Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
S tim tlumičem je to divný, na autě chodily dobře, měnil jsem je fakt s tím, že "když už to rozebírám a byly peníze". Že bych ho odrovnal tím položením po vyndání? Nevim. Ani to teď není až tak výrazně lepší... Motor mam fakt 305 LG4, to nejslabší. Teoreticky 165 nebo i 173 HP, ale naměřeno 130 (proto jsem opatrnej s těma vysokejma odhadama u poladěných motorů). Takže vlastně ta V6 může mít stejnej výkon, ale jinej krouťák... Někdy bych se svezl rád :) Jinak teda od toho srazu přestávám říkat, že mám nejlínější V8 Upraveno uživatelem pondělí 16. srpna 2010 2:18:42(UTC)
| Důvod úpravy: - |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:Jinak teda od toho srazu přestávám říkat, že mám nejlínější V8 To rozhodně nemáš, podle mě je na stejné úrovni jako moje. Akorát jsi mi prostě ujel díky silnějšímu převodu na manuálu. Jen počkej za rok |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tím říkáš, že jsi taky na úrovni 130 HP :-P Ne, až dáš rozumnej diferák, bude znát, že mam motor slabej... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Na nějaký výsledky z brzdy kašlu :D Já si to pěkně spočítal metodou hmotnost-čas-rychlost při průjezdu 1/4 míle a vychází to +- na 200hp.
Jinak teď tam mám převod 1:2.41 (tedy hooodně "emisní") a s největší pravděpodobností tam dám 1:3.42 (ten se dával na Z/28). Samozřejmě k tomu přijde i LSD a pak to bude eňoňůňo :d/ |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak po FBS jsem zase na tejden zakotvil v garáži. Ještě před tím přišla na benzině dobrá zpráva. Po ujetí cca 400 km, včetně blbnutí na letišti (kde pár litrů určitě ubylo, myslím, že jsem patřil k aktivnějším), jsem měl průměrnou spotřebu 11,9 litrů/100km. Takže čistě na silnici to mohlo bejt 10-11 Je fakt, že se jelo velice klidně. Potencionálně nejhorší koroze byla na zadních lemech a na příčce střechy, tak jsem se do toho pustil. Střecha celkem ok, lemy jen povrchově orezlý, ale horší to bylo pod plastama-spoilerama. U rezervy na mě po odrbání vykoukla pěkná díra. Držák rezervy dole úplně urezlej, tak šel ven, stejně ho nepoužívám, tak je tam teď aspoň víc místa... No a v mezičase, když schla barva, jsem se pustil do kol. Sice jsem tomu i dřív říkal "Zlatý IROCy", ale teď už si to pojmenování snad zasloužej. V reálu nejsou až tak žlutý, vypadá to trochu líp (a pak teda zblízka zase hůř, jsou vidět nedokonalosti povrchu). |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Mně přijdou ty disky trošku do zelena Ale jinak pěkná práce, koukám že i trojky reznou... Neměly už mít pozink? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
K pozinku to má daleko... možná na konci produkce, nevim. Ale jinak barva a protikorozní ochrana dobrá, oproti místním favoritům jaksi nesrovnatelný... Kola fakt zelený nejsou. Něco asi udělal foťák a něco odraz od trávy. Přijeď do Luštěnic a uvidíš v reálu ;) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Mně přijdou ty disky trošku do zelena Ale jinak pěkná práce, koukám že i trojky reznou... Neměly už mít pozink? pozink byl i na dvojkach. ale jen prahy (aspon u toho meho)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
to máš asi nějakou specialitku, já si u svýho fakt ničeho nevšiml, ani na těch prazích... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Tu lochnu pod rezevou máš úplně stejnou jako byla na mým Camaru. Držák tam žádnej ovšem nemám - ze zadní strany toho plastovýho deklu je letáček "jacket instructions" a z něho je ten držák patrnej, ale nikdy jsem ho naživo neviděl :D |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jestli ten držák chceš, přenechám ;) Je zachovalej, až na rezatejch 5 cm dole a kousku nahoře, co po uříznutí zůstala přivařená na autě :) Tak já si to aspoň vyfotim, když je to takov vzácnost :) |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 14.07.2009(UTC) Zpráv: 213 Bydliště: Praha
Blahořečil: 1-krát
|
jak sem tak koukal na ty fotky, tak si s tím docela slušně "zahýbal" - pěkně pěkně obdivuju tvou šikovnost
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Daawid napsal:jak sem tak koukal na ty fotky, tak si s tím docela slušně "zahýbal" - pěkně pěkně obdivuju tvou šikovnost Dík. Něco se daří, něco moc ne. Možná je škoda získávat první zkušenosti na něčem takovýmhle. Jenže i přesto, jak si nevěřím, zjišťuju, že výsledek ze servisu je často ještě horší. Navíc teď mám dost času, tak se snažím ho zužitkovat takhle. Neboj, taky se takovej práce dočkáš, až si takový auto koupíš. |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 14.07.2009(UTC) Zpráv: 213 Bydliště: Praha
Blahořečil: 1-krát
|
Jirka_z28 napsal:Dík. Něco se daří, něco moc ne. Možná je škoda získávat první zkušenosti na něčem takovýmhle. Jenže i přesto, jak si nevěřím, zjišťuju, že výsledek ze servisu je často ještě horší. Navíc teď mám dost času, tak se snažím ho zužitkovat takhle. Neboj, taky se takovej práce dočkáš, až si takový auto koupíš. no třeba zjistím, že nejsem uplně levej :)) nebo naopak :)) což o to koupit by nebyl problém, ale někde to ustájit atd atd... prostě to máš pěkný, jen tak dál
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
pár videí ze 2nd F-Body Session... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Auto jsem naposled viděl 1.11., ale prej otužování je zdravý, tak bylo vystrčeno na mráz ;) Příště už snad zas otočím klíčkem osobně... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak včera a dneska další pokusy o snížení vysokýho volnoběhu (Qjet). 1) sundání karbce, vyčištění, podotahování, aby to někde nepřisávalo.... výsledek nula 2) přesto, že podle manuálu se to štelovat nemá, jsou tam červíci blízko míst, kde má Edelbrock nastavování volnoběžných jehel. Jen se k nim hrozně blbě dostává, když je karbec namontovanej na motoru. Po malinkým přitažení šel volnoběh dolů => správná cesta... Takže jsem utahoval postupně až na doraz, pak se už bez přidání plynu motor neudržel, padal na 400 ot/min a chcípal. Takže zas povoleno a teď motor drží cca 550 ot/min... je to nějak lepší než 1500 před tím Uvidím, jak se to projeví při jízdě. BTW nevíte, proč by u automatu měl bejt volnoběh 500 a u manuálu 750 ot/min? Takhle to pro můj ročník udává manuál.... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
500ot tak to je malo .... v automatu na P je volnobeh cca 900ot manual ma mene
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
to je zvláštní, že v mým manuálu píšou právě míň s automatem... ale 900 je zas fakt dost na V8, kdyť to maj 4 válce ne? Teda málo na sériovou V8 s nízko posazeným krouťákem i výkonem, u strarých točivých z28 asi ok... Těch 500 mám v manuálu od r.87 pro všechny V8, u 86ky jen pro automat. No kdyžtak to trochu zvednu, ale takhle si buble hezky. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:to je zvláštní, že v mým manuálu píšou právě míň s automatem... ale 900 je zas fakt dost na V8, kdyť to maj 4 válce ne? Teda málo na sériovou V8 s nízko posazeným krouťákem i výkonem, u strarých točivých z28 asi ok... Těch 500 mám v manuálu od r.87 pro všechny V8, u 86ky jen pro automat. No kdyžtak to trochu zvednu, ale takhle si buble hezky. Tych 500 myslia pri zaradenom D a nie na neutral...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Mně to točí v klidu asi na těch 800-900, možná by to sneslo i méně. Ale zase mám mild vačku. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Tych 500 myslia pri zaradenom D a nie na neutral... u automatu bych to bral, ale u manuálu? |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
pokud ti motor bezi klidne a neklepe, tak to klidne nech , mozna ti keca otackomer jeste muzes mit dost bohatou smes ??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jo, motor běží dobře. Vybrace jsou, není to V12 od Rollse, ale myslim, že ok. Bohatá ta směs asi nebude, ty kroutítka jsou s největší pravděpodobností nastavení bohatosti při volnoběhu. Utáhl jsem je, tím by směs měla bejt chudší než před tím :) Ale kecající otáčkoměr je klidně možnej.... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak mám vyměněnej zbytek dílů na řízení (převodka, spojovací tyč...). Ještě jsem v tom nejel, ae táta jel domů místo 8km někudy přes hory, aby to odzkoušel. Prej rozdíl velkej, uklidnilo se to, odpadla nejistota. Ale řídit že se to musí pořád - ale to třeba ještě dořeší geometrie. Tak snad mám v garáži poprvý sporťák :d/ Teda zatáčky to umělo i dřív, ale teď dokáže jet i rovně, jako správná amerika |
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK