Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek12>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Cestovatel  
#1 Odesláno : středa 22. září 2010 20:29:09(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Jak jsem k rozdělanému motoru přišel popíšu později a jinde. Tady chci klást technické dotazy související s repasí tohoto motoru. Takže, první technický dotaz. Víte někdo kolik má být vůle mezi konci pístního kroužku ve válci?
Offline Honza T  
#2 Odesláno : středa 22. září 2010 22:16:48(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Mrknul bych se ti do chytre knizky ale dostanu se k ni az za 14 dni...:)
Offline tafna  
#3 Odesláno : středa 22. září 2010 22:37:57(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
toto je vse co pisi o krouzcich v me chytre knize. bohuzel si to musis precist sam. snad ti to pomuze


UserPostedImage
Offline tafna  
#4 Odesláno : středa 22. září 2010 22:44:08(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
UserPostedImage
Offline Cestovatel  
#5 Odesláno : středa 22. září 2010 23:50:52(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Díky za info, ale ještě to není ono. Ten druhý obrázek je to co potřebuju. Podle odborníků u běžných motorů by mezera měla být 0,1 mm. Já jsem naměřil na horním kroužku 0.86 a na spodním 1,12 mm.

Upraveno uživatelem čtvrtek 23. září 2010 1:26:06(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Cestovatel  
#6 Odesláno : čtvrtek 23. září 2010 1:32:21(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Tak už jsem to našel. Informace jsou tady http://www.aa1car.com/library/ring_end_gap.htm Ve zkratce pro můj motor vrtání 4 inch je mezera u prvního kroužku .016 inch a u druhého .020 inch. Takže nové kroužky. Máte někdo nějaké doporučení?
Offline tafna  
#7 Odesláno : pondělí 25. října 2010 14:55:39(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
nevite nekdo jake mem pouzit sali na kliku a ojnice na 305tku ? co merit atd? diky za radu!
Offline sejki  
#8 Odesláno : pondělí 25. října 2010 19:29:50(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
nevite nekdo jake mem pouzit sali na kliku a ojnice na 305tku ? co merit atd? diky za radu!


Co na tom nechapes? bud mas origo tak das origo a nebo das podle toho kolikrat byla prebrousena....

rockauto kod "MS909P"

PS: ty je mas nejak vydreny ze je menis?

Upraveno uživatelem pondělí 25. října 2010 19:34:21(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#9 Odesláno : pondělí 25. října 2010 20:27:01(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
Co na tom nechapes? bud mas origo tak das origo a nebo das podle toho kolikrat byla prebrousena....

rockauto kod "MS909P"

PS: ty je mas nejak vydreny ze je menis?
to jsem si myslel ale potreboval jsem to potvrdit. takovou opravu jsem na motoru nikdy nedelal takze nemam s tim zkusenost.no je na nich uz videt opotrebeni ale kliku brousit netreba ta je v cajku.takze v katalogu Rockauta saly s oznacenim standart jso origo jo ?
Offline tafna  
#10 Odesláno : středa 27. října 2010 11:46:17(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
Co na tom nechapes? bud mas origo tak das origo a nebo das podle toho kolikrat byla prebrousena....

rockauto kod "MS909P"

PS: ty je mas nejak vydreny ze je menis?
no a jak poznam ze uz nebyla brousena?? nevis jake hodnoty ma mit origo klika??
Offline sejki  
#11 Odesláno : středa 27. října 2010 18:39:32(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
no a jak poznam ze uz nebyla brousena?? nevis jake hodnoty ma mit origo klika??


mrkni na summit tam by si to mel vycist, jinak v manualu to je ne? ano standart je origo nebrousena
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Cestovatel  
#12 Odesláno : čtvrtek 28. října 2010 8:13:22(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Tady je pár rozměrů vybraných z manuálu.
čep 1
2.4484-2.4493 in
čep 2-3-4
2.4481-2.4490 in
čep 5
2.4479-2.4488 in

kuželovitost
0.001 in max
ovalita
0.001 in max

Pokud byl pravidelně měněn olej a na čepech nejsou viditelné známky opotřebení tak vsadím na to, že klika je dobrá.

Upraveno uživatelem čtvrtek 28. října 2010 8:30:01(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline tafna  
#13 Odesláno : neděle 31. října 2010 18:02:48(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Tady je pár rozměrů vybraných z manuálu.
čep 1
2.4484-2.4493 in
čep 2-3-4
2.4481-2.4490 in
čep 5
2.4479-2.4488 in

kuželovitost
0.001 in max
ovalita
0.001 in max

Pokud byl pravidelně měněn olej a na čepech nejsou viditelné známky opotřebení tak vsadím na to, že klika je dobrá.

diky!!! ovalitu jsem meril ta je v pohode.
Offline Bouri  
#14 Odesláno : úterý 20. prosince 2011 17:06:11(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
3rd gen Firebird s V6 (konkrétně LB8, VIN "S"type) má mít na bloku motoru své číslo, našel jsem jedno, podle kamoše prý mají být 2 (jako u V8), nevíte, kde najít to druhé, jestli existuje?
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#15 Odesláno : úterý 20. prosince 2011 18:59:25(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#16 Odesláno : úterý 20. prosince 2011 20:17:17(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Tam jsem to taky našel (Heynes mám), je to jedno číslo motoru, ale kamoš říká, že musí být 2 (jedno sériovka a druhý typ). I v Heynesu na obrázku je u V6 1 číslo a u V8 2 čísla...

Snažím se totiž rozluštit informace o mým motoru (když jsem řešil schéma ekologie) a nenašel jsem nikde žádnej dekodér čísel motoru pro 3rd gen F-Body...
Dokázal by to někdo kdyžtak rozluštit? A070612D88
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Sentinel  
#17 Odesláno : sobota 14. července 2012 21:22:43(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Klucí nevim jestli jsem se ptal jinde tak to píšu sem. Furt mám divný starty a dojezdy motoru. Startuju to dlouho hned po nastartování to vystřelí na 3500 a drží vyšlápnu to a zdechne to. Pokud se s tim rozjedu tak to jednak dá ránu a za druhý to nejde skoro ubrzdit. Sytič tam mám elektrickej ale i když ho odpojim tak funguje po zahřádí mi to normálně drží 900 zařadim spadne to na 500-700 jezdim a když chci zastavit a zařadim N nebo P tak mi to zase vylítne na 3500 a samo po 100 otáčkách leze dolu na tu 1000 a přitom je to zahřátý a po zařazení to zase drží pod 1000. Někdy když to chcípnu tak je slyšet jak sám bez zapalování párkrát sám bouchnul a převalil se ještě. nevíte čim co by mohlo zapříčinit takovýhle výstřelky otáček po vyřazení? Směs i volnoběžný otáčky sem štěloval za tepla

Upraveno uživatelem sobota 14. července 2012 21:25:39(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#18 Odesláno : neděle 15. července 2012 12:40:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Zkusil bych asi sundat karburátor a provést inspekci, hlavně jestli někde nezadrhává. Při té příležitosti demontuj ten elektrickej sytič, abys úplně vyloučit jeho vliv.
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#19 Odesláno : neděle 15. července 2012 13:08:23(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
vyzera to na prisavanie falosneho vzduchu, alebo nieco take
Offline Sentinel  
#20 Odesláno : neděle 15. července 2012 13:58:14(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
zkusim překontrolovat hadice...jinak volnoběh to má ale krásně plynulej tak nevim když sem jednu odpojil začlo to hopsat...no zkusim a dám vědět
Offline fik  
#21 Odesláno : pondělí 16. července 2012 10:01:55(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Sentinel napsal:
zkusim překontrolovat hadice...jinak volnoběh to má ale krásně plynulej tak nevim když sem jednu odpojil začlo to hopsat...no zkusim a dám vědět


take jsem ted laboraval , jeden karbec vadnej , vubec jsem ho nerozbehal na volnobeh , a druhej me prisaval na jednom sroubu na sani kde jsem mel strzenej zavit , pokud mas dobre predstih , je to vec karburace , prekontroluj tesneni motor sani , sani karburator !! popripane jinej karbec na zkousku !!
Offline Sentinel  
#22 Odesláno : pondělí 16. července 2012 13:34:43(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
je fakt že jsem karbec párkrát sundaval a těsnění nechal starý protože se nezdálo že by s nim něco bylo. Náhradní mám tak bych to zkusit moch. Díky všem za rady vyzkouším a zkusim to i nahrát na co to dělá
Offline Sentinel  
#23 Odesláno : pátek 20. července 2012 8:44:20(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Tak sem to natočil a dneska zkusim dát pryč sytič hadice jsou v pořádku
tohle je druhej start nikdy mi to nenaskočí na otočení jak s plynem tak bez nebo prošlápnutí,tady je to bez plynu a pak mi kluci vyhoděj ručně sytič a musim to držet nohou jak to pustim zdechne to

tohle je na zahřátym motoru řazení na místě bez jízdy předtim=nic se neděje

a tohle je ten problém...po asi 20km jízdě zastavim a vyřadim N nebo P a takhle to vyletí a pomalu padá dolu
Offline fik  
#24 Odesláno : pátek 20. července 2012 10:50:42(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
ja mel podobnej problem , mel jsem vadnej karbec na volnobeznejch otackach ,, otestuj jinej karbec ...
Offline Sentinel  
#25 Odesláno : pátek 20. července 2012 10:57:21(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
druhej nemám a nevim kdo ho má zrovna na půjčení ještě zkusim ten sytič vyřadit jak se to bude chovat...to by mě pěkně naštvalo novej karbec tam mám
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (8)
2 stránek12>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.