Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
A... kecam.Na ty fotce je podtlakový a já ho mam elektromagnetem... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Pokial viem malo by to zvysit otacky ked zapnes klimu.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
tomcat1 napsal:Pokial viem malo by to zvysit otacky ked zapnes klimu. Tak správně zvýší ti to volnoběh pokud stojíš a máš puštěnou klimatizaci. Jinak se jedná o karburátor Rochester Quadrajet E4MC z roku 1985 používaný v Buicku konkrétně typ 17085282 |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Zlumik napsal:No ja nevim..podle mě je to takova diskuse ..."muj je lepsi"......zatim tady nezaznely zadny technicky argumenty, proc by jedno reseni melo byt lepsi a druhy horsi - pouze jeden pan povidal (sry Jiro)...
Takze muj nazor je, ze obe reseni jsou dobra...motory nam jedou, nikdo neshorel a nakonec to stejne bude na osobnim rozhodnuti kazdeho z nas.... Tak tuhle konkrétní informaci jak říkáš "jedn pán povídal" beru jako hotovku. Tahle komunita o tom ví kopu věcí a kdo jiný může mít takové zkušenosti než přímo lidi kteří se tím zabývají. Jinak z mé bývalé závodnické komunity ten podtlak preferovali všichni. Tady ho máš... http://farm3.static.flic...8610692_7c6f8922ae_o.jpg
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
Baronet74 napsal:Tak správně zvýší ti to volnoběh pokud stojíš a máš puštěnou klimatizaci.
Jinak se jedná o karburátor Rochester Quadrajet E4MC z roku 1985 používaný v Buicku konkrétně typ 17085282 Tak díky,tady jsem to vyfotil http://martinz28.galerie.cz/#61908776Az doplnim chladič klimatizace a napustíme to a pak se ukáže. Teď je to seplý okamžitě když zapnu klíček a klimoška je off. On to předbývalý vlastník trošku celý předrátoval,tak to po něm rozklíčovávám. |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ach jo, já nechápu, proč to ty lidi dělaj, předrátovávaj, bastlej a vymejšlej blbosti :( Jinak koukám, že plníte klimošku Pepsi Colou, to je nějaká alternativní metoda? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
No,to je nová metoda...sundal sem hadice tak sem to všechno pěkně ucpal a hle,i víčko od koly co se šikne a pěkně pásne.Jinak zitra jde ven spojka,trošku ložisko brečí a na pětku už začíná prokluzovat. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
ta fotka v tej skarpe, to co ste nacvicovali?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 10.02.2010(UTC) Zpráv: 60 Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ
|
Moc velky auto na moc ouzký silnici,moc tmy a moc noha na plynu...a pěšky osm kiláků domu.Ale odnesl to akorát nárazník...Zajímavej materiál,když ho chceš vařit,tak se rozpadne...(ne ten původní) |
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
No aby ses na konec nedivil
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
MartinZ28 napsal:Moc velky auto na moc ouzký silnici,moc tmy a moc noha na plynu...a pěšky osm kiláků domu.Ale odnesl to akorát nárazník...Zajímavej materiál,když ho chceš vařit,tak se rozpadne...(ne ten původní) To je vseobecne zname. Vola sa to Enduro. Nieje to plast ale skor guma, je to na baze kaucuku.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Kolikrát děkoval Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Napsal: Jí No aby ses na konec nedivil Hlavne opatrne nerad bych skocil do skarpy jako Martin
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Potřeboval bych snížit volnoběh u karbce Qjet, takhle drží kolem 1000 ot/min. V manuálu je napsáno, že se to nastaví dorazem páky, za kterou tahá lanko od plynu, ale tam už mám šroub povolenej tak, že se ho ta páka ani nedotkne. Narazí to někde dřív. Má někdo tip, kde? Nechce se mi oddělávat karbec, pokud to jde vyřešit bez toho ;) |
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:Potřeboval bych snížit volnoběh u karbce Qjet, takhle drží kolem 1000 ot/min. V manuálu je napsáno, že se to nastaví dorazem páky, za kterou tahá lanko od plynu, ale tam už mám šroub povolenej tak, že se ho ta páka ani nedotkne. Narazí to někde dřív. Má někdo tip, kde? Nechce se mi oddělávat karbec, pokud to jde vyřešit bez toho ;) Něco tam máš špatně Jiřiku. Buď ti to někde falešně přisává a nebo nedovíraj klapky. Zkusil si to dovřít prstem? Jako víc na ty klapky zatlačit jestli dovřou. Možná někde drhnou.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
No tak za tu páku jsem rukou ještě zabral, ale nejde to. Lanko plynu tomu ještě nebrání. Na klapky se zvrchu nedostanu, zavřený vypadaj. Vlastně když jsem měl loni ten karbec sundanej, tak to vypadalo dovřený, ale nezaměřoval jsem se na to. To přisávání je asi možný, někdy mi přišlo, že jsem slyšel syčení a dost benzínu si to tam dodá samo, že? ještě mě napadlo zkusit štelovat šroubky, co jsou ve stejným místě, jako se nastavuje bohatost volnoběhu u Edy, ale v manuálu o tom nic nepíšou a s karbcem na motoru k tomu není moc přístup, tak asi radši tohle ne... |
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:No tak za tu páku jsem rukou ještě zabral, ale nejde to. Lanko plynu tomu ještě nebrání. Na klapky se zvrchu nedostanu, zavřený vypadaj. Vlastně když jsem měl loni ten karbec sundanej, tak to vypadalo dovřený, ale nezaměřoval jsem se na to. To přisávání je asi možný, někdy mi přišlo, že jsem slyšel syčení a dost benzínu si to tam dodá samo, že? ještě mě napadlo zkusit štelovat šroubky, co jsou ve stejným místě, jako se nastavuje bohatost volnoběhu u Edy, ale v manuálu o tom nic nepíšou a s karbcem na motoru k tomu není moc přístup, tak asi radši tohle ne... Pokud to má regulaci bohatosti při volnoběhu, tak bych to zkusil malinko přitáhnout. Vrátit se to dá vždycky :-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
no takový nějaký šroubky to tam má, ale prostě se tam takhle nedostanu a ladit to stylem "sundat karbec - přitáhnout - přišroubovat karbec" je celkem zběsilý :) |
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jirka_z28 napsal:no takový nějaký šroubky to tam má, ale prostě se tam takhle nedostanu a ladit to stylem "sundat karbec - přitáhnout - přišroubovat karbec" je celkem zběsilý :) Já už si to nepamatuju. Ale něco takového jsem taky řešil. Ale Q-jet jsem tam měl jen chvilku. Pak přišla událost STROKER a s ní Holley 750.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK