Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Jířa  
#26 Odesláno : pátek 27. srpna 2010 13:46:40(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Nebuď hnidopich Jiřóó a nezáviď pánovi bílý značky :D


Proč závidět?
Mě těch 750Kč povinného ručení za rok vyhovuje ;-)
Jířa  
#27 Odesláno : pátek 27. srpna 2010 13:47:31(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Okolojedouci napsal:
tyjo, to je jak u Corvetty


Nic jsem nečetl Ani nemluvit Juj
Offline tomas.smrcka  
#28 Odesláno : pátek 27. srpna 2010 19:30:47(UTC)
tomas.smrcka

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.08.2010(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Hele... Koukám na ty zadní mlhovky... Nechtělo by to něco decentnějšího?
Ačkoliv je tam mít nemusím, tak je tam sice mám, ale ty malé.
Vypadalo by to lépe :-)




No tak to jsem rád, že jsi se na tohle zeptal, já jsem si na to nevzpoměl.....
Na jaře jsem prolezl u nás i v Jihlavě asi 5 motoshopů, ale nikde tyhle malý červený světla neměli.... Ty co tam mám já mě samozřejmě se.ou hrozně moc, takže budu rád když se dostanu k jedný malý schovaný mlhovce Ja nic
Offline Daawid  
#29 Odesláno : sobota 28. srpna 2010 17:51:09(UTC)
Daawid

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 14.07.2009(UTC)
Zpráv: 213
Bydliště: Praha

Blahořečil: 1-krát
mimochodem, nic si z těch řečí o tom, že je to "jenom" V6 nedělej. máš to moc pěkný a dělá ti to radost - to je to hlavní. navíc pěknejch origo V6 tu (kromě ondraŠovi) moc není, takže máš do určitý míry "vzácnost"
Offline Okolojedouci  
#30 Odesláno : neděle 29. srpna 2010 1:08:57(UTC)
Okolojedouci

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 18.03.2009(UTC)
Zpráv: 647
Bydliště: Prazak,fujtajxl:)

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Daawid napsal:
mimochodem, nic si z těch řečí o tom, že je to "jenom" V6 nedělej. máš to moc pěkný a dělá ti to radost - to je to hlavní. navíc pěknejch origo V6 tu (kromě ondraŠovi) moc není, takže máš do určitý míry "vzácnost"


pod to se podepisuji, i kdybych měl šestihrnek, miloval bych ho uplně stejně. To je fakt to nejmenší, co by člověka mělo trápit.
Offline xjohny  
#31 Odesláno : neděle 29. srpna 2010 2:01:57(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Hlavně že to vypadá jako Mustang, Manta nebo Mercedes a žere to trávu u cesty a malý děti, no ne? :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#32 Odesláno : pondělí 6. září 2010 3:05:23(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Ha! Camaro který mě v Luštěnicích zaujalo asi nejvíc - jelikož konečně jsem viděl celobílý Camaro na vlasní oči. Popravdě, i když je to krása, stejně mě to nepřesvědčilo o tom, že ten můj černej spodek nemá něco do sebe, no konečně už zepár remcalů, co mi tu černou vymlouvalo, muselo uznat, že to zase není tak blbý.

Konečně taky nějakej šestivál. Mimochodem kolik to žere - já když to moc netrápím, jedu klidně za míň než deset mimo město. Jede to nevím kolik, ale pravda na F-body sešn jsem byl s xjohnym jediný auto, kterýmu na projetí dráhy stačily dva kvalty, do cíle jsem dojel s dvojkou vytočenou do 6000 rpm. že to porazilo osmihrnkovýho Fajráky není až tak jistý, Anty tomu moc nešlapal, čili kdyby chtěl, má mě taky. Rychlost nevím, mám dle mého soudu špatný typ převodky na převodovce a není tam ten počet zubů co by být měl. Na 50ti mi to ukazuje 25mph, na 70ti asi 35mph. Tachec je OK, bowden taky. Tak nevím.

Mlhovky - jednu bych s klidným svědomím zrušil a nechal jen jednu. Já mám jednu nalevo, typově je stejná jako tady ty dvě, ale mám ji trochu zastrčenou, takže její viditelnost je asi tak až když člověk stojí pět metrů od auta, což je OK (fotku nemám, ale myslím že śe mi umístění mlhovky poměrně povedlo - prostě je přípláclá zespodu na podlaze té propadliny v kufru). Menší typ není potřeba, stačí pouze vhodně schovat tuto.

El. okýnka - mohu doporučit. Ty kličky jsou sice opravdu origoš, ale zrovna v tomto případě mě to natolik štvalo, že jsem vzal dva motorky z vraku Mitsubishi Galant (další dva motorky putovaly mojí rukou kdysi do kolegovýho Camara RS 87´, takže u svýho Camara už jsem to dělal vlastně najisto a jenom podle toho kolegovýho). Kličkovat u takovýhodle auta není ono, s prominutím jsem si u toho připadal jak debil, nehledě na to, že klička z pravých dveří mi úplně chyběla. Takže dva motorky, z každých dveří dva káblíky a na středovej tunel dva vhodné spínače. No možná na to existuje origo set; já šel cestou nejmenších nákladů = nula korun, tak jako ostatně celý moje auto je vlastně tak nějak dělaný na koleně za pár hadrů :D

Závidím novej vejfuk!
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline tomas.smrcka  
#33 Odesláno : pondělí 6. září 2010 20:59:24(UTC)
tomas.smrcka

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.08.2010(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Ahoj!
Tvoje bílý Camaro jsem okukoval už letos na jaře v Jizbicích.. však jsme se tam i potkali. To bylo moje ještě červený. Já teda že bych se dostal pod 10 litrů na 100 km to ani náhodou.....12 je minimum... Ja nic Jestli mi to řadí dobře.. nemohu moc posoudit, protože je to první auto s automatem, ale když tomu fest šlápnu, tak se to vytočí maximálně do 5000 a pak to přeřadí.... a mlhovku už řeším... Taky jsem slíbil fotky interieru a motoru, ale ještě jsem se s foťákem nedostal do garáže...já vím, omluva to není. Prostě jsem línej.
Offline OndraS  
#34 Odesláno : pondělí 6. září 2010 23:37:40(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Spotřeba nad deset, pokud jedeš klidně, je divná. I kolegovo bývalé 2,8 RS žralo při klidné jízdě překvapivě málo, spotřebu pod deset potvrzoval i předchozí majitel. Nabízí se otázka, co je špatně, a nabízí se ovšem i řešení se tím zbytečně nestresovat. Mě to žralo taky dost, ale bylo to ve stavu po koupit, tzn vrak. Byla tam špatná souhrně celá elektrika vč. kabeláže, něco bylo odpojeno, něco zapojeno špatně jakýmsi kutilem, něco bylo vadné, neseřízené, atp. Všechno se zlepšilo po nových svíčách, káblech, rozdělovači, váze vzduchu a oxygen senzoru a kompletní revizi a opravě EGR obvodu, což jsou ale věci, které by ti to vyblikalo, což ti nedělá jestli správně chápu. Jediné co mi v současné době na motoru trochu vadí, jsou vibrace auta při klesání otáček přes hranici 1500 rpm, což jsem nějak přestal řešit, protože nikdo mi zatím nebyl schopen říct, co to může být, takže od nevyváženého měniče ve špajzce jsem se prokopal v té teorii na paradoxně stupidní místo, a to sice vyleželé silentbloky motoru, jejichž výměny se děsím.

Vytočení do 5000 není u mě problém, na F-body to šlo do 6000 a v jeden moment do 6 500, ale to už jsem tomu radši povoloval. Automat mi řadí normálně bez kopání, ladně, předpokládám vzhledem k tvému r.v., že máš taky 700R4 tzn čtyřkvalt řadící 1 - 2 - 3 - zámek 3 - 4. Otázka, jestli by to "naše" Camaro mělo vlastně umět točit víc než 6000, než to kopne další kvalt. Běžně se tam vůbec nedostanu, na F-body sešn to byl prostě plnej plyn. Jinak normálně se s tím dá jet tak, že nepřekročíš 3000 a jede to celkem normálně, žádný loudání. Na ten zámek trojky jezdím dost často, odpovídá tomu rychlost cca 60 km/h a točí to mírně nad 1500, to samé pokud jedeš cca 90, točí to těch 1500 - 2000 na čtverku. Pokud takhle jedeš souvisle mimo město, není problém jet za cca deset i míň. Z Brna do Luštěnek jsem dojel na cca 1/4 nádrže, teda resp dojel jsem takhle do Nymburka, kde jsem začal strašně bloudit, jak jsem byl nasranej tak jsem tomu šlapal čím dál víc a spotřeba se rapidně zvedla.

Ta bílá, to je fabrická bílá? Mě to přijde jakýsi "slonověkosťový". Já jsem se s tím vůbec nepáral, zajel do jedné serióznější větší prodejny barev laků, vzal po krátké úvaze RAL 9003 a hotovo :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline JirkaS  
#35 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:01:45(UTC)
JirkaS
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 03.09.2010(UTC)
Zpráv: 12
Bydliště: Semily

OndraS napsal:
Ha! Camaro který mě v Luštěnicích zaujalo asi nejvíc - jelikož konečně jsem viděl celobílý Camaro na vlasní oči. Popravdě, i když je to krása, stejně mě to nepřesvědčilo o tom, že ten můj černej spodek nemá něco do sebe, no konečně už zepár remcalů, co mi tu černou vymlouvalo, muselo uznat, že to zase není tak blbý.

Konečně taky nějakej šestivál. Mimochodem kolik to žere - já když to moc netrápím, jedu klidně za míň než deset mimo město. Jede to nevím kolik, ale pravda na F-body sešn jsem byl s xjohnym jediný auto, kterýmu na projetí dráhy stačily dva kvalty, do cíle jsem dojel s dvojkou vytočenou do 6000 rpm. že to porazilo osmihrnkovýho Fajráky není až tak jistý, Anty tomu moc nešlapal, čili kdyby chtěl, má mě taky. Rychlost nevím, mám dle mého soudu špatný typ převodky na převodovce a není tam ten počet zubů co by být měl. Na 50ti mi to ukazuje 25mph, na 70ti asi 35mph. Tachec je OK, bowden taky. Tak nevím.

Mlhovky - jednu bych s klidným svědomím zrušil a nechal jen jednu. Já mám jednu nalevo, typově je stejná jako tady ty dvě, ale mám ji trochu zastrčenou, takže její viditelnost je asi tak až když člověk stojí pět metrů od auta, což je OK (fotku nemám, ale myslím že śe mi umístění mlhovky poměrně povedlo - prostě je přípláclá zespodu na podlaze té propadliny v kufru). Menší typ není potřeba, stačí pouze vhodně schovat tuto.

El. okýnka - mohu doporučit. Ty kličky jsou sice opravdu origoš, ale zrovna v tomto případě mě to natolik štvalo, že jsem vzal dva motorky z vraku Mitsubishi Galant (další dva motorky putovaly mojí rukou kdysi do kolegovýho Camara RS 87´, takže u svýho Camara už jsem to dělal vlastně najisto a jenom podle toho kolegovýho). Kličkovat u takovýhodle auta není ono, s prominutím jsem si u toho připadal jak troubelín, nehledě na to, že klička z pravých dveří mi úplně chyběla. Takže dva motorky, z každých dveří dva káblíky a na středovej tunel dva vhodné spínače. No možná na to existuje origo set; já šel cestou nejmenších nákladů = nula korun, tak jako ostatně celý moje auto je vlastně tak nějak dělaný na koleně za pár hadrů :D

Závidím novej vejfuk!


Teď asi dostanu po hubě, ale amerika není šestivál, alespoň pro mě ne. Amerika je osmihrnek, a kdo říká že ne, fajn, je to jeho názor. To je to samý jako s Audinama, to je prostě koktavej pětihrnec, a kdo si myslí, že ne, ok, nechám ho při tom. Sám jsem měl 2.8 Camaro, ale krom vizáže zbla nic. Prostě evropskej "úspornej /hahaha/" motor, co ve finále papal víc jak 6litr.
Jířa  
#36 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:15:11(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
JirkaS napsal:
Teď asi dostanu po hubě, ale amerika není šestivál, alespoň pro mě ne. Amerika je osmihrnek, a kdo říká že ne, fajn, je to jeho názor. To je to samý jako s Audinama, to je prostě koktavej pětihrnec, a kdo si myslí, že ne, ok, nechám ho při tom. Sám jsem měl 2.8 Camaro, ale krom vizáže zbla nic. Prostě evropskej "úspornej /hahaha/" motor, co ve finále papal víc jak 6litr.


Amerika může být čtyřválcová. A konkrétně v Camarou ne zrovna populární Iron Duke.
A ať je to V8, V6, nebo i V1, tak pokud to bude ze států, tak je to pořád amerika.
Žádnej rozdíl v tom nevidím.
Offline JirkaS  
#37 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:24:30(UTC)
JirkaS
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 03.09.2010(UTC)
Zpráv: 12
Bydliště: Semily

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Amerika může být čtyřválcová. A konkrétně v Camarou ne zrovna populární Iron Duke.
A ať je to V8, V6, nebo i V1, tak pokud to bude ze států, tak je to pořád amerika.
Žádnej rozdíl v tom nevidím.


Já nevím, prostě, za mejch mladejch let se říkalo, že objem nenahradíš ničím. Věkem jsem trochu zmoudřel, neb dnes již vím, že by mě leckdo natrl řiť i s 1.6 trochu poupravenou. Ale o to u amerik nejde, tam jde hlavně o ten zvuk a spirit a popravdě, ruku na srdce, ze 4 ani 6ti válu ho nedostaneš, ani kdyby ses rozkrájel. Prostě, když zabublá 8mi vál, je to někde jinde...
Offline Jirka_z28  
#38 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:33:32(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
JirkaS napsal:
Teď asi dostanu po hubě, ale amerika není šestivál, alespoň pro mě ne. Amerika je osmihrnek, a kdo říká že ne, fajn, je to jeho názor. To je to samý jako s Audinama, to je prostě koktavej pětihrnec, a kdo si myslí, že ne, ok, nechám ho při tom. Sám jsem měl 2.8 Camaro, ale krom vizáže zbla nic. Prostě evropskej "úspornej /hahaha/" motor, co ve finále papal víc jak 6litr.


Asi jsi zapomněl na slovo "klasická", pak by to dávalo jakž takž smysl... pak by ale někdo mohl namítat i plastový díly na 3. a 4. generaci, absenci chromů, emisní systém atd. V extrému by pak vlastně nic nebylo to pravý. Co mají 100koňský V8 z doby krize, kromě image?
Na druhou stranu, Viper nebo nejvýkonnější Dodge Ram taky není amerika, protože má válců moc? A nový V6 Mustangy a Camara, který maj 300 HP a většinu vé-osmiček zde na foru by na sprintu strčili do kapsy, ty si taky nezasloužej nápis "made in USA"? Oproti nim jsou právě ty naše V8 jen o image. A věř tomu, že i V6 může zvučit moc pěkně....

Jasně, taky mám V8 a trval jsem na ní, auto s tím jede mnohem líp, ale nebudu kvůli tomu označovat všechno ostatní za "Evropy".
Offline OndraS  
#39 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:34:58(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
S členěním amerik na V8 a "no more" nesouhlasím :D Camaro je Camaro a to je amerika. Nemá smysl to dál rozebírat, já mám takový Camaro prostě proto, že "na mě zbylo" resp. bylo mi ho strašně líto, bylo za levno, je to moje první auto v životě a v okamžiku, kdy jsem ho zaprášený, unavený, zbědovaný, podhuštěný a vybrakovaný obhlížel, mi bylo úplně fuk, co má pod kapotou. Popravdě vzhledem k předchozím Camaru, které měl kolega z práce, to bylo taky V6, jsem byl rád, že tam je něco, co už vím, co od toho mám čekat.
Zvuk to má obdobnej a velmi pěknej, jede to taky poměrně svižně, když se s tím umí, koneckonců samotný kupříkladu p. Vyzibla mi vyprávěl, že co měl V6 v manuálu, tak že to bylo poměrně letadlo a málokdo tomu stačil. Bodejť - pod kapotou je půlka prostoru plna vzduchu.
Mě tady ty řeči o V8 a nic jinýho nechávají opravdu naprosto v klidu, z mé motorizace si dělám občas srandu, ale nejsem si momentálně jistej, jestli bych to svoje auto někomu dal jen tak výměnou za něco jinýho byť osmiválovýho. Nehledě k tomu, že svezení s V8 se blíží tím víc, čím víc makám na bráchovým Oldsu Cutlass; Ale tam se ani tak netěším na V8, jako spíš celkově na ten pocit z toho auta - je to první amerika v rodině.

Upraveno uživatelem úterý 7. září 2010 0:46:11(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline tomas.smrcka  
#40 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:35:48(UTC)
tomas.smrcka

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.08.2010(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Žďár nad Sázavou

JirkaS napsal:
Teď asi dostanu po hubě, ale amerika není šestivál, alespoň pro mě ne. Amerika je osmihrnek, a kdo říká že ne, fajn, je to jeho názor. To je to samý jako s Audinama, to je prostě koktavej pětihrnec, a kdo si myslí, že ne, ok, nechám ho při tom. Sám jsem měl 2.8 Camaro, ale krom vizáže zbla nic. Prostě evropskej "úspornej /hahaha/" motor, co ve finále papal víc jak 6litr.


Jo, takový názor znám, už jsem ho slyšel asi tisíckrát. Víc k tomu psát nebudu, protože mě nebaví zbytečně ošoupávat písmenka na klávesnici.Ja nic
Offline Jirka_z28  
#41 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:36:04(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Amerika může být čtyřválcová. A konkrétně v Camarou ne zrovna populární Iron Duke.
A ať je to V8, V6, nebo i V1, tak pokud to bude ze států, tak je to pořád amerika.
Žádnej rozdíl v tom nevidím.


Jednoválec do V bych rád viděl, ale jinak souhlas :)
Offline Cestovatel  
#42 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:36:51(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Nedá se než souhlasit Hurraa
Offline JirkaS  
#43 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:41:33(UTC)
JirkaS
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 03.09.2010(UTC)
Zpráv: 12
Bydliště: Semily

Jirka_z28 napsal:
Asi jsi zapomněl na slovo "klasická", pak by to dávalo jakž takž smysl... pak by ale někdo mohl namítat i plastový díly na 3. a 4. generaci, absenci chromů, emisní systém atd. V extrému by pak vlastně nic nebylo to pravý. Co mají 100koňský V8 z doby krize, kromě image?
Na druhou stranu, Viper nebo nejvýkonnější Dodge Ram taky není amerika, protože má válců moc? A nový V6 Mustangy a Camara, který maj 300 HP a většinu vé-osmiček zde na foru by na sprintu strčili do kapsy, ty si taky nezasloužej nápis "made in USA"? Oproti nim jsou právě ty naše V8 jen o image. A věř tomu, že i V6 může zvučit moc pěkně....

Jasně, taky mám V8 a trval jsem na ní, auto s tím jede mnohem líp, ale nebudu kvůli tomu označovat všechno ostatní za "Evropy".


Popravdě, nový Mustangy v 6V mně nikterak neimponují, ostatně ani ty ve 8V. To samé platí i o Camarech. Naopak se mi celkem líbí nová cuda. Ale ber to jen jako názor. Já ho neprosazuju, jen otevřeně prezentuju. Ostatně, na sprinty tady jsou úplně jiná auta,než mustangy apod. Jinak, tvá poslední věta hovoří za vše :) - apropo, já je za Evropy neodsuzuji, naopak, zajímavých a jiných aut je jako šafránu
Offline Jirka_z28  
#44 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:52:19(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak o tom, že by byla nová Cuda, to slyším poprvé... možná myslíš Challyho? On design je vždycky subjektivní, s tím nic neuděláme a je to tak dobře. Pro mě hold jsou velký sporťáky to pravý a Mustang i Camaro jsou symbolem. Byl jsem nadšenej, že i dneska takový auta můžou dojít až do výroby. Asi jsem moc tolerantní a málo zaměřenej proti konkurenci/odlišnostem. Hold se mi to tak líbí a přesně jak říkáš, chce to jen víc takhle odlišných aut...
Offline tomas.smrcka  
#45 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:52:22(UTC)
tomas.smrcka

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.08.2010(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Žďár nad Sázavou

OndraS napsal:
Spotřeba nad deset, pokud jedeš klidně, je divná. I kolegovo bývalé 2,8 RS žralo při klidné jízdě překvapivě málo, spotřebu pod deset potvrzoval i předchozí majitel. Nabízí se otázka, co je špatně, a nabízí se ovšem i řešení se tím zbytečně nestresovat. Mě to žralo taky dost, ale bylo to ve stavu po koupit, tzn vrak. Byla tam špatná souhrně celá elektrika vč. kabeláže, něco bylo odpojeno, něco zapojeno špatně jakýmsi kutilem, něco bylo vadné, neseřízené, atp. Všechno se zlepšilo po nových svíčách, káblech, rozdělovači, váze vzduchu a oxygen senzoru a kompletní revizi a opravě EGR obvodu, což jsou ale věci, které by ti to vyblikalo, což ti nedělá jestli správně chápu. Jediné co mi v současné době na motoru trochu vadí, jsou vibrace auta při klesání otáček přes hranici 1500 rpm, což jsem nějak přestal řešit, protože nikdo mi zatím nebyl schopen říct, co to může být, takže od nevyváženého měniče ve špajzce jsem se prokopal v té teorii na paradoxně stupidní místo, a to sice vyleželé silentbloky motoru, jejichž výměny se děsím.

Vytočení do 5000 není u mě problém, na F-body to šlo do 6000 a v jeden moment do 6 500, ale to už jsem tomu radši povoloval. Automat mi řadí normálně bez kopání, ladně, předpokládám vzhledem k tvému r.v., že máš taky 700R4 tzn čtyřkvalt řadící 1 - 2 - 3 - zámek 3 - 4. Otázka, jestli by to "naše" Camaro mělo vlastně umět točit víc než 6000, než to kopne další kvalt. Běžně se tam vůbec nedostanu, na F-body sešn to byl prostě plnej plyn. Jinak normálně se s tím dá jet tak, že nepřekročíš 3000 a jede to celkem normálně, žádný loudání. Na ten zámek trojky jezdím dost často, odpovídá tomu rychlost cca 60 km/h a točí to mírně nad 1500, to samé pokud jedeš cca 90, točí to těch 1500 - 2000 na čtverku. Pokud takhle jedeš souvisle mimo město, není problém jet za cca deset i míň. Z Brna do Luštěnek jsem dojel na cca 1/4 nádrže, teda resp dojel jsem takhle do Nymburka, kde jsem začal strašně bloudit, jak jsem byl nasranej tak jsem tomu šlapal čím dál víc a spotřeba se rapidně zvedla.

Ta bílá, to je fabrická bílá? Mě to přijde jakýsi "slonověkosťový". Já jsem se s tím vůbec nepáral, zajel do jedné serióznější větší prodejny barev laků, vzal po krátké úvaze RAL 9003 a hotovo :D




Nejprve k té barvě... chtěl jsem odstín co možná nejpodobnější s originálem, který na autě byl. Po asi hodině vybírání ze vzorníku to byla tahle barva. Jelikož jsem měl auto dost odsrojené, tak nebyl problém vzorník přikládat k origo nalakovaným místům, které byly celé roky skryté před sluníčkem. :)
No a co se týče spotřeby... myslím že se v motorech docela vyznám a všechno mám zapojené tak jak má být. Motor jsem měl rozebraný loni, je vyčištěný přetěsněný atd... samozřejmě tam jsou nové svíčky kabely váha vzduchu i lambda... a se spotřebou je to tak jak píšu, pod 12 nee. Jde o to, že chyby to nehlásí, olej to nežere ani to nečudí. Řadí velice pěkně, jede taky, motor necuká, prostě nic...a spotřeba u mě není priorita, protože s autem jezdím jen pro zábavu, když se mi chce. Mám vyzkoušeno, že spotřeba není až tak závislá na stylu jízdy. Když tomu šlapu občas co to dá, tak jsem stejně na třinácti, jako kdybych jel lážo plážo......
Offline OndraS  
#46 Odesláno : úterý 7. září 2010 0:57:28(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Dovolte mi ještě jednu reakci - mě ten názor na něco jiného než V8 mrzí pouze z jednoho pohledu - často ho slyším od lidí, a to teď nemyslím přímo JirkuS, co mají ameriku za několik stovek tisíc a nebyli si schopni sami přimonovat ani českou veteznačku. Dost to pak zamrzí, protože tyhle lidi, často starší generace, která "má vždy pravdu", všude byli, všechno znají a mají nějaký unikátní vůz, na který si vydělali za léta práce (nebo taky někdy ne a je to bůhvíjaký šmé), vidí v nás "obyč" amerikách jakoby nějakej póvl a přimtom vůbec nevědí, o co gou, proč takový auto člověk má, jak se o něho stará a unikají jim souvislosti, protože "to není V8". Člověk si tady za první svý vydělaný peníze koupí dejmetomu teda V6 Camaro, musí kvůli tomu další dva roky žrát chleba a vodu, každej den pod tím autem leží a má radost z toho, že si něco sám spravil nebo že si nějaký díl zrenovoval, když mu zbydou peníze, tak jede na na sraz 200 km daleko, a tam mu někdo řekne "proboha co to máš, dyť to je jenom šestihrnek, to je hovno amerika".
Nepřijde to někomu občas trochu zvrácený? Každej nemáme na Chargera s 440 Magnum :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline tomas.smrcka  
#47 Odesláno : úterý 7. září 2010 1:00:25(UTC)
tomas.smrcka

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.08.2010(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Ondro, líp bych to nenapsal.Hurraa Hurraa Hurraa
Offline OndraS  
#48 Odesláno : úterý 7. září 2010 1:04:19(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, teď to ještě musíme vysvětlit dobré půlce majitelů těch slavných V8 :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Cestovatel  
#49 Odesláno : úterý 7. září 2010 1:36:30(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Pánové, vše co jste napsali je pravda. Pro mně amerika do osmdesátých let je symbol a nostalgie a jako taková by měla být co největší jak rozměry tak motorem. To neznamená, že co je menší než V8 je špatně. Jen to není ten symbol a pocit.
Offline JirkaS  
#50 Odesláno : úterý 7. září 2010 4:01:52(UTC)
JirkaS
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 03.09.2010(UTC)
Zpráv: 12
Bydliště: Semily

Jirka_z28 napsal:
Tak o tom, že by byla nová Cuda, to slyším poprvé... možná myslíš Challyho? On design je vždycky subjektivní, s tím nic neuděláme a je to tak dobře. Pro mě hold jsou velký sporťáky to pravý a Mustang i Camaro jsou symbolem. Byl jsem nadšenej, že i dneska takový auta můžou dojít až do výroby. Asi jsem moc tolerantní a málo zaměřenej proti konkurenci/odlišnostem. Hold se mi to tak líbí a přesně jak říkáš, chce to jen víc takhle odlišných aut...




Je to Dodge Challenger v úpravě Cudy....
http://dodgecuda.com/

Upraveno uživatelem úterý 7. září 2010 4:09:49(UTC)  | Důvod úpravy: -

Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (6)
3 stránek<123>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.