Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Jak jsem k rozdělanému motoru přišel popíšu později a jinde. Tady chci klást technické dotazy související s repasí tohoto motoru. Takže, první technický dotaz. Víte někdo kolik má být vůle mezi konci pístního kroužku ve válci?
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Mrknul bych se ti do chytre knizky ale dostanu se k ni az za 14 dni...:)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
toto je vse co pisi o krouzcich v me chytre knize. bohuzel si to musis precist sam. snad ti to pomuze
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Díky za info, ale ještě to není ono. Ten druhý obrázek je to co potřebuju. Podle odborníků u běžných motorů by mezera měla být 0,1 mm. Já jsem naměřil na horním kroužku 0.86 a na spodním 1,12 mm. Upraveno uživatelem čtvrtek 23. září 2010 1:26:06(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Tak už jsem to našel. Informace jsou tady http://www.aa1car.com/library/ring_end_gap.htm Ve zkratce pro můj motor vrtání 4 inch je mezera u prvního kroužku .016 inch a u druhého .020 inch. Takže nové kroužky. Máte někdo nějaké doporučení?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
nevite nekdo jake mem pouzit sali na kliku a ojnice na 305tku ? co merit atd? diky za radu!
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:nevite nekdo jake mem pouzit sali na kliku a ojnice na 305tku ? co merit atd? diky za radu! Co na tom nechapes? bud mas origo tak das origo a nebo das podle toho kolikrat byla prebrousena.... rockauto kod "MS909P" PS: ty je mas nejak vydreny ze je menis? Upraveno uživatelem pondělí 25. října 2010 19:34:21(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
sejki napsal:Co na tom nechapes? bud mas origo tak das origo a nebo das podle toho kolikrat byla prebrousena....
rockauto kod "MS909P"
PS: ty je mas nejak vydreny ze je menis? to jsem si myslel ale potreboval jsem to potvrdit. takovou opravu jsem na motoru nikdy nedelal takze nemam s tim zkusenost.no je na nich uz videt opotrebeni ale kliku brousit netreba ta je v cajku.takze v katalogu Rockauta saly s oznacenim standart jso origo jo ?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
sejki napsal:Co na tom nechapes? bud mas origo tak das origo a nebo das podle toho kolikrat byla prebrousena....
rockauto kod "MS909P"
PS: ty je mas nejak vydreny ze je menis? no a jak poznam ze uz nebyla brousena?? nevis jake hodnoty ma mit origo klika??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:no a jak poznam ze uz nebyla brousena?? nevis jake hodnoty ma mit origo klika??
mrkni na summit tam by si to mel vycist, jinak v manualu to je ne? ano standart je origo nebrousena |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Tady je pár rozměrů vybraných z manuálu. čep 1 2.4484-2.4493 in čep 2-3-4 2.4481-2.4490 in čep 5 2.4479-2.4488 in kuželovitost 0.001 in max ovalita 0.001 in max Pokud byl pravidelně měněn olej a na čepech nejsou viditelné známky opotřebení tak vsadím na to, že klika je dobrá. Upraveno uživatelem čtvrtek 28. října 2010 8:30:01(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:Tady je pár rozměrů vybraných z manuálu. čep 1 2.4484-2.4493 in čep 2-3-4 2.4481-2.4490 in čep 5 2.4479-2.4488 in
kuželovitost 0.001 in max ovalita 0.001 in max
Pokud byl pravidelně měněn olej a na čepech nejsou viditelné známky opotřebení tak vsadím na to, že klika je dobrá. diky!!! ovalitu jsem meril ta je v pohode.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
3rd gen Firebird s V6 (konkrétně LB8, VIN "S"type) má mít na bloku motoru své číslo, našel jsem jedno, podle kamoše prý mají být 2 (jako u V8), nevíte, kde najít to druhé, jestli existuje? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Tam jsem to taky našel (Heynes mám), je to jedno číslo motoru, ale kamoš říká, že musí být 2 (jedno sériovka a druhý typ). I v Heynesu na obrázku je u V6 1 číslo a u V8 2 čísla...
Snažím se totiž rozluštit informace o mým motoru (když jsem řešil schéma ekologie) a nenašel jsem nikde žádnej dekodér čísel motoru pro 3rd gen F-Body... Dokázal by to někdo kdyžtak rozluštit? A070612D88 |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Klucí nevim jestli jsem se ptal jinde tak to píšu sem. Furt mám divný starty a dojezdy motoru. Startuju to dlouho hned po nastartování to vystřelí na 3500 a drží vyšlápnu to a zdechne to. Pokud se s tim rozjedu tak to jednak dá ránu a za druhý to nejde skoro ubrzdit. Sytič tam mám elektrickej ale i když ho odpojim tak funguje po zahřádí mi to normálně drží 900 zařadim spadne to na 500-700 jezdim a když chci zastavit a zařadim N nebo P tak mi to zase vylítne na 3500 a samo po 100 otáčkách leze dolu na tu 1000 a přitom je to zahřátý a po zařazení to zase drží pod 1000. Někdy když to chcípnu tak je slyšet jak sám bez zapalování párkrát sám bouchnul a převalil se ještě. nevíte čim co by mohlo zapříčinit takovýhle výstřelky otáček po vyřazení? Směs i volnoběžný otáčky sem štěloval za tepla Upraveno uživatelem sobota 14. července 2012 21:25:39(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Zkusil bych asi sundat karburátor a provést inspekci, hlavně jestli někde nezadrhává. Při té příležitosti demontuj ten elektrickej sytič, abys úplně vyloučit jeho vliv. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
vyzera to na prisavanie falosneho vzduchu, alebo nieco take
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
zkusim překontrolovat hadice...jinak volnoběh to má ale krásně plynulej tak nevim když sem jednu odpojil začlo to hopsat...no zkusim a dám vědět
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Sentinel napsal:zkusim překontrolovat hadice...jinak volnoběh to má ale krásně plynulej tak nevim když sem jednu odpojil začlo to hopsat...no zkusim a dám vědět
take jsem ted laboraval , jeden karbec vadnej , vubec jsem ho nerozbehal na volnobeh , a druhej me prisaval na jednom sroubu na sani kde jsem mel strzenej zavit , pokud mas dobre predstih , je to vec karburace , prekontroluj tesneni motor sani , sani karburator !! popripane jinej karbec na zkousku !!
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
je fakt že jsem karbec párkrát sundaval a těsnění nechal starý protože se nezdálo že by s nim něco bylo. Náhradní mám tak bych to zkusit moch. Díky všem za rady vyzkouším a zkusim to i nahrát na co to dělá
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Tak sem to natočil a dneska zkusim dát pryč sytič hadice jsou v pořádku tohle je druhej start nikdy mi to nenaskočí na otočení jak s plynem tak bez nebo prošlápnutí,tady je to bez plynu a pak mi kluci vyhoděj ručně sytič a musim to držet nohou jak to pustim zdechne to tohle je na zahřátym motoru řazení na místě bez jízdy předtim=nic se neděje a tohle je ten problém...po asi 20km jízdě zastavim a vyřadim N nebo P a takhle to vyletí a pomalu padá dolu
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
ja mel podobnej problem , mel jsem vadnej karbec na volnobeznejch otackach ,, otestuj jinej karbec ...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
druhej nemám a nevim kdo ho má zrovna na půjčení ještě zkusim ten sytič vyřadit jak se to bude chovat...to by mě pěkně naštvalo novej karbec tam mám
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK