Příběh tohoto Camara se začal psát na konci roku 1990,kdy si ho nechal dovézt z Ameriky nějaký pán z Pardubic.Auto u něj ale nezůstalo dlouho,asi 5 měsíců.Rozhodl se ho prodat(chtěl jiné auto).Můj táta si přál vlastnit vždy nějakou ameriku a hned jak se o něm dozvěděl,tak se na něj jel podívat.V interiéru byly ještě zadní sedačky a další věci z výroby pod folií.Táta se do něj zamiloval a okamžitě jel do banky pro love(bohužel si už přesně nevzpomíná kolik za něj dal
).Ze začátku s ním jezdil velmi málo a měl ho jenom na víkendové projíždky.Do roku 2002 jezdil služební Felícií ale pak se to zkomplikovalo.Z práce odešel(i Felda) a nezbývalo mu nic jiného,než sehnat nové.Bohužel penízky v té době moc neměl a tak se stala ta nejhorší věc.Zbylo nám je jendno.Používat Camčo v létě i v zimě,ve sněhu i v dešti.Dodnes nezapomenu,jaká byla sranda jezdit s ním ve sněhu.Několikrát jsme ani nezajeli do garáže(byla do mírného kopce).Táta ale nenechal nic náhodě a vždy před zimou nechal nastříkat podvozek.Pravidelně se měnil olej,filtry,destičky,kotouče atd...Jedno musím uznat:
NIKDY NÁS NENECHALO VEŠTYCHU-VŽDY JSME DOJELI V POŘÁDKU DOMŮ V roce 2007 přišlo pro Camaro vysvobození s příchodem nového auta Škody Octavia II. 4x4
,kterou táta koupil od svého bratra.To auto bych nechtěl ani zadarmo.Pořád se na něm něco se-e.Několikrát nám odešla zapalovací cívka...A nakonec jsem zjistil,že motory 2.0 FSI ji měly vadnou už z výroby.Zlaté Camčo.
Psal se rok 2008 a ten byl pro auto rohodující.Byla možnost A Prodat
nebo B Nechat na výlety a srazy.
Málem to dopadlo špatně ale nakonec jsem tátu přemluvil a auto zůstalo doma.Bylo potřeba nutně udělat nový lak podle původního odstínu.Za vše mohli závistiví lidé,kteří si parkrát pohráli s hřebíkem nebo klíči na předním nárazníku,kapotě a dveřích.Další na řadě byl čalouněný strop.Který se tak trochu odlepil.V jiné podobné barvě než v rudé čalouník neměl.Přibyly nové přední pneumatiky(původní Pirelli P600 už ani neměli vzorek).Před půl rokem byla udělaná nová spojka.
Ted´ je potřeba vyměnit gumové těsnění okolo dveří a hlavně oken,které se už rozpadá.V plánu mám ještě zrenovovat původní plecháče.Moc jich k vidění na 3rd gen Camarech nebylo.
Celkový stav auta a moje plány do budoucna :
Podvozek je celkem v pohodě.Pouze dveře dole jsou trochu zrezlé.
Motor má najeto 69 000 mil(za posledních 5 let najeto 2500 mil).Startuje na první otočení klíčkem i po půl roce stání.V zimě s autem nejezdíme a ani ho už pět let nepřezouvámé na zimáky.Bude se muset vyřešit občasné cukání při nižších otáčkách motoru.
Výfuky jsou potřeba udělat nové.Zadní díl je dobrý,horší to je ale s katalizátorem.Svody nějakou chvilku ještě vydrží.
Převodovka je ok.
Brzdy v pohodě.
Lak mě bude bohužel čekat udělat znovu.Ten kdo ho dělal to snad nemyslel vážně.Nedávno jsem zjistil,že se loupe u zrcátka a u světel snad nebyl vůbec.
A ted´ ještě rok a půl čekání na řidičák
. Určitě chci zachovat původní vzhled.Prostě jsem si ho zamiloval.Mechanicky mám v plánu absolutně přestavět.Lepší fotky přidám později.
Upraveno uživatelem neděle 5. května 2013 10:14:43(UTC)
| Důvod úpravy: -