Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:- neni trochu overkill kupovat obyč gumovou palivovou hadičku v US? Kup si jí tady, stahovacích klipů tady taky najdeš spousty :-)
- jak bys mohl mít 4-piston - to maj v současnosti jen ty lepší auta ne? :D Pokud máš v brzdiči jeden píst, tak vem singlepiston. Tamto je možná pro nějakou konverzní sadu či co...? Mám v brzdiči 4 pistky .. a ano maš pravdu to maji jen ty lepší auta a to CAMARO JE!!!!!! :) myslím že když už dám cca 500 dolaru za nerezove potrubi tak se v tom ty 4 dolary za hadici ztrati :) |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A to je originál co jsi na autě měl nebo je to koupené? Ty hadičky na inline tube jsou totiž určený na sériový verze brzdičů, to bys musel nějak zjistit, jestli to půjde i na tyhle. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:A to je originál co jsi na autě měl nebo je to koupené? Ty hadičky na inline tube jsou totiž určený na sériový verze brzdičů, to bys musel nějak zjistit, jestli to půjde i na tyhle. Tohle jsou originaly z roku 1967 tyhle trmeny se davaly jen v tom roce na verze s disky, pak se zacly davat 68+ dvoupistkove nebo jedno pistkove.. Takze tohle je vlastne seriovy trmen z roku 67 |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
500 dolarov za brzdove trubky??? Nieje to privelky luxus? Ja mam zo summitu sadu na vyrobu brzdovych trubiek za par dolarov a u nas v Elite kupujem medene brzdove trubky v 5 metrovych kotucoch a vyrobim si na mieru trubku aku potrebujem...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Měděné trubičky by se jako brzdové neměly používat! V několika státech je to dokonce zakázáno a takové auto s tím neprojde technickou. Nevydrží takové tlaky jako ocelové trubky. -- Jinak já to kupoval taky v nerezu, stálo mě to těch $170 + doprava kontejnerem. Pro začátečníka je to určitě lepší metoda, než to vyrábět na koleně a zkoušet jak to pasuje + shánět správný fitinky. U mě to byla práce na jedno odpoledne, všechno se zapojilo, bez větších problémů to všude sedělo a funguje to skvěle. Proto jsem ten shop doporučil. Upraveno uživatelem středa 22. srpna 2012 11:46:52(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Brzdy bych chtěl vzít nerez a od někoho kdo to děla .. protože to je dle mého jedna z nejduležitějšich věcí na autě a nerad bych se někde rozflakal jinak dneska jsem byl pro pozinkovaná ramena v pátek jedu pro rám .. nakonec jsem komaxit nezvolil |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Zedus napsal:Brzdy bych chtěl vzít nerez a od někoho kdo to děla .. protože to je dle mého jedna z nejduležitějšich věcí na autě a nerad bych se někde rozflakal jinak dneska jsem byl pro pozinkovaná ramena v pátek jedu pro rám .. nakonec jsem komaxit nezvolil Skoda, dufam ze sa ti to nebude lupat...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
U nás v okoli nikdo komaxit se zinkovým (práškovým) základem neděla, tak jsem to dal to metalizace mam i specialní zakladní náter na zinkové věcí i když majitel firmy me ujištoval že tohle je jiny zpusob než galvanické zinkovaní na kterém vše špatně drží a hlavně se musí nechat "uležet" Základová barva - Galvinol - základová barva umožňující nátěry zinku, hliníku, mědi, nerezu, přetítratelných plastů, skla, porcelánu a jiných problémových podkladů. Upraveno uživatelem středa 22. srpna 2012 12:39:22(UTC)
| Důvod úpravy: - |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
xjohny napsal:Měděné trubičky by se jako brzdové neměly používat! V několika státech je to dokonce zakázáno a takové auto s tím neprojde technickou. Nevydrží takové tlaky jako ocelové trubky.
-- Jinak já to kupoval taky v nerezu, stálo mě to těch $170 + doprava kontejnerem. Pro začátečníka je to určitě lepší metoda, než to vyrábět na koleně a zkoušet jak to pasuje + shánět správný fitinky. U mě to byla práce na jedno odpoledne, všechno se zapojilo, bez větších problémů to všude sedělo a funguje to skvěle. Proto jsem ten shop doporučil. Tie ktore kupujem su original predavane ako brzdove trubky a maju vacsiu hrubku steny ako ocelove. Dobre sa s tym pracuje a vydrzi to na veky. Na vyrobu custom brzdovych trubiek sa pouziva med aj na zavodnych autach co som videl... Myslim ze by skor praskla hadica alebo vytlacilo simering okolo valceka ako by mala prasknut trubka. Ja zas neverim plechovym trubkam, su tenke a a hrdzaviet zacnu hned na druhy den po instalacii (nie nerez samozrejme). V systeme by tlak nemal presiahnut 100 atmosfer. Fitingy tiez kupujem na summite za par drobnych.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nevím, původně jsem myslel, že si to taky nakroutím sám, ale pak jsem se dočetl o tom, že se měděné spíš nepoužívají. Navíc to udělám asi jen jednou v životě a pak by mi ty nástroje byly k ničemu, proto jsem to koupil hotový. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Pozinkovaný rám je doma :) |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
|
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Dneska jsem si byl pro motor k Petrovi, bylo mě ho až lito jsem viděl jak se s ním nechce rozloučit ... jinak je to 396ka z roku 1969 |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Ja myslel ze jsi bral BB od Adama ?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Do prdele mal si ho natret na fialovo, nech ma to tak nesere.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
fik napsal:Ja myslel ze jsi bral BB od Adama ? Adam(ovíč) to je příjemní, jinak je to Peter :) Adam66 ... neboj už je přikrytý takže to nebude draždit ani mě ani Tebe |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Mám z toho sice trochu rozporuplné pocity vůči Peterovi, ale přeju ti ten motor a jsem zvědavej, až to uvidim v akci! Aspoň že skončil zase "u nás" a nezmizel kamsi do nějakého hotrodu nebo dragsteru |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Tak dneska jsem byl v HK pro věci ... asi budu s těmi tlumiči i spát :D ... a zítra si jedu pro převodovku M21 do německa. Upraveno uživatelem úterý 30. října 2012 20:03:41(UTC)
| Důvod úpravy: - |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Super, koukám že si s tim hodně pokročil! Jen tak dál.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
krasny krasny z dlouhe chvile jsem koukal na vykon tveho motoru, ale jsou tam tri moznosti v tom roce 1969 a ty tam mas co za hp??
396/325HP (L35)
396/350HP (L34)
396/375HP (L78/L89)
|
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
marek parek napsal:krasny krasny z dlouhe chvile jsem koukal na vykon tveho motoru, ale jsou tam tri moznosti v tom roce 1969 a ty tam mas co za hp??
396/325HP (L35)
396/350HP (L34)
396/375HP (L78/L89)
Myslim si ze by to mela byt ta prvni verze jelikoz vykon by mel byt 360 koni coz bude set 325 hp + karburator a sani 10% tak by to tak i vychazelo ... Ale musim zjistit jak poznam primo danny typ. |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Ked som ho nasiel na craigliste, tak bol ponukany ako 375 ps. Mam niekde doma aj papiere od neho,ale vsetko co som kupoval tak som musel doklady atd.schovat lebo zena by ma zozrala. Ma to auto "strasne rada". Myslim si ze amici v takychto veciach neojebavaju. To keby predaval Cech alebo Slovak tak by mal ten motor urcite 1000 ps.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Zdenek a O tu prevodovku si uz volal? Lebo sa ma pytal kedy prides.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Tak převodovka koupena čtyř-rychlostní manuál M21 s shifterem Hurst a zase super přiběh přijdu ji vyzvednou a pan mě řiká taky tady mam tu podobnou a ukazoval mě ji a nakonec z toho vyšlo že ta co ma bokem je original z meho Camara kterou ziskal kdo vi jak |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Dobře :-)
Jak jsi poznal že je ta druhá právě z tvého auta? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK