Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline MartinZ28  
#26 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 8:25:45(UTC)
MartinZ28

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 10.02.2010(UTC)
Zpráv: 60
Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ

A... kecam.Na ty fotce je podtlakový a já ho mam elektromagnetem...
Offline tomcat1  
#27 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 15:13:31(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Pokial viem malo by to zvysit otacky ked zapnes klimu.
Offline Baronet74  
#28 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 19:21:41(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

tomcat1 napsal:
Pokial viem malo by to zvysit otacky ked zapnes klimu.

Tak správně zvýší ti to volnoběh pokud stojíš a máš puštěnou klimatizaci.

Jinak se jedná o karburátor Rochester Quadrajet E4MC z roku 1985 používaný v Buicku konkrétně typ 17085282
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Jířa  
#29 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 19:38:43(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Zlumik napsal:
No ja nevim..podle mě je to takova diskuse ..."muj je lepsi"......zatim tady nezaznely zadny technicky argumenty, proc by jedno reseni melo byt lepsi a druhy horsi - pouze jeden pan povidal (sry Jiro)...

Takze muj nazor je, ze obe reseni jsou dobra...motory nam jedou, nikdo neshorel a nakonec to stejne bude na osobnim rozhodnuti kazdeho z nas....


Tak tuhle konkrétní informaci jak říkáš "jedn pán povídal" beru jako hotovku.
Tahle komunita o tom ví kopu věcí a kdo jiný může mít takové zkušenosti než přímo lidi kteří se tím zabývají.
Jinak z mé bývalé závodnické komunity ten podtlak preferovali všichni.
Tady ho máš...

http://farm3.static.flic...8610692_7c6f8922ae_o.jpg

Offline MartinZ28  
#30 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 20:04:24(UTC)
MartinZ28

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 10.02.2010(UTC)
Zpráv: 60
Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ

Baronet74 napsal:
Tak správně zvýší ti to volnoběh pokud stojíš a máš puštěnou klimatizaci.

Jinak se jedná o karburátor Rochester Quadrajet E4MC z roku 1985 používaný v Buicku konkrétně typ 17085282


Tak díky,tady jsem to vyfotil http://martinz28.galerie.cz/#61908776
Az doplnim chladič klimatizace a napustíme to a pak se ukáže.
Teď je to seplý okamžitě když zapnu klíček a klimoška je off.
On to předbývalý vlastník trošku celý předrátoval,tak to po něm rozklíčovávám.
Offline xjohny  
#31 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 20:09:46(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ach jo, já nechápu, proč to ty lidi dělaj, předrátovávaj, bastlej a vymejšlej blbosti :(

Jinak koukám, že plníte klimošku Pepsi Colou, to je nějaká alternativní metoda? Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinZ28  
#32 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 20:14:21(UTC)
MartinZ28

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 10.02.2010(UTC)
Zpráv: 60
Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ

No,to je nová metoda...sundal sem hadice tak sem to všechno pěkně ucpal a hle,i víčko od koly co se šikne a pěkně pásne.Jinak zitra jde ven spojka,trošku ložisko brečí a na pětku už začíná prokluzovat.
Offline tomcat1  
#33 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 21:52:43(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
ta fotka v tej skarpe, to co ste nacvicovali?
Offline MartinZ28  
#34 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 23:06:37(UTC)
MartinZ28

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 10.02.2010(UTC)
Zpráv: 60
Bydliště: Smržovské Emiráty- JČ

Moc velky auto na moc ouzký silnici,moc tmy a moc noha na plynu...a pěšky osm kiláků domu.Ale odnesl to akorát nárazník...Zajímavej materiál,když ho chceš vařit,tak se rozpadne...(ne ten původní)
Jířa  
#35 Odesláno : čtvrtek 18. února 2010 23:19:38(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
fik napsal:
V nejhorsim bude dobre znat nase auta ze zadu Ja nic Ja nic Ja nic


No aby ses na konec nedivil Ani nemluvit
Offline tomcat1  
#36 Odesláno : pátek 19. února 2010 11:12:48(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
MartinZ28 napsal:
Moc velky auto na moc ouzký silnici,moc tmy a moc noha na plynu...a pěšky osm kiláků domu.Ale odnesl to akorát nárazník...Zajímavej materiál,když ho chceš vařit,tak se rozpadne...(ne ten původní)

To je vseobecne zname. Vola sa to Enduro. Nieje to plast ale skor guma, je to na baze kaucuku.
Offline fik  
#37 Odesláno : pátek 19. února 2010 23:45:40(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
No aby ses na konec nedivil Ani nemluvit


Hlavne opatrne nerad bych skocil do skarpy Ja nic jako Martin
Offline Jirka_z28  
#38 Odesláno : úterý 31. srpna 2010 13:56:13(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Potřeboval bych snížit volnoběh u karbce Qjet, takhle drží kolem 1000 ot/min. V manuálu je napsáno, že se to nastaví dorazem páky, za kterou tahá lanko od plynu, ale tam už mám šroub povolenej tak, že se ho ta páka ani nedotkne. Narazí to někde dřív. Má někdo tip, kde? Nechce se mi oddělávat karbec, pokud to jde vyřešit bez toho ;)
Jířa  
#39 Odesláno : úterý 31. srpna 2010 15:33:21(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
Potřeboval bych snížit volnoběh u karbce Qjet, takhle drží kolem 1000 ot/min. V manuálu je napsáno, že se to nastaví dorazem páky, za kterou tahá lanko od plynu, ale tam už mám šroub povolenej tak, že se ho ta páka ani nedotkne. Narazí to někde dřív. Má někdo tip, kde? Nechce se mi oddělávat karbec, pokud to jde vyřešit bez toho ;)


Něco tam máš špatně Jiřiku.
Buď ti to někde falešně přisává a nebo nedovíraj klapky.
Zkusil si to dovřít prstem? Jako víc na ty klapky zatlačit jestli dovřou.
Možná někde drhnou.
Offline Jirka_z28  
#40 Odesláno : úterý 31. srpna 2010 16:11:55(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
No tak za tu páku jsem rukou ještě zabral, ale nejde to. Lanko plynu tomu ještě nebrání. Na klapky se zvrchu nedostanu, zavřený vypadaj. Vlastně když jsem měl loni ten karbec sundanej, tak to vypadalo dovřený, ale nezaměřoval jsem se na to. To přisávání je asi možný, někdy mi přišlo, že jsem slyšel syčení a dost benzínu si to tam dodá samo, že? ještě mě napadlo zkusit štelovat šroubky, co jsou ve stejným místě, jako se nastavuje bohatost volnoběhu u Edy, ale v manuálu o tom nic nepíšou a s karbcem na motoru k tomu není moc přístup, tak asi radši tohle ne...
Jířa  
#41 Odesláno : úterý 31. srpna 2010 16:58:28(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
No tak za tu páku jsem rukou ještě zabral, ale nejde to. Lanko plynu tomu ještě nebrání. Na klapky se zvrchu nedostanu, zavřený vypadaj. Vlastně když jsem měl loni ten karbec sundanej, tak to vypadalo dovřený, ale nezaměřoval jsem se na to. To přisávání je asi možný, někdy mi přišlo, že jsem slyšel syčení a dost benzínu si to tam dodá samo, že? ještě mě napadlo zkusit štelovat šroubky, co jsou ve stejným místě, jako se nastavuje bohatost volnoběhu u Edy, ale v manuálu o tom nic nepíšou a s karbcem na motoru k tomu není moc přístup, tak asi radši tohle ne...


Pokud to má regulaci bohatosti při volnoběhu, tak bych to zkusil malinko přitáhnout.
Vrátit se to dá vždycky :-)
Offline Jirka_z28  
#42 Odesláno : úterý 31. srpna 2010 17:04:37(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
no takový nějaký šroubky to tam má, ale prostě se tam takhle nedostanu a ladit to stylem "sundat karbec - přitáhnout - přišroubovat karbec" je celkem zběsilý :)
Jířa  
#43 Odesláno : úterý 31. srpna 2010 17:12:23(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Jirka_z28 napsal:
no takový nějaký šroubky to tam má, ale prostě se tam takhle nedostanu a ladit to stylem "sundat karbec - přitáhnout - přišroubovat karbec" je celkem zběsilý :)


Já už si to nepamatuju. Ale něco takového jsem taky řešil.
Ale Q-jet jsem tam měl jen chvilku. Pak přišla událost STROKER a s ní Holley 750.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (2)
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.