Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 22.08.2010(UTC) Zpráv: 24 Bydliště: Žďár nad Sázavou
|
OndraS napsal:Spotřeba nad deset, pokud jedeš klidně, je divná. I kolegovo bývalé 2,8 RS žralo při klidné jízdě překvapivě málo, spotřebu pod deset potvrzoval i předchozí majitel. Nabízí se otázka, co je špatně, a nabízí se ovšem i řešení se tím zbytečně nestresovat. Mě to žralo taky dost, ale bylo to ve stavu po koupit, tzn vrak. Byla tam špatná souhrně celá elektrika vč. kabeláže, něco bylo odpojeno, něco zapojeno špatně jakýmsi kutilem, něco bylo vadné, neseřízené, atp. Všechno se zlepšilo po nových svíčách, káblech, rozdělovači, váze vzduchu a oxygen senzoru a kompletní revizi a opravě EGR obvodu, což jsou ale věci, které by ti to vyblikalo, což ti nedělá jestli správně chápu. Jediné co mi v současné době na motoru trochu vadí, jsou vibrace auta při klesání otáček přes hranici 1500 rpm, což jsem nějak přestal řešit, protože nikdo mi zatím nebyl schopen říct, co to může být, takže od nevyváženého měniče ve špajzce jsem se prokopal v té teorii na paradoxně stupidní místo, a to sice vyleželé silentbloky motoru, jejichž výměny se děsím.
Vytočení do 5000 není u mě problém, na F-body to šlo do 6000 a v jeden moment do 6 500, ale to už jsem tomu radši povoloval. Automat mi řadí normálně bez kopání, ladně, předpokládám vzhledem k tvému r.v., že máš taky 700R4 tzn čtyřkvalt řadící 1 - 2 - 3 - zámek 3 - 4. Otázka, jestli by to "naše" Camaro mělo vlastně umět točit víc než 6000, než to kopne další kvalt. Běžně se tam vůbec nedostanu, na F-body sešn to byl prostě plnej plyn. Jinak normálně se s tím dá jet tak, že nepřekročíš 3000 a jede to celkem normálně, žádný loudání. Na ten zámek trojky jezdím dost často, odpovídá tomu rychlost cca 60 km/h a točí to mírně nad 1500, to samé pokud jedeš cca 90, točí to těch 1500 - 2000 na čtverku. Pokud takhle jedeš souvisle mimo město, není problém jet za cca deset i míň. Z Brna do Luštěnek jsem dojel na cca 1/4 nádrže, teda resp dojel jsem takhle do Nymburka, kde jsem začal strašně bloudit, jak jsem byl nasranej tak jsem tomu šlapal čím dál víc a spotřeba se rapidně zvedla.
Ta bílá, to je fabrická bílá? Mě to přijde jakýsi "slonověkosťový". Já jsem se s tím vůbec nepáral, zajel do jedné serióznější větší prodejny barev laků, vzal po krátké úvaze RAL 9003 a hotovo :D Nejprve k té barvě... chtěl jsem odstín co možná nejpodobnější s originálem, který na autě byl. Po asi hodině vybírání ze vzorníku to byla tahle barva. Jelikož jsem měl auto dost odsrojené, tak nebyl problém vzorník přikládat k origo nalakovaným místům, které byly celé roky skryté před sluníčkem. :) No a co se týče spotřeby... myslím že se v motorech docela vyznám a všechno mám zapojené tak jak má být. Motor jsem měl rozebraný loni, je vyčištěný přetěsněný atd... samozřejmě tam jsou nové svíčky kabely váha vzduchu i lambda... a se spotřebou je to tak jak píšu, pod 12 nee. Jde o to, že chyby to nehlásí, olej to nežere ani to nečudí. Řadí velice pěkně, jede taky, motor necuká, prostě nic...a spotřeba u mě není priorita, protože s autem jezdím jen pro zábavu, když se mi chce. Mám vyzkoušeno, že spotřeba není až tak závislá na stylu jízdy. Když tomu šlapu občas co to dá, tak jsem stejně na třinácti, jako kdybych jel lážo plážo......
|