Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

9 stránek<12345>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Jirka_z28  
#51 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 2:14:14(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
S tim tlumičem je to divný, na autě chodily dobře, měnil jsem je fakt s tím, že "když už to rozebírám a byly peníze". Že bych ho odrovnal tím položením po vyndání? Nevim. Ani to teď není až tak výrazně lepší...

Motor mam fakt 305 LG4, to nejslabší. Teoreticky 165 nebo i 173 HP, ale naměřeno 130 (proto jsem opatrnej s těma vysokejma odhadama u poladěných motorů). Takže vlastně ta V6 může mít stejnej výkon, ale jinej krouťák... Někdy bych se svezl rád :)

Jinak teda od toho srazu přestávám říkat, že mám nejlínější V8 Ja nic

Upraveno uživatelem pondělí 16. srpna 2010 2:18:42(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#52 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 11:21:47(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
Jinak teda od toho srazu přestávám říkat, že mám nejlínější V8 Ja nic

To rozhodně nemáš, podle mě je na stejné úrovni jako moje. Akorát jsi mi prostě ujel díky silnějšímu převodu na manuálu. Jen počkej za rok Slinttt
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#53 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 13:17:11(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tím říkáš, že jsi taky na úrovni 130 HP :-P Ne, až dáš rozumnej diferák, bude znát, že mam motor slabej...
Offline xjohny  
#54 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 13:38:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Na nějaký výsledky z brzdy kašlu :D Já si to pěkně spočítal metodou hmotnost-čas-rychlost při průjezdu 1/4 míle a vychází to +- na 200hp.

Jinak teď tam mám převod 1:2.41 (tedy hooodně "emisní") a s největší pravděpodobností tam dám 1:3.42 (ten se dával na Z/28). Samozřejmě k tomu přijde i LSD a pak to bude eňoňůňo :d/
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#55 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 15:13:58(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak po FBS jsem zase na tejden zakotvil v garáži.
Ještě před tím přišla na benzině dobrá zpráva. Po ujetí cca 400 km, včetně blbnutí na letišti (kde pár litrů určitě ubylo, myslím, že jsem patřil k aktivnějším), jsem měl průměrnou spotřebu 11,9 litrů/100km. Takže čistě na silnici to mohlo bejt 10-11 Piisk Je fakt, že se jelo velice klidně.
Potencionálně nejhorší koroze byla na zadních lemech a na příčce střechy, tak jsem se do toho pustil. Střecha celkem ok, lemy jen povrchově orezlý, ale horší to bylo pod plastama-spoilerama. U rezervy na mě po odrbání vykoukla pěkná díra. Držák rezervy dole úplně urezlej, tak šel ven, stejně ho nepoužívám, tak je tam teď aspoň víc místa...
UserPostedImageUserPostedImage
No a v mezičase, když schla barva, jsem se pustil do kol. Sice jsem tomu i dřív říkal "Zlatý IROCy", ale teď už si to pojmenování snad zasloužej.
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
V reálu nejsou až tak žlutý, vypadá to trochu líp (a pak teda zblízka zase hůř, jsou vidět nedokonalosti povrchu).
Offline xjohny  
#56 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 15:26:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Mně přijdou ty disky trošku do zelena Juj
Ale jinak pěkná práce, koukám že i trojky reznou... Neměly už mít pozink? Ani nemluvit
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#57 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 15:32:42(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
K pozinku to má daleko... možná na konci produkce, nevim. Ale jinak barva a protikorozní ochrana dobrá, oproti místním favoritům jaksi nesrovnatelný...
Kola fakt zelený nejsou. Něco asi udělal foťák a něco odraz od trávy. Přijeď do Luštěnic a uvidíš v reálu ;)
Offline tafna  
#58 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 16:21:35(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
xjohny napsal:
Mně přijdou ty disky trošku do zelena Juj
Ale jinak pěkná práce, koukám že i trojky reznou... Neměly už mít pozink? Ani nemluvit
pozink byl i na dvojkach. ale jen prahy (aspon u toho meho)
Offline Jirka_z28  
#59 Odesláno : pondělí 16. srpna 2010 19:26:29(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
to máš asi nějakou specialitku, já si u svýho fakt ničeho nevšiml, ani na těch prazích...
Offline OndraS  
#60 Odesláno : středa 18. srpna 2010 0:46:12(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tu lochnu pod rezevou máš úplně stejnou jako byla na mým Camaru. Držák tam žádnej ovšem nemám - ze zadní strany toho plastovýho deklu je letáček "jacket instructions" a z něho je ten držák patrnej, ale nikdy jsem ho naživo neviděl :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#61 Odesláno : středa 18. srpna 2010 1:52:59(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jestli ten držák chceš, přenechám ;) Je zachovalej, až na rezatejch 5 cm dole a kousku nahoře, co po uříznutí zůstala přivařená na autě :) Tak já si to aspoň vyfotim, když je to takov vzácnost :)
Offline Daawid  
#62 Odesláno : čtvrtek 19. srpna 2010 15:36:36(UTC)
Daawid

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 14.07.2009(UTC)
Zpráv: 213
Bydliště: Praha

Blahořečil: 1-krát
jak sem tak koukal na ty fotky, tak si s tím docela slušně "zahýbal" - pěkně pěkně obdivuju tvou šikovnost
Offline Jirka_z28  
#63 Odesláno : čtvrtek 19. srpna 2010 16:57:07(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Daawid napsal:
jak sem tak koukal na ty fotky, tak si s tím docela slušně "zahýbal" - pěkně pěkně obdivuju tvou šikovnost


Dík. Něco se daří, něco moc ne. Možná je škoda získávat první zkušenosti na něčem takovýmhle. Jenže i přesto, jak si nevěřím, zjišťuju, že výsledek ze servisu je často ještě horší. Navíc teď mám dost času, tak se snažím ho zužitkovat takhle.

Neboj, taky se takovej práce dočkáš, až si takový auto koupíš. Psssst
Offline Daawid  
#64 Odesláno : čtvrtek 19. srpna 2010 20:48:41(UTC)
Daawid

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 14.07.2009(UTC)
Zpráv: 213
Bydliště: Praha

Blahořečil: 1-krát
Jirka_z28 napsal:
Dík. Něco se daří, něco moc ne. Možná je škoda získávat první zkušenosti na něčem takovýmhle. Jenže i přesto, jak si nevěřím, zjišťuju, že výsledek ze servisu je často ještě horší. Navíc teď mám dost času, tak se snažím ho zužitkovat takhle.

Neboj, taky se takovej práce dočkáš, až si takový auto koupíš. Psssst


no třeba zjistím, že nejsem uplně levej :)) nebo naopak :))

což o to koupit by nebyl problém, ale někde to ustájit atd atd...

prostě to máš pěkný, jen tak dál
Offline Jirka_z28  
#65 Odesláno : pátek 20. srpna 2010 3:45:06(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
pár videí ze 2nd F-Body Session...



Offline Jirka_z28  
#66 Odesláno : neděle 30. ledna 2011 23:07:14(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Auto jsem naposled viděl 1.11., ale prej otužování je zdravý, tak bylo vystrčeno na mráz ;)
Příště už snad zas otočím klíčkem osobně...
UserPostedImage
UserPostedImage
Offline Jirka_z28  
#67 Odesláno : neděle 3. dubna 2011 23:53:09(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak včera a dneska další pokusy o snížení vysokýho volnoběhu (Qjet).
1) sundání karbce, vyčištění, podotahování, aby to někde nepřisávalo.... výsledek nula
2) přesto, že podle manuálu se to štelovat nemá, jsou tam červíci blízko míst, kde má Edelbrock nastavování volnoběžných jehel. Jen se k nim hrozně blbě dostává, když je karbec namontovanej na motoru. Po malinkým přitažení šel volnoběh dolů => správná cesta... Takže jsem utahoval postupně až na doraz, pak se už bez přidání plynu motor neudržel, padal na 400 ot/min a chcípal. Takže zas povoleno a teď motor drží cca 550 ot/min... je to nějak lepší než 1500 před tím Piisk
Uvidím, jak se to projeví při jízdě. BTW nevíte, proč by u automatu měl bejt volnoběh 500 a u manuálu 750 ot/min? Takhle to pro můj ročník udává manuál....
Offline fik  
#68 Odesláno : pondělí 4. dubna 2011 13:41:42(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
500ot tak to je malo Hmmm .... v automatu na P je volnobeh cca 900ot manual ma mene Juj
Offline Jirka_z28  
#69 Odesláno : pondělí 4. dubna 2011 18:40:12(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
to je zvláštní, že v mým manuálu píšou právě míň s automatem...
ale 900 je zas fakt dost na V8, kdyť to maj 4 válce ne? Teda málo na sériovou V8 s nízko posazeným krouťákem i výkonem, u strarých točivých z28 asi ok...
Těch 500 mám v manuálu od r.87 pro všechny V8, u 86ky jen pro automat. No kdyžtak to trochu zvednu, ale takhle si buble hezky.
Offline tomcat1  
#70 Odesláno : pondělí 4. dubna 2011 19:10:20(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
to je zvláštní, že v mým manuálu píšou právě míň s automatem...
ale 900 je zas fakt dost na V8, kdyť to maj 4 válce ne? Teda málo na sériovou V8 s nízko posazeným krouťákem i výkonem, u strarých točivých z28 asi ok...
Těch 500 mám v manuálu od r.87 pro všechny V8, u 86ky jen pro automat. No kdyžtak to trochu zvednu, ale takhle si buble hezky.

Tych 500 myslia pri zaradenom D a nie na neutral...
Offline xjohny  
#71 Odesláno : pondělí 4. dubna 2011 20:13:38(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Mně to točí v klidu asi na těch 800-900, možná by to sneslo i méně. Ale zase mám mild vačku.
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#72 Odesláno : pondělí 4. dubna 2011 21:13:05(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Tych 500 myslia pri zaradenom D a nie na neutral...

u automatu bych to bral, ale u manuálu?
Offline fik  
#73 Odesláno : pondělí 4. dubna 2011 21:50:35(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
pokud ti motor bezi klidne a neklepe, tak to klidne nech , mozna ti keca otackomer Ja nic jeste muzes mit dost bohatou smes ??
Offline Jirka_z28  
#74 Odesláno : pondělí 4. dubna 2011 22:18:22(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jo, motor běží dobře. Vybrace jsou, není to V12 od Rollse, ale myslim, že ok. Bohatá ta směs asi nebude, ty kroutítka jsou s největší pravděpodobností nastavení bohatosti při volnoběhu. Utáhl jsem je, tím by směs měla bejt chudší než před tím :) Ale kecající otáčkoměr je klidně možnej....
Offline Jirka_z28  
#75 Odesláno : pátek 24. června 2011 20:09:36(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak mám vyměněnej zbytek dílů na řízení (převodka, spojovací tyč...). Ještě jsem v tom nejel, ae táta jel domů místo 8km někudy přes hory, aby to odzkoušel. Prej rozdíl velkej, uklidnilo se to, odpadla nejistota. Ale řídit že se to musí pořád - ale to třeba ještě dořeší geometrie. Tak snad mám v garáži poprvý sporťák :d/ Teda zatáčky to umělo i dřív, ale teď dokáže jet i rovně, jako správná amerika Jupiii!
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
9 stránek<12345>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.