Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline ChevyV6  
#1 Odesláno : sobota 4. května 2013 9:39:29(UTC)
ChevyV6
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 02.05.2013(UTC)
Zpráv: 5
Bydliště: Hradec Králové,Vysoké Mýto

Příběh tohoto Camara se začal psát na konci roku 1990,kdy si ho nechal dovézt z Ameriky nějaký pán z Pardubic.Auto u něj ale nezůstalo dlouho,asi 5 měsíců.Rozhodl se ho prodat(chtěl jiné auto).Můj táta si přál vlastnit vždy nějakou ameriku a hned jak se o něm dozvěděl,tak se na něj jel podívat.V interiéru byly ještě zadní sedačky a další věci z výroby pod folií.Táta se do něj zamiloval a okamžitě jel do banky pro love(bohužel si už přesně nevzpomíná kolik za něj dalZatr! ).Ze začátku s ním jezdil velmi málo a měl ho jenom na víkendové projíždky.Do roku 2002 jezdil služební Felícií ale pak se to zkomplikovalo.Z práce odešel(i Felda) a nezbývalo mu nic jiného,než sehnat nové.Bohužel penízky v té době moc neměl a tak se stala ta nejhorší věc.Zbylo nám je jendno.Používat Camčo v létě i v zimě,ve sněhu i v dešti.Dodnes nezapomenu,jaká byla sranda jezdit s ním ve sněhu.Několikrát jsme ani nezajeli do garáže(byla do mírného kopce).Táta ale nenechal nic náhodě a vždy před zimou nechal nastříkat podvozek.Pravidelně se měnil olej,filtry,destičky,kotouče atd...Jedno musím uznat:NIKDY NÁS NENECHALO VEŠTYCHU-VŽDY JSME DOJELI V POŘÁDKU DOMŮ
V roce 2007 přišlo pro Camaro vysvobození s příchodem nového auta Škody Octavia II. 4x4Ani nemluvit Ani nemluvit Ani nemluvit ,kterou táta koupil od svého bratra.To auto bych nechtěl ani zadarmo.Pořád se na něm něco se-e.Několikrát nám odešla zapalovací cívka...A nakonec jsem zjistil,že motory 2.0 FSI ji měly vadnou už z výroby.Zlaté Camčo.

Psal se rok 2008 a ten byl pro auto rohodující.Byla možnost A Prodat
nebo B Nechat na výlety a srazy.
Málem to dopadlo špatně ale nakonec jsem tátu přemluvil a auto zůstalo doma.Bylo potřeba nutně udělat nový lak podle původního odstínu.Za vše mohli závistiví lidé,kteří si parkrát pohráli s hřebíkem nebo klíči na předním nárazníku,kapotě a dveřích.Další na řadě byl čalouněný strop.Který se tak trochu odlepil.V jiné podobné barvě než v rudé čalouník neměl.Přibyly nové přední pneumatiky(původní Pirelli P600 už ani neměli vzorek).Před půl rokem byla udělaná nová spojka.
Ted´ je potřeba vyměnit gumové těsnění okolo dveří a hlavně oken,které se už rozpadá.V plánu mám ještě zrenovovat původní plecháče.Moc jich k vidění na 3rd gen Camarech nebylo.

Celkový stav auta a moje plány do budoucna :
Podvozek je celkem v pohodě.Pouze dveře dole jsou trochu zrezlé.
Motor má najeto 69 000 mil(za posledních 5 let najeto 2500 mil).Startuje na první otočení klíčkem i po půl roce stání.V zimě s autem nejezdíme a ani ho už pět let nepřezouvámé na zimáky.Bude se muset vyřešit občasné cukání při nižších otáčkách motoru.
Výfuky jsou potřeba udělat nové.Zadní díl je dobrý,horší to je ale s katalizátorem.Svody nějakou chvilku ještě vydrží.
Převodovka je ok.
Brzdy v pohodě.
Lak mě bude bohužel čekat udělat znovu.Ten kdo ho dělal to snad nemyslel vážně.Nedávno jsem zjistil,že se loupe u zrcátka a u světel snad nebyl vůbec.

A ted´ ještě rok a půl čekání na řidičákDoprrr . Určitě chci zachovat původní vzhled.Prostě jsem si ho zamiloval.Mechanicky mám v plánu absolutně přestavět.Lepší fotky přidám později.

Upraveno uživatelem neděle 5. května 2013 10:14:43(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline ChevyV6  
#2 Odesláno : sobota 4. května 2013 10:14:33(UTC)
ChevyV6
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 02.05.2013(UTC)
Zpráv: 5
Bydliště: Hradec Králové,Vysoké Mýto

UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage
Offline xjohny  
#3 Odesláno : sobota 4. května 2013 16:11:30(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak to je krásnej příběh a krásný auto Hurraa
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#4 Odesláno : sobota 4. května 2013 20:31:53(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Moc hezký, přeju ať bez problémů jezdí dál. Výfuk je asi lepší koupit z USA než nechat dělat. Je na výběr dost variant a ceny přijatelný. Já mám teď výměnu za sebou a jsem spokojenej.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline ChevyV6  
#5 Odesláno : sobota 4. května 2013 22:21:54(UTC)
ChevyV6
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 02.05.2013(UTC)
Zpráv: 5
Bydliště: Hradec Králové,Vysoké Mýto

Díky.Výfuky určitě budu kupovat ze summitu s gumovým těsněním kolem oken.Svody ještě nechám.Přeci jenom ten motor tam už dlouho nezůstane.Zřejmě tam dám LS1 nebo LS3.
Offline Bouri  
#6 Odesláno : sobota 4. května 2013 23:13:45(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Kurňa, to máte v rodině pěknej zachovalej kousek, až se divím, že je to focený nedávno. Opravit drobnosti, udělat si řidičák a hurá jezdit. Ať pěkně slouží.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Blackwind  
#7 Odesláno : neděle 5. května 2013 9:33:46(UTC)
Blackwind

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.03.2010(UTC)
Zpráv: 260
Bydliště: Karlovy Vary

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
pěkný autoHurraa
Offline xjohny  
#8 Odesláno : neděle 5. května 2013 11:06:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Hm nevim nevim, myslim si, že to neni žádná sranda jen tak vyměnit motor za větší, hlavně pokud je to na bílých značkách... ale pokud víš jak na to, tak jen do toho Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Offline ChevyV6  
#9 Odesláno : neděle 5. května 2013 19:11:57(UTC)
ChevyV6
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 02.05.2013(UTC)
Zpráv: 5
Bydliště: Hradec Králové,Vysoké Mýto

Nedávno mi odešel hardisk,takže všechny fotky jsou fuč.Naštěstí nějaké zůstaly v albech.Pokusím se je nenápadně ukrástJa nic .S motorem strach nemám.Sám bych to určitě nezvládl(rozebrat ano).Mám ale pár známých lidí,kteří mi rádi pomůžou.Dříve než za 3-4 roky to určitě nebude.
Offline Standa  
#10 Odesláno : pondělí 6. května 2013 9:05:01(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ono nejde jen o motor, ale o celou mechaniku včetně převodovky, nastavení podvozku a brzd. A další věc je takovouhle změnu zlegalizovat, protože to není ani snadný ani levný. Pouze v případě, že nemáš specifikovanej motor v papírech by to bylo rozumně schůdný. Hlavně si to pořádně rozmysli dopředu, protože cena těch úprav může výrazně přelézt cenu auta. Samozřejmě je taky možnost posílit tu V6 na nějakých 170-200HP. To by bylo bez změny hmotnosti a mohla by to zvládat převodovka.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#11 Odesláno : pondělí 6. května 2013 11:52:41(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Bývávalo tu tuším červený trojkový Camaro, do kterýho pán koupil V8, ale už se mu to nepodařilo zlegalizovat a nakonec se to auto stejně prodávalo bez papírů v rámci nějaké exekutorské aukce.
Camaro se rozskočilo...
Offline Sentinel  
#12 Odesláno : úterý 7. května 2013 16:18:59(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Zdravím. Hezkej kousek :) koukám se to rozšiřuje tady :) s tou výměnou motoru nevim jak je to u 3kovýho(já bych se bal teda tý kabeláže :) ) ale u 2ky je to v pohodě
Offline REACTOR_427  
#13 Odesláno : úterý 7. května 2013 17:17:38(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Masakr, nádhera, výbornej příběh, neuvěřitelná spolehlivost. Vypadá strašně dobře. Jo, začátky a v takovej káře, to je něco. Myslim si, že tak to má bejt, protože první je první a mělo by za něco stát. Sám na to svý teprv čekám. Prostě jsem si řek, že první kára, kterou povedu, bude americká. Jenže neni to snadný. Přeju hodně zážitků! Ale s timhle to půjde samo :-)
Když ve dvojkovým to jde snadno vyměnit, tak tim by teoreticky sny mohly nabrat reálnější podobu. Asi teda začnu shánět šestku, pak že bych koupil motor? Na vzhledu mi stejně moc nezáleží, jestli jsou ty verze odlišný, to se dorobí časem...
Drobná věc na závěr: asi se stejně musim vzdát podmínek, potřebuju auto na tahání motorek po závodech. Ale já ty škodovky pick-upy tak nechci! Co s tim? Neni někde na prodej el camino v horším stavu třeba za pade? :-/
I Am SpeedSeeker
Offline Standa  
#14 Odesláno : úterý 7. května 2013 18:28:04(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ona je výměna a výměna. Pokud měníš stejně těžkej motor s karbcem a obdobnou převodovkou, vše bez elektroniky, tak teoreticky můžeš i zachovat vše ostatní. Tzn. víceméně jen vyndáš a namontuješ nový (a i to nějakou práci dá). Pokud ale budeš dávat do auta větší motor se vstřikováním a jinou převodovku, tak těch věcí kolem na předělání je opravdu spousta.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline holanuvstatek  
#15 Odesláno : úterý 7. května 2013 20:01:26(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
vstrikovani do haje a dat karbec.
Offline REACTOR_427  
#16 Odesláno : středa 8. května 2013 14:26:27(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Tak jasně, ona V6 neni to co V8, nebo řadová šestka, co byla ve dvojce. I převodovky jsou pro osmu větší, ne? Nebo jinak postavený... nevim, v těch rozdílech se nevyznám, na převodovky ze šestiválců jsem nekoukal.
No a proč ne rovnou mechanický vstřikování? Ja nic
I Am SpeedSeeker
Offline ChevyV6  
#17 Odesláno : středa 8. května 2013 17:30:36(UTC)
ChevyV6
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 02.05.2013(UTC)
Zpráv: 5
Bydliště: Hradec Králové,Vysoké Mýto

Samozřejme budu měnit vše co půjde Ja nic převodovku,spojku,brzdy,podvozek....S STK to bude složitější.V techničáku je ten motor napsaný.Ještě není 100% jisté vstřikování.Uvažuji i nad karbcem.Elektronika je trochu složitější než v 2.gen Camara.Levné to určitě nebude.S tím počítám.
Offline holanuvstatek  
#18 Odesláno : středa 8. května 2013 20:39:05(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
mechanicky vstrikovani je prezitek to je lepsi dobrej karbec.
Offline MartinG  
#19 Odesláno : středa 8. května 2013 20:45:41(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
pokud ho šlověk umí seřídit :)) ne jako já :(
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline REACTOR_427  
#20 Odesláno : středa 8. května 2013 22:11:47(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
holanuvstatek napsal:
mechanicky vstrikovani je prezitek to je lepsi dobrej karbec.


Neni! To je náhodou bomba, dával jsem to přece do tématu úprav motorů, jsou tam i videa. Ale dobrej karbec samozřejmě nezatracuju!
Martin G: to já bych to nenaladil taky :-D
I Am SpeedSeeker
Offline OndraS  
#21 Odesláno : úterý 14. května 2013 0:15:23(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Já budu zase za remcala. Ale proč to auto nenechat tak jak je s tou V6? Nebo jsem přehlídl při čtení důvod výměny motoru?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Standa  
#22 Odesláno : úterý 14. května 2013 6:39:10(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Však jsem naznačoval, že poladění tý V6 by mi přišlo rozumnější. Tím spíš, že je málo jetá, papíry, čas, cena... Navíc po předělání to prostě už vždycky bude bastl.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Jirka_z28  
#23 Odesláno : úterý 14. května 2013 19:14:43(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Po prvním příspěvku jsem měl radost, že tady to auto je. Potkáváme se na srazech a vždycky se mi líbilo. Pak už nadšení opadlo. Můj názor: Chceš ekonomickou variantu -> kup si něco pojízdnýho s V8. Chceš stavět auto? -> kup něco nepojízdnýho, práce bude stejně a nezabiješ hezký auto v původním stavu.
Tohle buďto prodej, nebo jen udržuj (přikoupení dalšího na projekt to nebrání). Jinak ublížíš autu i sobě.
Píšu to asi neohrabaně a drsně, ale prostě to tak vidím a nemíním to jako urážku nebo podceňování.
Offline holanuvstatek  
#24 Odesláno : středa 15. května 2013 20:54:39(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
jirka ma pravdu zcubit auto v peknym stavu je hrich.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (3)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.