A jak jsem na to přišel že je to zrovna LT a ne Sport coupe.
Otáčkoměr-palivoměr,třetí brzdové světlo aj.
1987 Chevrolet Camaro IROC-Z
The 305 TBI and 305 TPI with 5-speed manual transmission, were available for the first time on the IROC-Z28. The new 350 (RPO code L98) was only available in the IROC-Z and only with an automatic transmission. The TPI 350 motor was not visually distinguishable from the TPI 305. The 305 TPI equipped with automatic transmission came with 190 hp while the Manual 305 TPI got a 215 hp (160 kW) rating. The 350 L98 gave a boost to 225 hp @ 4400 and 330ftlb @ 2800. All V8 engines received hydraulic roller lifters and new valve cover/head design. Valve covers featured new sealing and center bolts in the valve covers. Heads featured new raised lip for improved valve cover sealing and the two center intake bolts were changed from 90-degree orientation to 72 degrees. G92 and L98 cars got the Borg-Warner HD 7.75-inch (197 mm) four pinion rear end, produced for GM Holden's Limited of Australia (Firebird WS6 cars went to this unit in 1986). These units can be identified by their 9 bolt (rather than 10) differential cover that has a rubber drain plug. The Borg-Warner logo is also cast into the bottom of the differential case. This rear axle came with tapered rather than straight roller bearings and a cone-clutch rather than disc-clutch limited slip unit. These units came painted black from the factory while most others were bare metal. All 1987 350 TPI L98 IROC-Z's required 3.27 gears, J65 rear disc brakes, G80 limited slip differential, and KC4 engine oil cooler.
The largest visual change this year was the CHMSL (third brake light) was now mounted inside the rear spoiler instead of on top of the rear hatch (except the base coupe without the spoiler option - on those cars it remained on top of the hatch like the previous year). The Berlinettas were no longer available this year, replaced with a new LT model, while the base Camaro and Z28 continued as before. 145 mph (233 km/h) speedometers became standard in the IROC-Zs and Z28s, the base Camaro and LT got a new 110 mph (180 km/h) unit. The 2.8 V6 and 5.0 carbureted V8s carried on with no changes.
Other big Camaro news was a Camaro convertible that was introduced for the first time since 1969 as a regular production option. Available on the Sport Coupe, LT and IROC-Z, the conversion was performed on t-top equipped Camaros by ASC American Sunroof Company. Only 1,007 were produced in the first year of production. 1987 marked the 20th anniversary of the Camaro and the convertibles were considered the anniversary editions and were signified by a special dash badge that read "20th Anniversary Commemorative Edition". Some 1987 T-Top models were made into convertibles by ASC after the customer took delivery. This is why there are some convertibles with the body VIN code of 2, meaning they were coupes, not convertibles (which have a body VIN code of 3). This was also the last year of production at GM's Norwood, OH facility as sales continued to decline therefore resulting in production reduced to the Van Nuys car assembly plant located in Southern California.
PŘEKLAD JE MIZERNÝ,ALE POCHOPIL JSEM.
19871987
1987 Chevrolet Camaro IROC-Z
305 TBI a 305 TPI s 5-ti stupňovou manuální převodovkou, byly k dispozici poprvé na IROC-Z28. Nová 350 (RPO kód L98) byl k dispozici pouze v IROC-Z a pouze s automatickou převodovkou. TPI 350 Motor nebyl vizuálně odlišit od TPI 305. 305 TPI vybaven automatickou převodovkou přišel s 190 hp, zatímco příručka 305 TPI dostal 215 hp (160 kW) hodnocení. 350 L98 dal impuls 225 hp @ 4400 a 330ftlb @ 2800. Všechny V8 motory obdržel hydraulické horské zdviháky a nové víko ventilů / hlava design. Víka ventilů figurovalo nové těsnění a šrouby centrum v víka ventilů. Hlavy představoval nový zvýšený rtu pro lepší utěsnění ventilové víko a dva šrouby centrum příjmu byly změněny od 90-stupňů orientace na 72 stupňů. G92 a L98 auta dostal Borg-Warner HD 7.75-palcový (197 mm) ve čtyřech pastorek zadní konec, vyrobený pro GM Holden Limited je Austrálie (Firebird WS6 vozy šel do této jednotky v roce 1986). Tyto jednotky mohou být identifikovány pomocí 9 šroubu (spíše než 10) rozdíl krytu, který má gumovou zátku. Borg-Warner logo je také obsazen do spodní části diferenciální případu. Tato zadní náprava přišla s kuželovou spíše než přímé valivých ložisek a kužele-spojka, spíše než disk-spojky omezenou svorností jednotky. Tyto jednotky přišel s černým nátěrem z továrny, zatímco většina ostatních byly holé železo. Všechny 1987 350 TPI L98 IROC-Z je požadované 3.27 převody, J65 zadní kotoučové brzdy, G80 Diferenciál s omezeným prokluzem, a KC4 motoru olejový chladič.
Největší vizuální změnou v letošním roce byl CHMSL (třetí brzdové světlo) byla nyní namontovaný uvnitř zadního spoileru místo na horní části zadního poklopu (s výjimkou základní kupé bez spoileru možnosti - na těchto vozů zůstal na vrcholu poklopu, jako v předchozím roce). V Berlinettas byly již k dispozici v letošním roce, nahrazena novou LT modelu, zatímco základna Camaro Z28 a pokračoval jako předtím. 145 mph (233 km / h) rychloměry se stal standardem v IROC-Zs a Z28s, základna Camaro a LT dostal nový 110 mph (180 km / h) jednotky. 2,8 V6 a 5,0 carbureted V8s pokračoval beze změn.
Další velkou Camaro zpráva byla kabriolet Camaro, který byl představen poprvé od roku 1969 jako běžný výrobní možnosti. K dispozici na Sport Coupe,, LT a IROC-Z konverze byla provedena na t-top vybavených Camaro od ASC americké střešního okna Company. Pouze 1007 bylo vyrobeno v prvním roce výroby. 1987 označil 20. výročí Camara a kabriolety byly zváženy výročí vydání a byly znamenán speciální palubní odznak s nápisem "20. výročí pamětní Edition". Některé 1987 T-Top modely byly dělány do kabrioletů ASC poté, co zákazník převzal. To je důvod, proč tam jsou některé kabriolety s tělem kódu VIN 2, což znamená, že jsou kupé, ne kabriolety (které mají tělesný VIN kód 3). To byl také posledním rokem výroby v Norwood GM, OH zařízení jako prodeje pokračovaly v poklesu a proto vede k produkci snížené do auta Van Nuys montážního závodu se nachází v jižní Kalifornii.
Upraveno uživatelem středa 19. září 2012 20:41:06(UTC)
| Důvod úpravy: -