Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Nevěděl by někdo, v čem by mohl být problém? Po ujetí cca 50km jsem vypnul motor a po 10ti minutách znovu nastartoval. Po nastartování přestal držet otáčky a musel jsem to neustále držet na plynu, jinak by to chcíplo. Přidal jsem otáčky na karburátoru, ale pořád to není ono. Při volnoběhu cca 900ot./min. otáčky kolísají v rozmezí cca 100-200ot./minutu. Svíčky, kabely, víčko rozdělovače, palec rozdělovače, cívku a palivový filtr jsem vyměnil. Hadičky OK, PCV Ventil OK. Karburátor je Rochester Q-Jet. Ten mi před rokem v servisu seřídili a do teď to jezdilo krásně. Dělá to jak při studeném motoru, tak při provozní teplotě. Předem díky. Upraveno uživatelem pondělí 17. června 2013 9:57:41(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
ten rochester ma nejaky bypass na volnobeh? Mrkni na hladinu benzinu jestli neni moc vysoka a zda li zavira plovak, jestli se ti tam nedostal nejakej bordel... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
mě to dělalo podobně nastavil jsem správně přestih a utěsnil netěsnoti a je to v pořádku.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Sentinel napsal:mě to dělalo podobně nastavil jsem správně přestih a utěsnil netěsnoti a je to v pořádku. jo predstih by to taky mohl delat, pokud bude moc malej |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
No do štelování předstihu ani do karburátoru se raději hrabat nebudu. S tím nemám zkušenosti. To nechám na servis.
Ještě jedna věc se objevila... Začalo se to rozjíždět na dvojku a celkově mi přijde, že výkon šel o něco dolu. Jak funguje u TH350 řazení rychlostí? Jde nějaký tlak z motoru (karburátoru) do převodovky, který to řídí? Může na to mít vliv ta výměna víčka rozdělovače s cívkou? Cívku jsem dával klasickou ACDelco.
Sentinel: Jaké netěsnoti konkrétně myslíš?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
u TH350 mas lanko na kickdown a podtlak tak zkontroluj jestli ti nevypadla hadicka od podtlaku nebo neni derava... zkontroluj i ostatni podtlaky a vse co je spojene se sanim... problem by mohl byt nekde za klapkama.. |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
A jestli máš stejnej Q-Jet jako já tak tam těch podlaků je milion, vypadá to jako chobotnice |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
já přetěsníl zadní vývod z karbece(podtlak pro brzdy a převodovku) potom víka hlav na nich ty filtříky a těsnění pod karbecem.jestli má někdo kolem tebe stroboskop tak udělat předstih je otázka minuty :) fakt to nic neni.
mě to špatně řadí 3 nejde mi tam prostě hned dát z parkovačky Dčko. ale já tam mám chybu někde v uchytu lanka pro řazení.a ruční řazení 1-2-D ti jde normálně?
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Já blbec než sem koupic Camaro tak sem stroboskop zahodil, no jak řikam blbec, ale mam měřák co umí předstih tak snad najdu návod abych ho použil, jakej teda má bejt předstih na volnoběh pri odpojeným podtlaku ? |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
podle kodu je to motor co se daval i do camara |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
když už tu řešíte předstih nevíte kolik by byl ideál u týhle vačky? vim je to těžký říct a hraje tam spousta věcí. 0 je tragedíe :D to bylo jen na první start 4-6 stříli do vejfuku Michal mi tu psal myslim 10 zkusim to teda ještě ale spíš by mě zajímalo kolik je takový maximum abych něco nezkurvil?měřim bez připojenýho rozdělovače při 1000 otáčkách Vačka
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
V popise mas napisane ,ze pracuje od 1400 otacek hore. Tak nastavit na 1000 otacek to idealne nepojde.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já mám tuším 12° na svým Edlu :-) Ale mám sériovej motor, takže nízký komprese a snese to skoro všechno. Je poměrně necitlivej na jakýkoliv úpravy. Upraveno uživatelem úterý 18. června 2013 11:09:38(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
To je ale provozní rozsah ne? Basic Operating RPM Range: 1,400-5,700 snad až tak ostrý to nemám abych musel mít skoro 1500 volnoběh to že se hned neodrazim od asfaltu mi nevadí Upraveno uživatelem úterý 18. června 2013 11:30:49(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Podle mě to musí s volnoběhem na 1000ot jít nastavit a normálně fungovat. Jsou běžný menší čtyřválcový motory s rozsahem nad 2500ot a volnoběh mají třeba 750. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Jak pise standa, volnobeh se nastavi tak aby nehoupal a drzel krasne otacky... ten rozsah ti udava kdy ta vacka zacina pracovat a kdy prestava... pokud mate manual tak pri rozjezdu vic plynu a pokud automat tak se podle toho voli menic... u karburatorove verze se vetsinou stava ze cim ostrejsi vacka tim vyssi volnobeh, ale to je vetsinou u 4 valcovejch motoru kde je snizena vaha i setrvacniku, u V8 je ta masa zeleza co se toci dostatecne velka.....u vstrikovani se toto nedeje protoze si to strikacka pohlida sama... Upraveno: uživatelem úterý 18. června 2013 15:30:53(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
tak aspon že tak :) dám teda 1000- 1100 a uvidim...zkoušel jsem dávat i pod 1000 ale málem šel ven na procházku :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
ja mam taky nejakou kurevskou vacku bohuzel nevim jakou na 1000otacek nemam zadnej podtlak na brzdy natoz do regulace rozdelovace tak sem nastavil otacky cca 1100 odpojil regulaci rozdelovacem tocil tak ze sem predstih zvetsoval az motor bezel pekne ale je asi moc velkej protoze pri startovani se mi zda ze to kope zpatky.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Tak jsem to dnes testoval a...
Rozjíždí se na jedničku, ale tím jak to netáhne jsem měl pocit, že na dvojku. Když tomu dám z nuly plnej plyn, tak se to trochu zadusí a prostě nejde za plynem. Před tim to "vystřelilo", gumy zapískaly a šel do otáček. Nějak slušně začne táhnout, až tam jsou vyšší otáčky (cca 2500-3000).
Volnoběh se chová taky zvláštně. Volnoběh na P cca 900ot., zařadim rychlost otáčky jdou na 500ot. a začne chcípat. Přijde mi, že ty otáčky při zařazení rychlosti spadnou hodně. A to až při zahřátým motoru.
Dotaz mimo: Jde udělat swap motoru Olds 403 na Pontiac 400? (převodovka TH350)
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
hele takhle se mi to chova taky, chci mu nalozit a chcipne, nebo pri rozjezdu zdechava ale kdyz uz jede a nalozim mu tak vypálí |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
A kolik máš volnoběh? O kolik ti spadnou otáčky, když dáš rychlost?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
TransAm79 napsal:
Dotaz mimo: Jde udělat swap motoru Olds 403 na Pontiac 400? (převodovka TH350)
Jo |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
MartinG napsal:hele takhle se mi to chova taky, chci mu nalozit a chcipne, nebo pri rozjezdu zdechava ale kdyz uz jede a nalozim mu tak vypálí Tohle taky může dělat vadnej hydroměnič na převodovce, viz manual: Citace:CONVERTER STATOR OPERATION DIAGNOSIS
1. The stator assembly frewheels in both directions. If the stator roller clutch becomes ineffective, the stator assembly freewheels at all times in both directions. With this condition, the vehicle will tend to have poor acceleration from a standstill. At speeds above 30-35 m.p.h., the vehicle may act normal...
If the engine will freely accelerate to high r.p.m. in Neutral (N), it can be assumed that the engine and exhaust system are normal. Driving the vehicle in Reverse (R) and checking for poor performance will help determine if the stator is freewheeling at all times.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
u mě to bylo karburátorem, už zmordovaným podle mě nefunkčním Q-jetem, teplý to už bylo OK, u mě to nebylo o zrychlování z 0 ale o tom že to zdechlo :( Upraveno uživatelem pátek 16. srpna 2013 13:00:27(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK