Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek12>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline TransAm79  
#1 Odesláno : pondělí 17. června 2013 9:17:21(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Nevěděl by někdo, v čem by mohl být problém?

Po ujetí cca 50km jsem vypnul motor a po 10ti minutách znovu nastartoval. Po nastartování přestal držet otáčky a musel jsem to neustále držet na plynu, jinak by to chcíplo. Přidal jsem otáčky na karburátoru, ale pořád to není ono. Při volnoběhu cca 900ot./min. otáčky kolísají v rozmezí cca 100-200ot./minutu.

Svíčky, kabely, víčko rozdělovače, palec rozdělovače, cívku a palivový filtr jsem vyměnil. Hadičky OK, PCV Ventil OK.

Karburátor je Rochester Q-Jet. Ten mi před rokem v servisu seřídili a do teď to jezdilo krásně.

Dělá to jak při studeném motoru, tak při provozní teplotě.
Předem díky.

Upraveno uživatelem pondělí 17. června 2013 9:57:41(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline sejki  
#2 Odesláno : pondělí 17. června 2013 9:42:52(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
ten rochester ma nejaky bypass na volnobeh? Mrkni na hladinu benzinu jestli neni moc vysoka a zda li zavira plovak, jestli se ti tam nedostal nejakej bordel...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Sentinel  
#3 Odesláno : pondělí 17. června 2013 11:33:18(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
mě to dělalo podobně nastavil jsem správně přestih a utěsnil netěsnoti a je to v pořádku.
Offline sejki  
#4 Odesláno : pondělí 17. června 2013 12:41:09(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Sentinel napsal:
mě to dělalo podobně nastavil jsem správně přestih a utěsnil netěsnoti a je to v pořádku.


jo predstih by to taky mohl delat, pokud bude moc malej
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline TransAm79  
#5 Odesláno : pondělí 17. června 2013 14:21:18(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
No do štelování předstihu ani do karburátoru se raději hrabat nebudu. S tím nemám zkušenosti. To nechám na servis.

Ještě jedna věc se objevila... Začalo se to rozjíždět na dvojku a celkově mi přijde, že výkon šel o něco dolu.
Jak funguje u TH350 řazení rychlostí? Jde nějaký tlak z motoru (karburátoru) do převodovky, který to řídí? Může na to mít vliv ta výměna víčka rozdělovače s cívkou? Cívku jsem dával klasickou ACDelco.

Sentinel: Jaké netěsnoti konkrétně myslíš?
Offline sejki  
#6 Odesláno : pondělí 17. června 2013 14:41:03(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
u TH350 mas lanko na kickdown a podtlak tak zkontroluj jestli ti nevypadla hadicka od podtlaku nebo neni derava... zkontroluj i ostatni podtlaky a vse co je spojene se sanim... problem by mohl byt nekde za klapkama..
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline MartinG  
#7 Odesláno : pondělí 17. června 2013 14:47:42(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
A jestli máš stejnej Q-Jet jako já tak tam těch podlaků je milion, vypadá to jako chobotnice
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Sentinel  
#8 Odesláno : pondělí 17. června 2013 19:19:46(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
já přetěsníl zadní vývod z karbece(podtlak pro brzdy a převodovku) potom víka hlav na nich ty filtříky a těsnění pod karbecem.jestli má někdo kolem tebe stroboskop tak udělat předstih je otázka minuty :) fakt to nic neni.

mě to špatně řadí 3 nejde mi tam prostě hned dát z parkovačky Dčko. ale já tam mám chybu někde v uchytu lanka pro řazení.a ruční řazení 1-2-D ti jde normálně?
Offline MartinG  
#9 Odesláno : pondělí 17. června 2013 20:19:44(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Já blbec než sem koupic Camaro tak sem stroboskop zahodil, no jak řikam blbec, ale mam měřák co umí předstih tak snad najdu návod abych ho použil, jakej teda má bejt předstih na volnoběh pri odpojeným podtlaku ?
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#10 Odesláno : pondělí 17. června 2013 20:29:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Záleží na vačce, u sériový pro Camaro 79 je prý 6°. Ale ty máš motor z jinýho auta...
http://www.nastyz28.com/camaro/tuneup.html
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#11 Odesláno : pondělí 17. června 2013 20:48:00(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
podle kodu je to motor co se daval i do camara
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Sentinel  
#12 Odesláno : pondělí 17. června 2013 23:35:52(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
když už tu řešíte předstih nevíte kolik by byl ideál u týhle vačky? vim je to těžký říct a hraje tam spousta věcí. 0 je tragedíe :D to bylo jen na první start 4-6 stříli do vejfuku Michal mi tu psal myslim 10 zkusim to teda ještě ale spíš by mě zajímalo kolik je takový maximum abych něco nezkurvil?měřim bez připojenýho rozdělovače při 1000 otáčkách

Vačka
Offline Adam66  
#13 Odesláno : úterý 18. června 2013 10:26:26(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
V popise mas napisane ,ze pracuje od 1400 otacek hore. Tak nastavit na 1000 otacek to idealne nepojde.
Offline xjohny  
#14 Odesláno : úterý 18. června 2013 11:06:00(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já mám tuším 12° na svým Edlu :-) Ale mám sériovej motor, takže nízký komprese a snese to skoro všechno. Je poměrně necitlivej na jakýkoliv úpravy. Ja nic

Upraveno uživatelem úterý 18. června 2013 11:09:38(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Sentinel  
#15 Odesláno : úterý 18. června 2013 11:25:32(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
To je ale provozní rozsah ne? Basic Operating RPM Range: 1,400-5,700 snad až tak ostrý to nemám abych musel mít skoro 1500 volnoběh to že se hned neodrazim od asfaltu mi nevadí

Upraveno uživatelem úterý 18. června 2013 11:30:49(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Standa  
#16 Odesláno : úterý 18. června 2013 15:19:39(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Podle mě to musí s volnoběhem na 1000ot jít nastavit a normálně fungovat. Jsou běžný menší čtyřválcový motory s rozsahem nad 2500ot a volnoběh mají třeba 750.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline sejki  
#17 Odesláno : úterý 18. června 2013 15:28:02(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Jak pise standa, volnobeh se nastavi tak aby nehoupal a drzel krasne otacky... ten rozsah ti udava kdy ta vacka zacina pracovat a kdy prestava... pokud mate manual tak pri rozjezdu vic plynu a pokud automat tak se podle toho voli menic...

u karburatorove verze se vetsinou stava ze cim ostrejsi vacka tim vyssi volnobeh, ale to je vetsinou u 4 valcovejch motoru kde je snizena vaha i setrvacniku, u V8 je ta masa zeleza co se toci dostatecne velka.....u vstrikovani se toto nedeje protoze si to strikacka pohlida sama...

Upraveno uživatelem úterý 18. června 2013 15:30:53(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Sentinel  
#18 Odesláno : úterý 18. června 2013 19:03:05(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
tak aspon že tak :) dám teda 1000- 1100 a uvidim...zkoušel jsem dávat i pod 1000 ale málem šel ven na procházku :)
Offline holanuvstatek  
#19 Odesláno : úterý 18. června 2013 20:16:00(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
ja mam taky nejakou kurevskou vacku bohuzel nevim jakou na 1000otacek nemam zadnej podtlak na brzdy natoz do regulace rozdelovace tak sem nastavil otacky cca 1100 odpojil regulaci rozdelovacem tocil tak ze sem predstih zvetsoval az motor bezel pekne ale je asi moc velkej protoze pri startovani se mi zda ze to kope zpatky.
Offline TransAm79  
#20 Odesláno : středa 19. června 2013 20:27:18(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Tak jsem to dnes testoval a...

Rozjíždí se na jedničku, ale tím jak to netáhne jsem měl pocit, že na dvojku. Když tomu dám z nuly plnej plyn, tak se to trochu zadusí a prostě nejde za plynem. Před tim to "vystřelilo", gumy zapískaly a šel do otáček. Nějak slušně začne táhnout, až tam jsou vyšší otáčky (cca 2500-3000).

Volnoběh se chová taky zvláštně. Volnoběh na P cca 900ot., zařadim rychlost otáčky jdou na 500ot. a začne chcípat. Přijde mi, že ty otáčky při zařazení rychlosti spadnou hodně. A to až při zahřátým motoru.

Dotaz mimo: Jde udělat swap motoru Olds 403 na Pontiac 400? (převodovka TH350)
Offline MartinG  
#21 Odesláno : středa 19. června 2013 20:31:11(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
hele takhle se mi to chova taky, chci mu nalozit a chcipne, nebo pri rozjezdu zdechava ale kdyz uz jede a nalozim mu tak vypálí
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline TransAm79  
#22 Odesláno : středa 19. června 2013 20:45:05(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
A kolik máš volnoběh? O kolik ti spadnou otáčky, když dáš rychlost?
Offline sejki  
#23 Odesláno : středa 19. června 2013 20:45:31(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
TransAm79 napsal:


Dotaz mimo: Jde udělat swap motoru Olds 403 na Pontiac 400? (převodovka TH350)



Jo
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline TransAm79  
#24 Odesláno : pátek 16. srpna 2013 12:55:34(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
MartinG napsal:
hele takhle se mi to chova taky, chci mu nalozit a chcipne, nebo pri rozjezdu zdechava ale kdyz uz jede a nalozim mu tak vypálí


Tohle taky může dělat vadnej hydroměnič na převodovce, viz manual:

Citace:
CONVERTER STATOR OPERATION DIAGNOSIS

1. The stator assembly frewheels in both directions.
If the stator roller clutch becomes ineffective, the stator assembly freewheels at all times in both directions. With this condition, the vehicle will tend to have poor acceleration from a standstill. At speeds above 30-35 m.p.h., the vehicle may act normal...

If the engine will freely accelerate to high r.p.m. in Neutral (N), it can be assumed that the engine and exhaust system are normal. Driving the vehicle in Reverse (R) and checking for poor performance will help determine if the stator is freewheeling at all times.


Offline MartinG  
#25 Odesláno : pátek 16. srpna 2013 12:57:50(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
u mě to bylo karburátorem, už zmordovaným podle mě nefunkčním Q-jetem, teplý to už bylo OK, u mě to nebylo o zrychlování z 0 ale o tom že to zdechlo :(

Upraveno uživatelem pátek 16. srpna 2013 13:00:27(UTC)  | Důvod úpravy: -

Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (2)
2 stránek12>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.