Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek123>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline conny  
#1 Odesláno : úterý 15. října 2013 13:51:37(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Caute,
cetl jsem rozporuplne infa na Eaton M90 VS M112.

Nekdo tvrdi ze pokud je M90 s chlazenim, tak se da pouzit na motoru 305 small block.
Jiní tvrdí že M90 na 5.0 je malý.. Ale zase - chlazení tohle dokaze vyresit?

M112 jsem videl bez chlazeni a tlacil 10 PSI.. na 305 motoru

M90 je za pár kaček a pokud by dala 5 PSI a utáhla V8, tak proč ne.. Jako dát za kompresor 6000Kč a pak si s tím hrát měsíc na dílně - tomu říkam dobře investované peníze.

Máte někdo s těma Eatnama zkušenosti?

díky
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline conny  
#2 Odesláno : pondělí 21. října 2013 14:03:23(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline xjohny  
#3 Odesláno : pondělí 21. října 2013 14:27:36(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nojo, tak tady s kompresorama je reálná zkušenost blížící se nule. Leda holanuvstatek se svým samodomovýtvorem Piisk
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#4 Odesláno : pondělí 21. října 2013 20:07:43(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Me uz z toho motoru normalne jebne furt to strili. s kompresorem bez kompresoru starej rozdelovac novej rozdelovac stary kabely novy kabely edelbrock nebo holley.jedina mala nadeje je jeste mechanicka fuel pumpa.
Offline MartinG  
#5 Odesláno : pondělí 21. října 2013 20:09:51(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Tak do toho nelej naftu
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#6 Odesláno : pondělí 21. října 2013 21:19:28(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
nebo svijany.
Offline xjohny  
#7 Odesláno : pondělí 21. října 2013 21:47:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nehnuly se ti rozvody?
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#8 Odesláno : úterý 22. října 2013 5:34:44(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Kdepak.pri.malym.zatizeni to je ok.chyta na otoceni.posledni sance je za pumpa.
Offline conny  
#9 Odesláno : středa 23. října 2013 14:57:38(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
No zrovna vcera jsem ve " stanku u holana " :))) byl pro krabici na muj experiment s kompresorem na edelbrock 600 a dle myho je to pumpa - ten pruser.

Protoze jsem smrdel benzinem jeste dve hodiny po male projizdce a drzeni lambdy. Takhle zachcany motor benzinem jsem mel jen kdyz se mi seknul sytic na klape.
No a ulity svicky je asi jasny co tomu je. Ale nechame se prekvapit..



No a ty kompresory - holan ma doma Eaton M112, coz je na V8 5.0 akorat na 10PSI, 0.7 bar

Ja bych chtel tak 5-6 PSI tedy 0.3-0.4 baru abych nerozesral motor nebo prevodovku..

No a taky dotaz:

Vsude maji kompresory na small blocich primo na sani, bez chlazeni. Ale protoze karbec v krabici musi mit kompresor vedle - nechci prasit kapotu - tak muzu mit vedeni vzduchu pres chladic.
Uz je to jedno jestli to pujde kolem chladice vody a zpet ochlazene nebo naprimo.
Dotaz:

bude prodleva po akceleraci pokud pujde vedeni tlakoveho vzduchu pres chladic - tedy dlouhou cestou nebo ne
jaka je vyhoda vykonova na chlazeni vzduchu po kompresi? Jestli je to jen o par procentech, ta proc to delat - prehrivani motoru?

Psalo se ze mensi verze Eatnu M90 hodne hreje vzduch - tedy doporuceni bylo s chalzenim..

Ale jestli nikdo nema zkusenosti s kompresorama, tak je to vpasti a holt si asi budu muset poradit s googlem..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline holanuvstatek  
#10 Odesláno : středa 23. října 2013 19:47:12(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
tak dneska sem dal zpatky cerpadlo a redukcak a tlaci mi to do karbce palivo pod tlakem 0.4 baru.udelal sem do sani tu vydlabanou prepazku a vysledek opet hovno.takze male shrnuti.tlaky na vsech valcich ok nove svicky nove kabely vyzkouseny 2 karburatory edl 750 a holley 600 zapujceny fungl novy rozdelovac zkouseno s podtlakovou regulaci i bez ni.vyzkousena nova benzinova pumpa co drzi konstantni tlak 6 psi.vacka origo bez uprav.auto chyta na prvni otoceni bez plynu volnobeh jako samet pri rozjezdu a cca ctvrtce plynu auto prestane uplne jet a z karbce litaji pul metrovy lisky.
Offline conny  
#11 Odesláno : úterý 19. listopadu 2013 19:43:15(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak nakonec jsem sehnal Eaton M112, tedy s vykonem kompresoru budu vpohode.

Poslu fota vystavby..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline holanuvstatek  
#12 Odesláno : úterý 19. listopadu 2013 20:13:43(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Posli sem zvedavej.
Offline conny  
#13 Odesláno : úterý 5. května 2015 13:36:57(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Kdybych ja VUL jen vedel do ceho jsem vlezl..
Tak s malou odmlkou pokracuje serial "jak jsem si domrvil auto"..

Ono jako uz vse jezdilo jak melo, motor slapal jako hodinky, karbec serizeny, svody fungovaly proste super kara, sila bomba..
no ale znameho ktery mi to ladil nakonci napadlo jen tak mezi reci.. hele kdyz uz chces resit kompresor,
tak ta prevodovka ale moc dobre nezni (to byl fakt). No a pak mas proble v samosvoru vzadu - nemas ho!

Tak se Camaro dalo na zvedak a sundala se prevodoka a pry se pokusi dat dohromady. Spodni osa - vyvareni tvrdokovem, pak nejake lozisko a prz je to OK.
Tohle trvalo asi 5 mesicu..

Mezitim jsem resil samosvor. Nechtel jsem prijit o svuj super prevodovy pomer diferaku, takze jsem resil jak do nej dostanu kos se samosvorem.
Vysledek? Nijak..
uz i ve statech rekli ze holt do tehle hrusky se to nevejde.
Takze jsem sehnal komplet zadni napravu se samosvorem.
Prevodovy pomer - jiny..
Jak se to cele bude chovat spolecne s kompresorem.. nikdo nevi..

a co samoztny kompresor?
no tolik mr**** kolem co to stalo.. casu a penez.. uz bych do toho nikdy nesel.
Vysledek je "skoro" hotov, jeste doladit napinaci kladku - drazkova remenice misto hladke a prakticky jen vratit prevodovku a napravu..

Kompresor je chlazeny vodou, takze se musel dat dalsi vodni okruh s expanzkou,
chladic vepredu je namisto chladice klimy. S klimou jsem se musel rozloucit.
Holt se proste nevejde. Ani vymenik v topeni na klimu se nevejde, musel jsem to prekopavat cele..

hmm.. jak se tady jako vkladaji fota?? to mam mit na externim serveru? to snad ne..


Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline MartinG  
#14 Odesláno : úterý 5. května 2015 13:42:14(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
To nasere UserPostedImage
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#15 Odesláno : úterý 5. května 2015 15:28:03(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ano, bohužel jedině přes externí obrázkový server. Na ukládání fotek lokálně není na hostingu místo.

Nahraj je sem: http://img24.cz/
A pak vlož "odkaz pro fórum".
Camaro se rozskočilo...
Offline conny  
#16 Odesláno : úterý 9. června 2015 14:46:51(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Robert  
#17 Odesláno : úterý 9. června 2015 17:14:42(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích


Dej buh co to tam je za bordel teda asi tomu moc nerozumim noo ale tohle se me osobne moc nelibi jsem myslel ze kompresor patri na motor Juj vysvetli to prosim to maj takhle trojkove camara pod haubnou ?
Offline MartinG  
#18 Odesláno : úterý 9. června 2015 17:19:06(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
To má podle mě udělaný aby to nečumělo nad haupnu, já příznivcem tohohle nejsem a taky to není můj šálek kávy ale nebudu to hanět Piisk
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Robert  
#19 Odesláno : úterý 9. června 2015 17:29:06(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Napsal: MartinG Přejít na citovaný příspěvek
To má podle mě udělaný aby to nečumělo nad haupnu, já příznivcem tohohle nejsem a taky to není můj šálek kávy ale nebudu to hanět Piisk


nehanim to jen se neda prehlednout ten nesmysl okolo motoru ale nevim snad to teda bude fungovat
Offline holanuvstatek  
#20 Odesláno : úterý 9. června 2015 18:37:56(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Už ti to maká?
Offline conny  
#21 Odesláno : úterý 9. června 2015 22:37:13(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
hele dostat rootse pod kapotu je dost problem.
zvlast pokud se bavime o eaton m112, m90 je vklidu ale m112 nedejboze jeste vetsi, to je trabl.
A TOHLE BYL CIL

v zadnem pripade jsem nechtel rezat kapotu. Napr. na do ctverkovyho camara se zadny roots nevejde..

popis funkce:

special nosnik spojeny na blok motoru propojeny s jednou hlavou, vse na 5ti sroubech. vzadu sedi kompresor na spojniku ktery je tazeny zepredu a navic jeste je spojeny se sroubem co drzi puvodne klimu. Klima se jaksi nema kam vejit - nutna uprava i vetrani a jeho rozvodu.
hlavni remenice - musela se zdvojit - dalsi rozvod je na kompresor
remenice od vodni pumpy a klimakompresoru ( puvodne) - musela se upravit aby se dal vezt remen na kompresor sani
napinaci kladka - uprava, drzak na alternator je zaklad, upraven. Kladka je nastavitelna v cca 4ech urovnich dle natoceni a aretace na dany uhel
nasavany vzduch jde pres filtr do kompresoru, odtud do dvojiteho vymeniku vzduch - voda ( na miste puvodni baterie, musela se premistit na druhou stranu a s tim se zaroven musela i premistit expanska ), a po vymeniku se ze dvou vetvi vzduch opet spojuje do jedne a jde do krabice na karburator.
Krabice se tlakuje jako celek. Rozdil mezi kompresorem "nad haupnou" a pod ni je ten, ze kompresor nenasava smes, ale pouze VZDUCH!!
krezto pokud je kompresor nad sanim tak v pripade karburatoru je benzin strhavan podtlakem od kompresoru a nasavan pres soustroji kompresoru.
Coz mozna je super na souteze ale jako logicky: jak chcete nasavat rozprasene "neco" pokud to neco je na lopatkach kompresoru. Logicky daleko lepsi kvalita smesi ve smysly fyzikalnim musi byt pokdu tlacim vzduch do sani karburatoru a ten misi smes v difuzorech a dale jde primo do sani.
To byla taky jedna z uvah proc jit timhle smerem. Mimo to, ze v desti, v zime a v jinyh "srackach" si fakt nedovedu predstavit jezdit s kompresorem ktery trci z kapoty. Fakt ne..

Dale co se upravovalo:
do sani jde po filtru vstup odvetrani z jednoho vika, druhe viko jde do karbce - tlakovym prostupem stenou krabice
krabice jako takova ma blow off a blow by ventil, coz znamena ze pri velkem podtlaku reaguje klapka na otevreni/zavreni tlaku smerem ven - pro prechodove jevy a napr. jizdu z kopce pod rychlosti a dale omezovaci pruzina pro tlak 0.6 bar - vypousti ven.

Napinani remene je na vratne vetvi rozvodu ke kompresoru a z drazkovane strany, tedy vnitrni strany remenu. Napina se smerem ven z okruhu.

K chlazeni kompresoru jsem puvodne chtel pouzit chladic klimy, ale ma maly prutok tak jsem dal chladic z motoru skodovky 120.

V boxu kompresoru je teplotni spinac a pri dosazeni 35ti stupnu spina cerpadlo chlazeni okruhu kompresoru. A ten proste toci vodou v mezichladici vzduchu a velkym chladicem Skoda. Vzadu vedle rozdelovace je nainstalovna expanska na tento okruh. Asi nikdy nebude potreba, ale proste radsi tam je..

A odpoved na dotaz:

NE, jeste to nejede :) Momentalne pobuju s byrokraty a zakonem o meziprevodu. A take se zadni napravou a brzdama a prevodovkou.. Ale sklada se a cca pristi tyden nebo za 14 dni bych snad uspel na STK a pote se bude resit ladeni karburatoru na smes odpovidajici kompresoru a jeho tlaku.
Trochu mam strach ze budu mit neustale otevreny pretlakovy ventil ato bych musel asi resit vetsi remenici na kompresoru, ale uvidi se..

benzinu cest, V8 zvlast..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline fik  
#22 Odesláno : čtvrtek 11. června 2015 12:09:46(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
to je skoro vedecka prace Tralalaa pokud to nebouchne a bude fungovat tak velka gratulace Hurraa
Offline conny  
#23 Odesláno : středa 10. února 2016 21:59:56(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Pratele!!!!
Po dvou a pul letech!!!!!


prvni vysledek, ktery jde prezentovat..
je to narychlo, je to potme, je to blbe natoceny.
Ale uz to KONECNE funguje jak ma..

Uz bych do toho NIKDY nesel, tolik mrdani se s tim..
ale co uz ted...

Okruh chlazeni funguje, termoclankem se spina pro 35C v krabici na karburator.
Eaton je posazeny na konstrukci, od ramu auta ma tak 1.5cm, od haupnu taky tak.
Napinaci kladka je na vratne strane remenice kompresoru
Hl. remenice motoru zvetsena o remenici kompresoru-jaguar original upravena
ventil na pretlak funguje v sani otevira pri 0.6bar, plus pri volnobehu
mereni funkcni
predelana baterka na druhou stranu
predelana expanzka
rokolektivní introkopulantana ventilace auta - aby se tam veslo sani
total made in doma komplet cesta vzduchu, neco hlinik, neco nerez
predelany vymenik resp. chladak z jaguaru na special bazmek namisto puvodniho mista baterky
vodni chlazeni vzduchu, chladic pred hlavnim chladicem motoru
klima chladic ven, komplet klima ven
predelana krabice na karbec, aby se vesla pod haupnu i s vyssim edelbrock sanim


a co ceka?
zadni samosvor naprava bud komplet repase nebo vymena za jinou
prevodovka asi pujde do kytek - takze nahrada manualu za silnejsi


VIDEA:
https://vimeo.com/154904319

https://vimeo.com/154905006


Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline xjohny  
#24 Odesláno : čtvrtek 11. února 2016 7:57:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Hochu tak to je brutus, určitě jsi zvědavý na jízdní dojmy.

Hele blbá otázka - jak se na tom mění svíčky? :-D
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#25 Odesláno : čtvrtek 11. února 2016 8:03:27(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Hezky poskládaný. S tou převodovkou uvidíš, všude se píše, že nic nevydrží. Na druhou stranu vím o třech autech, kde přenáší kolem 400HP a funguje už několik let.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
3 stránek123>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.