Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
|
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Views messages in topic : 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ten rozdíl by mohl bejt "metodou a chybou měření" ;) Ale zírám, že to ze Summitu má (E)
Počkáme na Bouriho nebo jinýho majitele fajráka, jestli nevědí... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Mám přesně ty samý, co posílal Standa v odkazu a pasují přesně, akorát bez obrysovky. Kamoš povídal, že týden poté, co jsem si tyhle světla koupil, tak pak začali prodávat aj verzi s obrysovkou. Jakej pech. Jinak prý je rozdíl mezi verzí bez faceliftu a po faceliftu (po faceliftu tam prý pasují světla z 3rd gen Camara) - tohle by zas mohl vědět OndraS, má jak Camaro, tak aj Firebirda po faceliftu (ten je spolubydlícího). Edit: Samotný přepojení světel, aby se otvíraly už na obrysovky, je věc přepojení 1 drátu u jednotky na otvírání světel. Mám to vyzkoušený, takže pak klidně poradím, co a jak. Edit 2: Pokud jsi tam měl původně celosklo s označením H6054, tak dokonce nemusíš řešit přepojování kabelů v konektoru do světel, jen koupíš H4 žárovku, připojíš a hotovo. Pak ještě teda obrysovku, ale obrysovku nemám, tak tam nevím, jak to vypadá a jestli to prodávaj aj s paticí a žárovkou. Upraveno uživatelem pátek 27. ledna 2012 12:36:16(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
1 uživatel blahořečil Bouri za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Světla se tam otvíraj už na obrysovky, přestože obrysovky jsou v blinkrech. Takže si s tím už někdo hrál. Světla na H4 tam jsou, ale jedno je vysypaný, tak hlavně proto (a teda ty obrysovky to taky bude chtít časem přehodit no). Jinak rok máte skoro stejnej, tak se světlama to bude stejný :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Asi si v tom někdo hrál, já to mám připravený na svorkovnici, kdybych náhodou koupil taky světla s pozičkama. [-o< A rok vidím taky 87 (já sice píšu 88, ale to kvůli byrokratistům, když mám v papírech rok 88 a podle VIN 87), kupodivu stejnej motor i manuál, jen nemám Targu, ale to mě tak netrápí (má svoje výhody i nevýhody). Když nezapomenu, tak za pár hodin sem hodím návod, jak přebastlit to otvírání světel. Jak fotky, tak i výcuc schémat z Heynesu. A když už se tu bavíme o světlech, nemáte někdo nějaký čísla, jak moc nastavit sklon světlometů nahoru/dolů a do stran? Slyšel jsem cosi o 1.2% dolů, ale do boku netuším a taky nevím, jak to dobře nastavit, když "střed" svícení je rozlezlej do šířky... (mechanizmus nastavení mám očmuchanej, takže to bych věděl ) |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Se světlama bych tipoval, že do stran se nevyosujou. To nastavení nahoru/dolu ti stejně udělaj i na STK. Po nastavení dle přístroje jsem přijel do garáže, umístil auto do zopakovatelný pozice, rozsvítil světla a udělal čáru na zeď podle horní osvícené hrany. Orientačně to stačí a přesně to stejně neuděláš :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Do předělání se pustím, jakmile budu mít chvilku. K seřízení: do strany ne, zlom tlumených má být rovně před světlem. Pokud chceš nahrubo nastavit úhel dolů, tak potřebuješ zeď před autem a možnost popojetí o metr zpět po rovný ploše. Najedeš těsně ke zdi a nakreslíš čáru podle toho, jak osvíťej stěnu (naznač si i místo zlomu pro stranovou kontrolu). Couvneš o metr, na stěně si uděláš další čáru o 12mm níž. Pak jen rozsvítíš světla a došteluješ na spodní čáru (stranově by taky měl být zlom stejně). Pokud byly světla hodně mimo, nebo auto nestálo těsně u stěny, tak to nebude na poprvý úplně přesný, ale většinou to stačí. Upraveno uživatelem pátek 27. ledna 2012 13:52:47(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Návod, jak na přestavbu otvírání světel už při zapnutých obrysovkách...Není to nic těžkého, stačí přepojit 1 drát a přivést do něj napětí z obrysovek. Schémata: Ročníky 1982-1986 ... 1987-1989 ... 1990-1992 Ve schématech je přepojení drátu už ve spínači světel v palubce, ale hnědý drát je možné přivést odkudkoli, třeba z obrysovky = nejjednodušší řešení (já to tak udělal). Tady se najde Headlamps Doors Module - ročník 1987 (kde to mají jiné ročníky, nehledal jsem, ale asi podobně - stačí jít po drátech z motorků otvírání světel): V 2. obrázku je vidět pokračování těch drátů připojených na ty žlutý -> vedou do přepínače, do kterýho vede hnědý. Na přepnutí pak stačí jen přepnout přepínač a už se budou otvírat už při obrysovkách. PS: Okolního bordelu si nevšímejte, mám tam rozdělanou práci na motoru. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
skoda ze nebydlis nekde kousek od nas potreboval bych poradit s elektrikou v jeepu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Co tam máš za problém? Možná se mi podaří poradit na dálku... (kdyžtak asi PM, ať to tu neplevelíme) |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
otevru auto rozsviti se vnitrni osvetleni a uz nezhasne.musim vyndat pojstku a pak to zhasne jinak by to vytlouklo baterku.a kdyz dam pojstku zpatky tak to nekdy sviti a nekdy ne.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Co máš za Jeepa? Nějaký schémátka, či manuál se zapojením nemáš (ať nemusíme hledat na netu)? Tam to asi nebude tak jednoduchý jako u F-Body na dveřní spínač, co zhasne se zavřenými dveřmi (jestli jo, tak pročistit nebo vyměnit ten spínač, asi nevypíná); odhaduju problém s nějakým stmívačem, případně nějakou kravinou, co ovládá ten stmívač (u nových aut třeba i přítomnost klíčků v zapalování - vyndáš a rozsvítí se světla). Dotaz na můj "problém": Tohle jsem našel při vyndávání mechanizmu světla - samozářeznej šroubek do železa a polystyren - máte to tam někdo? Já jen, jestli aspoň ten šroubek je nějakej home-made nebo je tam už od výroby. Pokud je to home-made, jak je to dole chycený? Nahoře je to chycený jen 2 šrouby a dole jsem to měl chycený tím šroubkem... Podařilo se mi totiž ukroutit hlavičku šroubu na deklu motorku, tak sem to chtěl dát opravit + zjistit, co mi dělá to vrzání ( http://www.youtube.com/watch?v=r8gyjmPR8ng - vadný ložisko, konkrétně zrezlý od toho, jak tam natekla voda - nějakej šikula ztratil klobouček a taky nechal otevřenou kapotu). Originál - samořeznej šroubek: |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
mame grand cherokee 96 rok vyroby.a schema nemam napadlo me nejaky casovy relatko jestli to nemuze bejt.s fajrakovejma vyklapeckama zkusenost nemam.ale je to mechanika tak to je opravitelny temer vse.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Tak co jsem hledal, tak jsem našel servisní manuál přímo na GCh '96 - odkaz a tam v PDFku 96ZJ_8W.PDF na straaně 170 našel jen Courtesy Lamp Relay a do něj vede signál z Courtesy Light Relay Control, ale jak to vypadá v tom Courtesy Light Relay Control jsem se nikde nedozvěděl, ale minimálně nějaké dveřní spínače, nejspíš stmívač, či aj nějaký relé... Je tam aj napsaná pojistka - FUSE 16 10A a FUSE 15 40A, kterou pojistku vyndáváš? To by trochu napovědělo, jestli to bude v tom relátku na schématu nebo někde jinde... Pokud by jsi vyndával FUSE 16 10A, tak tam by nejspíš stačilo vyměnit to relátko ve schématu... Víc se mi nepodařilo zjistit. Mechaniku mám prošmejděnou, ale jde mi jen o to, jestli je ten samozářeznej šroubek do železa od výroby nebo ne a jak se spodní část připevňuje, jestli ten šroubek není originál. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
muj tip je ze ten samorez je original amici tenhle typ sroubku pouzivaji uz lete jako takzvany kaloby coz je sroub v rezu tvar sferickeho trouhelniku ktery si sam pri montazi nikoliv reze ale tvari zavit.na ty pojstky mrknu.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
tak je to pojstka cislo 16.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:muj tip je ze ten samorez je original amici tenhle typ sroubku pouzivaji uz lete jako takzvany kaloby coz je sroub v rezu tvar sferickeho trouhelniku ktery si sam pri montazi nikoliv reze ale tvari zavit... Aha, takže by to mohl být originál. Nevšiml jsem si totiž, jak jinak by to mohlo být dole chycený... Dík za info. holanuvstatek napsal:tak je to pojistka cislo 16. Podle schématu to napájí jak světla v interiéru, tak i samotný relátko Courtesy Lamp Relay, tak nejspíš to relátko je špatný a někdy zůstane viset (někerý starší relátka když jimi prochází nadměrný proud, tak prostě zůstanou viset; pomáhá odpojení zátěže a pak odpadnou - dělaj mi to starší relátka na slabší proudy, když je zatěžuju skoro na úrovni jmenovitýho proudu). Výměna by neměla bejt těžká, podle čísel vývodů se jedná o klasický automobilový relátko, kerý seženeš v každý mototechně. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ted jeste to relatko najit.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Mělo by to bejt někde poblíž tý pojistky v Junction Block, jediný identifikátor se dá použít snad jen drát s označením C213 (12), kerej vede odněkud z Body Control Module - Courtesy Lamp Relay Control ... C241. Z toho relátka pak vede drát do těch žárovek, ale je jich trochu moc a žárovky maj na vstupu i výstupu stejný označení, takže podle toho se nedá identifikovat. Ten Service Manual sis stáhnul? Bude se ti hodit nejen na tohle. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
relatko sem nasel vyndal dal zpatky zavrel dvere a za pul minuty to zhaslo.takze sehnat relatko diky za rady.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Měl bych dotázek k blinkrům. Doba rozsvícení je dost dlouha (odhadem tak aspoň trojnásobně proti normálu). Doba zhasnutí je asi tak přiměřená. Dá se s tím něco dělat, mebo jedině nový přerušovač? A ještě jedna věc, kam se můžu v motorovým prostoru napíchnout na 12V napětí spínaný zapalováním, aby tam nevadil menší odběr a taky to třeba nepulzovalo (denní světla)? |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Views messages in topic : 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Na první otázku ti neodpovím, ale co vím, tak k denním světlům se prodává i takový modul, který si hlídá změny v napětí (vlnění - alternátor běží) a v takovém případě svítí. Dá se i automaticky zhasnout, pokud mu přijde signál, že se rozsvítily jiný světla. Připojit ho můžeš klidně na trvalé (+), lépe za nějakou pojistku.
Mám to na DD autě a funguje to 100% spolehlivě už skoro 2 roky. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Světla maj jakejsi modul, ale jen kvůli vypnutí zapnutím obrysovek - svítí hned po připojení na napětí. Takže potřebuju nějaký spínaný +. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Views messages in topic : 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A nezhasnou samy po chvilce? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK