Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Ahoj,
měl bych dotaz, sleduju teď, že se mi motor zahřeje nějak příliš rychle, kolem čtyřech pěti minut a jsem na normální teplotě (80, 90, teď nevím, ale prostě je to teplota jaká tam při provozu vždy byla). Nevím jestli je to tou zimou nebo je někde něco špatně...nebo je to normální. Jinak na té teplotě to zůstane, žádné přehřívání, krásně se pak drží. Pokud si vzpomínám, tak to vždy trvalo mohem dýl.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Za 5 minut v mrazu, aby byla teplota hned v provozní? To asi ne.
Opatrně po těch 5-ti minutách, nebo jak bude ta provozní teplota, tak šáhni na hadici od chladiče, jestli je teplá nebo ne. Jestli teplá nebude, tak bych to viděl na snímač teploty, kterej je na pravé straně motoru z pohledu, kdy čučíš na motor zepředu :-) |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Mně se právě nezdá, že by ten senzor ukazoval zle, když to pak ukazuje teplotu jaká by být měla. Ale vylítne to právě neskutečně rychle. Na tu hadici mrknu. Je vůbec možný, že by se to takhle rychle zahřálo, ponechme stranou, že by byl špatnej senzor? A co by to případně mohlo dělat?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
vetsinou kdyz rychle vylitne teplota na ukazateli tak je cidlo ve vzduchove bubline. |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
sejki napsal:vetsinou kdyz rychle vylitne teplota na ukazateli tak je cidlo ve vzduchove bubline. tzn, že by mělo teoreticky stačit to čidlo vyndat a zandat?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
ne, ze to je zavzdusnene. ale predpokladam ze si to odvzdusnoval... nebo tam se to asi neodvzdusnuje tak alespon dolejval vodu... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
už rozumím, vodu jsem dolejval, bylo tam toho předtím na dně, takže se tam nějaký vzduch nejspíš dostal, ale už je dolito a nic se nezměnilo, tzn. nemusí se to přeci jen někde odvzdušnit? Přes chladič?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
kam si ji dolejval? musis to skontrolovat pod vickem v chladici a ne ve vyrovnavaci nadrzce |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
1 uživatel blahořečil sejki za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Otevřít víčko chladiče, dolejt vodu po hranu. Dolít kapalinu do expanzky (stačí do půlky). Nechat chvíli běžet motor, nechat vychladnout. Dolejt kapalinu do chladiče. Pro jistotu párkrát zopakovat. |
Camaro se rozskočilo...
|
1 uživatel blahořečil xjohny za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Těžko radit na dálku:-) Mě se stalo, že sem měl v háji čídlo. Nevím jak u Camara, ale u všech aut neplatí, že pokud má auto málo vody, tak teplta rapidně roste. Viz. Voyager. Tam třeba teplota neroste vůbec :-) |
HD's coming |
1 uživatel blahořečil Cámo za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
uz jsem se setkal s tim ze auta meli teplotu cidla vody mimo motor :-D |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Samozřejmě jsem to doléval jen do nádržky. Děkuji mnohokráte všech hlavám pomazaným za rady, zkusím to a uvidíme:)
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
sejki napsal:uz jsem se setkal s tim ze auta meli teplotu cidla vody mimo motor :-D Krása:-D vša teplota dešťové vody je taky potřeba znát |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 11.09.2011(UTC) Zpráv: 14 Bydliště: Krnov
|
trochu se připletu, i když s trochu jiným problémem, či spíš dotazem.... Nevím, jak u vás, ale řekl bych, že teď v česku všude, tak i nás tu teď bičujou docela slušné mrazy. Nemám garáž vytápěnou, tak jsem si zajel se vzorkem kapaliny z chladiče do servisu, ať mě řeknou, do kolika to mám. Zjistil jse že jen do -18 °C. Tak jsem dokoupil tři litry koncentrované nemrznoucí, a protože tam byla rezerva, dolil jsem to po okraj chladiče. O chladič ani obavy už nemám,.. akorát si nejsem jistý jak funguje v camaru ten oběh kapaliny... na chvilku jsem opakovaně nastartoval motor, aby se kapalina promíchala i s tím objemem, co je ve zbytku potrubí. Ale nevím, jestli se pumpa nespíná třeba až po dosažení určité teploty. Dosáhnout nějaké slušné teploty v tom mrazu a ještě v garáži, která je za chilvku plná smradu z výfuku, v tom vidím trochu problém. Pokud ale kapalina cirkuluje i studeným motorem, pak by to mělo být vklidu....Díky za radu všem, nerad bych si nedbalostí přivodil nějaký průser :-X ...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
-18°C je poměrně bezpečná hodnota, ono když je to takhle naředěné, tak to spíš dělá tříšť než ledový kry jako čistá voda. Ale k tomu oběhu, aby se to promíchalo dokonale, měl by se ti otevřít termostat a ještě bys měl mít zapnutý topení. Tak si s autem na chvilku vyjeď ven a drž otáčky cca do 2000. Sleduj teplotu jak poroste a pak zase lehce poklesne, to se otevřel termostat. Nech to ještě tak minutku běžet a máš promícháno. Pokud nemůžeš vyjet ven, tak leda zkusit nějakou hadicí odvést výfukový plyny, ale u sidepipes je to asi problém no. Případně si dej pro jistotu do garáže teploměr a ten vzorek kapaliny si zavři v PETce do mrazáku, ať vidíš, jestli tuhne nebo ne :-) Upraveno uživatelem pondělí 30. ledna 2012 17:06:56(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 11.09.2011(UTC) Zpráv: 14 Bydliště: Krnov
|
Tyjo, to jsou fígle... s tou tříští, to jsem trochu tušil,...ale dát si vzorek do petky a zmrazit ho, případně i jeden nechat v garáži, to mě nenapadlo... Zkusím povyjet z garáže a zahřát ten motor. Moc díky za rady! . :) Upraveno uživatelem pondělí 30. ledna 2012 17:54:12(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Teda myslim, že jsem to někde četl nebo slyšel, ale podle mě na tom něco bude, každopádně vyzkoušej v mrazáku a uvidíš co to dělá :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Petka má jedno úskalí - na mrazu se stahuje a tím zvyšuje tlak uvnitř. Jednou jsem nechápal, když v -8 v garáži byla tekutá destilka, po pootevření víčka sykla a zmrzla. Takže nedávat do malý flašky po víčko. Flaška naplněná do půlky a trochu zmáčknutá je samozřejmě v pohodě. Další otázka je, jakej mráz bude doma v mrazáku, jestli tam nebude akorát těch -18, chce to změřit. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ještě, co se týká rychlosti ohřátí, u Subaru mi vyleze teplota vody na normál taky během 3 minut, za jakýhokoli počasí, ale tam je míň vody. Ještě, co mě napadá možnost, že Ti trochu propouštěl termostat a tou zimou se dotáhnul. Já V8 nemám, tak těch 5 min nemůžu posoudit, ale nereálný mi to nepřijde. (je to rok starej dotaz, ale kdyby se v tom někdo ještě přehraboval) Upraveno uživatelem úterý 31. ledna 2012 7:48:32(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ten rok starej dotaz už je zřejmě vyřešen, teď tu máme nový dotaz :-) V mrazáku bývá teplota tak od -15°C dolu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Však vím, proto jsem odpovídal nejdřív na ten novej. Problém je, že chtěl vědět, co se stane pod -18, který má změřený jako hranici a to v obyčejným mrazáku nejspíš nezjistí. Některý mrazáky mají funkci tzv. předmražení pro plánovaný vložení většího množství, tam potom může být -30. Nicméně taky si myslím, že je to dostatečná hodnota k tomu, aby se motoru nic nestalo ani při velkým mrazu. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK