Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek12>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline MILHAUS  
#1 Odesláno : pátek 7. září 2012 23:52:47(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Zdravím všechny na tomhle foru!Jmenuji se Miloš jsem z Olomouce a dnes jsem si splnil svůj klukovskej sen!Hurraa Koupil jsem si Camaro 3.gen. 1987 2.9i v manuálu.Do krásy mu chybí spousta hodin práce.Rád bych se s vámi podělil o pár fotek i nějaký to video,ale fakt nevím jak na to???Rozpacity: Poradte mi někdo chlapi!

Upraveno uživatelem sobota 8. září 2012 0:02:59(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline MILHAUS  
#2 Odesláno : sobota 8. září 2012 0:06:44(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Tak už jsem na to přišel,teda asi?Auto je na papírech,někdo se snažil ho připravovat na lak,avšak bezůspěšne!Má najeto 111 tis.km.Uvnitř odstrojený,pravděpodobně kompletní.Motor chytl na drc!po třech letech stání na dvoře!!!!Mám ktomu ještě dalších osm kompletních kol.
UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage

Upraveno uživatelem sobota 8. září 2012 0:32:50(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline OndraS  
#3 Odesláno : sobota 8. září 2012 1:07:18(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Ty vogo to je krása!!!! Já jsem si říkal, poté co jsem dal dohromady tu svoji 2.8, že "tohle už nikdy", ale když vidím tady tu kočku, tak bych do toho šel znova. Tohle si přímo říká o znovuzrození.
Určitě k tomu založ svoji rubriku, protože minimálně mě bude další postup prací dost zajímat.

Vidím že to je takovej mišmaš. Resp přijde mi zajímavý, že celý auto odpovídá "optional package II" tzn štelovatelnej volant, el. okýnka a nebo např. cyklovač na stěrače, ale nemá to klimačku, která by v tomto package musela být automaticky, a má to ty táhýlka pod volantem left vent a right vent jako mám já.... zajímací.

Akorát koukám, že někdo byl "kutil" a místo origoš altíku tam dal jakejsi prapodivnej a s externím regulátorem dobíjení :)

Hodně zdaru taj s tím!

Edit: jo a vidím dobře, že to má vpravo velikej palivoměr a je to bez otáčkoměru?

Upraveno uživatelem sobota 8. září 2012 1:09:51(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline MILHAUS  
#4 Odesláno : sobota 8. září 2012 1:13:40(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Ahoj Ondro!Musíš na mě pomalu s těmi výrazy.Skočil jsem do toho po nohách a těd se v tom teprve učím plavat.Ještě ani nevím co v tom autě všechno je?Pravděpodobně vše,je to solidní chlap,ten co mi to prodal.Mám i video ,ale nevím jak nato!???Jo je to bez otáčkoměru.

Upraveno uživatelem sobota 8. září 2012 1:26:52(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Hellborn  
#5 Odesláno : sobota 8. září 2012 17:08:28(UTC)
Hellborn

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 20.07.2012(UTC)
Zpráv: 62
Bydliště: ČR - Olomoucko

Blahořečil: 3-krát
Kdyžtak si založ svůj topic, ať je to přehlednější.

Jinak na tohle auto jsem se byl dívat v Senici na Hané :) a dost děsivej stav čéče.
Chtěl za to tenkrát 45 tisíc. V interieru snad rodily kočky.
Pantáta to koupil od mladyho tunera, co to cely olaminátoval aby to bylo víc americky asi.
Je na tom spousta práce.
Doufám, že se to to podaří dát dohromady, určitě by ho byla škoda.

Upraveno uživatelem sobota 8. září 2012 17:11:21(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline MILHAUS  
#6 Odesláno : sobota 8. září 2012 17:21:31(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Jo založím si ho,ale mám spoustu práce a dělám 7dní v týdnu.Jo to je přesně to auto.Mám pocit že to zvládnu dát dohromady,ale nevím kdy stím začnu?Jsi z Olmika?

Upraveno uživatelem sobota 8. září 2012 17:29:36(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#7 Odesláno : sobota 8. září 2012 18:18:25(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já to Milhausovi založím a přesunu ty příspěvky tam. zdravím ze srazu! :D
Camaro se rozskočilo...
Offline MILHAUS  
#8 Odesláno : sobota 8. září 2012 18:31:43(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Díky vůbec netuším kde jsem si to měl založit!Dej buh
Offline xjohny  
#9 Odesláno : neděle 9. září 2012 14:36:41(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak tady ho máš. Máš na tom koukám spoustu práce, ale přeju aby to šlo pěkně od ruky! Naštěstí tu máš pár ochotných virtuálních pomocníků :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline MILHAUS  
#10 Odesláno : neděle 9. září 2012 20:03:52(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Děkuju mooooc!Určitě je na tom spousta práce,ale nevím jakou měrou se na tom budu podílet osobně protože mám tolik práce že mám jeden volný víkend za 2měs.Ale aspon jsou kačáky!!!Mám dva schopné pány automechaniky před důchodem a můžu říci že jsou nejen dobří,poměrně rychlý ale taky levní!!!Děkuji předem všem za rady a pomoc která mi jistě přijde vhod!!!
Offline Sentinel  
#11 Odesláno : neděle 9. září 2012 20:23:37(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Vítej :) já ssem se ani nevšim že je tu někdo novej :) koukám taky dost práce. Akorát nechápu to,že všichni to po tolika letech navrčíte hned a já mám problémy po 3 tejdnech :)
Offline MILHAUS  
#12 Odesláno : neděle 9. září 2012 20:34:22(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Ahoj!Zdar jak svina!!!!Asi mám štěstí,že to chytlo na drc.Je na tom fůra práce,já to ale časově nezvládám !Ale ještě nevím kdy se do toho pustím?Spíš pustí dědečci automechanici!Mám tolik práce že nevím kde mi hlava stojí,ale zase nemusím řešit prachy.Ono je to něco za něco!
Offline MILHAUS  
#13 Odesláno : neděle 9. září 2012 20:36:58(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Jak je to s náhradníma dílama?
Offline Standa  
#14 Odesláno : neděle 9. září 2012 21:35:20(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Pravděpodobně budeš potřebovat větší množství dílů, takže nejlíp napřímo z USA (rockauto.com , summitracing.com ...) a kontejnerem přes amhk.cz
Jinak zdravím a vítej do klubu f-body bez klimy (těch aut je málo a OndraS si do nedávna myslel, že je sám a teď ho štve další objevený Uz mlcim ).
EDIT: k tý výbavě auta, je to evidentně origo bez klimy a já mám Fajráka taky bez klimy a obdobně vybavenýho. Akorát nemám tlačítko na odjištění kufru a mám centrál (z fotek nevím jestli ho máš taky nebo ne).

Upraveno uživatelem neděle 9. září 2012 21:48:32(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline MILHAUS  
#15 Odesláno : neděle 9. září 2012 21:43:37(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Zdar Stano!To jsem chtěl vědet.Když něco spravuju tak s novými díly.Ale kontas bude asi mastnej?
Tak už jsme II Hurraa

Upraveno uživatelem neděle 9. září 2012 21:48:46(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Standa  
#16 Odesláno : neděle 9. září 2012 21:56:08(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Projdi si informace tady na fóru, ale kontejner přes amhk je asi nejlevnější a ověřená cesta. Samozřejmě to něco stojí, ale horší je clo + dph. Jinak v USA je na tohle auto sehnatelný cokoli a levně. Držím palce s opravou.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline MILHAUS  
#17 Odesláno : pondělí 10. září 2012 0:01:24(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Standa napsal:
Pravděpodobně budeš potřebovat větší množství dílů, takže nejlíp napřímo z USA (rockauto.com , summitracing.com ...) a kontejnerem přes amhk.cz
Jinak zdravím a vítej do klubu f-body bez klimy (těch aut je málo a OndraS si do nedávna myslel, že je sám a teď ho štve další objevený Uz mlcim ).
EDIT: k tý výbavě auta, je to evidentně origo bez klimy a já mám Fajráka taky bez klimy a obdobně vybavenýho. Akorát nemám tlačítko na odjištění kufru a mám centrál (z fotek nevím jestli ho máš taky nebo ne).

Sám nevím jestli ho mám nebo ne.V týdnu si to zajedu prohlídnout důkladněji,když tak přidám nějaký fotky.Stojí mi totiž ješte u majitele.Už jsem se byl dívat na dvě garáže ale měli kolem 4,60m a to je krutě málo!!!!Ani nemluvit
Offline Hellborn  
#18 Odesláno : pondělí 10. září 2012 9:33:28(UTC)
Hellborn

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 20.07.2012(UTC)
Zpráv: 62
Bydliště: ČR - Olomoucko

Blahořečil: 3-krát
Když jsem se na to díval, tak to centrál nemělo, ale někdo se snažil zavařit kliku u spolujezdce
a dodělat odskok. Potom to zase radši vyřezal zpátky na kliku :) Ale už tam chybí nějaky táhla.
Offline MILHAUS  
#19 Odesláno : pondělí 17. září 2012 23:01:20(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

PŘIDÁVÁM NĚJAKÉ VIDEO,JAK JSEM SLÍBIL!



Offline xjohny  
#20 Odesláno : úterý 18. září 2012 8:50:09(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No... vypadá to pěkně, na začátku cesty :-) Ale tak hlavně že motor běží a světla svítí! Hurraa
Camaro se rozskočilo...
Offline MILHAUS  
#21 Odesláno : úterý 18. září 2012 21:06:58(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

Tak už padla předběžná domluva s automechaniky,že od listopadu se na tom začne pracovat.Mám domluvený i nástřik podvozku,dutin u známého. A předběžná cena celolaku Černý Antracit u Firmy MI-DO v Olomouci asi 30-40 000kč.Tak místo 7 dní v týdnu musím začít dělat 8.Doprrr Budu samozřejmě informovat o všem dění!!!!
Offline MILHAUS  
#22 Odesláno : středa 19. září 2012 19:27:24(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

OndraS napsal:
Ty vogo to je krása!!!! Já jsem si říkal, poté co jsem dal dohromady tu svoji 2.8, že "tohle už nikdy", ale když vidím tady tu kočku, tak bych do toho šel znova. Tohle si přímo říká o znovuzrození.
Určitě k tomu založ svoji rubriku, protože minimálně mě bude další postup prací dost zajímat.

Vidím že to je takovej mišmaš. Resp přijde mi zajímavý, že celý auto odpovídá "optional package II" tzn štelovatelnej volant, el. okýnka a nebo např. cyklovač na stěrače, ale nemá to klimačku, která by v tomto package musela být automaticky, a má to ty táhýlka pod volantem left vent a right vent jako mám já.... zajímací.

Akorát koukám, že někdo byl "kutil" a místo origoš altíku tam dal jakejsi prapodivnej a s externím regulátorem dobíjení :)

Hodně zdaru taj s tím!

Edit: jo a vidím dobře, že to má vpravo velikej palivoměr a je to bez otáčkoměru?


Strašně dlouho jsem přemýšlel nad tvými slovy a dnes jsem našel odpověd!!!Tralalaa Tohle Camaro je totiž LT a to se vyrábělo pouze v roce 1987 a to v serii 794 kusů !!!!Jupiii!
1987 Chevrolet Camaro Drivetrain List
Yr Model Trans Engine
code/type CR Displ. HP Torque Induc-
tion Manual
std. Manual
opt.
(G92) Auto
std. Auto
opt.
(G92)
87 Sport Coupe
LT
RS* M5,A4 LB8 V6 8.9:1 2.8 (173) 135@4900 160@3900 MFI 3.42 ---- 3.42 ----
87 LT A4 LG4 V8 9.3:1 5.0 (305) 165@4400 245@2800 4bbl ---- ---- 2.73 ----
87 Z28 M5,A4 LG4 V8 9.3:1 5.0 (305) 170@4400 250@2800 4bbl 3.23 ---- 2.73 ----
87 Z28 A4 LB9 V8 9.3:1 5.0 (305) 190@4000 295@3200 TPI ---- ---- 2.73 ----
87 Z28 M5 LB9 V8 9.3:1 5.0 (305) 215@4400 295@3200 TPI 3.08 ---- ---- ----
87 IROC-Z A4 LB9 V8 9.3:1 5.0 (305) 190@4000 295@3200 TPI ---- ---- 2.73 3.23
87 IROC-Z M5,A4 LG4 V8 9.3:1 5.0 (305) 170@4400 250@2800 4bbl 3.23 ---- 2.73 ----
87 IROC-Z M5 LB9 V8 9.3:1 5.0 (305) 215@4400 295@3200 TPI 3.08 3.45* ---- ----
87 IROC-Z A4 L98 V8 9.3:1 5.7 (350) 225@4400 330@2800 TPI ---- ---- 3.27* ----
*Borg-Warner rear axle *RS available in only California
1987 Chevrolet Camaro Production Numbers
Year Total Production Z28 IROC-Z28 Z28 & IROC-Z
Convertible RS Sport Coupe Sport Coupe
Convertible
1987 137,760 52,863 38,889 744 6,618 limited availablity 83,890
LT: 794 Na těchto stránkách je to přehlednější - http://www.thirdgen.org/1987-chevy-camaro
Offline MILHAUS  
#23 Odesláno : středa 19. září 2012 19:34:17(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

A jak jsem na to přišel že je to zrovna LT a ne Sport coupe.
Otáčkoměr-palivoměr,třetí brzdové světlo aj.



1987 Chevrolet Camaro IROC-Z
The 305 TBI and 305 TPI with 5-speed manual transmission, were available for the first time on the IROC-Z28. The new 350 (RPO code L98) was only available in the IROC-Z and only with an automatic transmission. The TPI 350 motor was not visually distinguishable from the TPI 305. The 305 TPI equipped with automatic transmission came with 190 hp while the Manual 305 TPI got a 215 hp (160 kW) rating. The 350 L98 gave a boost to 225 hp @ 4400 and 330ftlb @ 2800. All V8 engines received hydraulic roller lifters and new valve cover/head design. Valve covers featured new sealing and center bolts in the valve covers. Heads featured new raised lip for improved valve cover sealing and the two center intake bolts were changed from 90-degree orientation to 72 degrees. G92 and L98 cars got the Borg-Warner HD 7.75-inch (197 mm) four pinion rear end, produced for GM Holden's Limited of Australia (Firebird WS6 cars went to this unit in 1986). These units can be identified by their 9 bolt (rather than 10) differential cover that has a rubber drain plug. The Borg-Warner logo is also cast into the bottom of the differential case. This rear axle came with tapered rather than straight roller bearings and a cone-clutch rather than disc-clutch limited slip unit. These units came painted black from the factory while most others were bare metal. All 1987 350 TPI L98 IROC-Z's required 3.27 gears, J65 rear disc brakes, G80 limited slip differential, and KC4 engine oil cooler.
The largest visual change this year was the CHMSL (third brake light) was now mounted inside the rear spoiler instead of on top of the rear hatch (except the base coupe without the spoiler option - on those cars it remained on top of the hatch like the previous year). The Berlinettas were no longer available this year, replaced with a new LT model, while the base Camaro and Z28 continued as before. 145 mph (233 km/h) speedometers became standard in the IROC-Zs and Z28s, the base Camaro and LT got a new 110 mph (180 km/h) unit. The 2.8 V6 and 5.0 carbureted V8s carried on with no changes.
Other big Camaro news was a Camaro convertible that was introduced for the first time since 1969 as a regular production option. Available on the Sport Coupe, LT and IROC-Z, the conversion was performed on t-top equipped Camaros by ASC American Sunroof Company. Only 1,007 were produced in the first year of production. 1987 marked the 20th anniversary of the Camaro and the convertibles were considered the anniversary editions and were signified by a special dash badge that read "20th Anniversary Commemorative Edition". Some 1987 T-Top models were made into convertibles by ASC after the customer took delivery. This is why there are some convertibles with the body VIN code of 2, meaning they were coupes, not convertibles (which have a body VIN code of 3). This was also the last year of production at GM's Norwood, OH facility as sales continued to decline therefore resulting in production reduced to the Van Nuys car assembly plant located in Southern California.

PŘEKLAD JE MIZERNÝ,ALE POCHOPIL JSEM.

19871987

1987 Chevrolet Camaro IROC-Z
305 TBI a 305 TPI s 5-ti stupňovou manuální převodovkou, byly k dispozici poprvé na IROC-Z28. Nová 350 (RPO kód L98) byl k dispozici pouze v IROC-Z a pouze s automatickou převodovkou. TPI 350 Motor nebyl vizuálně odlišit od TPI 305. 305 TPI vybaven automatickou převodovkou přišel s 190 hp, zatímco příručka 305 TPI dostal 215 hp (160 kW) hodnocení. 350 L98 dal impuls 225 hp @ 4400 a 330ftlb @ 2800. Všechny V8 motory obdržel hydraulické horské zdviháky a nové víko ventilů / hlava design. Víka ventilů figurovalo nové těsnění a šrouby centrum v víka ventilů. Hlavy představoval nový zvýšený rtu pro lepší utěsnění ventilové víko a dva šrouby centrum příjmu byly změněny od 90-stupňů orientace na 72 stupňů. G92 a L98 auta dostal Borg-Warner HD 7.75-palcový (197 mm) ve čtyřech pastorek zadní konec, vyrobený pro GM Holden Limited je Austrálie (Firebird WS6 vozy šel do této jednotky v roce 1986). Tyto jednotky mohou být identifikovány pomocí 9 šroubu (spíše než 10) rozdíl krytu, který má gumovou zátku. Borg-Warner logo je také obsazen do spodní části diferenciální případu. Tato zadní náprava přišla s kuželovou spíše než přímé valivých ložisek a kužele-spojka, spíše než disk-spojky omezenou svorností jednotky. Tyto jednotky přišel s černým nátěrem z továrny, zatímco většina ostatních byly holé železo. Všechny 1987 350 TPI L98 IROC-Z je požadované 3.27 převody, J65 zadní kotoučové brzdy, G80 Diferenciál s omezeným prokluzem, a KC4 motoru olejový chladič.

Největší vizuální změnou v letošním roce byl CHMSL (třetí brzdové světlo) byla nyní namontovaný uvnitř zadního spoileru místo na horní části zadního poklopu (s výjimkou základní kupé bez spoileru možnosti - na těchto vozů zůstal na vrcholu poklopu, jako v předchozím roce). V Berlinettas byly již k dispozici v letošním roce, nahrazena novou LT modelu, zatímco základna Camaro Z28 a pokračoval jako předtím. 145 mph (233 km / h) rychloměry se stal standardem v IROC-Zs a Z28s, základna Camaro a LT dostal nový 110 mph (180 km / h) jednotky. 2,8 V6 a 5,0 carbureted V8s pokračoval beze změn.

Další velkou Camaro zpráva byla kabriolet Camaro, který byl představen poprvé od roku 1969 jako běžný výrobní možnosti. K dispozici na Sport Coupe,, LT a IROC-Z konverze byla provedena na t-top vybavených Camaro od ASC americké střešního okna Company. Pouze 1007 bylo vyrobeno v prvním roce výroby. 1987 označil 20. výročí Camara a kabriolety byly zváženy výročí vydání a byly znamenán speciální palubní odznak s nápisem "20. výročí pamětní Edition". Některé 1987 T-Top modely byly dělány do kabrioletů ASC poté, co zákazník převzal. To je důvod, proč tam jsou některé kabriolety s tělem kódu VIN 2, což znamená, že jsou kupé, ne kabriolety (které mají tělesný VIN kód 3). To byl také posledním rokem výroby v Norwood GM, OH zařízení jako prodeje pokračovaly v poklesu a proto vede k produkci snížené do auta Van Nuys montážního závodu se nachází v jižní Kalifornii.

Upraveno uživatelem středa 19. září 2012 20:41:06(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline OndraS  
#24 Odesláno : neděle 23. září 2012 1:48:22(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jo, no tak třeba třetí brzdovka souhlasí tak jak ji máš. V roce 86 byla totiž zákonem zavedena, a tak ji v roce 86 namontovali za hranu střechy na sklo. V roce 87 ji přesunuli do elegantnějšího místa do zadního spojleru, kterej je od tohoto roku neznatelně delší, aby tam to světlo vycházelo.
Já mám jednoduchej mix - někomu se rozšvihlo zadní okno, a tak vzal z jinýho auta. Musel s tím mít ale dost problém, protože mám 88 a brzdovka musela být už ve spojleru. Jenže to "nový" okno měl evidentně z roku 86, takže by buď musel nějak zaslepit ty díry ve skle, nebo to udělat jak to nakonec dopadlo - vrazit to tam a současně s tím předělat i boční konce spojleru, protože by neseděly k tomu kratšímu středu. No a pak se musel psychicky vyrovnat s tím, že tohle okno je vyhřívaný, kdežto moje auto nemá pro vyhřívaní okna ani kabeláž.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline MILHAUS  
#25 Odesláno : sobota 20. října 2012 21:11:40(UTC)
MILHAUS

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 07.09.2012(UTC)
Zpráv: 31
Bydliště: Olomouc

http://www.thirdgen.org/...646056-87-camaro-lt.html
AKORÁT V AUTOMATU A MÁM POCIT 5.7

Upraveno uživatelem neděle 21. října 2012 1:26:24(UTC)  | Důvod úpravy: -

Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
2 stránek12>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.