 a V8 byl prostě propastný. Škoda že jsem blbec zapomněl tak nějak vnutit ten svůj šestihrnek někomu z vás, abyste se taky "svezli".
Mimochodem abyste si nemysleli, že jsem se nesnažil, tak těch 18 vteřin bylo opravdu maximum, co to moje auto předvede. Rozjezd přes brzdu, aby byl v okamžiku startu už motor v otáčkách a vzáběru, jednička vytočená do 6ti tisíc, na konci měřeného úseku vytočená dvojka v 6ti tisících. V životě jsem to takhle neprošlápl a popravdě, sice jsem byl logicky nejpomalejší, ale i tak mě to překvapilo, že to přecijenom něco předvést umí, s 18ti vteřinami jsem spokojen.

Já si na videech všiml, žes mu to nedal zadarmo, dobře ty! Hurraa Aspoň vidíš jak na tom taková motorizace je. Nicméně, jak sám víš, v reálu pojedeš i báwo Hurraa

Já právě myslim, že Jirka má 5 litrů a zajímavé je, jak je to rychlý. Tedy hlavně odpich na startu, pak jsem ho lehce dojížděl, možná tak ještě 100-200 metrů a byli bychom nastejno. Pak by zase začala nastupovat jeho top-speed. Každopádně moje summary ze sprintů a slalomů je to, že potřebuju Z28 převod (3.42:1) v diferenciálu a rovnou k tomu LSD Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
9 stránek<1234>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.