Trochu to tady povzbudím a připomenu si jak bych postupoval při výměně karburátoru Q-jet kus za kus kdybych mě stock motor
.
Jedná se prakticky jen o výměnu kusu za kus na stock motoru. A jelikož se na repasovaném karburátoru Q-jet údajně nic neseřizuje, což mě docela udivilo, protože každý motor ač je sestrojen z naprosto stejných komponentů je jedinečný originál, který má ačkoliv jen malé ale přesto nějaké odlišnosti a chce své.
Takže... Jak bych postupoval já...
1. Otevřu kapotu! (se zavřenou se to dělá strašně šptaně) ;-)
2. Odstrojím celý box vzduchového filtru. (pozor, na straně spolujezdce do boxu vedou 2 malé hadičky)
3. Odpojím ovládání plynu a táhlo kickdownu
4. Postupně začnu odpojovat veškeré hadičky a případně nafotím a popíšu abych je pak vrátil zpět dobře
5. Přívod paliva... Tady to bude chtít trochu opatrnosti. Já jsem s tím měl trochu problém, protože mi ta matice zarostla. V tom případě jsem na závit kápl pár kapek brzdové kapaliny, která mi pomohla spoj uvolnit.
Uvnitř je malý mosazný filtřík který se dá poprat a opět použít. Takže možno si ho ponechat jako náhradní díl.
6. Myslím že je tam jeden drátek který je veden do dílu který je namontován za ovládáním plynového táhla (blíže ke grillu). Tak ten taky odpojit.
7. Odmontovat samotný karburátor ze sacího potrubí. (4 matice či šrouby)
Myslím že původní těsnění resp. jeho zbytky zůstanou přilepeny na sacím potrubí. Tak zacpat sání nějakým čisým hadrem, očisti, ofoukat a vyndat hadry.
Dám nové těsnění a postupuju zpět od bodu 7 k bodu 1.
Pak otočím klíčkem a několikrát po sobě nechám protočit motor aby čerpadlo naplnilo komoru benzínem. Pak to chytne. Nechám chvilku běže na prázdno.
No a pak bych se jel projet. :d/