Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
1 uživatel blahořečil Cestovatel za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Pěkné pěkné, akorát ty stroje na čištění válců a uložení kliky by mi tu trošku chyběly :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
K těm strojům na to čištění komor atd.: dá se to někde V ČR nechat udělat?
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Metály: Registrován: 11.11.2010(UTC) Zpráv: 54 Bydliště: Most
|
to je nadhera,,to jde uplně samo :-))
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Jo když se dívám na video tak to je jednoduchý ale vždycky se u něčeho zaseknu :) tak snadno to nejde :) jinak ty videa už mám taky dýl stahuju si je z youtubka přez [url=http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a_site/ostatni/atube-catcher/?g[hledano]=atube&g[oz]=2.2.520]aTube catcher[/url] Upraveno uživatelem úterý 11. ledna 2011 11:54:54(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Marvel napsal:K těm strojům na to čištění komor atd.: dá se to někde V ČR nechat udělat? Na čištění ti stačí rotační drátěný kartáč, brousicí kotouče (cigára) a smirek. Stroje nejsou potřeba. Horší je to s obráběním to jsem zadal. Není to ale nic drahého např. přebrousit hlavu vyjde na 200 Kč/ks
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
co pouzit na vycisteni pistu od karbonu?? premislel jsem nad ultrazukem. mate s tim nekdo zkusenost ?
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Honovaci pripravek na finalni upravu se da koupit i u nas. Ani to neni drahy. Ale jestli staci pouze vylestit nebo je nutny vybrus je nutne zhodnotit podle opotrebeni. http://www.uni-max.cz/ho...-pripravek-standard-4/d/Jinak je videt, ze to skladani motoru ten typek nedela poprve :) Ma to za 2 minuty. Ja to delal 2 vikendy.
|
1 uživatel blahořečil Honza T za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
2 videa jsem neměl tak jsem dotahal :) jako podle videa by to mělo jít dobře ale nevim jestli si to udělám sám :) ještě bych se chtěl zeptat na ten stojan na motor....toto vážně drží jen na těch 4 slabejch šroubkách?dává se tam pevnost 10.8 ? aby se mi nevyškub :) asi řešim blbosti ale když jsem na to koukal tak nevim
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Ja si stojan svaril sam z jeklu co jsem mel doma. Je fakt, ale ze jsem ho trochu poddimenzoval. Z bidou udrzel blok a halvy dohromady. Stojany v cene kolem 1500,- maji deklarovanou nosnost az 500 kg, tak to snad udrzi motor co ma 200-250 kg. Otacet se da dobre se samotenym blokem. Jakmile se daji halvy uz to jde hure nebot se posune teziste smerem od osy otaceni nahoru. U koupenyho stojanu mozan nebudou pasovat srouby do UNC zavitu priruby bloku, asi bude treba koupit jiny palcovy.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
já mám ten stojan do 675 takže toho se nebojim spíš délky toho šroubu kvůli úchytu na stojanu...jestli to tomu nevadí
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
tafna napsal:co pouzit na vycisteni pistu od karbonu?? premislel jsem nad ultrazukem. mate s tim nekdo zkusenost ? Horní zakarbonovanou plochu jsem očistil hustým rotačním drátěným kartáčem a potom přeleštil. Na drážky jsem použil hranu zlomeného pístního kroužku.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Na vyse uvedenem videu ladic dotahne serizovaci matku na vahadle ventilu tak aby se zdvihaci tycka prsty nedala otocit pote jeste dotahne matku o 180 stupnu.kdyz tohle udelam tak se mi pootevre ventil.mate na to nekdo rozumne vysvetleni?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Na to vysvětlení nemám a je to i opak toho co píšou v opravárenském panuálu o seřizování ventilů.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:Na vyse uvedenem videu ladic dotahne serizovaci matku na vahadle ventilu tak aby se zdvihaci tycka prsty nedala otocit pote jeste dotahne matku o 180 stupnu.kdyz tohle udelam tak se mi pootevre ventil.mate na to nekdo rozumne vysvetleni? Mna napada moznost ze tam nemas hydraulicke liftery, ale solid....
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Mam tam hydrostely motor sem skladal sam.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Tento postup je v vporadku. Vahadlo se utahuje za neustaleho pohybu s tyckou. Jakmile je citi tlak. Prida se 1/2-1 otocka dle specifikace pro dany motor. Timto je nastaveno spravne predpeti pruzinky zdvihatka. Za behu motoru jsou zdvihatka tlakovana olejem.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Jak sem jiz psal pokud utahuju matici ze jde zdvihaci tyckou ztezka otacet a udelam jeste pul otacku tak vidim jak se otvira ventil.mam petilitr camaro 77 a jsou tam hydrostely.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Prestat s utahnovanim matky by se melo jakmile je citit odpor protii pohybu, rozhodne ne ze pujde otacet ztezka. Pak teprve pridat tu 1/2 otocku. Zdvihatko by melo mirne zapadnout. Jeslti si dobre pmatuji, tak se mi take ventily trochu hybaly jak na Fordu i na Chevy. Je jedno jakej je to motor. Vse s OHV a hydrostely ma nastaveni principielne stejne. holanuvstatek napsal:Jak sem jiz psal pokud utahuju matici ze jde zdvihaci tyckou ztezka otacet a udelam jeste pul otacku tak vidim jak se otvira ventil.mam petilitr camaro 77 a jsou tam hydrostely.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
ciste teoreticky kdyz budu mit v olejove vane mechanicke necistoty projde to olejovym cerpadlem a filtr by to mel zachytit ze 100 procent?
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Vetsi necistoty zachyti sitko na vstupu do cerpadla a mensi pak samozrejme filtr. samosebou ma to sve omezeni a nesmi se treba ucpat ucpat kanal v cerpadlu a filtr. Poklesne tlak oleje a zhorsi se mazani vsech dilu. Ja kdyz motor rozhodil, puvodni rozvodova kola mela zuby ulamane (byly z nejakeho pertinaxu ci ceho) a ve vane i sitku toho byly mraky. Kdo vi jak dloho s tim motor takto bezel.... Nicmene z dlouhodobeho pohledu to pro motor jiste nebude dobre....
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
nechal sem si nakomaxitovat vanu a zustal tam nekde pisek ja to sice kontroloval jenze.potom co motor po sestaveni asi hodinu bezel a byl nizkej tlak oleje sem sundal vanu a na dne pisek, tak sem sundal klemu z hlavniho loziska kliky a je to lehce vydreny na sale prece by ten pisek filtrem neprosel.tak sem z toho nejakej nahovno.takova amaterska chyba.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Prosimte, ten pisek se vzal odkad ? Ta vana se piskovala nebo co ? Jeslti jo, tak to na v te lakovne pekne odflakli. Pisek ve vane snad musel byt zretelne videt. Kolik toho v tom oleji bylo ?
Nic si z toho nedelej chybama se clovek uci. Ja ted o vikednu startoval V8 osazenou v aute a ac jsem to delal nekolikra spletl si smer otaceni rozdelovace a spatne osadil kabely ke svickam. Takovou ranu do vyfuku jsem jeste neslysel, kdyt tam ten benzin vybuchl... Navic mi neradi repasovana C4ka a bude asi muset znovu ven z auta :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Pisek byl asi pod tim nabodovanym plechem jinak si to nedokazu vysvetlit.zase tolik moc tam toho nebylo.dam novy cerpadlo vanu filtr olej a musi to makat.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Ja som daval vanu pieskovat len zvonku a zvnutra som to cele prelepil papierom aby sa pod ten plech nedostalo ani zrnko...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK