Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Údajně to pomáhá aj tak chatrným startérům, že na ně nepraží tak velký vedro a pak sou ty startéry za teplýho motoru lepší než bez omotávky... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Bouri napsal:Údajně to pomáhá aj tak chatrným startérům, že na ně nepraží tak velký vedro a pak sou ty startéry za teplýho motoru lepší než bez omotávky... Aha, to je dobrá informace, nikde jsem na ní nepřišel. Osmiválec produkuje velký množství tepla, tak je lepší ho odizolovat. Dokonce jsem v oldtimer magazínu čet', že při plným zápřahu má 350ka tendenci se přehřejvat, takže tohle by určitě spolu s dalšíma úpravama pomohlo problém vyřešit. Nechci jezdit jen výletním tempem :-D Tak to vyzkoušim na motorce a uvidim. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
mě se přehřejvá furt :D v dlouhý koloně nejvíc :) a dlouho pod plnym nejedu a jde to :) sprinty sem ještě nedával takže ten zátěžovej test ještě nemůžu posoudit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Sentinel napsal:mě se přehřejvá furt :D v dlouhý koloně nejvíc :) a dlouho pod plnym nejedu a jde to :) sprinty sem ještě nedával takže ten zátěžovej test ještě nemůžu posoudit Sprinty dle mýho názoru můžou bejt ještě v pohodě, 1/4 míle neni nic moc vzdálenost. Ale při delším ježdění na plnej knedlik se asi ten problém s přehřátím vyskytne. Aspoň doufám, že to v tom časáku o veteránech takhle mysleli. Třeba na americkejch cestách - jsou dlouhý, rovný a to je jasnej signál pro plyn k zemi :-D A ty kolony jsou taky šílený, žádnej chladnej vzduch pod kapotu nejde, jen tam cirkuluje ten horkej. Tam taky psali, že se to dá vyřešit přídavným větrákem nebo co, radši se pak pro jistotu podívám, abych tu nepsal kraviny. Mam i leták od nějakýho americkýho prodejce (vůbec teda nevim jakýho, tam snad žádný jméno uvedený neni) a tam nějaký supercoolvětráky jsou. A na závěr: nad těma omotávkama čim dál víc přemejšlim a zajímalo by mě, jestli je rozdíl znát. Ty je nemáš, že? A máš třipade, jestli chápu :-D |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Jo, to by mělo bejt ono. Derale jsem našel i v tom svým podivným performance letáku, konkrétně Tornado Fans. Ten vypadá hodně solidně. Pak tam je od Proform, ale ten se mi moc extra nezdá. Našel jsem i jakýsi lopatky Flex-a-lite a ty prej maj bejt účinný i při nízkejch otáčkách. Maj na to i lehce výstřední design. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Mě se teda 305ka při plynulej jízdě (je jedno jestli 50 nebo 150 km/h) snad nikdy nedostala ani na teplotu sepnutí ventilátoru. Pravda, na okruhu jsem to nesledoval, ale rozhodně se nepřehřívala, většinou je ručka teploměru cca na 1/4 stupnice. Jakmile se popojíždí v koloně, jde teplota rychle na polovinu stupnice, tam sepne ventilátor. Rekord mám někde na 3/4 stupnice v koloně ve vedru, ale fakt se chlazení nebojím. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
to já to mám při jízdě ne popojíždění město a mimo město pod 90 jakmile popojíždim leze to pomalu nahoru a poznám kdy se začne vařit motor začne poskakovat a nepravidelně jít.zatim sem to naštěstí neuvařil.Stačí vyřadit a prošlápnout a spadne to.jinak mám uplně nový hadice RPM sání,novou vodu,novej chladič a mimo něj chladič převodovky,nová pumpa termostat všechno...leda bych měl už ucpaný odtoky v bloku
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK